„Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu silnikowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie na stacjach paliw Dostawcy”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-07-28
  • ZamawiającyKomenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00121226
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie na stacjach paliw Dostawcy”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811700089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodzka 1/5

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-560

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914348404

1.5.8.) Numer faksu: 914348405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/kmpsp-szczecin/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie na stacjach paliw Dostawcy”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32fbda74-e94a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003241/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie nacjach paliw dostawcy w latach 2021-2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.gov.pl/kmpsp-szczecin/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania określone zostały w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): przedstawiony w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne, bezgotówkowe tankowanie paliw płyn-nych do pojazdów służbowych Komendy Miejskiej PSP w Szczecinie oraz kani-strów, na stacjach paliw Dostawcy w Szczecinie oraz na terenie całego kraju ponad-to uiszczanie opłat za przejazdy drogami płatnymi za pomocą kart mikroprocesoro-wych lub magnetycznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-01 do 2022-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: SUMA UZYSKANYCH PUNKÓW W KRYTERIACH: CENA I UPUST CENOWY

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art.108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, ustawy Pzp i spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 pkt 2 ustawy Pzp dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający wymaga posiadania koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 755 z późn. zmianami).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wyko-nawców składających ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie od-powiadał za realizację czynności objętych koncesją.
3) zdolności technicznej lub zawodowej: W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować, że posiadają sieć stacji paliw na terenie Polski w min. ilości 100 stacji, wyposażonych w system bezgotówkowego zakupu paliw za pomocą kart mikroprocesorowych lub magnetycznych, w tym co najmniej 5 stacji na terenie m. Szczecina czynnych całą dobę i zlokalizowanych tak, aby odległość z każdej z n/w Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych podległych Komendzie Miejskiej PSP w Szczecinie do najbliższej stacji nie była większa niż 10 km tj.:
- przy ul. Grodzkiej 1/5
- przy ul. Struga 10a
- przy ul. Klonowica 4
- przy ul. Nad Odrą 10
- przy ul. Firlika 9/14

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz posiadanych stacji paliw na terenie Polski w min. ilości 100 stacji, wyposażonych w system bezgotówkowego zakupu paliw za pomocą kart mikroprocesorowych lub magnetycznych, w tym co najmniej 5 stacji na terenie m. Szczecina czynnych całą dobę i zlokalizowanych tak, aby odległość z każdej z n/w Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych podległych Komendzie Miejskiej PSP w Szczecinie do najbliższej stacji nie była większa niż 10 km tj.:
- przy ul. Grodzkiej 1/5
- przy ul. Struga 10a
- przy ul. Klonowica 4
- przy ul. Nad Odrą 10
- przy ul. Firlika 9/14

2) koncesję w na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 755 z późn. zmianami).
3) Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SWZ)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ)
2) formularz zestawienia cenowego (załącznik nr 1A do SWZ)
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - zgodne ze wzorem stanowiącym (załącznik nr 2 do SWZ).
4) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik nr 4) jeżeli dotyczy
5) pełnomocnictwo ( gdy dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępo-waniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnic-two winno być załączone do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą Zamawiającego, wyrażoną na piśmie w formie aneksu. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, w przypadku gdy zmianie ulegną stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 0OKREŚLONE ZOSTAŁO W SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Sławoborze
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI