Koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy dróg, rowów i skarp na terenie Miasta...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy dróg, rowów i skarp na terenie Miasta Rybnika
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-05-12
  • ZamawiającyZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00145040
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy dróg, rowów i skarp na terenie Miasta Rybnika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pod Lasem 64

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-210

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@zielen.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielen.rybnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie zielenią miejska i cmentarzami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy dróg, rowów i skarp na terenie Miasta Rybnika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-507bf80f-cc34-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145040

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018169/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Koszenie poboczy dróg

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: korespondencja poprzez ESP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2120.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 180555,55 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest trzykrotne koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy dróg, rowów, skarp wraz z wygrabieniem i wywozem urobku (dotyczy również chodnika i jezdni) na terenie Miasta Rybnika.

Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania bioodpadów w instalacji do tego dedykowanej i posiadającej odpowiednie moce przerobowe. Wybór przedmiotowej instalacji powinien uwzględniać zasadę bliskości i efektywności. Wykonawca, który zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie jest zobowiązany do posiadania zezwolenia na przetwarzanie odpadów (odzyskiwanie lub unieszkodliwianie), o którym mowa w art. 41.ust.1 Ustawy o odpadach. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazać odpady innemu podmiotowi w celu ich przetworzenia, powinien zawrzeć umowę z podmiotem posiadającym odpowiednie zezwolenie w tym zakresie.
Ze względu na jednakowy porost trawy zadania będą zlecane jednocześnie. Koszenie należy wykonywać w taki sposób, aby powierzchnia całej połaci trawy była równej wysokości. Czas od rozpoczęcia koszenia trawy na konkretnym odcinku drogi do jego zakończenia powinien być maksymalnie skrócony tj. dokoszenie drobnych fragmentów, które nie mogą być skoszone inaczej niż ręcznie musi być wykonane natychmiast po przejeździe sprzętu, nie później niż 24 godziny od zakończenia koszenia konkretnego odcinka drogi, natomiast wygrabienie i wywóz urobku z terenu skoszonego nie później niż 48 godzin od zakończenia koszenia. Wymagane jest na tyle staranne wykoszenie, by po zakończeniu prac nie były widoczne granice poszczególnych przejazdów sprzętu (w postaci wąskich pasów z wyrośniętą trawą). Zaleganie urobku przeznaczonego do wygrabienia i wywiezienia oraz niewykoszenie i pozostawienie fragmentów nieskoszonych jest niedopuszczalne powyżej określonego czasu.
Podczas koszenia w obrębie drzew i krzewów należy ze szczególną ostrożnością kierować sprzętem w taki sposób, by nie spowodować uszkodzenia opalikowania, uszkodzeń pni drzew, koron drzew oraz krzewów. Każdorazowe uszkodzenie pni drzew skutkować będzie koniecznością wykonania przez Wykonawcę obsadzeń rekompensujących – zamiennych o parametrach tożsamych z parametrami uszkodzonego drzewa. To samo dotyczy palików. W przypadku krzewów wymiana roślin na nowe wymagana będzie przy uszkodzeniu min. 25% pędów krzewu.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie ewentualne wypadki i szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu umowy. Szkody nieuznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy, powstałe z przyczyn niewłaściwego zabezpieczenia i realizowania usługi obciążą Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót przy nieprzerwanym ruchu ulicznym, zabezpieczenia terenu na czas prowadzonych prac, zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom ruchu w czasie ich trwania, oznakowania prac zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych oraz do prowadzenia prac w sposób ograniczający do minimum utrudnienia w ruchu.
Ewentualne zabrudzenia jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, opasek przyjezdniowych urobkiem musi być usunięte niezwłocznie, najpóźniej na koniec dnia pracy.
Wykonawca ma obowiązek przygotowania terenu przed rozpoczęciem prac, tak aby usługa przebiegała w sposób bezkolizyjny dla ludzi i sprzętu.
Niedopuszczalne jest koszenie terenu, na którym występują śmieci i rozdrabnianie ich podczas koszenia prowadzące do dodatkowego zaśmiecanie terenu.
Zgodnie z definicją „wytwórcy odpadów”, zawartą w art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj.: Dz. U.2020, poz.797, j.t., ze zm), Wykonawca świadczący przedmiotową usługę (której opis zawarto powyżej), w świetle przywołanego przepisu będzie wytwórcą odpadów, powstających podczas pielęgnacji terenów zieleni, zobowiązanym do ich zagospodarowania w sposób zgodny z postanowieniami cyt. Ustawy, nie natomiast odbierającym odpady od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj.: Dz.U. 2020, poz.1439). Tym samym wykonawca zajmujący się pielęgnacją terenów zielonych, będący wytwórcą odpadów i nieprowadzący działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości nie jest zobowiązany do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a tym samym nie jest zobowiązany do spełnienia wymogów wynikających z rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest do dnia odbioru przekazać Zamawiającemu dowód gospodarowania odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (wymienionymi powyżej) w postaci kserokopii karty przekazania odpadów. Dostarczenie kserokopii karty przekazania odpadu Zamawiającemu jest warunkiem niezbędnym do dokonania odbioru prac, a brak karty w dniu odbioru traktowany będzie jako opóźnienie w wykonaniu prac oraz będzie podstawą do naliczenia kary umownej. Jeśli na karcie przekazania odpadu umieszczono odpady pochodzące nie tylko z pasa drogowego, należy opisać kartę wskazując: ilość odpadów z pasa drogowego oraz z konkretnej umowy, drogi.
Podane niżej ilości powierzchni do skoszenia są orientacyjne i mogą odbiegać od faktycznych powierzchni terenu wynikających z map z uwagi na ukształtowanie i rodzaj terenu. Powierzchnie samosiewek do wycinki nie przekraczają 5% powierzchni do skoszenia. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi na całym terenie przedstawionym na załącznikach mapowych.

Ulica Raciborska obejmuje odcinek od ronda „Lievin” (skrzyżowanie ulic: Raciborska z Budowlanych) do końca granic miasta w kierunku Rydułtów.
Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 26 440 m².
Prace nie obejmują wysp rond.

Ulica Wodzisławska obejmuje odcinek od ul. Leśnej do końca granic miasta w kierunku Wodzisławia.
Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia – 19 980 m².

Ulica Rudzka obejmuje odcinek rozpoczynający się od skrzyżowania z ulicą Jana Kotucza do końca granic miasta Rybnika w kierunku Rud.
Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 45 900 m².
UWAGA
Na odcinkach w rejonie zbiorników: Orzepowice, Gzel, Pniowiec (po prawej stronie jadąc od centrum miasta) znajdują się punkty pomiarowe (repery). Miejsca te należy wykosić ręcznie w celu uniknięcia zniszczenia reperów. Miejsca ich posadowienia są zaznaczone na dołączonych mapkach oraz w terenie na barierce pomarańczową farbą jak na załączonej fotografii.

Ulica Boguszowicka obejmuje odcinek rozpoczynający się od skrzyżowania z ulicą Żorską do skrzyżowania z ulicą Gotartowicką.
Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia – 12 000 m².

Ulica Żorska obejmuje odcinek od ronda „Boguszowickiego” (skrzyżowanie ulic: Prosta i Boguszowicka) do końca granic miasta w kierunku Żor.
Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 31 100 m2.
Koszenie nie obejmuje wysp rond.

Ulica Prosta obejmuje odcinek rozpoczynający się od ronda „Meksyk” (skrzyżowanie ulic: Prosta i Harcerska) do ronda „Boguszowickie” (skrzyżowanie ulic: Prosta i Boguszowicka) włączając łącznik pomiędzy ul. Świerklańską i ul. Prostą.
Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia – 30 800 m².
Prace nie obejmują znajdujących się na tym odcinku wysp rond.

Ulica Kaktusowa obejmująca odcinek rozpoczynający się od ronda "Meksyk" (ul. Prosta) do ronda "Kozie Góry" (ul. Świerklańska).
Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia – 2 700 m².
Prace nie obejmują znajdujących się na tym odcinku wysp rond.

Na poszczególnych odcinkach mogą znajdować się następujące elementy infrastruktury drogowej: - chodniki, latarnie, znaki drogowe.

Koszenie, wycinka samosiewek obejmować ma następujące obszary:
- pobocza – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie, wycinka samosiewek do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów
- pobocza za chodnikami – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie, wycinka samosiewek do ogrodzenia posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów za chodnik
- pobocza za barierkami ochronnymi.
- rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za rowem),
- skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie),
- na niektórych odcinkach ul. Żorskiej koszenie, wycinka samosiewek obejmuje tereny za rowem do linii zadrzewienia (strona prawa jadąc od miasta Żory).
- na niektórych odcinkach ul. Raciborskiej koszenie obejmuje również tereny za rowami do linii zadrzewienia (dwie strony), oraz koszenie terenów wokół zbiorników przeciwpożarowych.

UWAGA:
Wykonawca winien zapoznać się z terenami, na których ma być wykonana usługa, dokonując wizji lokalnej w terenie bądź zapoznając się z załącznikami mapowymi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dyspozycyjność

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 ustawy,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
b)sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeśli dysponuje taką ilością sprzętu, aby zapewnić jednokrotne koszenie traw w terminie określonym w SWZ niezależnie od wygrania postępowania na jedno zadanie lub wszystkie zadania.
W przypadku ubiegania się o jedno zadanie lub więcej zadań, wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie prace wykonane obejmujące:
minimum dwie usługi wykonane w ciągu jednego sezonu wegetacyjnego, polegające na przeprowadzeniu jednokrotnego wykaszania poboczy dróg, rowów i skarp na powierzchni minimum 550 arów każda, (załącznik nr 5 do SWZ)
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej dotyczący wykonanych robót musi być spełniony:
przez Wykonawcę samodzielnie lub
przez minimum jeden podmiot (podwykonawcę) udostępniający doświadczenie samodzielnie;
w przypadku Wykonawców występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia tj. przedkładając zobowiązanie podmiotu na zasobach którego polega (wzór: załącznik nr 3,do SWZ);
3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o zamówienie publiczne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą.
1. Formularz ofertowy zgodny z treścią załącznika nr 1
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SWZ.
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SWZ.
4. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (minimum dwie usługi wykonane w ciągu jednego sezonu wegetacyjnego, polegające na przeprowadzeniu jednokrotnego wykaszania poboczy dróg, rowów i skarp na powierzchni minimum 550 arów każda) na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SWZ, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:
1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty.
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia,
o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2 i 3.
9.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 222 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie
o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SWZ.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-12 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie stanów surowych (murarzy, zbrojarzy) - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuję brygady lub pracowników murarzy, zbrojarzy do budowy bloku usługowo-mieszkalnego. Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza. Rozpoczęcie prac: styczeń 2025. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI