SUKCESYWNA DOSTAWA KSIĄŻEK KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W WERSJI DRUKOWANEJ LUB NA

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA KSIĄŻEK KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W WERSJI DRUKOWANEJ LUB NA NOŚNIKU ELEKTRONICZNYM DO BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-01
  • ZamawiającyAkademia Sztuki Wojennej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00021506
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA KSIĄŻEK KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W WERSJI DRUKOWANEJ LUB NA NOŚNIKU ELEKTRONICZNYM DO BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuki Wojennej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011574244

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chruściela 103

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.taborska@akademia.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNA DOSTAWA KSIĄŻEK KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W WERSJI DRUKOWANEJ LUB NA NOŚNIKU ELEKTRONICZNYM DO BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39b5735f-8bbb-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021506

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002459/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Dostawa książek papierowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServle

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wszyscy Wykonawcy w celu bezproblemowej komunikacji z Zamawiającym na Platformie powinni przed upływem terminu składania ofert przystąpić do postępowania na Platformie poprzez funkcję „Przystąp do postępowania” oraz posiadać założone konto w aplikacji Marketplanet OnePlace.2. W celu bezproblemowej pracy z Platformą, Wykonawca powinien posiadać co najmniej:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s;2) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit;3) zainstalowaną dowolną przeglądarkę internetową: Chrome; Mozilla Firefox;4) włączoną obsługę JavaScript;5) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.3. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES, 2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedynależy użyć formatu XAdES. W takiej sytuacji należy załączyć oddzielny plikz podpisem (w takiej sytuacji Wykonawca winien upewnić się, że załącza obapliki, tj. plik z treścią dokumentu oraz plik z podpisem elektronicznym). 3) Zamawiający zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym posługujesię Wykonawca był podpisem wydanym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,bądź innych krajów należących do Unii Europejskiej.4. Obsługiwane przez Platformę formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkoścido 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx,csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.5. Każdy plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformie, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po automatycznym odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data "- czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.7. Format kodowania treści w obrębie platformy - UTF8.8. Cała komunikacja pomiędzy użytkownikiem Systemu a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS (szyfrowanie TLS).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 7. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Akademia Sztuki Wojennej z siedzibą przy Al. gen. Antoniego Chruściela „Montera” 103, 00-910 Warszawa. 8. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@akademia.mil.pl9. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. c RODO w związku z ustawą Prawo zamówień publicznych i rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu i udzielenie zamówienia.10. Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny, wynikający z przepisów, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11. Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do danych osobowych może wystąpić tylko w przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.12. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.13. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:- dostępu do danych osobowych przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby dużego wysiłku zamawiający może żądać od osoby której dane dotyczą dodatkowych informacji, - żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych, - ograniczenia przetwarzania w przypadkach wymienionych w RODO przy czym żądanie nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.14. Osobie której dane dotyczą nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, ich usunięcia ani prawo wniesienia sprzeciwu, ponieważ przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PK.ZZP.261.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 230405,27 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa książek krajowych, w wersji drukowanej lub na nośniku elektronicznym, do Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, określonych opisem bibliograficznym: autor, tytuł, miejsce i rok wydania w jednym lub wielu egzemplarzach na podstawie dostarczonych zamówień wraz z wykazami tytułów sporządzonych przez Zamawiającego z zakresu literatury naukowej i popularnonaukowej. 1. Książki będące przedmiotem zamówienia dotyczą poniżej wymienionych dziedzin:a) nauki humanistyczne,b) nauki matematyczno – przyrodnicze,c) nauki społeczne,d) nauki ekonomiczno – prawne,e) nauki inżynieryjne i techniczne,f) nauki o bezpieczeństwie,g) pozostałe dziedziny, nie wymienione powyżej.2. Dostawa książek nastąpi w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od dnia przekazania Zamawiającemu potwierdzenia przyjęcia zamówienia.3. Okres gwarancji na książki wynosi minimum 12 miesięcy i obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady, w tym uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji.4. Szacunkowa (przewidywana) liczba zamawianych książek krajowych przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może wynosić ok. 3304 szt. Rzeczywista ilość zamawianych książek wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.5. Wykonawca będzie posiadał stronę internetową z opisem oferowanych produktów i możliwością bezpośredniego zakupu on-line.6. Zamawiający gwarantuje zamówienie książek na minimalną kwotę 50% wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1, a pozostałe 50% wartości umowy zostanie zrealizowane na zakup książek w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania środków finansowych zabezpieczonych na ten cel. 7. Zamówienia będą realizowane w siedzibie Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, Al. gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa. 8. Realizacja dostaw będzie się odbywała od poniedziałku do piątku w godzinach: od 8.00 do 14.00.

4.2.5.) Wartość części: 119968,24 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 22111000-1 - Podręczniki szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty uzyskane przez ofertę zostaną zsumowane wg wzoru: Su = C + G + Td gdzie:Su - suma punktów wg przyjętych kryteriów; C - liczba punktów za kryterium cena;G - liczba punktów za kryterium gwarancja;Td - liczba punktów za kryterium termin sukcesywnych dostaw. 3. Zamawiający przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ograniczy się do dwóch miejsc po przecinku.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.7. Weryfikacja kryteriów opisanych w punktach 2, 3 dokonywana będzie na podstawie oświadczenia dokonanego w załącznikach nr 1.1 i 1.2 do SWZ – Formularz ofertowy. Brak oświadczenia będzie oceniane jako brak gwarancji dostarczania przedmiotu zamówienia spełniającego zadeklarowane kryteria w okresie obowiązywania umowy, co stanowić będzie o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia SWZ;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na książki

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy jednostkowego zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę zostaną zsumowane wg wzoru: Su = C + G + Td gdzie:Su - suma punktów wg przyjętych kryteriów; C - liczba punktów za kryterium cena;G - liczba punktów za kryterium gwarancja;Td - liczba punktów za kryterium termin sukcesywnych dostaw. 3. Zamawiający przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ograniczy się do dwóch miejsc po przecinku.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.7. Weryfikacja kryteriów opisanych w punktach 2, 3 dokonywana będzie na podstawie oświadczenia dokonanego w załącznikach nr 1.1 i 1.2 do SWZ – Formularz ofertowy. Brak oświadczenia będzie oceniane jako brak gwarancji dostarczania przedmiotu zamówienia spełniającego zadeklarowane kryteria w okresie obowiązywania umowy, co stanowić będzie o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia SWZ;

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

sukcesywna dostawa książek zagranicznych, w wersji drukowanej lub na nośniku elektronicznym, do Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, określonych opisem bibliograficznym: autor, tytuł, miejsce i rok wydania w jednym lub wielu egzemplarzach na podstawie dostarczonych zamówień wraz z wykazami tytułów sporządzonych przez Zamawiającego z zakresu literatury naukowej i popularnonaukowej. 1. Książki będące przedmiotem zamówienia dotyczą poniżej wymienionych dziedzin:a) nauki humanistyczne,b) nauki matematyczno – przyrodnicze,c) nauki społeczne,d) nauki ekonomiczno – prawne,e) nauki inżynieryjne i techniczne,f) nauki o bezpieczeństwie g) pozostałe dziedziny, nie wymienione powyżej.2. Dostawa książek nastąpi w ciągu maksymalnie 6 tygodni od dnia przekazania Zamawiającemu potwierdzenia przyjęcia zamówienia.3. Okres gwarancji na książki wynosi minimum 12 miesięcy i obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady, w tym uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji.4. Wykonawca będzie posiadał stronę internetową z opisem oferowanych produktów i możliwością bezpośredniego zakupu on-line.5. Szacunkowa (przewidywana) liczba zamawianych książek zagranicznych przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może wynosić ok. 253 szt. Rzeczywista liczba książek wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.6. Zamawiający gwarantuje zamówienie książek na minimalną kwotę 50% wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1, a pozostałe 50% wartości umowy zostanie zrealizowane na zakup książek w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania środków finansowych zabezpieczonych na ten cel. 7. Zamówienia będą realizowane w siedzibie Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, Al. gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa. 8. Realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8.00 do 14.00.

4.2.5.) Wartość części: 110437,03 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 22111000-1 - Podręczniki szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty uzyskane przez ofertę zostaną zsumowane wg wzoru: Su = C + G + Td gdzie:Su - suma punktów wg przyjętych kryteriów; C - liczba punktów za kryterium cena;G - liczba punktów za kryterium gwarancja;Td - liczba punktów za kryterium termin sukcesywnych dostaw. 3. Zamawiający przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ograniczy się do dwóch miejsc po przecinku.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.7. Weryfikacja kryteriów opisanych w punktach 2, 3 dokonywana będzie na podstawie oświadczenia dokonanego w załącznikach nr 1.1 i 1.2 do SWZ – Formularz ofertowy. Brak oświadczenia będzie oceniane jako brak gwarancji dostarczania przedmiotu zamówienia spełniającego zadeklarowane kryteria w okresie obowiązywania umowy, co stanowić będzie o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia SWZ;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancj na ksiązki

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy jednostkowego zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę zostaną zsumowane wg wzoru: Su = C + G + Td gdzie:Su - suma punktów wg przyjętych kryteriów; C - liczba punktów za kryterium cena;G - liczba punktów za kryterium gwarancja;Td - liczba punktów za kryterium termin sukcesywnych dostaw. 3. Zamawiający przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ograniczy się do dwóch miejsc po przecinku.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.7. Weryfikacja kryteriów opisanych w punktach 2, 3 dokonywana będzie na podstawie oświadczenia dokonanego w załącznikach nr 1.1 i 1.2 do SWZ – Formularz ofertowy. Brak oświadczenia będzie oceniane jako brak gwarancji dostarczania przedmiotu zamówienia spełniającego zadeklarowane kryteria w okresie obowiązywania umowy, co stanowić będzie o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia SWZ;

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości na Część – I - 1100,00 zł.Część – II - 1000,00 zł.2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 62 1130 1017 0020 1546 2290 0001 w Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie z dopiskiem „wadium w postępowaniu PK.ZZP.261.7.2021”. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - „na Część ……..” Oznaczenie sprawy: PK.ZZP.261.7.2021.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta składana przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinna zawierać m.in. 4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną zamiast pełnomocnictwa Wykonawca może załączyć do oferty umowę spółki cywilnej, z której w sposób jednoznaczny wynikał będzie sposób reprezentacji spółki.5) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenie (załącznik nr 2 do SWZ) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym, osoby składającej oświadczenie, składa każdy z wykonawców (wspólników) oddzielnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy: 1) zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących okolicznościach :a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c)w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; d) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r o pracowniczych planach kapitałowych. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 1, lit. a, Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług..3. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 1, lit. b, Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez wykonawcę, wynikających ze zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 1, lit. c, Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wpływ wysokości stawki składki na podwyższenie kosztów wykonania zamówienia w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 1 li. d Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad gromadzenia środków w pracowniczych planach kapitałowych. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty o którą wzrosły koszty wykonania zamówienia. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynikających ze zmiany zasad gromadzenia środków w pracowniczych planach kapitałowych.8.Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, c, d, na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego. 9.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, z wnioskiem o zmianę umowy, na zasadach określonych w ust. 2, może wystąpić Zamawiający. 10.Zmiana terminu dostaw książek, o którym mowa w § 1 ust. 3 umowy może nastąpić tylko w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, o zaistnieniu, których Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie Zamawiającego podając przyczynę i czas zwłoki, a Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę w tym zakresie.11.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę podprygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy pod adresem :https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-01 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

2021-03-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę drukarek wraz z tonerami i pojemnikami na zużyty toner - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę drukarek wraz z tonerami i pojemnikami na zużyty toner. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI