Wykonanie nasadzeń roślin wieloletnich na terenie Gminy Starachowice: części 1-5

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie nasadzeń roślin wieloletnich na terenie Gminy Starachowice: części 1-5
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStarachowice
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-13
  • ZamawiającyGmina Starachowice
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-03
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00424985
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie nasadzeń roślin wieloletnich na terenie Gminy Starachowice: części 1-5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nasadzeń roślin wieloletnich na terenie Gminy Starachowice: części 1-5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86713662-61c2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031531/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Wykonanie nasadzeń roślin wieloletnich na terenie Gmiy Starachowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Poprawa komunikacji publicznej w Starachowicach poprzez modernizację infrastruktury i zakup taboru niskoemisyjnego" – etap II"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86713662-61c2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu (nie dotyczy składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”:
instrukcje interaktywne https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/
filmy edukacyjne https://ezamowienia.gov.pl/filmy/
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie
wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie
pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości
(przycisk „dodaj załącznik”). Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po
zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii
związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. Zamawiający dopuszcza komunikację
za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@starachowice.eu (UWAGA!
Nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, oświadczeń lub oraz innych dokumentów i informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na Platformę e-Zamówienia lub datę i godzinę wpływu na serwer pocztowy Zamawiającego.
Szczegółowe informacje na temat komunikacji w postępowaniu określa instrukcja interaktywna „Komunikacja w postępowaniu”, która
jest dostępna na Platformie e-Zamówienia pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/
Ofertę należy złożyć zgodnie z instrukcją interaktywną „Oferty, wnioski i prace konkursowe”, która jest dostępna na Platformie-
Zamówienia pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/ (więcej w pkt. 12 SWZ)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Starachowicach,
ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, tel. (41) 273-82-75.
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Starachowicach jest Pan Wojciech Gawęcki; e-mail: wojciech.gawecki@starachowice.eu
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.
Wykonanie nasadzeń roślin wieloletnich na terenie Gminy Starachowice:
Część 1 – Wykonanie nasadzeń róż o odmianie Marathon® przy ścieżkach rowerowych na terenie Gminy Starachowice oraz przy ul. Konstytucji 3 Maja
Część 2 – Wykonanie nasadzeń roślinna wysokości Pałacyku przy ul. Konstytucji 3 Maja
Część 3 – Wykonanie nasadzeń roślin przy ścieżce rowerowej przy ul. Szkolnej
Część 4 – Wykonanie nasadzeń roślin przy Zintegrowanym Centrum Przesiadkowym – Starachowice Dolne
Część 5 – Wykonanie nasadzeń głogów przy ul. Księdza Kardynała Wyszyńskiego
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia
11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy);
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których
mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych:
Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16
rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustawą.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.43.2023.PMag

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Wykonanie nasadzeń róż o odmianie Marathon® przy ścieżkach rowerowych na terenie Gminy Starachowice oraz przy ul. Konstytucji 3 Maja.
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie rabat kwiatowych obsadzonych różami
o odmianie Marathon® przy ścieżkach rowerowych na terenie Gminy Starachowice, (zgodnie z załącznikiem nr 1)oraz przy ul. Konstytucji 3 Maja.
2. Prace obejmują:
a) wykonanie oprysku, zerwanie darni oraz korytowanie i spulchnianie gleby na głębokość 20 cm (±2 cm w zależności od potrzeb) z odwozem nadmiaru ziemi, na pow. ok.
167,9 m³,
b) dowóz ziemi urodzajnej i uzupełnienie ubytków po korytowaniu, na powierzchni
ok. 167,9 m³,
c) wykonanie nasadzeń róż o odmianie Marathon® - 2.455 szt.,
d) wykonanie ściółkowania nasadzeń korą drzew iglastych o gr. warstwy 10 cm, (±2 cm
w zależności od potrzeb) na agrowłókninie o gramaturze 50 g/m²- ok.. 83,95m³.
3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na okres 12 miesięcy w zakresie kwitnienia posadzonych roślin. W ramach gwarancji zobowiązuje się do nieodpłatnego ponownego posadzenia roślin, które nie zakwitną z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w sezonie wegetacyjnym, w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego tego faktu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na części 1-5 określają załączniki do SWZ.
Zamówienie na części 1-3 jest finansowane w ramach projektu pn. „Poprawa komunikacji publicznej w Starachowicach poprzez modernizację infrastruktury i zakup taboru niskoemisyjnego" – etap II", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Oś priorytetowa III „Efektywna i zielona energia”, Działanie 3.4. Strategia Niskoemisyjna, wsparcie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014- 2020.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: wykonaniem oprysku, zerwaniem darni oraz korytowaniem i spulchnianiem gleby) w zależności od potrzeb
z odwozem nadmiaru ziemi, dowóz ziemi urodzajnej i uzupełnienie ubytków po korytowaniu, wykonaniem nasadzeń roślin wieloletnich.

4.2.5.) Wartość części: 167900,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana
za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kara za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w zakresie określonym w § 1 ust. 2 wzoru umowy, tj. przygotowania podłoża i nasadzenia roślin w wymaganym terminie od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do 15 listopada 2023 r.

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kara za nienależyte wykonanie umowy w zakresie określonym w § 1ust. 2 lit. b i c wzoru umowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Wykonanie nasadzeń roślin na wysokości "Pałacyku"przy ul. Konstytucji 3 Maja. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nasadzeń roślinności na wysokości "Pałacyku" przy ul. Konstytucji 3 Maja w Starachowicach.
Prace obejmują:
1. przejęcie terenu od Zamawiającego
2. wykonanie prac ziemnych przygotowawczych
3. wykonanie nasadzeń roślinności zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją (zał. Konstytucji 3 Maja 1, 2, Konstytucji 3 Maja 3, zał.2 Konstytucji 3 Maja , zał.3 Konstytucji 3 Maja )
4. wykonanie nasadzeń roślinności zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.
5. zapewnienie stałego nadzoru specjalisty ogrodnika lub architekta krajobrazu przy wykonywaniu robót
6. uporządkowanie terenu po zakończeniu robót
7. wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań
8. przekazanie Zamawiającemu operatu pielęgnacyjnego z inwentaryzacją podwykonawczą
Podstawa wykonania zamówienia
1. Plan nasadzeń – załącznik: Konstytucji 3 Maja 1, Konstytucji 3 Maja 2, Konstytucji 3 Maja 3
2. Wykaz roślin – załącznik nr 2 Konstytucji 3 Maja
3. Specyfikacja wykonania nasadzeń zieleni – załącznik nr 3 Konstytucji 3 Maja.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na części 1-5 określają załączniki do SWZ.
Zamówienie na części 1-3 jest finansowane w ramach projektu pn. „Poprawa komunikacji publicznej w Starachowicach poprzez modernizację infrastruktury i zakup taboru niskoemisyjnego" – etap II", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Oś priorytetowa III „Efektywna i zielona energia”, Działanie 3.4. Strategia Niskoemisyjna, wsparcie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014- 2020.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: wykonaniem oprysku, zerwaniem darni oraz korytowaniem i spulchnianiem gleby) w zależności od potrzeb
z odwozem nadmiaru ziemi, dowóz ziemi urodzajnej i uzupełnienie ubytków po korytowaniu, wykonaniem nasadzeń roślin wieloletnich.

4.2.5.) Wartość części: 67001,02 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana
za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kara za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w zakresie określonym w § 1 ust. 2 wzoru umowy, tj. przygotowania podłoża i nasadzenia roślin w wymaganym terminie od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do 15 listopada 2023 r.

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kara za nienależyte wykonanie umowy w zakresie określonym w § 1ust. 2 lit. b i c wzoru umowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 -Wykonanie nasadzeń roślin przy ścieżce rowerowej przy ul. Szkolnej. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nasadzeń roślinności przy ścieżce rowerowej przy "ul. Szkolnej w Starachowicach.
Prace obejmują:
a) przejęcie terenu od Zamawiającego
b) wykonanie prac ziemnych przygotowawczych
c) wykonanie nasadzeń roślinności zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją (zał. SZKOLNA 1, SZKOLNA 2, SZKOLNA 3 zał.2 SZKOLNA, zał. 3 SZKOLNA)
d) wykonanie nasadzeń roślinności zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.
e) zapewnienie stałego nadzoru specjalisty ogrodnika lub architekta krajobrazu przy wykonywaniu robót
f) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót
g) wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań
h) przekazanie Zamawiającemu operatu pielęgnacyjnego z inwentaryzacją podwykonawczą
Podstawa wykonania zamówienia
a) Plan nasadzeń – załącznik: SZKOLNA 1, SZKOLNA 2
b) Wykaz roślin – załącznik nr 2 SZKOLNA
c) Specyfikacja wykonania nasadzeń zieleni – załącznik nr 3 SZKOLNA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na części 1-5 określają załączniki do SWZ.
Zamówienie na części 1-3 jest finansowane w ramach projektu pn. „Poprawa komunikacji publicznej w Starachowicach poprzez modernizację infrastruktury i zakup taboru niskoemisyjnego" – etap II", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Oś priorytetowa III „Efektywna i zielona energia”, Działanie 3.4. Strategia Niskoemisyjna, wsparcie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014- 2020.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: wykonaniem oprysku, zerwaniem darni oraz korytowaniem i spulchnianiem gleby) w zależności od potrzeb
z odwozem nadmiaru ziemi, dowóz ziemi urodzajnej i uzupełnienie ubytków po korytowaniu, wykonaniem nasadzeń roślin wieloletnich.

4.2.5.) Wartość części: 29320,57 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana
za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kara za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w zakresie określonym w § 1 ust. 2 wzoru umowy, tj. przygotowania podłoża i nasadzenia roślin w wymaganym terminie od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do 15 listopada 2023 r.

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kara za nienależyte wykonanie umowy w zakresie określonym w § 1ust. 2 lit. b i c wzoru umowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Wykonanie nasadzeń roślin przy Zintegrowanym Centrum Przesiadkowym- Starachowice Dolne. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nasadzeń roślinności przy Zintegrowanym Centrum Przesiadkowym- Starachowice Dolne.
Prace obejmują:
a) przejęcie terenu od Zamawiającego
b) wykonanie prac ziemnych przygotowawczych
c) wykonanie nasadzeń roślinności zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją (zał. Zintegrowane Centrum Przesiadkowe- Starachowice Dolne, zał.2 Zintegrowane Centrum Przesiadkowe- Starachowice Dolne, zał.3 Zintegrowane Centrum Przesiadkowe- Starachowice Dolne)
d) wykonanie nasadzeń roślinności zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.
e) zapewnienie stałego nadzoru specjalisty ogrodnika lub architekta krajobrazu przy wykonywaniu robót
f) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót
g) wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań
h) przekazanie Zamawiającemu operatu pielęgnacyjnego z inwentaryzacją podwykonawczą
Podstawa wykonania zamówienia
a) Plan nasadzeń – załącznik Zintegrowane Centrum Przesiadkowe- Starachowice Dolne
b) Wykaz roślin – załącznik nr 2 Zintegrowane Centrum Przesiadkowe- Starachowice Dolne
c) Specyfikacja wykonania nasadzeń zieleni – załącznik 3 Zintegrowane Centrum Przesiadkowe- Starachowice Dolne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na części 1-5 określają załączniki do SWZ. Zamówienie na część 4 w ramach projektu pn. „Poprawa komunikacji publicznej w Starachowicach poprzez modernizację infrastruktury i zakup taboru niskoemisyjnego", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Oś priorytetowa III „Efektywna i zielona energia”, Działanie 3.4. Strategia Niskoemisyjna, wsparcie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: wykonaniem oprysku, zerwaniem darni oraz korytowaniem i spulchnianiem gleby) w zależności od potrzeb
z odwozem nadmiaru ziemi, dowóz ziemi urodzajnej i uzupełnienie ubytków po korytowaniu, wykonaniem nasadzeń roślin wieloletnich.

4.2.5.) Wartość części: 15808,88 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana
za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kara za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w zakresie określonym w § 1 ust. 2 wzoru umowy, tj. przygotowania podłoża i nasadzenia roślin w wymaganym terminie od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do 15 listopada 2023 r.

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kara za nienależyte wykonanie umowy w zakresie określonym w § 1ust. 2 lit. b i c wzoru umowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Wykonanie nasadzeń głogów przy ul. Księdza Kardynała Wyszyńskiego. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nasadzeń głogów przy ul. Księdza Kardynała Wyszyńskiego Starachowicach.
Prace obejmują:
a) przejęcie terenu od Zamawiającego
b) wykonanie prac ziemnych przygotowawczych
c) wykonanie nasadzeń roślinności zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją (zał. GŁOGI 1, GŁOGI 2, zał.2 GŁOGI, zał.3 GŁOGI)
d) wykonanie nasadzeń głogów zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.
e) zapewnienie stałego nadzoru specjalisty ogrodnika lub architekta krajobrazu przy wykonywaniu robót
f) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót
g) wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań
h) przekazanie Zamawiającemu operatu pielęgnacyjnego z inwentaryzacją podwykonawczą
Podstawa wykonania zamówienia
a) Plan nasadzeń – zał. GŁOGI 1, GŁOGI 2
b) Wykaz roślin – załącznik nr 2 Głogi
c) Specyfikacja wykonania nasadzeń zieleni – załącznik nr 3 Głogi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na części 1-5 określają załączniki do SWZ.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: wykonaniem oprysku, zerwaniem darni oraz korytowaniem i spulchnianiem gleby) w zależności od potrzeb
z odwozem nadmiaru ziemi, dowóz ziemi urodzajnej i uzupełnienie ubytków po korytowaniu, wykonaniem nasadzeń roślin wieloletnich.

4.2.5.) Wartość części: 62964,61 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana
za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kara za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w zakresie określonym w § 1 ust. 2 wzoru umowy, tj. przygotowania podłoża i nasadzenia roślin w wymaganym terminie od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do 15 listopada 2023 r.

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kara za nienależyte wykonanie umowy w zakresie określonym w § 1ust. 2 lit. b i c wzoru umowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki:
1) posiadać zdolność techniczną lub zawodową tj.:
a) wymagane jest wykazanie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
dla części 1 zamówienia:
jednej usługi z zakresu nasadzenia roślin i utrzymania zieleni miejskiej, rabat kwiatowych, o wartości minimum 50.000,00 zł (brutto).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców.
dla części 2-5 zamówienia:
jednej usługi z zakresu nasadzenia roślin i utrzymania zieleni miejskiej, rabat kwiatowych, o wartości minimum 10.000,00 zł (brutto).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców.
Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – sporządzonego wg załącznika - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE.
UWAGA! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy usług,
w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Wymagane jest wykazanie wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
dla części 1 zamówienia:
jednej usługi z zakresu nasadzenia roślin i utrzymania zieleni miejskiej, rabat kwiatowych, o wartości minimum 50.000,00 zł (brutto).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców.
dla części 2-5 zamówienia:
jednej usługi z zakresu nasadzenia roślin i utrzymania zieleni miejskiej, rabat kwiatowych, o wartości minimum 10.000,00 zł (brutto).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców.
Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia nw. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Wymóg złożenia ww. dokumentów stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;
b) oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia
z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp,
c) oświadczenia Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
Oferta na poszczególną część zamówienia winna zawierać co najmniej:
1) wypełniony interaktywny „Formularz Ofertowy”
2) wypełniony formularz „Kalkulacja ceny” (dotyczy oferty na cz. 1)
3) wypełnione formularze oświadczeń – załączniki nr 2 i 3
4) wypełnione formularze oświadczeń – załączniki nr 2a i 3a, jeśli dotyczy
5) zobowiązanie innego podmiotu (zgodnie z pkt 7 ppkt 5 SWZ), jeśli dotyczy
6) uzasadnienie zastrzeżonych w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, jeśli dotyczy (zgodnie z pkt 12 ppkt 16 SWZ),
7) pełnomocnictwo – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (zgodnie z pkt 12 ppkt 19 SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa wyżej.
Podstawy dotyczące wykluczenia wskazane w niniejszej SWZ każdy z Wykonawców musi wykazać odrębnie w składanej
ofercie (dotyczy oświadczeń i deklaracji), czy w trakcie procedury badania i oceny ofert.
Warunki udziału w postępowaniu zostały opisane w części SWZ odnoszącej się do wymaganych warunków udziału.
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, Zamawiający żąda przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek w formularzu ofertowym dokładnie wskazać dane (nazwa firmy,
adres) wszystkich Wykonawców.
Zasady składania ofert wspólnych regulują zapisy pkt 12 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się nw. zmiany postanowień zawartej umowy, które nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy:
- Zmiany części zamówienia, którą wykonuja podwykonawcy
- Wprowadzenia podwykonawcy, w przypadku braku możliwości wykonania siłami własnymi za wiedzą Zamawiającego.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
- wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiajacych Wykonawcy wykonanie usługi i odbioru robót w szczególności: opadów deszczu/śniegu trwających w sposób ciągły, nieprzerwanie powyżej 5 dni kalendarzowych lub innych zjawisk atmosferycznych powodujących przerwanie usługi pielęgnacji skwerów
- wystąpienia klęsk żywiołowych,
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z ww. okoliczności wymienionych, termin wykonania umowy może ulec odpowiednio przedłużeniu o czas niezbedny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-12 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę podwykonawstwo na kompleksowe docieplenia budynków - Mniów
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę podwykonawstwo na kompleksowe docieplenia budynków. Zakres prac: Kompleksowe docieplenia budynków, w tym izolacja termiczna ścian zewnętrznych oraz wszelkie prace wykończeniowe związane z dociepleniami. Doświadczenie: Poszukujemy podwykonawców posiadających doświadczenie w przeprowadzaniu podobnych prac, ze szczególnym uwzględnieniem dociepleń budynków. Mile widziane referencje od poprzednich klientów. Zakres współpracy: Planujemy nawiązać długoterminową współpracę z wybranymi podwykonawcami, obecnie mamy do wykonania dwa docieplenia budynków z możliwością rozpoczęcia prac w jak najbliższym terminie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI