Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa druku podążającego realizowana na 9 urządzeniach wielofunkcyjnych wraz z modułami do personalizacji i z usługą serwisową świadczoną przez okres 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Igrzyska Europejskie 2023 Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521030271
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kamienna 21
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-403
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.lason@ie2023.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ie2023.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Organizator IE 2023
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa druku podążającego realizowana na 9 urządzeniach wielofunkcyjnych wraz z modułami do personalizacji i z usługą serwisową świadczoną przez okres 12 miesięcy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe21ec3d-1fde-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/igrzyska-europejskie-2023-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/igrzyska-europejskie-2023-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IX SWZ, dostępnej na stronie prowadzonego postępowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje RODO zostały zawarte w Rozdziale XXII SWZ, dostępnej na stronie prowadzonego postępowania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje RODO zostały zawarte w Rozdziale XXII SWZ, dostępnej na stronie prowadzonego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.04.ADM.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa druku podążającego realizowana na 9 urządzeniach wielofunkcyjnych wraz z modułami do personalizacji i z usługą serwisową świadczoną przez okres 12 miesięcy. Zamówienie obejmuje prawo opcji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym dane techniczne dotyczące minimalnych parametrów urządzeń dostarczonych do realizacji wydruku, szacunkowy wolumen ilości wydruków oraz miejsca instalacji sprzętu znajdują się w załączniku A do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie objęte prawem opcji obejmuje do 100% ilości stron wydruku kolorowego i czarno-białego z możliwością realizacji usługi na dodatkowych 2 urządzeniach (na jednym małym i jednym dużym) o parametrach wskazanych w załączniku A do SWZ), w lokalizacji podstawowej w Krakowie lub w biurze Zamawiającego w Warszawie, ul. Konstruktorska 12 a
Opcja jest określona jako maksymalne uprawnienie – Zamawiający może skorzystać wyłącznie z dodatkowego wydruku, z pełnego zakresu lub tylko z realizacji usługi wydruku na dodatkowych urządzeniu/ach.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp do 20 % jej wartości.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca powinien dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 „UOBN” tj. Oświadczenie
o braku podstaw wykluczenia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do formularza oferty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, dotyczących urządzeń, które będą przeznaczone do realizacji przedmiotu umowy, tj.opisu/ów technicznego/ych sporządzonych przez producenta i/lub wydruk/i ze stron internetowych producenta, bądź katalog/i producenta/ów lub inne dokumenty pochodzące od producenta sprzętu, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe są składane na potwierdzenie wszystkich parametrów, opisanych w załączniku A do SWZ. Wykonawca winien w przedmiotowych materiałach jednoznacznie wskazać, której pozycji dotyczą załączone dowody,
Zamawiający dopuszcza złożenie wyżej wskazanych przedmiotowych środków dowodowych w języku angielskim,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
wszystkie wymagane przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z rejestru dostępnego publicznie (np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej);
Wykaz podwykonawców – załącznik nr 3 do formularza oferty /o ile dotyczy/;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów z uwzględnieniem postanowień art. 58 ustawy Pzp, tj. wspólnego ubiegania się przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum) do oferty należy załączyć, zgodnie z załącznikiem nr 2 do formularza oferty oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie o podziale obowiązków/ o ile dotyczy/;
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe informacja znajdują się w załączniku 2 do SWZ, tj. we wzorze umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/igrzyska-europejskie-2023-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni