„Czynna ochrona muraw kserotermicznych w ramach realizacji projektu INT162 z podziałem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Czynna ochrona muraw kserotermicznych w ramach realizacji projektu INT162 z podziałem na części: VA. park naturalistyczno-krajobrazowy Dolina Miłości – koszenie w latach 2020-2022 VIA. park naturalistyczno-krajobrazowy Dolina Miłości – usuwanie krzewów i nalotu drzew w latach 2020-2022”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
  • Termin składania wniosków2020-10-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyFederacja Zielonych "Gaja"
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-01
  • Numer ogłoszenia592216-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592216-N-2020 z dnia 2020-10-01 r.

Federacja Zielonych "Gaja": „Czynna ochrona muraw kserotermicznych w ramach realizacji projektu INT162 z podziałem na części: VA. park naturalistyczno-krajobrazowy Dolina Miłości – koszenie w latach 2020-2022 VIA. park naturalistyczno-krajobrazowy Dolina Miłości – usuwanie krzewów i nalotu drzew w latach 2020-2022”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Ochrona muraw kserotermicznych w polsko-niemieckim obszarze przygranicznym / Schutz der Trockenrasen im deutsch-polnischen Grenzgebiet” o numerze INT162
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Federacja Zielonych "Gaja", krajowy numer identyfikacyjny 81049789300000, ul. ul. 5 Lipca  45 , 71-374  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 489 42 33, e-mail jakubs@gajanet.pl, faks 91 489 42 33.
Adres strony internetowej (URL): http://gajanet.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://gajanet.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenie-o-zamowieniu-pn-czynna-ochrona-muraw-kserotermicznych-w-ramach-realizacji-projektu-int162-z-podzialem-na-czesci-va-park-naturalistyczno-krajobrazowy-dolina-milosci-koszenie-w/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://gajanet.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenie-o-zamowieniu-pn-czynna-ochrona-muraw-kserotermicznych-w-ramach-realizacji-projektu-int162-z-podzialem-na-czesci-va-park-naturalistyczno-krajobrazowy-dolina-milosci-koszenie-w/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (osobiście - biuro czynne w godzinach 9;00 - 15:00 bądź listownie)
Adres:
Federacja Zielonych „GAJA”, ul. 5 Lipca 45, 70-374 Szczecin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Czynna ochrona muraw kserotermicznych w ramach realizacji projektu INT162 z podziałem na części: VA. park naturalistyczno-krajobrazowy Dolina Miłości – koszenie w latach 2020-2022 VIA. park naturalistyczno-krajobrazowy Dolina Miłości – usuwanie krzewów i nalotu drzew w latach 2020-2022”
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zabiegów ochrony czynnej muraw kserotermicznych, z podziałem na poniższe części zamówienia: VA. park naturalistyczno-krajobrazowy Dolina Miłości – koszenie w latach 2020-2022VIA. park naturalistyczno-krajobrazowy Dolina Miłości – usuwanie krzewów i nalotu drzew w latach 2020-2022w ramach projektu pn. „Ochrona muraw kserotermicznych w polsko-niemieckim obszarze przygranicznym / Schutz der Trockenrasen im deutsch-polnischen Grenzgebiet” (INT162), finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR), zgodnie z poniższym opisem.Zakres różni się w odniesieniu do każdego z obszarów (części zamówienia). Działania powinny być wykonane według wskazań i pod nadzorem Zamawiającego.Szczegóły lokalizacji wykonania prac określają mapy w załączniku nr 5 do niniejszego SIWZ. Pomocniczo na stronie internetowej http://gajanet.pl/zamowienia-publiczne/. Zamawiający udostępnia pliki KML zasięgu zabiegu oraz przykładowe fotografie powierzchni. Do przeglądu ww. plików Oferenci mogą zastosować tymczasowe narzędzie bezpłatnie udostępnione w sieci - przykładowo na stronie: https://www.google.pl/intl/pl/earth/download/gep/agree.html.

II.5) Główny kod CPV: 77314000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90710000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki, dotyczące: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia – w celu potwierdzenia spełnienia warunku:a) w odniesieniu do usług koszenia muraw kserotermicznych (części VIIA i VIIIA) wykonawca winien wykazać posiadanie doświadczenia co najmniej trzech prac koszenia obszaru muraw kserotermicznych lub zbliżonych do nich zbiorowisk roślinnych występujących na skarpach, zboczach bądź wąwozach (np. kosiarką spalinową, wykaszarką spalinową, kosą ręczną lub spalinową – bez użycia ciężkiego sprzętu) o powierzchni przekraczającej 10 ha (łącznie), w tym co najmniej jednej z nich związanej także z ręcznym zgrabianiem i usuwaniem skoszonej biomasy z terenu prac - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Weryfikacja spełnienia tego kryterium nastąpi na podstawie wykazu prac (wg załącznika nr 3 do SIWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Wykonawca, oprócz wypełnienia załącznika nr 3 do SIWZ, nie jest zobowiązany do załączania potwierdzeń należytego wykonania usług, jeśli były one wykonane na rzecz Zamawiającego (dotyczy to również prac wykonywanych przez ewentualnego podwykonawcę);b) w odniesieniu do usług usuwania krzewów i nalotu (samosiejek) drzew (część IXA) wykonawca winien wykazać posiadanie doświadczenia co najmniej trzech prac usuwania krzewów i nalotu (samosiejek) drzew z obszaru muraw kserotermicznych lub zbliżonych do nich zbiorowisk roślinnych występujących na skarpach, zboczach bądź wąwozach o powierzchni przekraczającej 5 ha (łącznie), w tym co najmniej jednej z nich związanej także z ręcznym wynoszeniem i usuwaniem skoszonej biomasy z terenu prac - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Weryfikacja spełnienia tego kryterium nastąpi na podstawie wykazu prac (wg załącznika nr 3 do SIWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Wykonawca, oprócz wypełnienia załącznika nr 3 do SIWZ, nie jest zobowiązany do załączania potwierdzeń należytego wykonania usług, jeśli były one wykonane na rzecz Zamawiającego (dotyczy to również prac wykonywanych przez ewentualnego podwykonawcę);2) znajomości terenu oraz warunków realizacji usługi – przed przystąpieniem do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w wizji lokalnej, w miejscu realizacji przedmiotu niniejszej usługi, celem okazania terenu. Zamawiający wyznacza termin przeprowadzenia ww. wizji w dniu: 05.10.2020 r. (poniedziałek) początek o godzinie 13:30 – punkt spotkania Zatoń Dolna 12 (punkt przy Cafe Kocur). Uczestnictwo w ww. wizji należy potwierdzić drogą e-mail: agnieszka.raclawska@gajanet.pl najpóźniej do godziny 18:00 dnia poprzedzającego wyjazd, z podaniem imiennego wykazu osób reprezentujących Wykonawcę. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego.UWAGA: potencjalni Wykonawcy, którzy uczestniczyli w wizjach lokalnych w dniach 24.09.2020 r. bądź 25.09.2020 r. na potrzeby zamówienia Nr 587197-N-2020 z dnia 21.09.2020 r., mają spełniony przedmiotowy warunek (nie wymaga się od nich ponownego uczestnictwa w wizji).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki, dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej i finansowej – weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2; 2) braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: a) z żadnej z przyczyn analogicznych do przyczyn wymienionych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych, b) za udział w organizacji przestępczej, zgodnie z definicją takiej organizacji zawartą w art. 2 ust. 1 wspólnego działania Rady 98/733/WSiSW, c) za korupcję, zgodnie z definicją zawartą odpowiednio w art. 3 aktu Rady z dnia 26 maja 1997 r. oraz art. 3 ust. 1 wspólnego działania Rady 98/742/WSiSW, d) za oszustwo w rozumieniu art. 1 Konwencji o ochronie interesów finansowych Wspólnot Europejskich, e) za udział w praniu pieniędzy, zgodnie z definicją art. 1 dyrektywy Rady 91/308/EWG z dnia 10 czerwca 1991 r. w sprawie uniemożliwienia korzystania z systemu finansowego w celu prania pieniędzy, weryfikowane na podstawie oświadczenia Wykonawcy – załącznik nr 2.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w wyznaczonym terminie – weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: • z żadnej z przyczyn analogicznych do przyczyn wymienionych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych, • za udział w organizacji przestępczej, zgodnie z definicją takiej organizacji zawartą w art. 2 ust. 1 wspólnego działania Rady 98/733/WSiSW, • za korupcję, zgodnie z definicją zawartą odpowiednio w art. 3 aktu Rady z dnia 26 maja 1997 r. oraz art. 3 ust. 1 wspólnego działania Rady 98/742/WSiSW, • za oszustwo w rozumieniu art. 1 Konwencji o ochronie interesów finansowych Wspólnot Europejskich, • za udział w praniu pieniędzy, zgodnie z definicją art. 1 dyrektywy Rady 91/308/EWG z dnia 10 czerwca 1991 r. w sprawie uniemożliwienia korzystania z systemu finansowego w celu prania pieniędzy, weryfikowane na podstawie oświadczenia Wykonawcy – załącznik nr 2 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz wykonanych usług dokumentujących posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia – w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać posiadanie doświadczenia: a) w odniesieniu do usług koszenia muraw kserotermicznych (części VA) wykonawca winien wykazać posiadanie doświadczenia co najmniej trzech prac koszenia obszaru muraw kserotermicznych lub zbliżonych do nich zbiorowisk roślinnych występujących na skarpach, zboczach bądź wąwozach (np. kosiarką spalinową, wykaszarką spalinową, kosą ręczną lub spalinową – bez użycia ciężkiego sprzętu) o powierzchni przekraczającej 10 ha (łącznie), w tym co najmniej jednej z nich związanej także z ręcznym zgrabianiem i usuwaniem skoszonej biomasy z terenu prac - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Weryfikacja spełnienia tego kryterium nastąpi na podstawie wykazu prac (wg załącznika nr 3 do SIWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Wykonawca, oprócz wypełnienia załącznika nr 3 do SIWZ, nie jest zobowiązany do załączania potwierdzeń należytego wykonania usług, jeśli były one wykonane na rzecz Zamawiającego (dotyczy to również prac wykonywanych przez ewentualnego podwykonawcę); b) w odniesieniu do usług usuwania krzewów i nalotu (samosiejek) drzew (część VIA) wykonawca winien wykazać posiadanie doświadczenia co najmniej trzech prac usuwania krzewów i nalotu (samosiejek) drzew z obszaru muraw kserotermicznych lub zbliżonych do nich zbiorowisk roślinnych występujących na skarpach, zboczach bądź wąwozach o powierzchni przekraczającej 5 ha (łącznie), w tym co najmniej jednej z nich związanej także z ręcznym wynoszeniem i usuwaniem skoszonej biomasy z terenu prac - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Weryfikacja spełnienia tego kryterium nastąpi na podstawie wykazu prac (wg załącznika nr 3 do SIWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Wykonawca, oprócz wypełnienia załącznika nr 3 do SIWZ, nie jest zobowiązany do załączania potwierdzeń należytego wykonania usług, jeśli były one wykonane na rzecz Zamawiającego (dotyczy to również prac wykonywanych przez ewentualnego podwykonawcę); 2) oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w wyznaczonym terminie – weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2; 3) oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej – weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2; 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: a) z żadnej z przyczyn analogicznych do przyczyn wymienionych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych, b) za udział w organizacji przestępczej, zgodnie z definicją takiej organizacji zawartą w art. 2 ust. 1 wspólnego działania Rady 98/733/WSiSW, c) za korupcję, zgodnie z definicją zawartą odpowiednio w art. 3 aktu Rady z dnia 26 maja 1997 r. oraz art. 3 ust. 1 wspólnego działania Rady 98/742/WSiSW, d) za oszustwo w rozumieniu art. 1 Konwencji o ochronie interesów finansowych Wspólnot Europejskich, e) za udział w praniu pieniędzy, zgodnie z definicją art. 1 dyrektywy Rady 91/308/EWG z dnia 10 czerwca 1991 r. w sprawie uniemożliwienia korzystania z systemu finansowego w celu prania pieniędzy, weryfikowane na podstawie oświadczenia Wykonawcy – załącznik nr 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być udzielone, pod rygorem, nieważności, w postaci pisemnej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust. 1 pkt 1 – 3 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie. Wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy każdego Wykonawcy oddzielnie;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) wstrzymanie realizacji prac przez właściwe organy administracji publicznej bądź orzeczenie sądu, b) wstrzymanie realizacji prac przez Zamawiającego, c) zmiany stanowiska przez Komendanta Placówki Państwowej Straży Granicznej w Szczecinie mogące mieć wpływ na dotrzymanie terminu realizacji umowy; 2) innych zmian w postanowieniach umowy jeżeli konieczność ich zmiany wyniknie z przyczyn, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili jej zawierania, w szczególności w przypadku ujawnienia nieznanych uwarunkowań wynikających z wymogów ochrony przyrody, albo w przypadku nietypowych warunków atmosferycznych, albo technicznych (terenowych). Zmiany mogą polegać na wskazaniu powierzchni zamiennych lub ograniczeniu zakresu lub zwiększeniu zakresu do 30%. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zakresu, wynagrodzenie zostanie zmodyfikowane proporcjonalnie do kwoty ustalonej w § 4 ust. 1 umowy; 3) jeżeli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego a Wykonawca wyraża zgodę na zmianę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-07, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 21 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 5 Nazwa: VA. park naturalistyczno-krajobrazowy Dolina Miłości – koszenie w latach 2020-2022
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ekosystemowa dotycząca wykonania zabiegu ochrony czynnej (koszenia) na terenie parku naturalistyczno-krajobrazowego Dolina Miłości - fragmentu działki ewidencyjnej nr 257/2 obręb Zatoń Dolna w gminie Chojna, woj. zachodniopomorskie o łącznej powierzchni ewidencyjnej 0,34 ha (wydzielenie 257j Nadleśnictwa Chojna) – orientacyjną mapę z lokalizacją i przykładowe fotografie terenu załączono poniżej. Teren obejmuje skarpę o nachyleniu od 15 do 45°. Roślinność krzewiasta z gatunku trzmielina zwyczajna, głóg jednoszyjkowy, śliwa tarnina, śnieguliczka biała i nalot drzew z gatunku: robinia akacjowa, buk zwyczajny, jesion wyniosły, dąb szypułkowy zajmuje łącznie ponad 70% powierzchni (skupisko), działania ich zwalczania nie były prowadzone od ponad 7 lat. Dojazd do płatu murawy możliwy po nieutwardzonej drodze gruntowej.Szczegółowy sposób wykonania prac:1) ręczne koszenie muraw kserotermicznych w różnym stopniu zdegradowania, na wysokości 5-10 cm (np. kosiarką spalinową, wykaszarką spalinową, kosą ręczną lub spalinową – bez użycia ciężkiego sprzętu) wraz ze zgrabieniem i usunięciem pokosu z wykoszonej powierzchni (nie dopuszczamy możliwości mulczowania) oraz jego zagospodarowaniem przez Wykonawcę we własnym zakresie;2) całkowita, coroczna powierzchnia zabiegów koszenia wynosi 0,34 ha - według załączonej mapy w załączniku nr 5;3) przy realizacji prac Wykonawca będzie musiał posiłkować się GPS;4) realizacja koszenia w terminach:• w okresie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2020 r., • 1-31 października 2021 r., • 1-30 września 2022 r.;5) pozostałe warunki wykonania zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4;6) w trakcie koszenia na powierzchni wykonywane będą jednocześnie zabiegi usuwania krzewów i nalotu drzew (realizacja zadania opisanego w części VI zamówienia). Od wykonawców wymagana jest współpraca w tym zakresie - mediatorem będzie upoważniony pracownik Federacji Zielonych „GAJA”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314000-4, 90710000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: VIA. park naturalistyczno-krajobrazowy Dolina Miłości – usuwanie krzewów i nalotu drzew w latach 2020-2022
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa ekosystemowa dotycząca wykonania zabiegu ochrony czynnej (usuwania krzewów i nalotu drzew) na terenie parku naturalistyczno-krajobrazowego Dolina Miłości - fragmentu działki ewidencyjnej nr 257/2 obręb Zatoń Dolna w gminie Chojna, woj. zachodniopomorskie o łącznej powierzchni ewidencyjnej 0,34 ha (wydzielenie 257j Nadleśnictwa Chojna) – orientacyjną mapę z lokalizacją i przykładowe fotografie terenu załączono poniżej. Teren obejmuje skarpę o nachyleniu od 15 do 45°. Roślinność krzewiasta z gatunku trzmielina zwyczajna, głóg jednoszyjkowy, śliwa tarnina, śnieguliczka biała i nalot drzew z gatunku: robinia akacjowa, buk zwyczajny, jesion wyniosły, dąb szypułkowy zajmuje łącznie ponad 70% powierzchni (skupisko), działania ich zwalczania nie były prowadzone od ponad 7 lat. Dojazd do płatu murawy możliwy po nieutwardzonej drodze gruntowej.Szczegółowy sposób wykonania prac:1) ręczna wycinka krzewów i nalotu drzew (osobników występujących pojedynczo i w skupisku) oraz karczowanie/wyrywanie ręczne najmłodszych osobników drzew i krzewów (w wieku poniżej 2 lat) z płatów muraw kserotermicznych w różnym stopniu zdegradowania, wraz z zebraniem i usunięciem biomasy z powierzchni zabiegów powierzchni oraz jej zagospodarowaniem przez Wykonawcę we własnym zakresie. Usuwane będą osobniki drzew i krzewów dorastające do 3m wysokości;2) całkowita, coroczna powierzchnia zabiegów wynosi 0,34 ha - według załączonej mapy w załączniku nr 5;3) usuwanie krzewów będzie realizowane na podstawie zezwoleń Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie (decyzji nr 326/2020 z dnia 26 lutego 2020 r., znak: ZN.5146.426.1.2019.ML oraz decyzji nr 325/20 z dnia 26 lutego 2020 r., znak: ZN.5146.426.2019.ML) w sposób zapewniający nie uszkodzenia zabytku;4) nachylenie terenu uniemożliwia prowadzenie prac z wykorzystaniem pojazdów i sprzętu ciężkiego;5) usuwanie krzewów i nalotu drzew będzie odbywało się w terminach:• od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2020 r., • 1-30 maja 2021 r., • 1-31 lipca 2021 r., • 1-30 września 2021 r., • 1-30 maja 2022 r., • 1-31 lipca 2022 r., • 1-31 sierpnia 2022 r., • 1-30 września 2022 r. ;6) usuwanie krzewów i nalotu drzew będzie się odbywało pod nadzorem ornitologicznym – zapewnionym przez Federację Zielonych „GAJA”;7) z uwagi na największą ilość biomasy w pierwszym roku wykonywania prac, koszt zabiegu w 2020 r. stanowić będzie 40% kwoty podanej przez Wykonawcę na całe zadanie. W kolejnych latach usuwanie krzewów będzie związane głównie z wycinką odrośli, dlatego też reszta kwoty zostanie proporcjonalnie rozłożona na pozostałe lata;8) pozostałe warunki wykonania zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4;9) w trakcie usuwania krzewów i nalotu drzew na powierzchni wykonywane będą jednocześnie zabiegi koszenia muraw (realizacja zadania opisanego w części V zamówienia). Od wykonawców wymagana jest współpraca w tym zakresie - mediatorem będzie upoważniony pracownik Federacji Zielonych „GAJA”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314000-4, 90710000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy firm do prac ziemnych, brukarskich, fundamentowych
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy firm do współpracy w zakresie prac ziemnych, brukarskich, fundamentowych oraz montażu prefabrykowanych konstrukcji. Zadania realizowanie są na terenie woj. Pomorskiego, Wielkopolskiego, Kujawsko-Pomorskiego oraz Zachodniopomorskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI