Przebudowa pomieszczeń serwerowni i modernizację sieci komputerowej w SP ZOZ WSS

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa pomieszczeń serwerowni i modernizację sieci komputerowej w SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-05-13
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00146044
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń serwerowni i modernizację sieci komputerowej w SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń serwerowni i modernizację sieci komputerowej w SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9a73602-cb9f-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083868/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Dostos. pom. do wymog. serwerowni, modernizacja sieci LAN Zam. współfin. przez UE w ramach proj. eCareMed – Elektr. dok. med. oraz e-usługi w celu wsparcia proc. akredyt. w SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejską w ramach projektu eCareMed – Elektroniczna dokumentacja medyczna oraz e-usługi w celu wsparcia procesów akredytacyjnych w SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: II. Cyfrowe Śląskie dla działania: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.szpital.rybnik.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital.rybnik.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń,
wniosków (tj. dokumentów innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się̨
elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybniki formularza „Wyślij
wiadomość” dostępnego na stronie Zamawiającego w „profilu nabywcy”, a dotyczącego danego
postępowania. 2. Ofertę oraz oświadczenia sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej. Zgodnie z art. 63 ust.
2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy
opatrzyć:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub- podpisem zaufanym, lub- podpisem
osobistym.12. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platforma zakupowa.pl, tj.:a. stały dostęp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o
następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c.
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10
0.,d. włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obsługujący format plików .pdf,f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w
komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę
zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.Formaty plików wykorzystywanych przez
wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9
listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie

Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.1.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym
wskazaniem na .pdf2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie
jednego z formatów:a. .zip b. .7Z Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w
rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach
zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości
plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości
plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,
zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na
format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca
się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem
przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, a) Zamawiający informuje, że: administratorem danych osobowych
jest SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik;inspektorem ochrony danych
osobowych w SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku jest Inspektor Danych Osobowych, kontakt:
iodo@szpital.rybnik.pl;dane osobowe osoby, której dane dotyczą, przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązków związanych z prowadzeniem niniejszego
postępowania o udziele¬nie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
Ustawy pzp.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:osoby/podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp i/lub
zewnętrzna kancelaria prawna, i/lub operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012
r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, 2320 z późn. zmianami), i/lub posłaniec (kurier)
dostarczający korespondencję na zasadach określonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1, 508 ust. 2 Ustawy
pzp.Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone do przetwarzania zewnętrznemu podmiotowi
dostarczającemu (realizującemu) usługi teleinformatyczne i/lub narzędzia/urządzenia komunikacji
elektronicznej.Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (w sposób gwarantujący jego
nienaruszalność). Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza
4 lata, Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres
obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Administrator przechowuje dokumentację
konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej została ona
sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej nienaruszalność i możliwość odczytania
zgodnie z Ustawą pzp (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1).Zebrane od Pana/Pani dane osobowe nie
będą przekazywane do podmiotów poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym.
Ma Pani/Pan prawo do:żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących
Pani/Pana osoby; żądania od Administratora sprostowania danych osobowych dotyczących Pani/Pana
osoby; żądania od Administratora usunięcia danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, w
sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z

przepisu prawa; żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
dotyczących Pani/Pana osoby.Zakres każdego z powyższych praw oraz sytuacje, w których można z
nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO oraz Ustawy pzp. Z powyższych praw może Pan/Pani
skorzystać składając wniosek u Administratora.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b),
d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c) RODO.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.Jednocześnie Administrator przypomina o
ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób
fizycznych, których dane mogą zostać przekazane Administratorowi w związku z prowadzonym
postępowaniem i które Administrator pośrednio pozyska od kontrahenta biorącego udział w
postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust.
5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DW-33-TP/47-2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa pomieszczeń serwerowni i modernizację sieci komputerowej w SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, tj. niżej wymienionych załącznikach do niniejszej specyfikacji:

1.1 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
1.2 Projekty - rysunki
1.3 Przedmiar
W zakresie:
Robót ogólnobudowlanych;
Instalacji elektrycznych;
Instalacji sanitarnych wentylacji i klimatyzacji;
Instalacji sanitarnych gaszenia gazem
Instalacji niskoprądowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

42961100-1 - System kontroli dostępu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI. W tym celu
przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania
punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty według
następującego wzoru „C” + „G”.Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych w ww. kryteriach podlegają
zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania
liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza od 5, to ostatnia
pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,- jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest
większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią) ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się
o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowanie łącznej punktacji ofert. W takim przypadku
zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku, chyba że dalsze zwiększanie dokładności
obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznej punktacji ofert.Łączna punktacja jest dla danej oferty
obliczana jako suma punktacji uzyskanej w wyżej opisanych kryteriach. Za ofertę najkorzystniejszą
uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów. Sposób określania wagi
kryteriów oceny ofert - procentowo, a w przypadku kryterium okres gwarancji - punktowo.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania:
1.1 na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust 2 ustawy Pzp
1.2 zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., zwanej dalej „ustawą”, wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp. W związku z powyższym, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, przy czym w niniejszym postępowaniu zamawiający określa następujące warunki w zakresie:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA;
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA;
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- wykazanie się posiadaniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000,00 zł związanej z przedmiotem zamówienia.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
– wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie instalacji niskoprądowych o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto oraz co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie instalacji elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł w ramach jednej umowy.

Pojęcie „robota budowlana” należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 tj.)
W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców oraz w przypadku polegania na zdolności podmiotu trzeciego ww. warunek musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z wykonawców/podmiot trzeci

2) Wykonawca winien dysponować kluczowymi dla wykonania zamówienia specjalistami, przez których Zamawiający rozumie na gruncie art. 14 ustawy z 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tj Dz.U. z 2020 poz. 1333 ze zm.):
b) jedną osobę z uprawnieniami do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych,
c) jedną osobę z uprawnieniami do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d) jedną osobę z uprawnieniami do eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1KV
e) jedną osobę z uprawnieniami do dozoru urządzeń elektrycznych do 1KV

UWAGA !!!
Osoby, o których mowa w pkt. 2) powinny posiadać uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń w ww. specjalnościach zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 tj.) oraz rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019.831) lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo Budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 220 ze zm.).
Osoby, o których mowa w pkt. 2) muszą należeć do właściwej izby samorządu zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz
inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1117).

Zamawiający dopuszcza dowolne połączenie wskazanych w pkt. 2) funkcji pod warunkiem
spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy:

1.1 do oferty - należy dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do niniejszej specyfikacji jako załącznik nr 3A; powyższe oświadczenia należy złożyć zgodnie z instrukcją wskazaną w rozdziale w rozdziale VIII pkt b) niniejszej specyfikacji.

1.2 na wezwanie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodny z treści z załącznikiem nr 3C do SWZ.
W przypadku złożenia do niniejszego postępowania jednej oferty Zamawiający odstąpi od wzywania wykonawcy do złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2.3

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dla potwi spełn war udz w postęp należy:
2.1 do of – doł następ ośw: ośw o spełn warw udz w postęp wg wzoru doł do niniej specyfik jako zał nr 3A; powyż ośw należy zł zg z instrukcją wskaz w w rozdz VIII pkt b) niniejs specyfik.
2.1.1 Wykon, który powołuje się na zasob innych podmiot, winien zał dowód potw, że realizując zam będzie dysponował niezbędnymi zasob innych podmiot, który stanowi w szczeg zobowiąz tych podmiot do oddania do dyspozycji Wykon niezbędnych zasobów na potrz realiz zam lub inny podmiot śr dowod potw, że wykon realizując zam, będzie dyspon niezbędn i zasobami tych podmiot, wg wzoru st zał nr 3B do niniejsz specyfik
1) Zobowiąz podmiot udostępn zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykon z podmiot udostępn zasoby gwarantuje rzeczyw dostęp do tych zasob oraz określa w szczeg:
a) zakres dostęp wykon zasobów podmiot udostęp zasoby;
b) sposób i okres udostęp wykon i wykorzyst przez niego zasobów podmiot udostęp te zasob przy wykon zam;
c) czy i w jakim zakr podmiot udostęp zasoby, na zdoln kt wykon polega w odniesieniu do war udz w post dot wykształ, kwalif zawod lub dośw, zrealizuje robot budow lub usługi, których wskaz zdolności dot. w celu wykaz braku istn wobec nich podst wyklucz oraz spełn, w zakr, w jakim powołuje się na ich zasoby, war udz w postę skł także ośw o niepodl wykl i speł war udz w postęp dot tych podm
2.2 na wezw zamaw (dot wyk, kt of zost najwyżej ocen)
a) dokument potw, że wykon jest ubezp od odpow cywilnej w zakr prowadz działal związ z przed zam na sumę gwaran określoną przez zam.
Dok musi potw spełn war dot zdoln finan, o którym mowa w punkcie III.2.3. SWZ.
b) wykaz robót budowl wykon nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upł term skł ofert, a jeżeli okres prowadz działal jest krótszy – w tym okresie, wraz z pod ich rodzaju, wart, daty, miej wykon i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykon, z zał dowodów określ czy te roboty bud zost wykon należycie, w szczegól info o tym czy rob zost wykon zg z przepis prawa budowl i prawidł ukończ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dok wystaw przez podmiot, na rzecz którego roboty bud były wykon, a jeżeli z uzas przyczyny o obiektywnym charak wykon nie jest w stanie uzyskać tych dok – inne dok, a w przypadku usług wykaz usług wykon, a w przyp św okres lub ciągłych również wykon, w okresie ostat 3 lat przed upł term skł ofert, a jeżeli okres prowadz dział jest krótszy – w tym okr, wraz z pod ich wart, przedmiot, dat wykon i podmiotów, na rzecz których usł zostały wykon, oraz zał dow określ czy te usługi zostały wykon lub są wykon należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są refer bądź inne dok wystaw przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykon, a w przypad św okres lub ciągłych są wykon, a jeżeli z uzasad przycz o obiekt charakt wykon nie jest w stanie uzysk tych dok – ośw wykon; w przypadku św okres lub ciągłych nadal wykon refer bądź inne dok potw ich należyte wykon powinny być wyd nie wcześniej niż 3 mies przed upł term skł of.
Wykaz musi potw spełn war dot zdoln techn lub zawod, o kt mowa w pkt III.2.4. tiret I SWZ, tj. musi wska co najmniej rob budowl opis w ww. pkt, z zał dowod, o któr mowa powyżej.
Wystarcz jest ujęcie w wykaz wraz z zał dowod - tylko robót potw spełn warunku.
Wykaz należy sporz wg wzoru st zał nr 5 do niniej specyfikacji;
c) wykaz osób, skier przez wykon do realiz zam publ, wraz z info na temat ich kwalifik zawod, uprawnień, dośw i wykształ niezbędnych do wykon zam publ, a także zakresu wykony przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. osobami, zgodnie z pkt III.2.4. tiret drugi SWZ.
Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.
d) ośw wykon o aktualn info zawartych w ośw,
w zakresie podstaw wyklucz z postę wskaz przez zam, zg z wzorem stan zał nr 3D do niniejszej specyfikacji
Zał te podl uzup w trybie art. 128 Ustawy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy - Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawcy muszą złożyć do upływu terminu składania ofert opatrzone podpisem
elektronicznym:
1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji,
1.A Formularz cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.A do niniejszej specyfikacji);
dodatkowe uwagi dotyczące jego wypełnienia zawiera rozdział X niniejszej specyfikacji.
UWAGA: ponieważ cena ma charakter ryczałtowy zamawiający nie oczekuje dołączenia do
oferty kalkulacji tej ceny – wykonawca dokonuje tej kalkulacji we własnym zakresie, a
zamawiającemu przedstawia cenę ryczałtową.
Załączniki te nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 128 Ustawy.

2. Oświadczenia i dokumenty, potwierdzające brak podstaw wykluczenia, oraz potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego - zgodnie z informacjami zawartymi w rozdziale IV: tj.:
->oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3A; w przypadku wspólnego ubiegania się̨ o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie w postaci załącznika nr 3A składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się̨ o zamówienia.
->zobowiązanie podmiotu zgodnie z załącznikiem nr 3B do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem tego podmiotu potwierdzającym brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu

3. Pełnomocnictwo - należy dołączyć do oferty JEŚLI DOTYCZY.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

określonych w specyfikacji oraz w Ustawie w wysokości: 35 000,00 zł, przed upływem terminu
składania ofert. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał
dokumentu wniesienia wadium należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wadium należy złożyć wraz z ofertą.
1. Wymóg użycia środków komunikacji elektronicznej, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych
w art. 10c ust. 1 ustawy Pzp, dotyczy wszelkiej komunikacji pomiędzy zamawiającym, a
wykonawcą w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym również
komunikacji w zakresie przekazywania zamawiającemu dokumentu stanowiącego potwierdzenie
wniesienia wadium.
2. Wadium w formie niepieniężnej powinno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
c) Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
d) Wykonawcy, o których mowa powyżej, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie wykonawca składa zgodnie z załącznikiem nr 3A do specyfikacji.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do specyfikacji

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybnik

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia
oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów
ustawy, przysługuje prawo wniesienia środków ochrony prawnej, określonych w
przepisachdziału IX Ustawy. 2. Wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków
zamówienia środki ochrony prawnej, przysługują również organizacjom wpisanym na listę
organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa
Urzędu Zamówień Publicznych. 3. Zasady, terminy oraz sposób korzystania ze środków ochrony
prawnej szczegółowo regulują przepisy działu IX Ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Zakup urządzeń backupowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Rybnik: Zakup samochodu osobowo-dostawczego niskoemisyjnego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: POLSKI ŁAD DLA SZCZAWNA-ZDROJU – Modernizacja infrastruktury kulturalnej i turystycznej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Modernizacja ul. Chałubińskiego”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI