„Dostawa rowerów miejskich w ramach realizacji polityki zrównoważonej mobilności

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa rowerów miejskich w ramach realizacji polityki zrównoważonej mobilności miejskiej celem doposażenia istniejącego systemu WRM”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWągrowiec
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-04-06
  • ZamawiającyZAKŁAD KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ SP. Z O.O. W WĄGROWCU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00103001
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa rowerów miejskich w ramach realizacji polityki zrównoważonej mobilności miejskiej celem doposażenia istniejącego systemu WRM”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ SP. Z O.O. W WĄGROWCU

1.3.) Oddział zamawiającego: ZKM SP. Z O.O. WĄGROWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572050207

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: skocka 18

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672621216

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkm@zkmwagrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zkmwagrowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa rowerów miejskich w ramach realizacji polityki zrównoważonej mobilności miejskiej celem doposażenia istniejącego systemu WRM”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb340b5a-aff0-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103001

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

''Budowa infrastruktury rowerowej w Wągrowcu jako alternatywny sposób komunikacji wraz z działaniami informacyjnymi i promocyjnymi dotyczącymi transportu publicznego, rowerowego i pieszego'' nr RPWP.O3.03.O1-30-0031/20-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zkmwagrowiec

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zkmwagrowiec

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem : platformazakupowa.pl/pn/zkmwagrowiec i formularza „wyślij wiadomość do Zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania ( nie dotyczy składania ofert, gdyż wiadomości nie są zaszyfrowane)
Korzystanie z platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Dokumenty elektroniczne , oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów składane są za pośrednictwem przycisku „wyślij wiadomość do Zamawiającego” jako załączniki.
Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń , wniosków., zawiadomień, zapytań oraz przekazanie informacji uznaje się klikniecie przycisku „ wyślij wiadomość do Zamawiającego” po , którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wątpliwości związanych z SWZ kierując swoje zapytanie za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez polecenie „ wyślij wiadomość do Zamawiającego „. Treść pytań ( bez ujawniania źródła ) wraz z wyjaśnieniami, bądź informacje o dokonaniu zmiany SWZ Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem platformy zakupowej.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych w kopii dokumentów i oświadczeń, oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określa Regulamin Platformy Zakupowej, oraz Instrukcja dla Wykonawcy które są dostępne na stronie platformy. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie i Instrukcji oraz uznaje go za wiążący.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób nie zgodny z Instrukcją korzystania z platformy zakupowej ,a w szczególności za sytuacje gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert ( np. złożenie oferty w zakładce „ wyślij wiadomość
do Zamawiającego „), taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ,ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony
w art. 221 Ustawy PZP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem danych osobowych jest Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. z siedzibą w Wągrowcu, ul. Skocka 18, 62-100 Wągrowiec, e-mail: zkm@zkmwagrowiec.pl, zkmwagrowiec.pl,
b) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie postępowania bez negocjacji,
c) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1,2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ), dalej „ustawa PZP”,
d) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący nienaruszalność.
e) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
f) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g) posiadanie prawa dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;
h) posiadanie prawa do sprostowania danych osobowych na podstawie art. 16 RODO ** ;
i) posiadanie prawa żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków na podstawie art. 18 RODO , o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
j) posiadanie prawa do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w momencie uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
k) nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO ;
l) nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
ł) nie przysługuje prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO , gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZKM-01/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest :
dostawa dla Zakładu Komunikacji Miejskiej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Wągrowcu, ul. Skocka 18, w ramach realizacji polityki zrównoważonej mobilności miejskiej - 60 sztuk nowych rowerów typu miejskiego celem doposażenia istniejącego systemu WRM.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34430000-0 - Rowery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
3) sytuacji sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający w oparciu o zapisy art. 274 ust. 1 ustawy PZP wezwie Wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona , do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Określenie warunków udziału w postępowaniu.
1) Dla określenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2) Dla określenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
3) Dla określenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
4) Dla określenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

1) Dla określenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2) Dla określenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
3) Dla określenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
4) Dla określenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów, które Wykonawca złoży po przedłożeniu oświadczenia o braku podstaw wykluczenia stanowiące Załącznik Nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z art. 445 ustawy PZP Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ust.2 ustawy PZP ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikacje.
Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w następujących przypadkach :
1) zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn nie zależnych od stron umowy,
2) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy ,
3) zmian technicznych o ile są one dla Zamawiającego korzystne i obiektywnie uzasadnione.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej w postaci podpisanego przez obie strony aneksu pod rygorem nieważności.
4) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferte wraz załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem : platformazakupowa.pl/pn/zkmwagrowiec

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję przewoźników z naczepą 22T - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję przewoźników - z naczepą 22T - chłodnia standard lub doppel. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI