Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów, ciągników rolniczych, kosiarek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów, ciągników rolniczych, kosiarek spalinowych i akcesoriów samochodowych do środków transportu ŁODR
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBratoszewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-26
  • ZamawiającyŁÓDZKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W BRATOSZEWICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00111771
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów, ciągników rolniczych, kosiarek spalinowych i akcesoriów samochodowych do środków transportu ŁODR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŁÓDZKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W BRATOSZEWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004349350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowości 32

1.5.2.) Miejscowość: Bratoszewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-011

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr-bratoszewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr-bratoszewice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Doradztwo rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów, ciągników rolniczych, kosiarek spalinowych i akcesoriów samochodowych do środków transportu ŁODR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f96695d-e353-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://lodr-bratoszewice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lodr-bratoszewice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania dotyczące rejestracji Wykonawców na platformie Przetargowej oraz wymagania techniczne dotyczące wysyłania i idbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej opisane zostały w instrukcji użytkowników dostępnej pod adresem https://lodr-bratoszewice.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ul. Nowości 32, 95-011 Bratoszewice. Z Administratorem można skontaktować się poprzez adres e-mail: sekratariat@lodr-bratoszewice.pl, telefonicznie tel. 42 719 89 28 lub pisemnie pod adres siedziby Administratora.
2. podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
3. podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi ustawa prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2018, poz. 1986).
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Unii Europejskiej.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane/usuwane/brakowane zgodnie z kategorią archiwalną obowiązującą w Łódzkim Ośrodku Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach
8. Pani/Pana dane osobowe zostały pozyskane przez Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach w związku ze złożeniem oferty przez podmiot ubiegający się udzielenie zamówienia publicznego. Informacje o niekaralności, skazaniu lub naruszeniu prawa w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o której mowa w rozdziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych, do upływu terminu do ich wniesienia.
9. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych zgodnie z art. 15 RODO.
10. Skorzystanie przez Pana/Panią z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
11. Skorzystanie przez Pana/Panią, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
12. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. Pani/Panu nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
14. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
15. może Pani/Pan skontaktować się z inspektorem ochrony danych Łódzkiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach poprzez e-mail: iod@lodr-bratoszewice.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.
16. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 409/DAG/PN/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 256560,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest powtarzający się okresowo bezgotówkowy zakup paliw płynnych oraz dodatkowych produktów( płyny do spryskiwaczy, kosmetyki samochodowe, żarówki do reflektorów, płyn do chłodnic) do samochodów będących na stanie Łódzkiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach realizowany w systemie kart paliwowych pojazdu.
2. Podstawowym przedmiotem zamówienia jest zakup:
a) Benzyny bezołowiowej Pb 95 zgodnej z normą PN-EN 228+A1:2017-06 w maksymalnej szacunkowej ilości 25 000 litrów;
b) Oleju napędowego zgodnego z normą PN-EN 590+A1:2017-06 w maksymalnej szacunkowej ilości 33 000 litrów.
Benzyna 95 bezołowiowa i olej napędowy muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 r., poz. 1680 z późn. zm.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

39831250-3 - Roztwory myjące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) udzielony stały rabat

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) liczba stacji paliw na terenie powiatu zgierskiego, piotrkowskiego i sieradzkiego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, uprawniającą do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami, wymagana przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.), ważną przez okres trwania umowy;
2) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje całodobowymi, czynnymi we wszystkie dni w roku, stacjami paliwowymi, umożliwiającymi bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego (w ramach jednej stacji paliw), na podstawie wydanych kart flotowych, w tym co najmniej:
a) jedną stacja paliw zlokalizowaną w powiecie zgierskim;
b) jedną stacja paliw zlokalizowaną w powiecie piotrkowskim;
c) jedną stacja paliw zlokalizowaną w powiecie sieradzkim;

2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1, jest spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt. 2, podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 5, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa, w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostepniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.

7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 , a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.

8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia przesłanki udziału w postępowaniu.

9. Wykonawca nie może, po terminie składania ofert powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolności lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. aktualnej koncesji na obrót paliwami, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, uprawniającej do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami, wymaganej przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 833, ze zm.), ważnej przez okres trwania umowy;
2. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 4 pkt. 3, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego; oświadczenie to stanowić będzie dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców;
- jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa również podmiot udostępniający zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy. 2) Formularz cenowy. 3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia
oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do
reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. 5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania
Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub
inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów udostępniających mu zasoby (jeżeli
dotyczy). 6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, z
którego będzie wynikać, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy
(oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia
są wymagane. 2) W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub
usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
składa każdy z Wykonawców; oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4) Jeżeli została wybrana oferta
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej
współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w przypadku zaistnienia jednej z
następujących okoliczności: 1) zmiana czasu realizacji przedmiotu zamówienia, pod warunkiem
zgody obu stron umowy: a) z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu
podpisania umowy, b) w razie działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron umowy, których nie mogły one przewidzieć, ani zapobiec, a które
zakłócają lub uniemożliwiają terminową realizację umowy, na przykład epidemie, w tym
koronawirusa (Covid-19), klęski żywiołowe, pożary, powodzie, trzęsienia ziemi, działania
wojenne, strajki, blokady lub wszelkie inne okoliczności lub przyczyny niezależne od stron
umowy, c) w związku z przedłużającym się postępowaniem przetargowym na skutek
wniesionych środków odwoławczych; 2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego ze
złożonej oferty w przypadku zmiany stawki podatku vat wskutek zmiany obowiązujących
przepisów, przy czym zmiana stawki vat spowoduje, że wartość brutto wynagrodzenia
przysługującego Wykonawcy zostanie obliczona w oparciu o wielkość stawki podatku vat
obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego; 3) zmiana powszechnie
obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
4) zmiana dotycząca podwykonawstwa – Zamawiający przewiduje możliwość: a) zmiany
podwykonawcy wskazanego przez Wykonawcę, b) rezygnacji z podwykonawcy, przy pomocy
którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, c) zmiany w zakresie podwykonawstwa w
stosunku do zaproponowanego zakresu wynikającego z przyjętej oferty Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://lodr-bratoszewice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-26

2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Kocierzew
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI