Konrad Brandel. Fotorewolwer

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konrad Brandel. Fotorewolwer
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-04-15
  • ZamawiającyMuzeum Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00108873
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konrad Brandel. Fotorewolwer

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016387044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Starego Miasta 28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-272

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeumwarszawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeumwarszawy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konrad Brandel. Fotorewolwer

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88dbad80-b40f-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006308/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa druku i dostawy książek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wskazane w rozdziale 6 i 7 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: wydruk zdjęć udostępnionych przez Zamawiającego na Platformie prowadzonego postępowania w formie fizycznej i dostarczenie ich upływem wyznaczonego terminu na składanie ofert do siedziby Zamawiającego – Kancelaria, ul. Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wskazany w dokumentach SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): wskazany w dokumentach SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MW/ZP/4/TP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Druk i dostawa książki „Konrad Brandel. Fotorewolwer"

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość próbki

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ostatnich 5 latach przed terminem składania ofert a jeśli okres działalności Wykonawcy jest krótszy to w tym okresie wykazał się minimum trzema zamówieniami polegającymi na druku publikacji fotograficznych (albumów) w tym przynajmniej na jednym zamówieniu polegającym na druku publikacji fotograficznej (albumu) w której fotografie historyczne (powstałe do 1990 roku) lub czarno-białe,
drukowane z CMYK stanowią minimum 25% ilustracji, wykonanym na rzecz podmiotu działającego w sektorze kultury takiego jak muzeum, galeria sztuki, organizacja pozarządowa lub wydawnictwo specjalizujące się w tematyce artystycznej lub indywidualnego artysty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- oświadczenia o aktualności danych wedle wzoru określone w załączniku nr II.5

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wstępne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wedle załącznika nr II.4 oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane– oświadczenie wykonawcy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

- próbka - wydruk zdjęć udostępnionych przez Zamawiającego na Platformie prowadzonego postępowania w formie fizycznej i dostarczenie ich upływem wyznaczonego terminu na składanie ofert w celu oceny oferty pod kątem kryterium oceny ofert.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- pełnomocnictwo (o ile oferta jest składana przez pełnomocnika)
- zobowiązanie podmiotu trzeciego (o ile Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego)
- oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wedle wzoru formularza II.3 SWZ (w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określone w Rozdziale 11 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zajścia okoliczności o których mowa w art. 455 § 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2. Zamawiający dopuszcza, na podstawie art. 455 § 1 pkt 1 ustawy Pzp następujące zmiany, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym w szczególności zmiana przepisów dotyczących podatku od towarów i usług (VAT) o wykazaną wartość wzrostu kosztów wywołanych ww. zmianami przepisów.
2) działania siły wyższej lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, które pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia wszelkich działań w normalnym zakresie, nie można było przewidzieć oraz im zapobiec, bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny pod warunkiem iż:
a) działanie siły wyższej oraz czas jej trwania zostanie przez Wykonawcę
uprawdopodobnione za pomocą odpowiednich oświadczeń i dokumentów,
b) zmiana terminów polegać będzie na ich wydłużeniu o okres wynikający z
działania tych okoliczności, w tym okoliczności siły wyższej uniemożliwiającej
prawidłowe wykonywanie Umowy,
c) Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wystąpieniu ww. okoliczności
niezwłocznie.
Okoliczności wskazane w tym punkcie nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zawarcia Aneksu.
3) Wydłużenia terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy o okres uniemożliwiający bądź znacznie utrudniający wykonanie zamówienia.
3. Zmiany wskazane w ust. 2 i 5 Umowy nie mogą powodować wzrostu wynagrodzenia.
4. Okoliczności określone w ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią one zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.
5. Ponadto strony przewidują możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia obiektywnych (niezależnych od stron) lub zależnych wyłącznie od Zamawiającego przyczyn, w tym opóźnień projektanta skutkujących niedochowaniem terminów przekazania Wykonawcy plików produkcyjnych książki uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie zamówienia w terminach określonych umową.
6. Zmiana spowodowana okolicznościami wskazanymi w ust. 5 może dotyczyć wyłącznie wydłużenia terminu realizacji umowy o okres uniemożliwiający lub znacznie utrudniający realizację przedmiotu zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zamawiającego, Kancelaria Muzeum Warszawy (próbka)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-15 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Punkty w ramach tego kryterium zostaną przyznane na podstawie oceny jakości próbki dołączonej do oferty, czyli wydruku zdjęć udostępnionych przez Zamawiającego na Platformie prowadzonego postępowania w formie fizycznej i dostarczenie ich upływem wyznaczonego terminu na składanie ofert do siedziby Zamawiającego – Kancelaria, ul. Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa.
Wydruk winien nastąpić na papierze określonym w specyfikacji (Opisie Przedmiotu Zamówienia) pod rygorem odrzucenia oferty jako niezgodnej z dokumentami zamówienia.
Wykonawca akceptuje fakt, iż udostępniany link zawiera zdjęcia objęte ochroną praw autorskich. Zdjęcia nie mogą być rozpowszechnianie, kopiowane lub udostępniane (w tym ich wydruki) w jakiejkolwiek formie z wyjątkiem przypadków w którym ww. działania służą wyłącznie złożeniu oferty w przedmiotowym postępowaniu
Wydruki winny być umieszczone w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się Zamawiającego z ich zawartością, ze wskazaniem: „Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert” oraz opatrzone nazwą postępowania: „Konrad Brandel.
Fotorewolwer” oraz nazwą Wykonawcy. Z uwagi na wskazany poniżej sposób oceny próbki wydruk powinien uniemożliwiać jego identyfikację z Wykonawcą który ten dokument składa (w szczególności wydruk nie może zawierać podpisu, inicjałów lub innych znaków identyfikacyjnych).
Zamawiający wskazuje iż tylko próbka ma być złożona w formie fizycznej – pozostałe dokumenty powinny być złożone elektronicznie poprzez Platformę prowadzonego postępowania, zgodnie z zapisami niniejszego SWZ.
Oceny próbki dokonają członkowie Komisji ds. oceniania próbki – po otwarciu ofert wydruki zostaną przekazane członkom Komisji w sposób uniemożliwiający ich identyfikację względem podmiotu od którego wydruk pochodzi. Ocena będzie dokonana komisyjnie (w sposób konsensualny) wedle następujących założeń:

Na podstawie obserwacji dostarczonej próbki, w oparciu o możliwości poznawcze (przez zmysł wzroku) członkowie Komisji ds. oceniania próbki poddadzą ocenie następujące aspekty próbki:
– ostrość druku zdjęć (uzyskanie wyraźnego, odpowiednio kontrastowego obrazu),
– rozpiętość walorową zdjęć bez efektu bieli papieru w najjaśniejszych polach,
– zróżnicowanie czerni i stopień jej nasycenia w najciemniejszych polach.
Wszystkie te aspekty powinny złożyć się na dokładne odwzorowanie barw, szczegółów
obrazu oraz przestrzeni ukazanej na zdjęciu.
Ww. elementy będą oceniane łącznie i poddane punktacji od 0 do 50, gdzie:
50 punktów – oznacza jakość bardzo dobrą
25 punktów – jakość dobrą
0 punktów – jakość podstawową.
Przy ocenie, w szczególności w przypadku wątpliwości Komisji co do przyporządkowania konkretnej liczby punktów, może być brana pod uwagę również jakość innych próbek złożonych w tym postępowaniu.
Po dokonaniu oceny próbki przez ww. Komisję, nastąpi przyporządkowanie próbek do Wykonawców od których pochodzi oraz obliczenie ostatecznej punktacji.

Uwaga! Brak złożenia próbki do oferty lub niedostateczna jakość będzie skutkowała odrzuceniem oferty jako niezgodnej z dokumentami zamówienia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Konrad Brandel. Fotorewolwer
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Konrad Brandel. Fotorewolwer
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUGI TŁUMACZEŃ PISEMNYCH
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Konrad Brandel. Fotorewolwer
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Wykonanie i dostarczenie druków potwierdzenia odbioru
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI