Dostawa sprzętu kolarskiego niezbędnego do realizacji zadania publicznego pn.: „Kolarskie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu kolarskiego niezbędnego do realizacji zadania publicznego pn.: „Kolarskie Ośrodki Szkolenia Sportowego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-09-16
  • ZamawiającyINSTYTUT SPORTU - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00340192
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu kolarskiego niezbędnego do realizacji zadania publicznego pn.: „Kolarskie Ośrodki Szkolenia Sportowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT SPORTU - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000786093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trylogii 2/16

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-982

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225699900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@insp.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.insp.waw.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Naukowo - badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu kolarskiego niezbędnego do realizacji zadania publicznego pn.: „Kolarskie Ośrodki Szkolenia Sportowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f505d08-2f74-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/insp_waw

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym składanie ofert, wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą,odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy
https://platformazakupowa.pl/pn/insp_waw
Wszelkie informacje o środkach komunikacji elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą
zostały opisane w Rozdziale XI SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę,
oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP., podmiotowe
środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w
postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,
.pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale XX ust. 1 SWZ składa
się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje
Wykonawcy przekazują elektronicznie za pomocą platforma zakupowa.pl (dalej jako „Platforma”)
dostępną pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/insp_waw i formularza „Wyślij wiadomość dla
zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania (nie dotyczy składania ofert).
Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy
posługują się numerem ogłoszenia lub znakiem postępowania.
Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość”, nie za pośrednictwem adresu email.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający preferuje, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji Zamawiający uzna datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do
konkretnego wykonawcy.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) musi zaakceptować warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznać go za wiążący,
b) musi się zapoznać i stosować do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych
osobowych została szczegółowo opisana w Rozdziale XXIX SWZ. 1. Instytut Sportu - Państwowy
Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie przy ul. Trylogii 2/16, 01- 982 Warszawa (dalej „IS-PIB”)
oświadcza, iż jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego
dalej RODO, w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych (przedsiębiorców), osób fizycznych
reprezentujących podmiot biorący udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz
osób fizycznych wskazanych przez ten podmiot jako osoby do kontaktu, osoby wskazane w ofercie
oraz osoby odpowiedzialne za wykonanie Umowy lub wykonywanie czynności w ramach
prowadzonego postępowania i udzielenia Zamówienia. 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony
Danych w IS-PIB.:iodo@insp.pl, tel. 22 56 99 914, IS-PIB, 01-982 Warszawa, ul. Trylogii 2/16. 3. Dane
osobowe osób, o których mowa w pkt 1, będą przetwarzane przez IS-PIB na podstawie art. 6
ust. 1 lit. b) RODO w przypadku, gdy w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
zostanie zawarta Umowa z osobą fizyczną, jedynie w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia
niniejszego postępowania, udzielenia zamówienia oraz wykonania Umowy – w kategorii dane zwykłe –
imię, nazwisko, zajmowane stanowisko i miejsce pracy, numer służbowego telefonu/ faksu, służbowy
adres email, a także dane identyfikujące wykonawcę biorącego udział w prowadzonym niniejszym
postępowaniu o udzielenie Zamówienia, tj. nazwę wykonawcy, siedzibę i adres wykonawcy, REGON,
NIP, PESEL, adres zamieszkania, adres strony internetowej – jeżeli dane te zostały przez wykonawcę
przekazane IS-PIB w związku z prowadzonym niniejszym postępowaniem o udzielenie Zamówienia. 4.
Dane osobowe osób, o których mowa w pkt 1, będą przetwarzane przez IS-PIB na podstawie art. 6
ust. 1 lit. e) RODO,5. Dane osobowe osób, o których mowa w pkt 1, będą przetwarzane przez IS-PIB
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO jedynie w celu i zakresie niezbędnym do wypełnienia
obowiązków prawnych ciążących na administratorze (...) Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków,
dalsza
część klauzuli dostępna jest w Rozdziale XXIX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OOP.26.4.2022.MC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu kolarskiego w postaci cykloergometru. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, jego zakres ilościowy i opis
techniczny określono w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Część I zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony, rozładowany i wniesiony przez Wykonawcę do magazynów zlokalizowanych w jednym lub kilku miejscach z 6 punktów w następujących
miastach:
1) Katowice;
2) Łódź;
3) Kraków;
4) Toruń;
5) Kalisz;
6) Sopot.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wymagania SWZ
oraz ustawy Pzp, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy sprzętu (T)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu kolarskiego w postaci: kaset, klamkomanetek, klocków hamulcowych, korb, łańcuchów, pedałów, przerzutek, suportów, zębatek i koronek, hamulców, ładowarek i baterii, kierownic, siedzeń, sztyc i manetek, owijek. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, jego zakres ilościowy i opis techniczny określono w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Część II zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony, rozładowany i wniesiony przez Wykonawcę do magazynów zlokalizowanych w jednym lub kilku miejscach z 6 punktów w następujących
miastach:
1) Katowice;
2) Łódź;
3) Kraków;
4) Toruń;
5) Kalisz;
6) Sopot.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34430000-0 - Rowery

34432100-5 - Opony do rowerów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wymagania SWZ
oraz ustawy Pzp, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy sprzętu (T)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu kolarskiego w postaci: dętek, opon, szytek i kół. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, jego zakres ilościowy i opis techniczny określono w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Część III zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony, rozładowany i wniesiony przez Wykonawcę do magazynów zlokalizowanych w jednym lub kilku miejscach z 6 punktów w następujących
miastach:
1) Katowice;
2) Łódź;
3) Kraków;
4) Toruń;
5) Kalisz;
6) Sopot.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34432100-5 - Opony do rowerów

34430000-0 - Rowery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wymagania SWZ
oraz ustawy Pzp, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy sprzętu (T)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu kolarskiego w postaci: liczników i urządzeń GPS. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, jego zakres ilościowy i opis techniczny określono w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Część IV zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony, rozładowany i wniesiony przez Wykonawcę do magazynów zlokalizowanych w jednym lub kilku miejscach z 6 punktów w następujących
miastach:
1) Katowice;
2) Łódź;
3) Kraków;
4) Toruń;
5) Kalisz;
6) Sopot.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wymagania SWZ
oraz ustawy Pzp, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy sprzętu (T)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu kolarskiego w postaci: trenażerów i rowerów. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, jego zakres ilościowy i opis techniczny określono w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Część V zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony, rozładowany i wniesiony przez Wykonawcę do magazynów zlokalizowanych w jednym lub kilku miejscach z 6 punktów w następujących
miastach:
1) Katowice;
2) Łódź;
3) Kraków;
4) Toruń;
5) Kalisz;
6) Sopot.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34430000-0 - Rowery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37441300-4 - Rowery stacjonarne

34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wymagania SWZ
oraz ustawy Pzp, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy sprzętu (T)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli będzie mógł je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1) Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto
jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie
zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się
on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa, zastępuje się je w całości lub części dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych
do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania Wykonawcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców pod warunkiem, że spełnione będą następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Treść
pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których
pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż
uprawniona
do reprezentowania podmiotu z mocy prawa lub Umowy spółki, należy dołączyć do oferty
również pełnomocnictwa do dokonania tej czynności;
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania
Wykonawców w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, w
przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy złożyć w
formie oryginału podpisanego podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym lub kopii potwierdzonej notarialnie;
3) W przypadku gdy pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 2) zostało sporządzone jako
dokument
w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe
odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym
lub podpisem osobistym, potwierdzającym zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem
w postaci papierowej.
4) Potwierdzenia zgodności odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej, o
którym mowa w pkt 3) dokonuje notariusz lub pełnomocnik.
5) Pełnomocnictwo to powinno wyraźnie wskazywać:
a) jakiego postępowania dotyczy,
b) jakie podmioty występują wspólnie,
c) kto w imieniu tych podmiotów ma pełnić funkcję pełnomocnika,
d) jakie konkretne czynności w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik,
e) na jaki okres jest udzielone.
6) Jeżeli pełnomocnik ma być uprawniony do wykonywania czynności nie tylko w imieniu
wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, lecz również w imieniu każdego z tych
Wykonawców
z osobna, to należy taką informację zamieścić w treści pełnomocnictwa.
2. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z
postępowania, spełnienie warunków udziału w postępowaniu w stosunku do Wykonawców
występujących wspólnie będzie oceniane łącznie.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia zgodnie z pkt XVIII.1. oraz XVIII.2. SWZ każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia złoży Zamawiającemu
dokumenty,
o których mowa w pkt XX.3. SWZ. Dokumenty składane są zgodnie z pkt XX.2. SWZ.
Oświadczenia, o których mowa w pkt. XX.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim, każdy z Wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu. Oświadczenia składane są wraz z ofertą zgodnie z pkt XX.1. SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru
stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty), Wykonawcy składający ofertę wspólną
będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich współpracę.
Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej Umowy, określone zostały w Załączniku nr 5 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy pzp oraz wskazanym w Załączniku nr 5
do SWZ. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
4. Zawarta umowa będzie jawna.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-16 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/insp_waw/proceedings na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-16 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport na lotnisko Modlin w dniu 08.04.2024 r- Zwoleń
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport na lotnisko Modlin w dniu 08.04.2024 r., godzina wylotu 5.45. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI