Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
Spółka z o.o. w Krasnymstawie II POSTĘPOWANIE”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110084530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piekarskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (82) 576 23 76
1.5.8.) Numer faksu: (82) 576 68 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk.krasnystaw@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgkkrasnystaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
Spółka z o.o. w Krasnymstawie II POSTĘPOWANIE”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70f9eabb-b37b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022252/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem bezpłatnej Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP dostępnej pod adresem https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/ lub poczty elektronicznej pgk.krasnystaw@pro.onet.pl - z zastrzeżeniem rozdziału XX ust. 2 SWZ gdzie Zamawiający bezwzględnie wymaga aby dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą były za pośrednictwem bezpłatnej Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP dostępnej pod adresem https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dla zadanie pn.: „Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie”- znak sprawy ZP/03/2023.
3. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”.
4. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawca posiada:
1) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy.
2) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników.
3) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
4) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
1) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych.
2) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
3) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jestart. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych o którym mowa w preambule rozdz. XXIX niniejszej SWZ jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie, ul. Piekarskiego 3, 22-300 Krasnystaw, NIP 5640004334, REGON 110084530, tel.: (82) 576-23-76.
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych, którego funkcję w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie pełni Pani Aleksandra Jarocka kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: aleksandra.jarocka@cbi24.pl .
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/01/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 481400,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia oraz numer referencyjny postępowania nadany przez Zamawiającego: „Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie” – znak sprawy: ZP/03/2023.
2. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod CPV: 09134100-8 – olej napędowy
09132100-4 – benzyna bezołowiowa
3. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny i bezgotówkowy zakup paliw płynnych, tj. oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 do samochodów służbowych oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie realizowana w okresie 12 miesięcy, licząc od daty podpisania umowy.
4. Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: 01.02.2024 r.
5. Przewidywana ilość zakupionego paliwa w okresie obowiązywania umowy:
- olej napędowy ON - 90.000 litrów;
- benzyna bezołowiowa Pb 95 - 1.100 litrów
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp polegającej na ewentualnym zwiększeniu do maksymalnie 10% poszczególnych ilości paliw przewidzianych rozdz. IV ust. 5 niniejszej SWZ
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego będzie mógł skorzystać w ramach realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego a w przypadku nieskorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Prawo opcji realizowane będzie na następujących zasadach:
1) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne przewidziane dla poszczególnych rodzajów paliwa, w okresie nieprzekraczającym terminu, na który została zawarta umowa.
2) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
3) Cena jednostkowa paliwa zamawianego w ramach prawa opcji będzie określana w identyczny sposób jak cena jednostkowa dla zamówienia podstawowego.
4) Upust procentowy jaki udziela Wykonawca i który obowiązuje przez cały okres umowy będzie określany w sposób identyczny jak upust udzielany podczas korzystania z prawa opcji.
5) Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystania z prawa opcji – nie stanowi zmiany umowy oraz nie wymaga zawarcia aneksu
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1) Cena oferty (ON)- (CON) – waga kryterium - 30% = 30pkt
2) Cena oferty (Pb 95)- (CPb 95) – waga kryterium - 5% = 5pkt
3) Stały upust w % za 1 litr paliwa (ON) - waga kryterium – 60% = 60pkt
4) Stały upust w % za 1 litr paliwa (PB 95) - waga kryterium - 5% = 5pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena oferty (Pb 95)- (CPb 95) – waga kryterium - 5% = 5pkt
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stały upust w % za 1 litr paliwa (ON) - waga kryterium – 60% = 60pkt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stały upust w % za 1 litr paliwa (PB 95) - waga kryterium - 5% = 5pkt
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, którymi są w szczególności:
1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów na warunkach określonych art. 114 ustawy Pzp:
- Wykonawca spełni warunek składając na wezwanie Zamawiającego podmiotowy środek dowodowy którym jest aktualna Koncesja na obrót paliwami płynnymi w zakresie obrotu paliwem objętym niniejszym zamówieniem, wydana zgodnie ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385, z późn. zm.), w postaci oryginału lub kopi tego dokumentu w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - przy czym Zamawiający nie dopuszcza poświadczenia tego dokumentu dokonanego na podstawie podpisu własnoręcznego (podpisu tradycyjnego, na papierze).
2. Zdolności technicznej lub zawodowej na warunkach określonych art.116 ustawy Pzp:
- Wykonawca spełni warunek składając wraz z ofertą wstępne Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. Załącznika nr. 3 do SWZ - Wzór wstępnego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w zdaniu poprzednim w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie o którym mowa z zdaniu poprzednim nie jest podmiotowym środkiem dowodowym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W przypadku w którym w postępowaniu o udzielenie zamówienia wpłynie przynajmniej dwie niepodlegające odrzuceniu oferty Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta została wstępnie najwyżej oceniona do złożenia oświadczenia Wykonawcy, w zakresie podstaw wykluczenia w związku z art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp - w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1689) - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr. 5 do SWZ. Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w zdaniu poprzednim jest jednocześnie podmiotowym środkiem dowodowym.
2. Aktualne na dzień składania podmiotowego środka dowodowego oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania zawartych w Oświadczeniu wstępnym , o którym mowa art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, które Wykonawca złożył wraz z ofertą na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wybranych informacji tj. art. 108 ust. 1 pkt. 3) do pkt. 4) i pkt 6) oraz art. 109 ust. 1 pkt.7) do pkt. 10) ustawy Pzp – wg. Załącznika nr 6 do SWZ - w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 57).
3. Jeżeli dotyczy przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr. 6 do SWZ o którym rozdz. X ust. 5 SWZ składa oddzielnie każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu ostatecznego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) Aktualny na dzień składania podmiotowego środka dowodowego dokument - składany na podstawie art. 273 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp.- w związku z wcześniejszym złożeniem wstępnego podmiotowego środka dowodowego, który Wykonawca złożył wraz z ofertą na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie art.112 ust.2 pkt. 2) ustawy Pzp - potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, którym jest aktualna na dzień składania podmiotowego środka dowodowego Koncesja na obrót paliwami płynnymi w zakresie obrotu paliwem objętym niniejszym zamówieniem, wydana zgodnie ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385, ze zm.). Dokument o którym mowa w zdaniu poprzednim składa się w postaci oryginału lub kopi tego dokumentu w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 57). Dokument o którym mowa w zdaniu poprzednim jest jednocześnie podmiotowym środkiem dowodowym.
2. Aktualne na dzień składania podmiotowego środka dowodowego oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu zawartych w Oświadczeniu wstępnym , o którym mowa art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, które Wykonawca złożył wraz z ofertą na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wybranych informacji tj. art.112 ust.2 pkt. 4) ustawy Pzp wg. Załącznika nr 7 do SWZ - w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 57).
3. Jeżeli dotyczy przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, Oświadczenie Wykonawcy -Załącznik nr. 7 do SWZ o którym rozdz. X ust. 2 SWZ składa oddzielnie każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga aby odpowiednio Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedkładali przedmiotowe środków dowodowe.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Załącznik nr 1 – Formularz Oferty.
2. Załącznik nr 2 – Wzór oświadczenia wstępnego Wykonawcy dotyczący braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Załącznik nr 3 – Wzór oświadczenia wstępnego Wykonawcy dotyczący spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Załącznik nr 4 – Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w sprawie zamówienia publicznego.
5. Załącznik nr 5 – Wzór oświadczenia o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
6. Załącznik nr 6 – Wzór oświadczenia potwierdzający aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Załącznik nr 7 – Wzór oświadczenia potwierdzający aktualność informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (spółki cywilne, konsorcja):
1) Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej.
2) Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
4) Formularz oferty podpisuje pełnomocnik.
5) Na pierwszej stronie formularza oferty należy wpisać informacje dotyczące wszystkich członków konsorcjum.
6) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
7) Oferta podpisana przez pełnomocnika musi być prawnie wiążąca, łącznie i z osobna dla wszystkich podmiotów składających ofertę.
8) Pełnomocnik będzie upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu i na rzecz każdego i wszystkich podmiotów składających wspólną ofertę
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie, w przypadkach określonych we Wzorze umowy (Załącznik nr 8 do SWZ) oraz w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art.454 - 455 ustawy Pzp.
Zamawiający przewiduje waloryzację wynagrodzenia na zasadach i w okolicznościach wskazanych we Wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SWZ na zasadach określonych art. 439 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/ w zakładce dedykowanej postępowaniu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-23 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-21