Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowania i naprawy sprzętu komputerowego w Małopolskim Szpitalu Ortopedyczno-Rehabilitacyjnym im. Prof. Bogusława Frańczuka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI SZPITAL ORTOPEDYCZNO-REHABILITACYJNY IM. PROF.BOGUSŁAWA FRAŃCZUKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351194736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Modrzewiowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-224
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 428-73-04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@kcr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kcr.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowania i naprawy sprzętu komputerowego w Małopolskim Szpitalu Ortopedyczno-Rehabilitacyjnym im. Prof. Bogusława Frańczuka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5aefe1c9-1f92-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026519/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowania i naprawy sprzętu komputerowego w Małopolskim Szpitalu Ortopedyczno-Rehabilitacyjnym im. Prof. Bogusława Frańczuka
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.kcr.pl/zamowienia-publiczne-i-ogloszenia/zamowienia-publiczne-2021-2
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortal-u (https://miniportal.uzp.gov.pl), ePUAP-u (https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia) oraz poczty elektronicznej. BZP - www: https://ezamowienia.gov.pl/pl. MiniPortal - www: https://miniportal.uzp.gov.pl. Adres poczty elektronicznej: office@kcr.pl. Adres skrzynki ePUAP: /KCRIO/SkrytkaESP. Adres www: https://www.kcr.pl/zamowienia-publiczne-i-ogloszenia/zamowienia-publiczne-2021-2
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia i przedłożenia dokumentów został szczegółowo opisany w pkt Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. W postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortal-u (https://miniportal.uzp.gov.pl), ePUAP-u (https://obywatel.gov.pl/nforms /ezamowienia) oraz poczty elektronicznej.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowania (w tym tzw. kopii elektronicznych) opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortal-u oraz Regulaminie ePUAP-u.
4. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia (...) o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, (...), oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Ilekroć jest mowa o RODO, należy przez to rozumieć: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych (Formularz oferty), przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
3. Zamawiający informuje o przetwarzaniu danych osobowych, w związku z realizacją niniejszego zamówienia. Klauzula informacyjna stanowi załącznik do dokumentów postępowania.
4. Ponadto, zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy, Zamawiający zastrzega, że będzie udostępniał dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych została opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A.I.271.1.10.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 412634,16 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług informatycznych oraz serwisowania i naprawy sprzętu komputerowego w Małopolskim Szpitalu Ortopedyczno-Rehabilitacyjnym im. Prof. Bogusława Frańczuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem do umowy tj. wymogami do postępowania. Wzór umowy stanowi załączniki nr 4 do SWZ. Zapisy SWZ należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72315000-6 - Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające
72100000-6 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego
72110000-9 - Usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego
72120000-2 - Usługi doradcze w zakresie poawaryjnego odzyskiwania sprzętu koputerowego
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72510000-3 - Usługi zarządzania wspierane komputerowo
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
72253000-3 - Usługi pomocy komputerowej i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzpz w wysokości nieprzekraczającej 120% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych usług – w stosunku do tych opisanych w niniejszym postępowaniu, w szczególności: we wzorze umowy (wraz z załącznikami) oraz w dokumentacji postępowania. Warunki, na jakich będą udzielone ww. zamówienia, będą odpowiadały warunkom określonym w niniejszym postępowaniu we wzorze umowy. W związku z powyższym Zamawiający przy ustalaniu wartości niniejszego zamówienia uwzględnił wartość zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. Wartość bez zamówień z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp wynosi 187 560,98 zł netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług na terenie placówki
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który (zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy Pzp) spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej (posiada wiedzę i doświadczenie), tj.
1.2. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie zrealizował (rozpoczął i zakończył) lub realizuje (rozpoczął i nadal realizuje) co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu kompleksowych usług informatycznych i teleinformatycznych wraz z serwisowaniem i naprawą sprzętu komputerowego:
- każda z nich realizowana przez okres minimum 6 miesięcy;
- każda z nich o wartości minimum 100 000,00 zł brutto.
Uwaga: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również nadal wykonywanych - okres trwania (każdej) dotychczas zrealizowanej usługi powinien wynosić minimum 6 miesięcy oraz wartość (każdej) dotychczas zrealizowanej usługi winna wynosić minimum 100 000,00 zł brutto.
2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, w tym - 2 osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług na terenie placówki (obsługa stacjonarna, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), z których każda musi posiadać:
2.1. co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w obsłudze systemów / oprogramowania:
a) Optimed;
b) Pergamon;
c) Infomedica;
d) Medicad;
e) UEOS (e-PLOZ).
2.2. co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w obsłudze systemów / oprogramowania:
a) Płatnik;
b) System Centralnego Monitorowania BENEVISION CMS;
c) System raportowania As-Pro (Mitel);
d) Veeam.
Uwaga: każda z dwóch osób musi posiadać wyżej wymienione wymagane doświadczenie w zakresie ww. oprogramowania jak i minimalnego okresu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w celu wstępnego potwierdzenia) - według wzorów stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
Oświadczenia składane są odpowiednio przez:
- samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu (potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu) – jeżeli dotyczy.
Na wezwanie Zamawiającego:
2. Oświadczenie o aktualności informacji zawartej w oświadczeniu, o których mowa w pkt 7.3. SWZ (zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Oświadczenie składane jest odpowiednio przez:
- samego Wykonawcę,
- każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- podmiot/-y, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w celu wstępnego potwierdzenia) - według wzorów stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
Oświadczenia składane są odpowiednio przez:
- samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu (potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu) – jeżeli dotyczy.
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych tego podmiotu(zgodnie z art. 118 ustawy Pzp) – jeżeli dotyczy.
Na wezwanie Zamawiającego:
3. Oświadczenie o aktualności informacji zawartej w oświadczeniu, o których mowa w pkt 7.3. SWZ (zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Oświadczenie składane jest odpowiednio przez:
- samego Wykonawcę,
- każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- podmiot/-y, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
4. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia). Uwaga! W przypadku świadczeń nadal wykonywanych(ciągłych)- referencje bądź inne dokumenty (dowody) potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (przed upływem terminu składania ofert).
5. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (odpowiedzialnych za świadczenie usług) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 7.2. SWZ.
3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) lub innego właściwego rejestru.
Uwagi!
Zamiast dokumentów wymienionych powyżej, Wykonawca może w Formularzu ofertowym wskazać dane umożliwiające dostęp do dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego (poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych). Zasady określone w niniejszym pkt stosuje się odpowiednio:
- do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia,
- do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby.
W przypadku, gdy Wykonawca pozostaje wpisany do rejestru innego niż polski - w przypadku gdy żąda od Zamawiającego samodzielnego pobrania danych z tego rejestru - wskazuje w ofercie dodatkowo informacje: URL, kod, wydający, pozwalające bezpłatnie uzyskać te dane przez Zamawiającego, z bazy danych państwa członkowskiego UE.
3. Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp). Wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Informacje na temat Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, określa art. 58 ust. 1 ustawy Pzp. Informacja została również wskazana w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: MiniPortal (zgodnie z SWZ)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-30 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wizja lokalna. Odbycie wizji lokalnej jest obowiązkowe tzn. Zamawiający wymaga złożenia oferty wyłącznie po odbyciu wizji lokalnej. Informacja na temat wizji lokalnych znajduje się w pkt 4.13. SWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Ze względów organizacyjnych, ekonomicznych, celowościowych zamówienie nie może zostać podzielone na części. Zamawiający poprzez określenie warunków i kryteriów w postępowaniu nie eliminuje mikro/małych/średnich przedsiębiorstw z udziału w postępowaniu. Podział niniejszego zamówienia na części należy uznać za niecelowy i mający wpływ na nieuzasadniony wzrost kosztu wykonania usługi. Jednocześnie potrzeba skoordynowania (ze względu na charakter świadczonych usług) działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby w dużym stopniu zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
3. W celu ewentualnego uzyskania dodatkowych punktów w kryterium, o którym mowa w pkt 16 SWZ i poprawnego ustalenia ich liczby, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w formularzu oferty: wykaz doświadczenia osób skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług na terenie placówki, spełniające warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.2 SWZ.
Uwaga! Zamawiający wymaga wskazania tych samych osób zarówno w celu uzyskania punktów w kryterium oceny ofert dotyczącym doświadczenia, jak i wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.2. SWZ.
4. W świetle art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z usługą informatyczną oraz serwisowaniem i naprawą sprzętu komputerowego (przez cały okres obowiązywania umowy), ponieważ wykonywanie tych czynności polega na świadczeniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Uwaga! Powyższy wymóg zatrudnienia nie dotyczy składających ofertę: osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zobowiążą się do osobistego świadczenia ww. prac oraz wspólników spółek osobowych, którzy zobowiążą się do osobistego świadczenia tych prac na rzecz spółki, w takim zakresie w jakim ww. osoby zapewnią osobistą realizację zamówienia.