III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
8. Na wezwanie Zamawiającego zarówno Wykonawca jak i wskazani przez niego Podwykonawcy złożą w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni dokumenty aktualne na dzień złożenia, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA 1. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć: a) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b) formularz cenowy – załączniki nr 7, 8, 9, 10 i 11; c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; d) pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik; e) oświadczenie o obowiązku zastosowania mechanizmu podzielonej płatności załączone do formularza ofertowego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. ust. 1 litera c niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. ust.1 litera c niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ – nie dotyczy. 5. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w kancelarii jawnej lub prześle pocztą) oświadczenie o treści (zgodnie z załącznikiem nr 5) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI.1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Zamawiający może, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o ile taka możliwość została przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w ogłoszeniu o zamówieniu zgodnie z treścią art. 24 aa, ust. 1 ustawy Pzp. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 10. Zamawiający informuje, iż wszystkie w/w dokumenty należy złożyć w formie pisemnej. Dokumenty powinny być przedstawione odpowiednio w oryginale lub jako kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, z zastrzeżeniem pełnomocnictwa, którego kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów które, każdego z nich dotyczą. 11. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt 1 litera c oraz pkt. 8, natomiast pozostałe dokumenty i oświadczenia mogą przedstawić łącznie. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem, pisemnie lub drogą elektroniczną za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania o którym mowa w art. 26 ust. 2 oraz 3 i 3a ustawy Pzp) dla których Ustawodawca przewidział wyłącznie formę pisemną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy treścią pisma. 2. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail Zamawiającego 4wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl. 3. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w SIWZ. 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. 5. Wyjaśnienia dotyczące SIWZ udzielane są zgodnie z wymogami art. 38 ustawy Pzp, na wniosek Wykonawcy z podaniem nazwy postępowania, którego dotyczą, znaku sprawy. Zamieszczane są na stronie internetowej Zamawiającego https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia. 6. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później jednak niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert i nie dotyczy udzielonych wyjaśnień. Inne wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ mogą być pozostawione bez rozpoznania. 7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Pzp. 8. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. 9. Osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcą jest Tomasz BEZUSZKO. Jednocześnie Zamawiający informuje, że przepisy ustawy Pzp nie pozwalają na jakikolwiek inny kontakt – zarówno z Zamawiającym jak i osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami – niż wskazany w niniejszym rozdziale SIWZ. Oznacza to, że Zamawiający nie będzie reagował na inne formy kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub/i osobisty w swojej siedzibie. 10. W celu ułatwienia identyfikacji proszę posługiwać się w korespondencji adresowanej do Zamawiającego znakiem sprawy: 4WOG.1200.2712.3.2020. 11. Wykonawca pobierający wersję elektroniczną SIWZ ze strony internetowej Zamawiającego zobowiązany jest do jej monitorowania w tym samym miejscu, z którego została pobrana, w terminie do dnia otwarcia ofert, gdyż zamieszczane tam mogą być: wyjaśnienia oraz zmiany treści SIWZ, zmiany treści ogłoszenia w tym zmiany terminu składania ofert.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto dla zadania nr 1, 2, 3, 4 i 5 |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami SIWZ i jej załącznikami oraz zapisami ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-01-21, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. W sprawach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp oraz Kodeksu cywilnego. 2. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej. 3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem przewidzianym w ustawie Pzp. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, tel. 261 111 371; b. pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan ppłk Wojciech GĘBKA, kontakt: 261111600 *; c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, ZNAK SPRAWY 4WOG.1200.2712.3.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. • na podstawie art. 11 ust. 6a ustawy Pzp W przypadku danych osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679 (RODO), są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; • zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp tj. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.53)), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI, do upływu terminu do ich wniesienia. • w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. i. nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1: Dostawa węgla kamiennego (typu eko-groszek workowany po 25 kg) do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanej przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Bytomiu – kompleks wojskowy w Toszku w 2020 roku, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 oraz harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3.1 do SIWZ. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału stałego: Węgiel kamienny eko-groszek – w 2020 roku, posiadający podstawowe parametry: Typ węgla: 31 do 31.1, 31.2, 31.2 do 32.2 Granulat: 5-25 mm, 6-25 mm, 8–25 mm Sortyment: Eko-groszek o zmodyfikowanym składzie ziarnowym, pakowany w opakowania po 20 kg lub 25 kg, paletowany. Zapotrzebowanie na dany asortyment zostało określone w harmonogramach dostaw (załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 i 3.5). Parametry jakościowe: Wartość opałowa Qir – 27,0–29,5 MJ/kg, 26,0–29,0 MJ/kg, od 27,0 MJ/kg, 26,0-28,0% Zawartość popiołu Ar – 3,5–5,0%; 3,0–6,0%; do 6,0% Temperatura mięknienia popiołu – > 1250 oC Zawartość siarki Srt – <0,5%; 0,5-0,6%; do 0,6%, 0,2-0,7% Zawartość wilgoci Wrt – <10%; <11%, <12% Parametr spiekalności RI – niska zdolność spiekania Zanieczyszczenia organiczne – < 50 mg/m3 Parametry jakościowe dla poszczególnych kompleksów zostały określone w harmonogramach dostaw (załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 i 3.5). Dostawy realizowane będą: Samochodami dostawczymi Wykonawcy o ładowności jak w harmonogramach dostaw z rozładunkiem ręcznym lub mechanicznym wózkiem widłowym Wykonawcy do składu zamkniętego wskazanego przez zamawiającego. Koszty związane z załadunkiem, rozładunkiem, ułożeniem oraz transportem ponosi Wykonawca. Dostawy realizowane będą jednorazowo na pisemny wniosek kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury, po uprzednim awizowaniu z 3 dniowym wyprzedzeniem. Wielkość jednej dostawy zostanie każdorazowo określona w zamówieniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Dostawy mogą być realizowane w dni robocze w godzinach określonych w harmonogramach dostaw. Na żądanie Zamawiającego każda dostawa może być poddana ponownemu ważeniu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Przed pierwszą dostawą Dostawca dokona wizji w terenie, na podstawie której dobierze odpowiednie środki transportowe i rozładunkowe. II. WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA: Zadanie nr 1: SOI Bytom – kompleks wojskowy w Toszku - wielkość zamówienia: 160 ton; węgiel kamienny typu eko-groszek workowany po 25 kg;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09111000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Od dnia zawarcia umowy do 13.12.2020 r.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2: Dostawa węgla kamiennego (typu eko-groszek workowany po 20 lub 25 kg) do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanej przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Gliwicach – kompleks wojskowy w Kuźni Raciborskiej ul. Arki Bożka 9 w 2020 roku, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 oraz harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3.2 do SIWZ. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału stałego: Węgiel kamienny eko-groszek – w 2020 roku, posiadający podstawowe parametry: Typ węgla: 31 do 31.1, 31.2, 31.2 do 32.2 Granulat: 5-25 mm, 6-25 mm, 8–25 mm Sortyment: Eko-groszek o zmodyfikowanym składzie ziarnowym, pakowany w opakowania po 20 kg lub 25 kg, paletowany. Zapotrzebowanie na dany asortyment zostało określone w harmonogramach dostaw (załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 i 3.5). Parametry jakościowe: Wartość opałowa Qir – 27,0–29,5 MJ/kg, 26,0–29,0 MJ/kg, od 27,0 MJ/kg, 26,0-28,0% Zawartość popiołu Ar – 3,5–5,0%; 3,0–6,0%; do 6,0% Temperatura mięknienia popiołu – > 1250 oC Zawartość siarki Srt – <0,5%; 0,5-0,6%; do 0,6%, 0,2-0,7% Zawartość wilgoci Wrt – <10%; <11%, <12% Parametr spiekalności RI – niska zdolność spiekania Zanieczyszczenia organiczne – < 50 mg/m3 Parametry jakościowe dla poszczególnych kompleksów zostały określone w harmonogramach dostaw (załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 i 3.5). Dostawy realizowane będą: Samochodami dostawczymi Wykonawcy o ładowności jak w harmonogramach dostaw z rozładunkiem ręcznym lub mechanicznym wózkiem widłowym Wykonawcy do składu zamkniętego wskazanego przez zamawiającego. Koszty związane z załadunkiem, rozładunkiem, ułożeniem oraz transportem ponosi Wykonawca. Dostawy realizowane będą jednorazowo na pisemny wniosek kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury, po uprzednim awizowaniu z 3 dniowym wyprzedzeniem. Wielkość jednej dostawy zostanie każdorazowo określona w zamówieniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Dostawy mogą być realizowane w dni robocze w godzinach określonych w harmonogramach dostaw. Na żądanie Zamawiającego każda dostawa może być poddana ponownemu ważeniu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Przed pierwszą dostawą Dostawca dokona wizji w terenie, na podstawie której dobierze odpowiednie środki transportowe i rozładunkowe. Zadanie nr 2: SOI Gliwice – Kuźnia Raciborska, ul. Arki Bożka 9 - wielkość zamówienia: 20 ton; węgiel kamienny typu eko-groszek workowany po 20 lub 25 kg, paletowany;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09111000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Od dnia zawarcia umowy do 13.12.2020 r.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie nr 3: Dostawa węgla kamiennego (typu eko-groszek workowany po 20 kg) do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanej przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Katowicach – kompleks wojskowy w Będzinie ul. Kościuszki 32 w 2020 roku, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 oraz harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3.3 do SIWZ. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału stałego: Węgiel kamienny eko-groszek – w 2020 roku, posiadający podstawowe parametry: Typ węgla: 31 do 31.1, 31.2, 31.2 do 32.2 Granulat: 5-25 mm, 6-25 mm, 8–25 mm Sortyment: Eko-groszek o zmodyfikowanym składzie ziarnowym, pakowany w opakowania po 20 kg lub 25 kg, paletowany. Zapotrzebowanie na dany asortyment zostało określone w harmonogramach dostaw (załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 i 3.5). Parametry jakościowe: Wartość opałowa Qir – 27,0–29,5 MJ/kg, 26,0–29,0 MJ/kg, od 27,0 MJ/kg, 26,0-28,0% Zawartość popiołu Ar – 3,5–5,0%; 3,0–6,0%; do 6,0% Temperatura mięknienia popiołu – > 1250 oC Zawartość siarki Srt – <0,5%; 0,5-0,6%; do 0,6%, 0,2-0,7% Zawartość wilgoci Wrt – <10%; <11%, <12% Parametr spiekalności RI – niska zdolność spiekania Zanieczyszczenia organiczne – < 50 mg/m3 Parametry jakościowe dla poszczególnych kompleksów zostały określone w harmonogramach dostaw (załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 i 3.5). Dostawy realizowane będą: Samochodami dostawczymi Wykonawcy o ładowności jak w harmonogramach dostaw z rozładunkiem ręcznym lub mechanicznym wózkiem widłowym Wykonawcy do składu zamkniętego wskazanego przez zamawiającego. Koszty związane z załadunkiem, rozładunkiem, ułożeniem oraz transportem ponosi Wykonawca. Dostawy realizowane będą jednorazowo na pisemny wniosek kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury, po uprzednim awizowaniu z 3 dniowym wyprzedzeniem. Wielkość jednej dostawy zostanie każdorazowo określona w zamówieniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Dostawy mogą być realizowane w dni robocze w godzinach określonych w harmonogramach dostaw. Na żądanie Zamawiającego każda dostawa może być poddana ponownemu ważeniu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Przed pierwszą dostawą Dostawca dokona wizji w terenie, na podstawie której dobierze odpowiednie środki transportowe i rozładunkowe. SOI Katowice – WKU w Będzinie, ul. Kościuszki 32 - wielkość zamówienia: 16 ton; węgiel kamienny typu eko-groszek workowany po 20 kg;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09111000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Od dnia zawarcia umowy do 13.12.2020 r.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 4: Dostawa węgla kamiennego (typu eko-groszek workowany po 25 kg) do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanej przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Lublińcu – kompleks wojskowy w Lublińcu w 2020 roku, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 oraz harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3.4 do SIWZ. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału stałego: Węgiel kamienny eko-groszek – w 2020 roku, posiadający podstawowe parametry: Typ węgla: 31 do 31.1, 31.2, 31.2 do 32.2 Granulat: 5-25 mm, 6-25 mm, 8–25 mm Sortyment: Eko-groszek o zmodyfikowanym składzie ziarnowym, pakowany w opakowania po 20 kg lub 25 kg, paletowany. Zapotrzebowanie na dany asortyment zostało określone w harmonogramach dostaw (załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 i 3.5). Parametry jakościowe: Wartość opałowa Qir – 27,0–29,5 MJ/kg, 26,0–29,0 MJ/kg, od 27,0 MJ/kg, 26,0-28,0% Zawartość popiołu Ar – 3,5–5,0%; 3,0–6,0%; do 6,0% Temperatura mięknienia popiołu – > 1250 oC Zawartość siarki Srt – <0,5%; 0,5-0,6%; do 0,6%, 0,2-0,7% Zawartość wilgoci Wrt – <10%; <11%, <12% Parametr spiekalności RI – niska zdolność spiekania Zanieczyszczenia organiczne – < 50 mg/m3 Parametry jakościowe dla poszczególnych kompleksów zostały określone w harmonogramach dostaw (załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 i 3.5). Dostawy realizowane będą: Samochodami dostawczymi Wykonawcy o ładowności jak w harmonogramach dostaw z rozładunkiem ręcznym lub mechanicznym wózkiem widłowym Wykonawcy do składu zamkniętego wskazanego przez zamawiającego. Koszty związane z załadunkiem, rozładunkiem, ułożeniem oraz transportem ponosi Wykonawca. Dostawy realizowane będą jednorazowo na pisemny wniosek kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury, po uprzednim awizowaniu z 3 dniowym wyprzedzeniem. Wielkość jednej dostawy zostanie każdorazowo określona w zamówieniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Dostawy mogą być realizowane w dni robocze w godzinach określonych w harmonogramach dostaw. Na żądanie Zamawiającego każda dostawa może być poddana ponownemu ważeniu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Przed pierwszą dostawą Dostawca dokona wizji w terenie, na podstawie której dobierze odpowiednie środki transportowe i rozładunkowe. Zadanie nr 4: SOI Lubliniec – Lubliniec ul. Sobieskiego 35 - wielkość zamówienia: 18 ton; węgiel kamienny typu eko- groszek workowany po 25 kg w worki foliowe z mikrootworkami – oznakowanie logo producenta lub Wykonawcy zgodnym z wystawionym certyfikatem umożliwiającym identyfikację partii dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09111000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Od dnia zawarcia umowy do 13.12.2020 r.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 5: Dostawa węgla kamiennego (typu eko-groszek workowany po 25 kg, paletowany) do celów grzewczych dla kotłowni eksploatowanej przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Tarnowskich Górach – kompleks wojskowy w Tarnowskich Górach – Lasowicach ul. Częstochowska w 2020 roku, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 oraz harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3.5 do SIWZ. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału stałego: Węgiel kamienny eko-groszek – w 2020 roku, posiadający podstawowe parametry: Typ węgla: 31 do 31.1, 31.2, 31.2 do 32.2 Granulat: 5-25 mm, 6-25 mm, 8–25 mm Sortyment: Eko-groszek o zmodyfikowanym składzie ziarnowym, pakowany w opakowania po 20 kg lub 25 kg, paletowany. Zapotrzebowanie na dany asortyment zostało określone w harmonogramach dostaw (załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 i 3.5). Parametry jakościowe: Wartość opałowa Qir – 27,0–29,5 MJ/kg, 26,0–29,0 MJ/kg, od 27,0 MJ/kg, 26,0-28,0% Zawartość popiołu Ar – 3,5–5,0%; 3,0–6,0%; do 6,0% Temperatura mięknienia popiołu – > 1250 oC Zawartość siarki Srt – <0,5%; 0,5-0,6%; do 0,6%, 0,2-0,7% Zawartość wilgoci Wrt – <10%; <11%, <12% Parametr spiekalności RI – niska zdolność spiekania Zanieczyszczenia organiczne – < 50 mg/m3 Parametry jakościowe dla poszczególnych kompleksów zostały określone w harmonogramach dostaw (załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 i 3.5). Dostawy realizowane będą: Samochodami dostawczymi Wykonawcy o ładowności jak w harmonogramach dostaw z rozładunkiem ręcznym lub mechanicznym wózkiem widłowym Wykonawcy do składu zamkniętego wskazanego przez zamawiającego. Koszty związane z załadunkiem, rozładunkiem, ułożeniem oraz transportem ponosi Wykonawca. Dostawy realizowane będą jednorazowo na pisemny wniosek kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury, po uprzednim awizowaniu z 3 dniowym wyprzedzeniem. Wielkość jednej dostawy zostanie każdorazowo określona w zamówieniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Dostawy mogą być realizowane w dni robocze w godzinach określonych w harmonogramach dostaw. Na żądanie Zamawiającego każda dostawa może być poddana ponownemu ważeniu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Przed pierwszą dostawą Dostawca dokona wizji w terenie, na podstawie której dobierze odpowiednie środki transportowe i rozładunkowe. Zadanie nr 5: SOI Tarnowskie Góry – kompleks wojskowy w Lasowicach, ul. Częstochowska - wielkość zamówienia: 180 ton; węgiel kamienny typu eko-groszek workowany po 25 kg, paletowany
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09111000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Od dnia zawarcia umowy do 13.12.2020 r.