Wykonanie usługi porządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków prowadzonego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usługi porządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wchodzących w skład ZWRSP.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-08-29
  • ZamawiającyKRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA ODDZIAŁ TERENOWY W KIELCACH
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-21
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00465915
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi porządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
wchodzących w skład ZWRSP.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA ODDZIAŁ TERENOWY W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-323

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413433190

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.kielce@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kowr.eb2b.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi porządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
wchodzących w skład ZWRSP.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32a5d292-612d-44a0-9f33-4027f99ea7f0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104892/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonanie usługi porządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wchodzących w skład ZWRSP.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania KIE.WO.260.1.2024.DT. Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XVII SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki „Załączniki” w trakcie etapu składania ofert. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane przez Wykonawcę po złożeniu ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, także składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”. Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XVII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KIE.WO.260.1.2024.DT

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 342675,93 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest porządkowanie parków wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z zaleceniami pokontrolnymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków:
 Parku w Sprowie, który jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A.148 położonego w gminie Słupia zlokalizowanego na działkach nr 312/1, 312/3, 312/4, 312/6;
 Zakres prac w zadaniu częściowym nr 1 został opisany w Załączniku nr 3a – Projektowane postanowienia umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są:
1) cena brutto – waga 60% (60 pkt)
2) termin wykonania zamówienia – waga 40% (40 pkt)
2. Porównywaną ceną będzie cena brutto za wykonanie zamówienia.
W kryterium „cena” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – punkty za kryterium cena,
Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert,
Cb – cena oferty badanej.
3. W kryterium „termin wykonania zamówienia” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana następująco:
3.1. Dla zadania częściowego nr 1:
3.1.1. W kryterium „termin wykonania zamówienia” w zadaniu częściowym nr 1, każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana następująco:
 Termin realizacji do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 0,00 punktów (warunek podstawowy – zgodnie z zapisami w SWZ);
 Termin realizacji w przedziale 29-27 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 10 pkt;
 Termin realizacji w przedziale 26-24 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 20 pkt;
 Termin realizacji w przedziale 23-21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 30 pkt;
 Termin realizacji w przedziale 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 40 pkt
3.1.2. Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
3.1.3. Zadeklarowanie terminu wykonania dłuższego niż wskazany w SWZ maksymalny termin wykonania zamówienia spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp gdyż treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.1.4. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu wykonania zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmuje do oceny,
iż Wykonawca deklaruje wykonanie zamówienia w podstawowym terminie
tj. do 30 dni kalendarzowych liczonych od zawarcia umowy oraz przyzna Wykonawcy 0 pkt. w niniejszym kryterium.
3.1.5. Zadeklarowanie terminu wykonania krótszego niż wskazany w SWZ najkrótszy termin realizacji tj. -20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej spowoduje uznanie przez Zamawiającego iż oferta jest obarczona inną omyłką polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty i wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki poprzez uznanie iż Wykonawca zaproponował najkrótszy możliwy termin tj. 20 dni lub zakwestionowanie jej poprawienia. W przypadku braku zgody na poprawienie omyłki Zamawiający odrzuci ofertę na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp – treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest porządkowanie parków wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z zaleceniami pokontrolnymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków:
 Części Parku w Śladkowie Dużym, który wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A.302, położonego w gminie Chmielnik, zlokalizowanego na części dz. nr 343/4 i 343 /6, stanowiących stawy wraz z częścią grobli;
 Zakres prac w zadaniu częściowym nr 2 został opisany w Załączniku nr 3b – Projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są:
1) cena brutto – waga 60% (60 pkt)
2) termin wykonania zamówienia – waga 40% (40 pkt)
2. Porównywaną ceną będzie cena brutto za wykonanie zamówienia.
W kryterium „cena” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – punkty za kryterium cena,
Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert,
Cb – cena oferty badanej.
3. W kryterium „termin wykonania zamówienia” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana następująco:

3.1. Dla zadania częściowego nr 2:
3.1.1. W kryterium „termin wykonania zamówienia” w zadaniu częściowym nr 2, każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana następująco:
 Termin realizacji do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 0,00 punktów (warunek podstawowy – zgodnie z zapisami w SWZ);
 Termin realizacji w przedziale 19-17 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 10 pkt;
 Termin realizacji w przedziale 16-14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 20 pkt;
 Termin realizacji w przedziale 13-11 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 30 pkt;
 Termin realizacji w przedziale 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 40 pkt
3.1.2. Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
3.1.3. Zadeklarowanie terminu wykonania dłuższego niż wskazany w SWZ maksymalny termin wykonania zamówienia spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp gdyż treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.1.4. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu wykonania zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmuje do oceny,
iż Wykonawca deklaruje wykonanie zamówienia w podstawowym terminie
tj. do 20 dni kalendarzowych, liczonych od zawarcia umowy oraz przyzna Wykonawcy 0 pkt. w niniejszym kryterium.
3.1.5. Zadeklarowanie terminu wykonania krótszego niż wskazany w SWZ najkrótszy termin realizacji tj. -10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej spowoduje uznanie przez Zamawiającego iż oferta jest obarczona inną omyłką polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty i wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki poprzez uznanie iż Wykonawca zaproponował najkrótszy możliwy termin tj. 10 dni lub zakwestionowanie jej poprawienia. W przypadku braku zgody na poprawienie omyłki Zamawiający odrzuci ofertę na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp – treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest porządkowanie parków wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z zaleceniami pokontrolnymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków:
 Parku w Drożejowicach, który jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A.204, położonego w gminie Skalbmierz, zlokalizowanego na działce nr 442/55;
 Zakres prac w zadaniu częściowym nr 3 został opisany w Załączniku nr 3c – Projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są:
1) cena brutto – waga 60% (60 pkt)
2) termin wykonania zamówienia – waga 40% (40 pkt)
2. Porównywaną ceną będzie cena brutto za wykonanie zamówienia.
W kryterium „cena” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – punkty za kryterium cena,
Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert,
Cb – cena oferty badanej.
3. W kryterium „termin wykonania zamówienia” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana następująco:


3.1. Dla zadania częściowego nr 3:
3.1.1. W kryterium „termin wykonania zamówienia” w zadaniu częściowym nr 3, każda z ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana następująco:
 Termin realizacji do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 0,00 punktów (warunek podstawowy – zgodnie z zapisami w SWZ);
 Termin realizacji w przedziale 19-17 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 10 pkt;
 Termin realizacji w przedziale 16-14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 20 pkt;
 Termin realizacji w przedziale 13-11 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 30 pkt;
 Termin realizacji w przedziale 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy: Zamawiający przyzna 40 pkt
3.1.2. Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
3.1.3. Zadeklarowanie terminu wykonania dłuższego niż wskazany w SWZ maksymalny termin wykonania zamówienia spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp gdyż treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.1.4. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu wykonania zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmuje do oceny,
iż Wykonawca deklaruje wykonanie zamówienia w podstawowym terminie
tj. do 20 dni kalendarzowych liczonych od zawarcia umowy oraz przyzna Wykonawcy 0 pkt. w niniejszym kryterium.
3.1.5. Zadeklarowanie terminu wykonania krótszego niż wskazany w SWZ najkrótszy termin realizacji tj. -10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonawczej spowoduje uznanie przez Zamawiającego iż oferta jest obarczona inną omyłką polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty i wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki poprzez uznanie iż Wykonawca zaproponował najkrótszy możliwy termin tj. 10 dni lub zakwestionowanie jej poprawienia. W przypadku braku zgody na poprawienie omyłki Zamawiający odrzuci ofertę na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp – treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dla zadania częściowego nr 1:
- Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
- Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
1) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł wraz z dowodem uiszczenia składki.
- Zdolności technicznej lub zawodowej
1) Wykonawca spełni warunek jeśli posiada niezbędne uprawnienia
zgodne z ustawą z 2012 r. o odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
8.2 Dla zadania częściowego nr 2:
- Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
- Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
1) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł wraz z dowodem uiszczenia składki.
- Zdolności technicznej lub zawodowej
1) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
8.3 Dla zadania częściowego nr 3:
- Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
- Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
1) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł wraz z dowodem uiszczenia składki.
- Zdolności technicznej lub zawodowej
1) Wykonawca spełni warunek jeśli posiada niezbędne uprawnienia
zgodne z ustawą z 2012 r. o odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w Rozdziale VII.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp – odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzanych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji.
UWAGA 1: Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych środków.
a) w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na podmiot udostępniający zasoby, Wykonawca składa podmiotowy środek dowodowy o którym mowa ppkt 1) dot. tego podmiotu, w celu wykazania że nie podlega on wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa w ppkt 1) składa każdy z nich.

2) spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł wraz z dowodem uiszczenia składki.

3) spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zadaniu częściowym nr 1 oraz 3, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – potwierdzenie, że Wykonawca posiada wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami tzw. rejestr BDO w zakresie wytwarzania i transportu odpadów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzanych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia i zawierać wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 Rozdziału IX SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W tym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum wymagane jest wskazanie lidera w formularzu oferty.
Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1) określonych w § 6 Załączników 3a-3c do SWZ – wzory umów, a także
2) gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę,
3) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych (np. cła), cen urzędowych
i innych niezależnych od Stron administracyjnych regulacji bezpośrednio wpływających na koszty dostarczenia przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-29 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty wraz z załącznikami należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej https://kowr.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-29 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż urządzeń na place zabaw - Brzeziny
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż urządzeń na place zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI