Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa motocykli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121390415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 2611137567
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.gawrysiak@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://3rblog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa motocykli
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0789d8e7-977e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018212/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Zakup pojazdów - zakup motocykla
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://palformazakupowa.pl/pn/3rblog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniuMinistra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środkówdowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający odWykonawcy.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej opatrzonejkwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanymlub podpisem osobistym pod rygorem nieważności.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dział XXI SWZ – KLAUZULA INFORMACYJNA (pzp)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dział XXI SWZ – KLAUZULA INFORMACYJNA (pzp)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 54/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach jednego zadania jest dostawa motocykli.Ilość gwarantowana 3 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34410000-4 - Motocykle
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.Ilość opcjonalna 2 szt.Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach prawa opcji musi spełniać wymagania jak dla zamówienia gwarantowanego. Wartość jednostkowa dla zamówienia w ramach opcji musi być jednakowa jak dla zamówienia gwarantowanego. Sposób realizacji zamówienia w ramach prawa opcji określono w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. O zamiarze skorzystania z prawa opcji oraz jego zakresie Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w terminie do 31.08.2021 r.Realizacja • 60 dni od daty uruchomienia opcji dla zamówienia z opcjonalnego4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu według kryteriów oceny, którymi w niniejszym postępowaniu jest:- Cena oferty [C] - 60- Okres gwarancji pojazdu [G1] - 20- Okres gwarancji na powłoki lakiernicze [G2] - 10- Okres gwarancji na perforację elementów [G3] - 10Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty w kryterium „Cena brutto oferty”.Minimalny wymagany okres gwarancji ogólnej na wszystkie elementy bez limitu przebiegu, które nie podlegają normalnemu zużyciu w czasie eksploatacji wynosi 24 miesiące. Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 48 miesięcy Zamawiający zastrzega, że dla celów oceny oferty wg kryterium „Okres gwarancji”, w przypadku zaproponowania przez wykonawcę okresu gwarancji powyżej 48 miesięcy, okres ten będzie traktowany przez Zamawiającego tak, jakby wykonawca zaproponował gwarancję na 48 miesięcyMinimalny wymagany okres gwarancji na powłoki lakiernicze wynosi 24 miesiące. Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 48 miesięcy Zamawiający zastrzega, że dla celów oceny oferty wg kryterium „Okres gwarancji”, w przypadku zaproponowania przez wykonawcę okresu gwarancji powyżej 48 miesięcy, okres ten będzie traktowany przez Zamawiającego tak, jakby wykonawca zaproponował gwarancję na 48 miesięcy Minimalny wymagany okres gwarancji na perforację nadwozia wynosi 36 miesiące. Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 48 miesięcy Zamawiający zastrzega, że dla celów oceny oferty wg kryterium „Okres gwarancji”, w przypadku zaproponowania przez wykonawcę okresu gwarancji powyżej 48 miesięcy, okres ten będzie traktowany przez Zamawiającego tak, jakby wykonawca zaproponował gwarancję na 48 miesięcy. Oceny zostaną przeliczone wg wzoru podanego w dziale XVII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji pojazdu
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na powłoki lakiernicze
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na perforację elementów
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4