Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Mogilno w 2021 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOGILNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523185532
1.5.8.) Numer faksu: 523152693
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mogilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mogilno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Mogilno w 2021 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a5275b5-80c3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015070
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000270/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Mogilno w 2021 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.mogilno.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu, wtym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie,wymianainformacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, zuwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacjielektronicznej zdefiniowanych w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogąelektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art.125 ust.1p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającegozasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, wszczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. 3. Zawiadomienia, oświadczenia,wnioski lubinformacje Wykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną:zamowieniapubliczne@mogilno.pl2)poprzezPlatformę, dostępną pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/mogilno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem zPlatformy:1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejszaniż 512 KB/S,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7,MacOs x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa,wprzypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5)zainstalowanyprogram Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) oznaczenie czasu odbiorudanych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)generowany wg. czasulokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Instytutu Miar,7)ofertę, a takżeoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia zpostępowania składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Panadanych osobowych jest Zamawiający – Gmina Mogilno, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, tel. tel. 52318 5500,reprezentowany przez Burmistrza Mogilna;2) administrator wyznaczył InspektoraDanych Osobowych pod adresem e-mail: arnold.partner@gmail.com 3) Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargunieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Panadane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisanych ustawy P.Z.P.,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie ztego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostaćPani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznegolub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzieleniezamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresutrwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniudo przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art.20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodnez RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZA.271.5.2021.WGS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 225394,71 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części pierwszej jest wykonanie usług polegających na koszeniu trawy na poboczach dróg stanowiących własność Gminy Mogilno. 2) Zamawiający zakłada, że w trakcie obowiązywania zawartej umowy Wykonawca wykosi łączną powierzchnię 18,0 ha (180 000 m2), z zastrzeżeniem ust. 3. Określona w formularzu cenowym wielkość areału ma charakter szacunkowy i została podana w celu przygotowania realnej oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty, wg obiektywnych wskaźników. Rzeczywista ilość prac uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego, jakie wynikną w okresie obowiązywania umowy. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega możliwość zmiany szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących wykonanie prac. 3) Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć powierzchnię terenów do skoszenia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 30% całkowitego areału podlegającego koszeniu, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego areału podlegającego koszeniu nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania.4) Koszenie odbywać się będzie w ramach zawartej umowy na podstawie zleceń telefonicznych lub pisemnych, w pierwszej połowie miesiąca wydanych przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem poboczy i szerokością koszenia (minimalna szerokość wynosi 1 m). 5) Koszenie obejmuje czynności polegające na przygotowaniu terenu do koszenia (w szczególności usunięcie wszelkich zanieczyszczeń oraz rozgrabienie kretowisk w przypadku ich występowania), a następnie ręczne lub mechaniczne skoszenie trawy.6) Wysokość trawy po przeprowadzonym koszeniu winna być nie większa, niżeli 5 cm. 7) Doboru odpowiedniego sprzętu do wykonania usług dokonuje Wykonawca. Zaleca się, by były to: kosiarki doczepne do ciągników, kosiarki żyłowe, spalinowe lub elektryczne. 8) Potrzeba koszenia zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej, w związku z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego.9) Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę koszenia – do 72 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.10) Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 powierzchni faktycznie wykoszonych terenów w danym okresie rozliczeniowym zgodnie z zaproponowaną w formularzu ofertowym ceną.11) Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych (wynikających ze złożonego formularza ofertowego) i areału podlegającego koszeniu w danym okresie rozliczeniowym. 12) Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
4.2.5.) Wartość części: 12672 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-15 do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Czas reakcji (R) – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu x 100 pkt x 60%a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Czas reakcji (R) – waga 40%a) Kryterium Czas reakcji (R) będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.b) Czas reakcji należy proponować jedynie w pełnych godzinach.c) Najdłuższy możliwy czas reakcji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego to 72 godziny licząc od godziny zgłoszenia.d) Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku:24 godzin i krócej czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 40 pkt;25 do 48 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 30 pkt;49 do 72 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 20 pkt.e) Ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium Czas reakcji jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:P = C + Rgdzie: P – liczba uzyskanych punktówC – liczba uzyskanych punktów w kryterium CenaR – liczba uzyskanych punktów w kryterium Czas reakcji5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Czas reakcji (R) – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu x 100 pkt x 60%a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Czas reakcji (R) – waga 40%a) Kryterium Czas reakcji (R) będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.b) Czas reakcji należy proponować jedynie w pełnych godzinach.c) Najdłuższy możliwy czas reakcji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego to 72 godziny licząc od godziny zgłoszenia.d) Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku:24 godzin i krócej czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 40 pkt;25 do 48 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 30 pkt;49 do 72 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 20 pkt.e) Ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium Czas reakcji jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:P = C + Rgdzie: P – liczba uzyskanych punktówC – liczba uzyskanych punktów w kryterium CenaR – liczba uzyskanych punktów w kryterium Czas reakcji5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części drugiej jest usługa polegająca na wykoszeniu trawy wokół pomnika przy ul. Powstańców Wielkopolskich (nieruchomości oznaczone w ewidencji gruntów pod nr: 116/2, obręb 0001 Mogilno). 2) Zamawiający zakłada wykoszenie w trakcie obowiązywania zawartej umowy łącznego areału o powierzchni 1,506 ha (15 060 m2), z zastrzeżeniem ust. 3. Określona w formularzu cenowym wielkość areału ma charakter szacunkowy i została podana w celu przygotowania realnej oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty, wg obiektywnych wskaźników. Rzeczywista ilość prac uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego, jakie wynikną w okresie obowiązywania umowy. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących wykonanie prac. 3) Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć powierzchnię terenów do skoszenia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 20% całkowitego areału podlegającego koszeniu, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego areału podlegającego koszeniu nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania.4) Koszenie obejmuje czynności polegające na przygotowaniu terenu do koszenia (w szczególności usunięcie wszelkich zanieczyszczeń oraz rozgrabienie kretowisk w przypadku ich występowania), a następnie ręczne lub mechaniczne skoszenie trawy.5) Zlecenie potrzeby wykonania usługi nastąpi na podstawie dyspozycji wydanej przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w zawartej umowie. Koszenie odbywać się będzie w pierwszej połowie miesiąca. 6) Potrzeba koszenia zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej.7) Wysokość trawy po przeprowadzonym koszeniu winna być nie większa, niżeli 5 cm. 8) Koszenie trawy odbywać się będzie w trakcie całego okresu wegetacyjnego, tj. od dnia 15 kwietnia 2021 r. do dnia 30 listopada 2021 r.9) Doboru odpowiedniego sprzętu do wykonania usług dokonuje Wykonawca. Zaleca się, by były to: kosiarki żyłowe, spalinowe lub elektryczne. 10) Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę koszenia – do 72 godzin od momentu przekazania zgłoszenia.11) Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 powierzchni faktycznie wykoszonych terenów w danym okresie rozliczeniowym zgodnie z zaproponowaną w formularzu ofertowym ceną.12) Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych (wynikających ze złożonego formularza ofertowego) i areału podlegającego koszeniu w danym miesiącu rozliczeniowym. 13) Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
4.2.5.) Wartość części: 1987,92 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-15 do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Czas reakcji (R) – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu x 100 pkt x 60%a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Czas reakcji (R) – waga 40%a) Kryterium Czas reakcji (R) będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.b) Czas reakcji należy proponować jedynie w pełnych godzinach.c) Najdłuższy możliwy czas reakcji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego to 72 godziny licząc od godziny zgłoszenia.d) Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku:24 godzin i krócej czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 40 pkt;25 do 48 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 30 pkt;49 do 72 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 20 pkt.e) Ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium Czas reakcji jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:P = C + Rgdzie: P – liczba uzyskanych punktówC – liczba uzyskanych punktów w kryterium CenaR – liczba uzyskanych punktów w kryterium Czas reakcji5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Czas reakcji (R) – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu x 100 pkt x 60%a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Czas reakcji (R) – waga 40%a) Kryterium Czas reakcji (R) będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.b) Czas reakcji należy proponować jedynie w pełnych godzinach.c) Najdłuższy możliwy czas reakcji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego to 72 godziny licząc od godziny zgłoszenia.d) Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku:24 godzin i krócej czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 40 pkt;25 do 48 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 30 pkt;49 do 72 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 20 pkt.e) Ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium Czas reakcji jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:P = C + Rgdzie: P – liczba uzyskanych punktówC – liczba uzyskanych punktów w kryterium CenaR – liczba uzyskanych punktów w kryterium Czas reakcji5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części trzeciej jest usługa polegająca na wykoszeniu trawy na placu Kilińskiego w Mogilnie (nieruchomość oznaczona w ewidencji gruntów pod nr: 1110/2, obręb ewidencyjny 0001 Mogilno). 2) Zamawiający zakłada wykoszenie w trakcie obowiązywania zawartej umowy areału o powierzchni 12,625 ha (126 250 m2), z zastrzeżeniem ust. 3. Określona w formularzu cenowym wielkość areału ma charakter szacunkowy i została podana w celu przygotowania realnej oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty, wg obiektywnych wskaźników. Rzeczywista ilość prac uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego, jakie wynikną w okresie obowiązywania umowy. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących wykonanie prac. 3) Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć powierzchnię terenów do skoszenia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 20% całkowitego areału podlegającego koszeniu, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego areału podlegającego koszeniu nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania.4) Koszenie obejmuje czynności polegające na przygotowaniu terenu do koszenia (w szczególności usunięcie wszelkich zanieczyszczeń oraz rozgrabienie kretowisk w przypadku ich występowania), a następnie ręczne lub mechaniczne skoszenie trawy.5) Zlecenie potrzeby wykonania usługi nastąpi na podstawie dyspozycji wydanej przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w zawartej umowie. 6) Potrzeba koszenia zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej, uwzględniając koszenie terenu w pierwszej połowie każdego miesiąca. 7) Wysokość trawy po przeprowadzonym koszeniu winna być nie większa, niżeli 5 cm. 8) Koszenie trawy odbywać się będzie w trakcie całego okresu wegetacyjnego, tj. od dnia 15 kwietnia 2021 r. do dnia 30 listopada 2021 r.9) Doboru odpowiedniego sprzętu do wykonania usług dokonuje Wykonawca. Zaleca się, by były to: kosiarki doczepne do ciągników, kosiarki żyłowe, spalinowe lub elektryczne. 10) Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę koszenia – do 72 godzin od momentu przekazania zgłoszenia.11) Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 powierzchni faktycznie wykoszonych terenów w danym okresie rozliczeniowym zgodnie z zaproponowaną w formularzu ofertowym ceną.12) Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych w zależności od potrzeby wykonania usługi i areału podlegającego koszeniu w danym okresie rozliczeniowym. 13) Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
4.2.5.) Wartość części: 7638,13 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-15 do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Czas reakcji (R) – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu x 100 pkt x 60%a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Czas reakcji (R) – waga 40%a) Kryterium Czas reakcji (R) będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.b) Czas reakcji należy proponować jedynie w pełnych godzinach.c) Najdłuższy możliwy czas reakcji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego to 72 godziny licząc od godziny zgłoszenia.d) Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku:24 godzin i krócej czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 40 pkt;25 do 48 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 30 pkt;49 do 72 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 20 pkt.e) Ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium Czas reakcji jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:P = C + Rgdzie: P – liczba uzyskanych punktówC – liczba uzyskanych punktów w kryterium CenaR – liczba uzyskanych punktów w kryterium Czas reakcji5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Czas reakcji (R) – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu x 100 pkt x 60%a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Czas reakcji (R) – waga 40%a) Kryterium Czas reakcji (R) będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.b) Czas reakcji należy proponować jedynie w pełnych godzinach.c) Najdłuższy możliwy czas reakcji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego to 72 godziny licząc od godziny zgłoszenia.d) Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku:24 godzin i krócej czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 40 pkt;25 do 48 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 30 pkt;49 do 72 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 20 pkt.e) Ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium Czas reakcji jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:P = C + Rgdzie: P – liczba uzyskanych punktówC – liczba uzyskanych punktów w kryterium CenaR – liczba uzyskanych punktów w kryterium Czas reakcji5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części czwartej jest usługa polegająca na koszeniu trawy na terenach zielonych zlokalizowanych na terenie Gminy Mogilno – poza granicami miasta Mogilna (typu: boiska, place itp.).2) Zamawiający zakłada wykoszenie w trakcie obowiązywania zawartej umowy areału o powierzchni 90,0 ha (900 000 m2), z zastrzeżeniem ust. 3. Określona w formularzu cenowym wielkość areału ma charakter szacunkowy i została podana w celu przygotowania realnej oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty, wg obiektywnych wskaźników. Rzeczywista ilość prac uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego, jakie wynikną w okresie obowiązywania umowy. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących wykonanie prac.3) Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć powierzchnię terenów do skoszenia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 30% całkowitego areału podlegającego koszeniu, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego areału podlegającego koszeniu nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania.4) Koszenie obejmuje czynności polegające na przygotowaniu terenu do koszenia (w szczególności usunięcie wszelkich zanieczyszczeń oraz rozgrabienie kretowisk w przypadku ich występowania), a następnie ręczne lub mechaniczne skoszenie trawy.5) Koszenie odbywać się będzie w ciągu roku na podstawie zleceń wydanych przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w umowie, ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem terenu. Koszenie odbywać się będzie w pierwszej połowie miesiąca. 6) Potrzeba koszenia zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej.7) Wysokość trawy po przeprowadzonym koszeniu winna być nie większa, niżeli 5 cm. 8) Doboru odpowiedniego sprzętu do wykonania usług dokonuje Wykonawca. Zaleca się, by były to: kosiarki doczepne do ciągników, kosiarki samojezdne, kosiarki żyłowe, spalinowe lub elektryczne. 9) Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę koszenia – do 72 godzin od momentu zgłoszenia.10) Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 powierzchni faktycznie wykoszonych terenów w danym okresie rozliczeniowym zgodnie z zaproponowaną w formularzu ofertowym ceną.11) Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych w zależności od potrzeby wykonania usługi i areału podlegającego koszeniu w danym okresie rozliczeniowym. 12) Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
4.2.5.) Wartość części: 68310,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-15 do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Czas reakcji (R) – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu x 100 pkt x 60%a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Czas reakcji (R) – waga 40%a) Kryterium Czas reakcji (R) będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.b) Czas reakcji należy proponować jedynie w pełnych godzinach.c) Najdłuższy możliwy czas reakcji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego to 72 godziny licząc od godziny zgłoszenia.d) Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku:24 godzin i krócej czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 40 pkt;25 do 48 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 30 pkt;49 do 72 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 20 pkt.e) Ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium Czas reakcji jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:P = C + Rgdzie: P – liczba uzyskanych punktówC – liczba uzyskanych punktów w kryterium CenaR – liczba uzyskanych punktów w kryterium Czas reakcji5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Czas reakcji (R) – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu x 100 pkt x 60%a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Czas reakcji (R) – waga 40%a) Kryterium Czas reakcji (R) będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.b) Czas reakcji należy proponować jedynie w pełnych godzinach.c) Najdłuższy możliwy czas reakcji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego to 72 godziny licząc od godziny zgłoszenia.d) Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku:24 godzin i krócej czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 40 pkt;25 do 48 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 30 pkt;49 do 72 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 20 pkt.e) Ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium Czas reakcji jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:P = C + Rgdzie: P – liczba uzyskanych punktówC – liczba uzyskanych punktów w kryterium CenaR – liczba uzyskanych punktów w kryterium Czas reakcji5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części piątej jest usługa polegająca na koszeniu skarp rowów w ciągu obwodnicy miasta Mogilna. 2) Zamawiający zakłada wykoszenie w trakcie obowiązywania zawartej umowy areału o powierzchni 24,0 ha (240 000 m2), z zastrzeżeniem ust. 3. Określona w formularzu cenowym wielkość areału ma charakter szacunkowy i została podana w celu przygotowania realnej oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty, wg obiektywnych wskaźników. Rzeczywista ilość prac uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego, jakie wynikną w okresie obowiązywania umowy. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących wykonanie prac.3) Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć powierzchnię terenów do skoszenia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 30% całkowitego areału podlegającego koszeniu, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego areału podlegającego koszeniu nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania.4) Koszenie odbywać się będzie w ciągu roku na podstawie zleceń wydanych przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w umowie, ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem terenu. 5) Potrzeba koszenia zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej. Koszenie odbywać się będzie w pierwszej połowie miesiąca. 6) Wysokość trawy po przeprowadzonym koszeniu winna być nie większa, niżeli 5 cm. 7) Sprzęt konieczny do zastosowania przy wykonywaniu usług w ramach części 5: Wykonawca winien wykazać się posiadaniem do dyspozycji kosiarki wysięgnikowej, doczepnej do ciągnika, umożliwiającej koszenie skarp i przeciwskarp oraz kosy spalinowej, które służyć będą do dokaszania trudno dostępnych miejsc.8) Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę koszenia – do 72 godzin od momentu zgłoszenia.9) Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 powierzchni faktycznie wykoszonych terenów w danym okresie rozliczeniowym zgodnie z zaproponowaną w formularzu ofertowym ceną.10) Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych w zależności od potrzeby wykonania usługi i areału podlegającego koszeniu w danym okresie rozliczeniowym. 11) Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
4.2.5.) Wartość części: 21120,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-15 do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Czas reakcji (R) – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu x 100 pkt x 60%a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Czas reakcji (R) – waga 40%a) Kryterium Czas reakcji (R) będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.b) Czas reakcji należy proponować jedynie w pełnych godzinach.c) Najdłuższy możliwy czas reakcji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego to 72 godziny licząc od godziny zgłoszenia.d) Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku:24 godzin i krócej czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 40 pkt;25 do 48 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 30 pkt;49 do 72 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 20 pkt.e) Ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium Czas reakcji jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:P = C + Rgdzie: P – liczba uzyskanych punktówC – liczba uzyskanych punktów w kryterium CenaR – liczba uzyskanych punktów w kryterium Czas reakcji5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Czas reakcji (R) – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu x 100 pkt x 60%a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Czas reakcji (R) – waga 40%a) Kryterium Czas reakcji (R) będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.b) Czas reakcji należy proponować jedynie w pełnych godzinach.c) Najdłuższy możliwy czas reakcji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego to 72 godziny licząc od godziny zgłoszenia.d) Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku:24 godzin i krócej czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 40 pkt;25 do 48 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 30 pkt;49 do 72 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 20 pkt.e) Ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium Czas reakcji jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:P = C + Rgdzie: P – liczba uzyskanych punktówC – liczba uzyskanych punktów w kryterium CenaR – liczba uzyskanych punktów w kryterium Czas reakcji5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części szóstej jest usługa polegająca na wycince krzewów, samosiewów i odrostów na minimalnej wysokości od gruntu przy drogach gminnych i na terenach zielonych wraz z uprzątnięciem odpadów powycinkowych (zrębki pozostają własnością Wykonawcy). 2) Zamawiający zakłada, że w trakcie obowiązywania umowy wycięte i uprzątnięte zostanie 20 000 m2 krzewów.3) Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć w/w ilość, jednak nie więcej niż o 30% , z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego w/w ilości nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania.4) Zamawiający na podstawie zleceń w ramach umowy określi miejsce i termin wykonania zadania przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w umowie.5) Potrzeba zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej.6) Zlecenia odbywać się będą w miarę potrzeb Zamawiającego, z określeniem lokalizacji, wielkości zakresu rzeczowego i terminu wykonania w formie „Zlecenie-protokół wykonanych prac”.7) Sprzęt stosowany przy wykonywaniu zadania: Wykonawca dostarczy we własnym zakresie i na własny koszt wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (wyboru sprzętu odpowiedniego do wykonania wycinki dokonuje Wykonawca w ten sposób, by zapewnić poprawną realizację zadania). 8) Wykonawca powinien w terenie wykorzystywać odpowiedni sprzęt, gwarantujący bezpieczeństwo i higienę pracy (w tym np.: rękawice ochronne, spodnie ochronne, ochronniki oczu i uszu itp.).9) Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę wycinki – do 72 godzin od momentu zgłoszenia z jednoczesnym usunięciem odpadów powycinkowych, najpóźniej następnego dnia kalendarzowego licząc od dnia wykonania pracy. 10) Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 wyciętych i uprzątniętych krzewów pomnożony przez zaproponowaną w formularzu ofertowym cenę.11) Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych w zależności od potrzeby wykonania usługi i powierzchni (w m2) w danym miesiącu rozliczeniowym. 12) Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
4.2.5.) Wartość części: 22000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-15 do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Czas reakcji (R) – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu x 100 pkt x 60%a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Czas reakcji (R) – waga 40%a) Kryterium Czas reakcji (R) będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.b) Czas reakcji należy proponować jedynie w pełnych godzinach.c) Najdłuższy możliwy czas reakcji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego to 72 godziny licząc od godziny zgłoszenia.d) Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku:24 godzin i krócej czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 40 pkt;25 do 48 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 30 pkt;49 do 72 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 20 pkt.e) Ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium Czas reakcji jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:P = C + Rgdzie: P – liczba uzyskanych punktówC – liczba uzyskanych punktów w kryterium CenaR – liczba uzyskanych punktów w kryterium Czas reakcji5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Czas reakcji (R) – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu x 100 pkt x 60%a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Czas reakcji (R) – waga 40%a) Kryterium Czas reakcji (R) będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.b) Czas reakcji należy proponować jedynie w pełnych godzinach.c) Najdłuższy możliwy czas reakcji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego to 72 godziny licząc od godziny zgłoszenia.d) Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku:24 godzin i krócej czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 40 pkt;25 do 48 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 30 pkt;49 do 72 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 20 pkt.e) Ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium Czas reakcji jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:P = C + Rgdzie: P – liczba uzyskanych punktówC – liczba uzyskanych punktów w kryterium CenaR – liczba uzyskanych punktów w kryterium Czas reakcji5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części siódmej jest wykonanie usług polegających na utrzymaniu Parku Miejskiego w Mogilnie. Usługi wykonywane na potrzeby realizacji zamówienia obejmują:a) grabienie trawników w okresie jesiennym;b) koszenie trawników na terenie Parku Miejskiego oraz utrzymanie i pielęgnacja rabat kwiatowych oraz żywopłotów;c) koszenie terenów zielonych wokół Jeziora Mogileńskiego;d) zamiatanie alejek spacerowych.Grabienie jesienne: wygrabianie opadających liści wraz z pozostałymi zanieczyszczeniami z trawników, skupisk krzewów i żywopłotów. Przyjmuje się okres jesienny, w którym następowało będzie wykonywanie w/w czynności trwający od 1 września 2021 r. do 31 października 2021 r.Grabienie trawników odbywać się będzie co najmniej raz w tygodniu, zatem częstotliwość czynności ustala się na potrzeby niniejszego SIWZ wynosi co najmniej 8 razy. Biorąc pod uwagę w/w częstotliwość grabienia, dla potrzeb ustalenia ceny za wykonanie usługi przyjmuje się wygrabienie w trakcie obowiązywania umowy łącznej powierzchni 83 560,00 m2.Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć częstotliwość grabienia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 3 razy, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego częstotliwości wykonywania prac nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. Szybkość reakcji na zgłoszoną potrzebę – do 72 godzin od momentu zgłoszenia.Wykaszanie trawników w Parku Miejskim należy wykonać maksymalnie nisko, dostosowując się do istniejących nawierzchni trawników. Optymalna wysokość trawy po skoszeniu powinna wynosić 5 cm. Ponadto, poza wykaszaniem trawników, w ramach zawartej umowy Wykonawca utrzymywał będzie w odpowiednim stanie i pielęgnował rabaty kwiatowe oraz żywopłoty na terenie Parku Miejskiego (roboty towarzyszące wykonywanej usłudze). Koszenie odbywać się będzie w odstępach 3-tygodniowych. Pierwsze koszenie w drugiej połowie marca 2021 r./pierwszej połowie kwietnia 2021 r. Zakłada się przeprowadzenie 8 koszeń w ramach zawartej umowy.Przy jednorazowym koszeniu zakłada się powierzchnię koszenia wynoszącą 10 445,00 m2. Przyjmując natomiast w/w częstotliwość, łącznie w trakcie obowiązywania umowy wykoszona zostanie powierzchnia 83 560,00 m2.Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć częstotliwość koszeń, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 3 koszenia, z uwagi na jego aktualne potrzeby oraz szybkość wzrostu trawy. Zmniejszenie przez Zamawiającego częstotliwości wykonywania prac nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania.Szybkość reakcji na zgłoszoną potrzebę – do 72 godzin od momentu zgłoszenia.Koszenie terenów zielonych wokół Jeziora Mogileńskiego dotyczy działek oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków pod nr: 334/2; 360; 363; 368; 1161; 1164 (w obrębie ewidencyjnym 0001 Mogilno).Zamawiający zakłada, że w trakcie obowiązywania zawartej umowy wykoszony zostanie areał stanowiący 15,735 ha (157 350 m2), z zastrzeżeniem, iż powierzchnia ta może zostać zmniejszona lub zwiększona, jednak nie więcej niż o 20% w/w powierzchni. Zmniejszenie przez Zamawiającego areału podlegającego koszeniu nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania.Koszenie obejmuje czynności polegające na przygotowaniu terenu do koszenia (w szczególności usunięcie wszelkich zanieczyszczeń oraz rozgrabienie kretowisk w przypadku ich występowania), a następnie ręczne lub mechaniczne skoszenie trawy (dostosowane wg potrzeb i możliwości Wykonawcy) – zaleca się by były to: kosiarki samojezdne, kosiarki żyłowe, spalinowe lub elektryczne.Koszenie odbywać się będzie w ciągu roku na podstawie zleceń wydanych przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w umowie, ze wskazaniem zakresu koszenia.Potrzeba koszenia zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej.Wysokość trawy po przeprowadzonym koszeniu winna być nie większa, niżeli 5 cm.Szybkość reakcji na zgłoszoną potrzebę koszenia – do 72 godzin od momentu zgłoszenia.Jednostką miary przy rozliczaniu prac będzie 1 m2 powierzchni faktycznie wykoszonych terenów w danym okresie rozliczeniowym, pomnożona przez zaproponowaną w formularzu ofertowym cenę Wykonawcy.Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych w zależności od potrzeby wykonania usługi i areału skoszonego w danym okresie rozliczeniowym.Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.Zamiatanie alejek spacerowych w parku następować będzie co dwa tygodnie w okresie od pierwszej połowy kwietnia 2021 r., do końca października 2021 r. Zamawiający zakłada, że w trakcie obowiązywania umowy zamiatanie alejek zostanie wykonane przez Wykonawcę 15 razy. Powierzchnia alejek podlegających zamiataniu wynosi szacunkowo 10 550,00 m2 (z częstotliwością wskazaną wyżej).Przyjmując w/w częstotliwość, łącznie w trakcie obowiązywania umowy zamiataniu podlegać będzie powierzchnia 158 250,00 m2.Szybkość reakcji na zgłoszoną potrzebę– do 72 godzin od momentu zgłoszenia.Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć częstotliwość zamiatania alejek, jednak nie więcej niż o 5 razy, z uwagi na jego aktualne potrzeby oraz konieczność wykonywania czynności zamiatania. Zmniejszenie przez Zamawiającego częstotliwości wykonywania prac nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania.
4.2.5.) Wartość części: 91666,66 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Czas reakcji (R) – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu x 100 pkt x 60%a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Czas reakcji (R) – waga 40%a) Kryterium Czas reakcji (R) będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.b) Czas reakcji należy proponować jedynie w pełnych godzinach.c) Najdłuższy możliwy czas reakcji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego to 72 godziny licząc od godziny zgłoszenia.d) Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku:24 godzin i krócej czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 40 pkt;25 do 48 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 30 pkt;49 do 72 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 20 pkt.e) Ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium Czas reakcji jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:P = C + Rgdzie: P – liczba uzyskanych punktówC – liczba uzyskanych punktów w kryterium CenaR – liczba uzyskanych punktów w kryterium Czas reakcji5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Czas reakcji (R) – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu x 100 pkt x 60%a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Czas reakcji (R) – waga 40%a) Kryterium Czas reakcji (R) będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.b) Czas reakcji należy proponować jedynie w pełnych godzinach.c) Najdłuższy możliwy czas reakcji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego to 72 godziny licząc od godziny zgłoszenia.d) Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku:24 godzin i krócej czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 40 pkt;25 do 48 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 30 pkt;49 do 72 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 20 pkt.e) Ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium Czas reakcji jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 40 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:P = C + Rgdzie: P – liczba uzyskanych punktówC – liczba uzyskanych punktów w kryterium CenaR – liczba uzyskanych punktów w kryterium Czas reakcji5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7