Dostawę sześciu sztuk motorowerów na potrzeby PORD w Gdańsku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawę sześciu sztuk motorowerów na potrzeby PORD w Gdańsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-15
  • Numer ogłoszenia767200-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 767200-N-2020 z dnia 15.12.2020 r.

Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku: Dostawę sześciu sztuk motorowerów na potrzeby PORD w Gdańsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 19147450500000, ul. Równa  - , 80-067  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 300 15 26, , e-mail zp@pord.pl, , faks 58 300 15 29.
Adres strony internetowej (URL): www.pord.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Inna Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.e-bip.org.pl/pordgdansk/13209

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.e-bip.org.pl/pordgdansk/13209

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sześciu sztuk motorowerów na potrzeby PORD w Gdańsku
Numer referencyjny: ZP-10/PN/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sześciu sztuk fabrycznie nowych motorowerów dwukołowych przeznaczonych do przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy kat AM rok produkcji 2020 dla Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul. Równa 19/21.Zamówienie jest podzielone na dwie części.CZĘŚĆ I - dostawa 3 szt. fabrycznie nowych motorowerów (z automatyczną skrzynią biegów) dwukołowych przeznaczonych do przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy kat AM rok produkcji 2020.CZĘŚĆ II - dostawa 3 szt. fabrycznie nowych motorowerów (z manualną skrzynią biegów) dwukołowych przeznaczonych do przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy kat AM rok produkcji 2020.1a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w okresie 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy w zakresie zakupu:- motorowerów dla części I – maksymalnie 1 szt. oraz - motorowerów dla części II – maksymalnie 1 szt. Termin wykonania przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji – do 120 dni od dnia złożenia zamówienia.Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji odbędzie się poprzez złożenie Wykonawcy jednostronnych oświadczeń w formie zamówienia, w którym zostanie określona ilość motorowerów.2. Szczegółowy opis zamówienia:2.1. Przedmiot zamówienia przeznaczony będzie do egzaminowania osób ubiegających się o prawo jazdy kategorii AM zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2019r. poz.1206)2.2. Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w Ustawie Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (Dz. U. z 2020r., poz. 110) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz.2022 ).2.3. Motorowery muszą posiadać następujące parametry techniczne i wyposażenie:2.3.1. CZĘŚĆ I - dostawa 3 szt. fabrycznie nowych motorowerów (z automatyczną skrzynią biegów) dwukołowych przeznaczonych do przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy kat AM rok produkcji 2020.A. Trzy motorowery dwukołowe w zakresie prawa jazdy kategorii AMa) silnik spalinowy o pojemności skokowej nieprzekraczającej 50 cm3 którego konstrukcja ogranicza prędkość do 45 km/h,b) rozrusznik elektryczny,c) rodzaj paliwa – benzyna bezołowiowa,d) wtrysk paliwae) skrzynia biegów – automatyczna,f) prędkościomierz,g) lusterka boczne szt.2,h) liczba miejsc siedzących 2,i) zabezpieczenie osoby egzaminowanej i motoroweru gmolami wykonanymi z rur stalowych,WYPOSAŻENIE DODATKOWE. Zestaw podręcznych narzędzi, Instrukcja obsługi motoroweru w języku polskim, Gniazdo zapalniczki zasilane prądem 12V/10A bez względu na położenie włącznika zapłonu, Apteczka doraźnej pomocy, Tablica z literą L (odblaskowa) zamontowana z tyłu motoroweru o wymiarach zgodnych z obowiązującymi przepisami.Ponadto, Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę trzy motorowery na kategorie AM z automatyczną skrzynią biegów) pochodziły od jednego producenta i były jednej marki.2.3.2. CZĘŚĆ II - dostawa 3 szt. fabrycznie nowych motorowerów (z manualną skrzynią biegów) dwukołowych przeznaczonych do przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy kat AM rok produkcji 2020.A. Trzy motorowery dwukołowe w zakresie prawa jazdy kategorii AMa) silnik spalinowy o pojemności skokowej nieprzekraczającej 50 cm3 którego konstrukcja ogranicza prędkość do 45 km/h,b) rozrusznik elektryczny,c) rodzaj paliwa – benzyna bezołowiowa,d) skrzynia biegów – manualna,e) prędkościomierz,f) lusterka boczne szt.2,g) liczba miejsc siedzących 2,h) zabezpieczenie osoby egzaminowanej i motoroweru gmolami przednimi i tylnymi wykonanymi z rur stalowych,WYPOSAŻENIE DODATKOWE. Zestaw podręcznych narzędzi, Instrukcja obsługi motoroweru w języku polskim, Gniazdo zapalniczki zasilane prądem 12V/10A bez względu na położenie włącznika zapłonu, Apteczka doraźnej pomocy, Tablica z literą L (odblaskowa) zamontowana z tyłu motoroweru o wymiarach zgodnych z obowiązującymi przepisami.Ponadto, Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę trzy motorowery na kategorie AM (z manualną skrzynią biegów) pochodziły od jednego producenta i były jednej marki.2.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości modyfikacji motorowerów w stosunku do produktu fabrycznego.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:3.1. zarejestrował motorowery (na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego) i wykonał dodatkowe badania „L” potwierdzone zaświadczeniem, dotyczącym przystosowania motorowerów do przeprowadzania egzaminów oraz ubezpieczył motorowery z tytułu OC,3.2. udzielił co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na motorowery – rodzaj eksploatacji motorowerów (egzaminowanie osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania) nie ma wpływu na warunki gwarancji,3.3. wskazał autoryzowany warsztat oferowanej marki, na terenie Trójmiasta (Gdańsk lub Sopot lub Gdynia) lub w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych,3.4. zobowiązał się do dostarczenia wraz z pojazdem do siedziby Zamawiającego pełnej dokumentacji motorowerów (kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem karty pojazdu, wyciąg ze świadectwa homologacji, dane techniczne pojazdu, instrukcja obsługi motoroweru w języku polskim itp.)4. Eksploatacja pojazdów odbywać się będzie zgodnie z ich przeznaczeniem w polskiej strefie klimatycznej.5. Pojazdy muszą spełniać warunki techniczne obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz.U. z 2016 r poz.2022 z późn. zm.).6. Jeżeli dokumentacja wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny" - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

II.5) Główny kod CPV: 34421000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  48   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie można złożyć zgodnie z załączonym wzorem (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. opis oferowanych motorowerów, wg załączonego wzoru- załącznik nr 1a lub/oraz 1b do SIWZ. Nie podanie producenta i modelu spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z zapisami SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
długość udzielonej gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być napisana w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku z siedzibą w Gdańsku, ul. Równa 19/21, 80 – 067 Gdańsk, zwany dalej PORD;  z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: pord@pord.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora;  zgodnie z art. 37 RODO został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych Osobowych. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych może pan/Pani kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych. Taki kontakt może się odbyć tel: 58 300 15 43, fax 58 300 15 14, drogą elektroniczną na adres email: iod@pord.pl lub tradycyjnie w formie pisemnej na adres Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul. Równa 19/21, 80 – 067 Gdańsk *;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO, pn: „Dostawę sześciu sztuk motorowerów na potrzeby PORD w Gdańsku”  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ I - dostawa 3 szt. fabrycznie nowych motorowerów (z automatyczną skrzynią biegów) dwukołowych przeznaczonych do przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy kat AM rok produkcji 2020.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest CZĘŚĆ I - dostawa 3 szt. fabrycznie nowych motorowerów (z automatyczną skrzynią biegów) dwukołowych przeznaczonych do przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy kat AM rok produkcji 2020.1a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w okresie 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy w zakresie zakupu:- motorowerów dla części I – maksymalnie 1 szt. Termin wykonania przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji – do 120 dni od dnia złożenia zamówienia.Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji odbędzie się poprzez złożenie Wykonawcy jednostronnych oświadczeń w formie zamówienia, w którym zostanie określona ilość motorowerów.2. Szczegółowy opis zamówienia:2.1. Przedmiot zamówienia przeznaczony będzie do egzaminowania osób ubiegających się o prawo jazdy kategorii AM zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2019r. poz.1206)2.2. Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w Ustawie Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (Dz. U. z 2020r., poz. 110) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz.2022 ).2.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości modyfikacji motorowerów w stosunku do produktu fabrycznego.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:3.1. zarejestrował motorowery (na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego) i wykonał dodatkowe badania „L” potwierdzone zaświadczeniem, dotyczącym przystosowania motorowerów do przeprowadzania egzaminów oraz ubezpieczył motorowery z tytułu OC,3.2. udzielił co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na motorowery – rodzaj eksploatacji motorowerów (egzaminowanie osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania) nie ma wpływu na warunki gwarancji,3.3. wskazał autoryzowany warsztat oferowanej marki, na terenie Trójmiasta (Gdańsk lub Sopot lub Gdynia) lub w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych,3.4. zobowiązał się do dostarczenia wraz z pojazdem do siedziby Zamawiającego pełnej dokumentacji motorowerów (kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem karty pojazdu, wyciąg ze świadectwa homologacji, dane techniczne pojazdu, instrukcja obsługi motoroweru w języku polskim itp.)4. Eksploatacja pojazdów odbywać się będzie zgodnie z ich przeznaczeniem w polskiej strefie klimatycznej.5. Pojazdy muszą spełniać warunki techniczne obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz.U. z 2016 r poz.2022 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34421000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
długość udzielonej gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: CZĘŚĆ II - dostawa 3 szt. fabrycznie nowych motorowerów (z manualną skrzynią biegów) dwukołowych przeznaczonych do przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy kat AM rok produkcji 2020.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jestCZĘŚĆ II - dostawa 3 szt. fabrycznie nowych motorowerów (z manualną skrzynią biegów) dwukołowych przeznaczonych do przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy kat AM rok produkcji 2020.1a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w okresie 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy w zakresie zakupu:- motorowerów dla części II – maksymalnie 1 szt. Termin wykonania przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji – do 120 dni od dnia złożenia zamówienia.Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji odbędzie się poprzez złożenie Wykonawcy jednostronnych oświadczeń w formie zamówienia, w którym zostanie określona ilość motorowerów.2. Szczegółowy opis zamówienia:2.1. Przedmiot zamówienia przeznaczony będzie do egzaminowania osób ubiegających się o prawo jazdy kategorii AM zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2019r. poz.1206)2.2. Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w Ustawie Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (Dz. U. z 2020r., poz. 110) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz.2022 ).2.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości modyfikacji motorowerów w stosunku do produktu fabrycznego.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:3.1. zarejestrował motorowery (na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego) i wykonał dodatkowe badania „L” potwierdzone zaświadczeniem, dotyczącym przystosowania motorowerów do przeprowadzania egzaminów oraz ubezpieczył motorowery z tytułu OC,3.2. udzielił co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na motorowery – rodzaj eksploatacji motorowerów (egzaminowanie osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania) nie ma wpływu na warunki gwarancji,3.3. wskazał autoryzowany warsztat oferowanej marki, na terenie Trójmiasta (Gdańsk lub Sopot lub Gdynia) lub w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych,3.4. zobowiązał się do dostarczenia wraz z pojazdem do siedziby Zamawiającego pełnej dokumentacji motorowerów (kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem karty pojazdu, wyciąg ze świadectwa homologacji, dane techniczne pojazdu, instrukcja obsługi motoroweru w języku polskim itp.)4. Eksploatacja pojazdów odbywać się będzie zgodnie z ich przeznaczeniem w polskiej strefie klimatycznej.5. Pojazdy muszą spełniać warunki techniczne obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz.U. z 2016 r poz.2022 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34421000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
długość udzielonej gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi transportowej dla 15 osób w dniu 25.10.24 r. - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania11-10-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi transportowej dla 15 osób w dniu 25.10.24 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI