Cz. 1 - Opr. dok. proj. na bud. dośw. ul. Stepowej oraz wyk. w tryb. "zaproj. i zbuduj,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Cz. 1 - Opr. dok. proj. na bud. dośw. ul. Stepowej oraz wyk. w tryb. "zaproj. i zbuduj, Cz. 2 - Opr. dok. proj. na bud. ośw. ul. Wyrwa oraz wyk. w tryb. "zaproj. i zbuduj".
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-12
  • ZamawiającyZarząd Dróg Miasta Krakowa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00021508
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Cz. 1 - Opr. dok. proj. na bud. dośw. ul. Stepowej oraz wyk. w tryb. "zaproj. i zbuduj, Cz. 2 - Opr. dok. proj. na bud. ośw. ul. Wyrwa oraz wyk. w tryb. "zaproj. i zbuduj".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Centralna 53

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-586

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cz. 1 - Opr. dok. proj. na bud. dośw. ul. Stepowej oraz wyk. w tryb. "zaproj. i zbuduj, Cz. 2 - Opr. dok. proj. na bud. ośw. ul. Wyrwa oraz wyk. w tryb. "zaproj. i zbuduj".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17bbb13c-86f8-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000711/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.36 Oświetlenie ul. Wyrwa od Podgórki do Stepowej (P+B)

1.1.37 Oświetlenie ul. Stepowej od ul. Wyrwa do ul. Siarczanogórskiej - opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdmk.krakow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal, sekretariat@zdmk.krakow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu MiniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej,b) Zamawiający informuje, iż przekazywanie oferty oraz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, odbywa się przy użyciu MiniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez MiniPortal - Formularz do komunikacji),c) Przekazywanie pozostałych dokumentów i oświadczeń może nastąpić w sposób określony powyżej w lit. b) lub za pośrednictwem e-mail: sekretariat@zdmk.krakow.pl . Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania przesłanego za pośrednictwem e-mail pisma lub dokumentu lub wiadomości,d) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu MiniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP,e) W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, Wykonawca musi dysponować profilem zaufanym, który jest środkiem identyfikacji elektronicznej, umożliwiający złożenie podpisu zaufanego. Profil zaufany to potwierdzony zestaw danych, które jednoznacznie identyfikują jego posiadacza w usługach podmiotów publicznych. Profil zaufany można założyć na stronie https://pz.gov.pl/pz/index ,f) W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym, Wykonawca musi dysponować e-dowodem, posiadającym certyfikat podpisu osobistego, który potwierdza prawdziwość danych posiadacza. Ponadto do używania podpisu z wykorzystaniem e-dowodu konieczne jest posiadanie odpowiedniego czytnika kart zbliżeniowych,g) W przypadku składania oświadczeń i dokumentów w formie elektronicznej należy je podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym,h) Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zamawiającego (administratora) o przetwarzaniu danych osobowych (Wykonawcy) - Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: • administratorem Pani/Pana (Wykonawcy) danych osobowych jest: Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, centrala tel. +48 (12) 616 7000, fax: +48 (12) 616 7417, email: sekretariat@zdmk.krakow.pl , • inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa jest Pan Leszek Marmon, e-mail: iod@zdmk.krakow.pl ,• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji,• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy, • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,• posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *,-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **,-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,• nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/III/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana z podziałem na dwie części polegająca na:• Część 1 – Opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę doświetlenia ul. Stepowej od ul. Wyrwa do ul. Siarczanogórskiej oraz wykonanie w trybie "zaprojektuj i zbuduj" w ramach zadania nr ZDMK/T1.69/21,b) Zamówienie należy wykonać w oparciu o następującą dokumentację dla Części 1: • Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) dla Części 1 – załącznik nr 2a do SWZ,• Program Funkcjonalno-Użytkowy dla Części 1 – załącznik nr 9a do SWZ,• Wytyczne dla oświetlenia dla Części 1 i 2 – załącznik nr 11 do SWZ,• Warunki techniczne dla oświetlenia dla Części 1 i 2 – załącznik nr 12 do SWZ,• Załącznik graficzny dla Części 1 – załącznik nr 14a do SWZ,c) Wymagany okres gwarancji jakości dla Części 1: • Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy,• Maksymalny okres gwarancji jakości wynosi 60 miesięcy,licząc od dnia następnego po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego Przedmiotu umowy.d) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać dołączony do oferty,e) Termin realizacji zamówienia dla Części 1: w terminie 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym: • Etap I: Wykonanie Dokumentacji projektowej i wydanie jej Zamawiającemu wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych lub stosowną decyzją administracyjną uprawniającą do wykonania robót budowlanych objętych zakresem przedkładanej Dokumentacji projektowej - w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej Umowy,• Etap II: Zakończenie realizacji Robót budowlanych – w terminie do 2 miesięcy od dnia protokolarnego przekazania Wykonawcy terenu budowy.f) Umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, powinna być zgodna z załącznikiem nr 2a do SWZ, tj. projektowanymi postanowieniami umowy dla Części 1. Niespełnienie danego warunku spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.g) Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wskazane niżej czynności - za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (dot. Części 1):1) pracowników niższego szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych,2) pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych.Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego. i) Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagania wskazanego w części I pkt. 4 SWZ, zgodnie z zapisami Projektowanych Postanowień Umowy (PPU) dla Części 1.j) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust 2 Pzp.• Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej,• Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt.18 Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów wg wzoru:N=C+Ggdzie: N - łączna ilość punktów badanej oferty,C - ilość punktów badanej oferty w kryterium Cena brutto, G - ilość punktów badanej oferty w kryterium długość oferowanego okresu gwarancji jakości.b) Zamawiający przyjmuję że 1 pkt = 1 %c) Cena brutto = 60%. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru: C= (Cena minimalna)/(Cena badanej oferty) ×60 pktd) Długość oferowanego okresu gwarancji jakości = 40% Sposób oceny: • Zaproponowany okres gwarancji jakości: 36 miesięcy – 0pkt,• Zaproponowany okres gwarancji jakości: 48 miesięcy – 20pkt,• Zaproponowany okres gwarancji jakości: 60 miesięcy – 40pkt,licząc od dnia następnego po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego Przedmiotu umowy; 1) Oferty zawierające okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ,2) Za nie wskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji jakości lub wykreślenie wszystkich wskazanych w formularzu oferty okresów gwarancji jakości (36, 48, 60 miesięcy), oferta nie otrzyma dodatkowych punktów w tych kryteriach oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji, tj. okres 36 miesięcy,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość oferowanego okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

a) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów wg wzoru:N=C+Ggdzie: N - łączna ilość punktów badanej oferty,C - ilość punktów badanej oferty w kryterium Cena brutto, G - ilość punktów badanej oferty w kryterium długość oferowanego okresu gwarancji jakości.b) Zamawiający przyjmuję że 1 pkt = 1 %c) Cena brutto = 60%. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru: C= (Cena minimalna)/(Cena badanej oferty) ×60 pktd) Długość oferowanego okresu gwarancji jakości = 40% Sposób oceny: • Zaproponowany okres gwarancji jakości: 36 miesięcy – 0pkt,• Zaproponowany okres gwarancji jakości: 48 miesięcy – 20pkt,• Zaproponowany okres gwarancji jakości: 60 miesięcy – 40pkt,licząc od dnia następnego po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego Przedmiotu umowy; 1) Oferty zawierające okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ,2) Za nie wskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji jakości lub wykreślenie wszystkich wskazanych w formularzu oferty okresów gwarancji jakości (36, 48, 60 miesięcy), oferta nie otrzyma dodatkowych punktów w tych kryteriach oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji, tj. okres 36 miesięcy,

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana z podziałem na dwie części polegająca na:• Część 2 – Opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia ul. Wyrwa od ul. Podgórki do ul. Stepowej oraz wykonanie w trybie "zaprojektuj i zbuduj" w ramach zadania nr ZDMK/T1.68/21,b) Zamówienie należy wykonać w oparciu o następującą dokumentację dla Części 2: • Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) dla Części 2 – załącznik nr 2b do SWZ,• Program Funkcjonalno-Użytkowy dla Części 2 – załącznik nr 9b do SWZ,• Wytyczne dla oświetlenia dla Części 1 i 2 – załącznik nr 11 do SWZ,• Warunki techniczne dla oświetlenia dla Części 1 i 2 – załącznik nr 12 do SWZ,• Załącznik graficzny dla Części 2 – załącznik nr 14b do SWZ,c) Wymagany okres gwarancji jakości dla Części 2: • Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy,• Maksymalny okres gwarancji jakości wynosi 60 miesięcy,licząc od dnia następnego po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego Przedmiotu umowy.d) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać dołączony do oferty,e) Termin realizacji zamówienia dla Części 2: w terminie 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym: • Etap I: Wykonanie Dokumentacji projektowej i wydanie jej Zamawiającemu wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych lub stosowną decyzją administracyjną uprawniającą do wykonania robót budowlanych objętych zakresem przedkładanej Dokumentacji projektowej - w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej Umowy,• Etap II: Zakończenie realizacji Robót budowlanych – w terminie do 2 miesięcy od dnia protokolarnego przekazania Wykonawcy terenu budowy.f) Umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, powinna być zgodna z załącznikiem nr 2b do SWZ, tj. projektowanymi postanowieniami umowy dla Części 2. Niespełnienie danego warunku spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.g) Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wskazane niżej czynności - za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (dot. Części 2):1) pracowników niższego szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych,2) pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych.Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego. i) Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagania wskazanego w części I pkt. 4 SWZ, zgodnie z zapisami Projektowanych Postanowień Umowy (PPU) dla Części 2.j) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust 2 Pzp.• Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej,• Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt.18 Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów wg wzoru:N=C+Ggdzie: N - łączna ilość punktów badanej oferty,C - ilość punktów badanej oferty w kryterium Cena brutto, G - ilość punktów badanej oferty w kryterium długość oferowanego okresu gwarancji jakości.b) Zamawiający przyjmuję że 1 pkt = 1 %c) Cena brutto = 60%. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru: C= (Cena minimalna)/(Cena badanej oferty) ×60 pktd) Długość oferowanego okresu gwarancji jakości = 40% Sposób oceny: • Zaproponowany okres gwarancji jakości: 36 miesięcy – 0pkt,• Zaproponowany okres gwarancji jakości: 48 miesięcy – 20pkt,• Zaproponowany okres gwarancji jakości: 60 miesięcy – 40pkt,licząc od dnia następnego po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego Przedmiotu umowy; 1) Oferty zawierające okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ,2) Za nie wskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji jakości lub wykreślenie wszystkich wskazanych w formularzu oferty okresów gwarancji jakości (36, 48, 60 miesięcy), oferta nie otrzyma dodatkowych punktów w tych kryteriach oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji, tj. okres 36 miesięcy,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość oferowanego okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

a) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów wg wzoru:N=C+Ggdzie: N - łączna ilość punktów badanej oferty,C - ilość punktów badanej oferty w kryterium Cena brutto, G - ilość punktów badanej oferty w kryterium długość oferowanego okresu gwarancji jakości.b) Zamawiający przyjmuję że 1 pkt = 1 %c) Cena brutto = 60%. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru: C= (Cena minimalna)/(Cena badanej oferty) ×60 pktd) Długość oferowanego okresu gwarancji jakości = 40% Sposób oceny: • Zaproponowany okres gwarancji jakości: 36 miesięcy – 0pkt,• Zaproponowany okres gwarancji jakości: 48 miesięcy – 20pkt,• Zaproponowany okres gwarancji jakości: 60 miesięcy – 40pkt,licząc od dnia następnego po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego Przedmiotu umowy; 1) Oferty zawierające okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ,2) Za nie wskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji jakości lub wykreślenie wszystkich wskazanych w formularzu oferty okresów gwarancji jakości (36, 48, 60 miesięcy), oferta nie otrzyma dodatkowych punktów w tych kryteriach oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji, tj. okres 36 miesięcy,

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawa warunku w powyższym zakresie. d) zdolności technicznej lub zawodowej: • Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował:1) Dla Części 1 *:− co najmniej 2 opracowania projektowe dotyczące budowy lub przebudowy oświetlenia na kwotę co najmniej 5 000,00 zł brutto każda,− co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy oświetlenia na kwotę co najmniej 30 000,00 zł brutto każda, 2) Dla Części 2*:− co najmniej 2 opracowania projektowe dotyczące budowy lub przebudowy oświetlenia na kwotę co najmniej 20 000,00 zł brutto każda,− co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy oświetlenia na kwotę co najmniej 80 000,00 zł brutto każda, UWAGA* Zamawiający dopuszcza wykonanie zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj”, jak i w formie odrębnej roboty budowlanej i usługi projektowej,* W przypadku gdy jeden Wykonawca złoży ofertę na obie części zamówienia, może wykazać się realizacją tych samych zadań na spełnienie warunków udziału w postępowaniu w Części 1 i Części 2 z uwzględnieniem wymaganej wartości zamówienia w zakresie danej części.• Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi dla Części 1 i 2 w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych **.UWAGA** W przypadku gdy jeden Wykonawca złoży ofertę na obie części zamówienia, może wykazać się dysponowaniem tej samej osoby na spełnienie warunków udziału w postępowaniu w Części 1 i Części 2 z uwzględnieniem wymaganej specjalności w zakresie danej części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu dla Części 1 i 2 (wzór) – wg. zał. nr 10 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych (dla Części 1 i 2) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – wg zał. nr 7 do SWZ, UWAGAJeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie robót budowlanych zobowiązany jest podać jedynie te roboty, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. b) Wykaz osób (dla Części 1 i 2), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg zał. nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środkówdowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty dla Części 1 i 2: a) wypełniony formularz oferty dla Części 1 i 2 – wg zał. nr 1 do SWZ (wzór),b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dla Części 1 i 2 – wg zał. nr 3 do SWZ (wzór),c) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu dla Części 1 i 2 – wg zał. nr 4 do SWZ (wzór), d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby własne (dot. Części 1 i 2) – wg. zał. nr 13 do SWZ (wzór), e) oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dla Części 1 i 2 – wg zał. nr 5 do SWZ (wzór), f) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dla Części 1 i 2 – wg. zał. nr 6 do SWZ, g) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,h) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. „konsorcja oraz spółek cywilnych”). i) oryginał gwarancji lub poręczenia – jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu.2. Szczegółowe zasady dotyczące sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji zawiera SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

a) Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium:− Dla Części 1: w wysokości: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100). − Dla Części 2: w wysokości: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100).Wadium dla Części 1 i 2 należy wnieść przed upływem terminu składania ofert,b) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz.299),c) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto depozytowe w PKO BP – nr rachunku: 52 1020 2892 0000 5902 0590 8415,d) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego,e) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w formie elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do zaszyfrowanej, zgodnie z zapisami w pkt. 1 w części VIII SWZ, oferty wykonawcy,f) Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Pzp,g) Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 Pzp,h) Dokument, o którym mowa w lit. e) powyżej musi być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta/poręczyciela.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika), o którym mowa w pkt. 1 w części V SWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – wg zał. nr 4 do SWZ.4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązanych jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu – wg zał. nr 4 do SWZ.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej) składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wg zał. nr 5 do SWZ (wzór). 6. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne dla stron postanowienia dla Części 1 i 2, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy wsprawie zamówienia publicznego określa załącznik nr 2a i 2b do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania ofert" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na MiniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy w zakresie podstaw określonych w art. 108 ust. 1 pkt. 1) – 6) oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4) Pzp. 2. Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów Pzp przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale IX Pzp
2021-03-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domków jednorodzinnych - Myślenice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domków jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI