„Usługa wypożyczenia rowerów” w Wodzisławiu Śląskim

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługa wypożyczenia rowerów” w Wodzisławiu Śląskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWodzisław Śląski
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Wodzisław Śląski
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-06
  • Numer ogłoszenia581849-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 581849-N-2019 z dnia 2019-08-06 r.

Miasto Wodzisław Śląski: „Usługa wypożyczenia rowerów” w Wodzisławiu Śląskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Wodzisław Śląski, krajowy numer identyfikacyjny 00052688300000, ul. ul. Bogumińska  4 , 44-300  Wodzisław Śląski, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324590431, e-mail kancelaria@wodzislaw-slaski.pl, faks +48327218703.
Adres strony internetowej (URL): https://wodzislaw-slaski.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/013

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/013

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej pocztą, kurierem lub osobiście
Adres:
Urząd Miasta Wodzisławia Śl.- Biuro Obsługi Klienta; ul. Bogumińska 4b, 44-300 Wodzisław Śląski

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Usługa wypożyczenia rowerów” w Wodzisławiu Śląskim
Numer referencyjny: BZP.271.13.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na uruchomieniu, zarządzaniu, pobieraniu opłat i kompleksowej eksploatacji systemu Wodzisławski Rower Miejski (WRM) 4 generacji w taki sposób, aby każdy uprawniony klient mógł wypożyczyć rower. I. W ramach Przedmiotu Zamówienia Wykonawca: - wykona i uzgodni z Zamawiającym lokalizację stacji rowerowych (miejsc postojowych), stronę internetową oraz aplikację mobilną; wszystkie elementy zastosowanego systemu powinny być oznakowane znakiem graficznym systemu WRM wraz z logo miasta, dotyczy to min.40 szt. roweru miejskiego z ww. znakami graficznymi. Oznakowanie znakami graficznymi powinno być wykonane z wysokiej jakości, trwałych materiałów, - wykona i uzgodni projekty dokumentów określające prawa i obowiązki klientów WRM, w szczególności regulamin korzystania z WRM, - dokona montażu urządzeń informujących o stacjach rowerowych (miejscach postojowych) i dostarczy rowery, - dokona rozruchu testowego WRM, - przeszkoli wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania WRM, oraz kontroli i pozyskiwania danych z systemu informatycznego WRM, - będzie pobierał opłaty za wypożyczenie rowerów i przekazywał Zamawiającemu na wskazany nr konta. Kwoty pochodzące z pobrań za wynajęcie rowerów będą wpłacane bezpośrednio w rozliczeniu co miesięcznym na konto bankowe Zamawiającego i stanowić będą dochód Zamawiającego, - usunięcie zgłoszonej awarii rowerów w terminie max. 12 godz. od zgłoszenia elektronicznego użytkownika. II. Wypożyczenie rowerów o następujących parametrach: 1) Wymagania techniczne wykonania poszczególnych elementów WRM: a) Wymagania dotyczące rowerów, b) Wymagania dotyczące stacji, c) Wymagania dotyczące strony internetowej, d) Wymagania dotyczące aplikacji mobilnej, e) Wymagania dotyczące uruchomienia i eksploatacji WRM. Ad. a) Szczegółowe wymagania dotyczące rowerów: Rower i jego wyposażenie powinny być wykonane z materiałów odpornych na zniszczenie oraz spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2016 ,poz. 2022 z dnia 2016.12.15). Rower ma być przystosowany do komfortowego korzystania przez osoby o wzroście od 150 do 200 cm w pozycji wyprostowanej. Rower ma być przeznaczony dla osób o masie do 125 kg oraz przewozu bagażu o masie do 15 kg na bagażniku przednim. Szczegółowe wymagania dotyczące poszczególnych elementów systemu zamieszczono poniżej: - rama– o dużej wytrzymałości, jednobelkowa z niskim przekrojem lub dwubelkowa z miejscem na reklamę miasta, - kierownica– o powiększonym wzniosie, - bagażnik na kierownicę-stalowy, pojemność ok. 15 l, nośność faktyczna min. 15 kg, przymocowany na stałe do konstrukcji kierownicy, - napęd: - przekazanie napędu łańcuchem: mechanizm korbowy - uszczelniony środek suportowy (oś mechanizmu korbowego zintegrowana z łożyskami), korby – aluminium, łańcuch stalowy z napinaczem, osłona łańcucha – poliwęglan lub: - przekazanie napędu za pomocą wału, - nóżka – stalowa, - opony– co najmniej 26x1,75”, z paskiem odblaskowym, opony nie ulegające przebiciom, - co najmniej jedno światło odblaskowe barwy żółtej samochodowej na każdym z kół, - lampa tylna LED: - z zabezpieczeniem antyprzepięciowym, - z funkcją podtrzymywania światła po zatrzymaniu, - zintegrowane światło odblaskowe; - lampa przednia LED: - z zabezpieczeniem antyprzepięciowym, - z funkcją podtrzymywania światła po zatrzymaniu, - zintegrowane światło odblaskowe, - konstrukcja zintegrowana z bagażnikiem przednim, umieszczona centralnie; - piasta przednia– piasta-dynamo z hamulcem, - piasta tylna– siedmiobiegowa z hamulcem. Zamawiający zabrania umieszczania jakichkolwiek elementów dodatkowych na rowerze bez wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego. Uwaga. Wizerunek roweru miejskiego z logo miasta podlega akceptacji Zamawiającego. Ad. b) Wymagania dotyczące stacji Stacje rowerowe mają umożliwić samoobsługowe wypożyczanie rowerów oraz ich zwrot przez całą dobę i we wszystkie dni tygodnia w okresach funkcjonowania systemu Wodzisławskiego Roweru Miejskiego. Ich konstrukcja i sposób użytkowania powinna zapewnić możliwość przenoszenia stacji w dowolnym okresie użytkowania systemu oraz nie powinna wymagać podłączeń stałych oraz fundamentów. Stacje - miejsca postojowe powinny być zaprojektowane i wykonane tak, aby być odporne na: korozję, czynniki środowiska wielkomiejskiego, akty wandalizmu. Instalację zasilającą należy zaprojektować jako nieingerującą w nawierzchnię, bez elementów wystających ponad nawierzchnię, stwarzających niebezpieczeństwo dla ruchu. Elementy identyfikacji wizualnej, oświetlenia, kolorystyka i rozwiązania materiałowe powinny zapewniać wysoki poziom estetyki i jednoznacznie identyfikować elementy systemu, jako współczesne, przy jednoczesnym poszanowaniu walorów otoczenia. Ww. elementy wyznaczenia i oznakowania miejsca stacji postojowej oraz sposobu jej oznakowania podlegają akceptacji Zamawiającego. Lokalizacja stacji dokujących rowery Miasto Wodzisław Śląski: - PKP centrum ul. Rybnicka - Biblioteka Miejska ul. Ignacego Daszyńskiego 2, 05-300 Wodzisław Śląski - Park rozrywki i rekreacji Trzy wzgórza, - ul. 26 Marca ( rejon parkingu przy szpitalu), - ul. Bogumińska teren MOSIR-u ul. Bogumińska - Oś. 1 Maja (rejon Krytej Pływalni MANTA), - Karuzela ul. Targowa 19 w Wodzisław Śląski, - teren oś Dąbrówki - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Wodzisławiu Śląski ul. Wyszyńskiego 41, Ad. c) Szczegółowe wymagania dotyczące strony internetowej Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uruchomi stronę internetową informującą o zasadach funkcjonowania i korzystania z WRM oraz umożliwiającą zarejestrowanie się w systemie, dokonywanie opłat za korzystanie systemu, a także przekazywanie uwag, składanie reklamacji. Wymagania dotyczące strony internetowej: - materiały udostępnione na stronie muszą być dostępne w językach: polski, angielski, niemiecki, rosyjski, - musi umożliwić klientom możliwość wstąpienia do WRM poprzez zawarcie umowy, zapewnić możliwość dokonywania opłat oraz logowania do indywidualnego konta klienta, - musi być responsywna, - możliwość zastosowania wysokiego kontrastu dla osób niedowidzących, - elementy składowe strony internetowej: - regulamin Wodzisławskiego Roweru Miejskiego, - informacja o obowiązującej taryfie, - formularz rejestracyjny z możliwością dokonania opłaty inicjacyjnej, - instrukcja korzystania z systemu oraz obsługi wypożyczeń przez aplikację mobilną, - mapa systemu z informacją o dokładnej liczbie sprawnych, niezablokowanych rowerów każdego rodzaju we wszystkich stacjach w czasie rzeczywistym (dopuszczalne opóźnienie– do 5 minut), - lista lokalizacji stacji wraz ze współrzędnymi aktualizowana na bieżąco, - link do pobrania aplikacji mobilnej dedykowanej do obsługi WRM, - dane kontaktowe do Centrum Kontaktu, - panel użytkownika, który po autoryzowanym zalogowaniu umożliwia sprawdzenie stanu rozliczeń, dokonanie płatności, listy wykonanych wypożyczeń oraz edycji danych osobowych, - dane operatora, - inne, bieżące i archiwalne materiały związane z WRM, w tym również materiały przekazywane przez Zamawiającego, - alerty: - o stanie konta - o nowych udogodnieniach, - pomoc, pytania i odpowiedzi. Uwaga!!! Wizerunek oraz wygląd końcowy strony internetowej wraz z logo miasta podlega akceptacji Zamawiającego. Ad. d) Szczegółowe wymagania dotyczące aplikacji mobilnej Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zaprojektuje i uruchomi aplikację mobilną dedykowaną dla WRM Wymagania dotyczące aplikacji mobilnej: - dostępna w przynajmniej 4 językach: polskim, angielskim, niemieckim oraz rosyjskim, - darmowa oraz powszechnie dostępna na platformach Android, IOS, Windows Phone, - musi umożliwiać wypożyczenie oraz zwrot roweru za pomocą wymaganej aplikacji, - musi umożliwiać wypożyczenie oraz zwrot roweru za pomocą wiadomości sms, - musi umożliwiać rejestrację w systemie WRM, - musi zapewniać dostęp do regulaminu oraz instrukcji procesu wypożyczeń i zwrotów rowerów, - musi zapewniać dostęp do mapy systemu z informacją o dokładnej liczbie sprawnych, niezablokowanych rowerów każdego rodzaju we wszystkich stacjach w czasie rzeczywistym (dopuszczalne opóźnienie – do 5 minut), - musi zapewniać dostęp do indywidualnego konta użytkownika, umożliwiającego sprawdzenie stanu rozliczeń, - musi umożliwić weryfikację poprawnego zwrotu roweru w stacji poprzez możliwość wyboru przez użytkownika generowania automatycznych raportów zwrotów w aplikacji, - musi umożliwiać zgłaszanie awarii rowerów oraz stacji poprzez przypisanie typów usterek do poszczególnych numerów, - musi zawierać dane kontaktowe do Centrum Kontaktu. Ad. e) Wymagania dotyczące uruchomienia i eksploatacji WRM, Wymagania dotyczące dostępu do danych o funkcjonowaniu systemu WRM: Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do systemu umożliwiający samodzielne generowanie aktualnych raportów dotyczących funkcjonowania WRM przez cały okres trwania umowy. System powinien w sposób automatyczny weryfikować realizację założonych wskaźników i naliczać kary za ich przekroczenie. Ponadto Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu dane dotyczące funkcjonowania systemu w raportach dziennych, tygodniowych, miesięcznych oraz rocznych. Przekazywane informacje nie będą zawierać danych osobowych identyfikujących dane z konkretnymi osobami (z uwzględnieniem wymogów Ustawy o Ochronie Danych Osobowych). a) Raporty (z opóźnieniem maks. 12 h): - liczba rowerów sprawnych, - liczba wypożyczeń, b) Raporty miesięczne i roczne (z opóźnieniem maks. 5 dni): - liczba wypożyczeń i zwrotów rowerów w poszczególnych stacjach z podziałem na dni, - rozkład dobowy liczby wypożyczeń i zwrotów rowerów dla całej sieci, z podziałem na średnią dla dnia powszedniego i dla weekendu. - rozkład czasu wypożyczeń dla całej sieci z podziałem na dni - zestawienie liczby połączeń pomiędzy wszystkimi stacjami sumarycznie dla całego okresu - liczba wypożyczeń dokonywanych przy wykorzystaniu aplikacji mobilnej oraz w terminalach stacjonarnych, sumarycznie dla całego okresu, - liczba oraz rodzaj awarii rowerów i stacji z wyszczególnieniem rodzaju awarii, - liczba użytkowników z podziałem na kategorię częstotliwości użytkowania systemu sumarycznie dla całego okresu, - liczbę klientów, którzy przystąpili do WRM oraz liczbę klientów, którzy wystąpili z WRM w danym okresie Forma raportu oraz danych powinna zostać ustalona z Zamawiającym. Ponadto Wykonawca udostępni w domenie publicznej dane dotyczące: nazwy stacji ( miejsc postojowych), numeru stacji, współrzędnych geograficznych, ilości rowerów znajdujących się aktualnie na stacji - placu postojowym, numerów rowerów znajdujących się aktualnie na stacji w formie ogólnodostępnego pliku, aktualizowanego na bieżąco. Udostępniane dane powinny być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych III. Informacje dodatkowe - Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przez niego usług stanowiących przedmiot Umowy. - W przypadku, gdyby wobec miasta Wodzisławia Śląskiego skierowane zostały jakiekolwiek roszczenia osób trzecich powstałe w związku z usługami wykonywanymi przez Wykonawcę, Wykonawca przejmie wszelką odpowiedzialność z tego tytułu i we własnym zakresie zaspokoi takie roszczenia. - W przypadku, gdyby na mocy obowiązujących przepisów prawa albo orzeczenia sądu lub innego organu orzekającego Miasto Wodzisław Śląski zobowiązane zostałyby do zaspokojenia roszczeń powstałych w związku z wykonywaniem przez Wykonawcę usług stanowiących przedmiot niniejszej Umowy, Wykonawca niezwłocznie pokryje takie szkody lub zwróci na rzecz miasta Wodzisławia Śląskiego wszelkie kwoty, jakie zostały wypłacone osobom i podmiotom poszkodowanym. - Zamawiający i Wykonawca dołożą w przyszłości wszelkich starań, aby do WRM dołączyć inne systemy wypożyczalni roweru publicznego na terenie Wodzisławskiego Obszaru Funkcjonalnego, o ile takie powstaną. - Z tytułu transakcji bezgotówkowych Wykonawca nie obciąży klienta dodatkowymi kosztami ani opłatami. - Zamawiający dopuszcza możliwość: - skrócenia okresu funkcjonowania WRM przy wystąpieniu niesprzyjających warunków atmosferycznych na wniosek Wykonawcy, - wydłużenia okresu funkcjonowania WRM przy sprzyjających warunkach atmosferycznych na wniosek Wykonawcy lub na podstawie samodzielnej decyzji Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 34430000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50111000-6
42961100-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, tj. zwiększenia ilości rowerów oraz stacji. Warunki na jakich zostaną one udzielone: jak w umowie podstawowej.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-11-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 50,00
ilość możliwych do wypożyczenia rowerów na 1 aplikacji 40,00
ilość czasu na usunięcie awarii roweru 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) zmiana terminu realizacji umowy w uzasadnionych przypadkach, w szczególności z powodu warunków atmosferycznych uniemożliwiających korzystanie z usługi, przy czym w takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie proporcjonalnie pomniejszone; Zamawiający zakłada, iż może to dotyczyć terminów rozpoczęcia i zakończenia sezonu rowerowego; w przypadku, gdy okres realizacji usługi nie zawrze się w pełnym miesiącu kalendarzowym, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości 1/30 „miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego" wskazanego w § 9 ust. 1 za uruchomienie systemu WRM i świadczenie usługi WRM za każdy dzień realizacji usługi; 2). W przypadku zmiany stawki VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu albo wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. oraz w przypadku zmiany: zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, każda ze stron w celu dokonania zmiany wynagrodzenia może wystąpić z takim żądaniem do drugiej strony Umowy. 3). Do wniosku o zmianę wynagrodzenia z powodu okoliczności, o których mowa w ust. 2, za wyjątkiem zmian wynikających ze zmiany stawki podatku VAT, należy dołączyć listę pracowników zaangażowanych w realizację Umowy oraz oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz o wypłacie wynagrodzeń pracownikom oraz osobom fizycznym, z którymi zawarto umowy o pracę. 4). Lista, o której mowa w ust. 3 musi zawierać szczegółowe dane dla każdej osoby zaangażowanej w realizację Umowy, w tym pełnioną funkcję, zakres wykonywanych prac przy realizacji zamówienia, rodzaj zawartej z nią umowy, wysokość dotychczas wypłacanego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia wypłacanego po zmianie przepisów wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 5). Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia listy osób zaangażowanych do realizacji zamówienia wraz z podaniem danych, o których mowa w ust. 4, również na wniosek Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym we wniosku. 6). Strony zgłoszą w terminie określonym w ust. 5 pisemne zastrzeżenia do zasadności propozycji zmiany wynagrodzenia, jeżeli żądanie będzie bezzasadne, zmiany, o których mowa w ust. 2 nie wpłyną na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę, zostaną przedstawione nierzetelne dane lub żądanie będzie zawierało omyłki i błędy rachunkowe. 7). Zmiana wynagrodzenia na skutek okoliczności, o których mowa w ust. 2 zostanie dokonana od dnia wejścia w życie przepisów powodujących zmiany płacy minimalnej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu albo wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, nie wcześniej jednak niż od daty, w której zmiany te wywołały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 8). Zmiana wynagrodzenia, w związku ze zmianą stawki VAT, o której mowa w ust. 2, a także zmiana wynagrodzenia w sytuacji opisanej w ust. 1 wymaga formy aneksu. W przypadku zwiększenia wynagrodzenia na skutek okoliczności, o których mowa w ust. 2 Wykonawca, do dnia podpisania aneksu, zobowiązany jest do wystawiania faktur VAT w dotychczasowej wysokości brutto. Faktury korygujące VAT do wysokości różnicy wynagrodzenia obliczonego z zastosowaniem zwiększonych składników wynagrodzenia Wykonawca wystawi po podpisaniu aneksu zwiększającego wynagrodzenie. W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT Wykonawca wystawi fakturę z zastosowaniem stawki VAT zgodnej z przepisami ustawy o VAT stosownie obniżając wynagrodzenie brutto. 9). Jeżeli zwiększenie wynagrodzenia będzie skutkowało koniecznością dokonania zmian w budżecie miasta Wodzisław Śląski albo wieloletniej prognozie finansowej aneks zostanie zawarty nie wcześniej niż po przyjęciu tych zmian przez właściwy organ. 10). W przypadku wprowadzenia Zamawiającego w błąd co do rzeczywistego stanu przedstawionego we wniosku, o którym mowa w ust. 3, aneks zwiększający wynagrodzenie na podstawie błędnych danych traci moc, a obowiązującym wynagrodzeniem będzie to, które zostało ustalone przed zawarciem tego aneksu. Wszelkie płatności dokonane na podstawie tego aneksu przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy ponad kwotę wynagrodzenia obowiązującego przed datą zawarcia aneksu podlegają zwrotowi na rzecz Zamawiającego, w terminie 14 dni od daty wezwania Wykonawcy do zwrotu nienależnego świadczenia. 11). Zasady, o których mowa w ust. 3-9 będą miały odpowiednie zastosowanie w przypadku zmian organizacyjno-prawnych mających wpływ na istnienie lub wysokość zobowiązania Wykonawcy w zakresie podatku od towarów i usług, za wyjątkiem zmian powodujących zwiększenie wynagrodzenia brutto.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-20, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a/ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Wodzisławia Śląskiego reprezentujący Miasto Wodzisław Śląski oraz Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim (44-300) przy ul. Bogumińskiej 4, b/ adres e-mail do inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Wodzisławia Śląskiego: iod@wodzislaw-slaski.pl, c/ Pani/Pana osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Usługa wypożyczenia rowerów” w Wodzisławiu Śląskim, nr postępowania: BZP.271.13.2019, w trybie przetargu nieograniczonego, d/ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa PZP”, e/ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, f/ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP, g/ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, h/ posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i/ nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji - Gliwice/Szczyrk
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: ZAKUP I DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DLA CUPT
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wodzisław Śląski: Adaptacja pomieszczeń kuchennych na laboratorium szpitalne
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wodzisław Śląski: Remont nawierzchni ulicy Rzecznej w Wodzisławiu Śląskim
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa 4 sztuk skuterów śnieżnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa sprzętu kolarskiego niezbędnego do realizacji zadania publicznego KOSS
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI