„Modernizacja dróg gminnych Gminy Pelplin w 2020 roku”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Modernizacja dróg gminnych Gminy Pelplin w 2020 roku”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPelplin
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Pelplin
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-01
  • Numer ogłoszenia592215-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592215-N-2020 z dnia 2020-10-01 r.

Gmina Pelplin: „Modernizacja dróg gminnych Gminy Pelplin w 2020 roku”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pelplin, krajowy numer identyfikacyjny 19167533300000, ul. plac Grunwaldzki  4 , 83-130  Pelplin, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 536 12 61, , e-mail erecka@pelplin.pl, , faks 536 14 64.
Adres strony internetowej (URL): www.pelplin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pelplin.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pelplin.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie za pomocą operatora pocztowego lub posłańca
Adres:
Plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Modernizacja dróg gminnych Gminy Pelplin w 2020 roku”
Numer referencyjny: SZP.271.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zadania obejmujące różne rodzaje nawierzchni drogowych. Ze względu na ograniczony i określony budżet (fundusze sołeckie) oferty należy przygotować jako oferty przedstawiające ceny jednostkowe wg wskazań przy poszczególnych zadaniach. Zadanie nr 1 - Droga w Bielawkach – kontynuacja pracW ofercie należy podać cenę wykonania 1 metra bieżącego drogi o szerokości 3,0 m o nawierzchni z płyt drogowych betonowych 1,5x3,0 m i grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 15 cm oraz pobocza z gruzu betonowego o gr. 15 cm zgodnie z elementami wyszczególnionymi w przedmiarze robót.Zakres obejmuje wykonanie odcinka drogi w obrębie dz. nr 51 (obręb Rombark) w miejscowości Bielawki. Droga o szerokości 3,0 m z płyt drogowych betonowych o wymiarach 1,5x3,0 m i grubości 15 cm, na podsypce piaskowej grubości 15 cm po zagęszczeniu.Dodatkowo wykonane mają zostać obustronne pobocza z gruzu betonowego o szer. 0,5 m i grubości 15 cm po zagęszczeniu.Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra bieżącego drogi o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę 33 237,81 złZadanie nr 2 - Droga w Małych Walichnowach – kontynuacja pracW ofercie należy podać cenę wykonania 1 metra bieżącego drogi o szerokości 3,0 m o nawierzchni z płyt drogowych betonowych (płyty w posiadaniu zamawiającego o wym. 1,25x3,0m i grubości 12 cm – cenę płyty przyjąć 0,0 zł, w cenę jednostkową należy skalkulować koszt ich dowiezienia z miejsca składowania na miejsce wbudowania ok. 1,1 km oraz koszt wbudowania) na podsypce piaskowej grubości 15 cm oraz pobocza z gruzu betonowego o gr. 15 cm zgodnie z elementami wyszczególnionymi w przedmiarze robót.Zadanie polega na ułożeniu drogi płytowej z płyt starych, porozbiórkowych będących w posiadaniu Zamawiającego.W ramach zadania należy przewieźć płyty zdeponowane w firmie Gross-Rol na miejsce wbudowania (około 1,1 km). Następnie w obszarze dz. nr 113 obręb Małe Walichnowy należy wykonać drogę o szerokości 3,0 m z płyt drogowych betonowych (przewiezionych z miejsca składowania) na podsypce piaskowej o grubości 15 cm po zagęszczeniu. Dodatkowo należy wykonać obustronne pobocza o szerokości 0,5 m, z gruzu betonowego grubości 15 cm po zagęszczeniu.Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra bieżącego drogi o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę 18 465,45 złZadanie nr 3 - Droga w Gręblinie za „Arkadą” – kontynuacja pracW ofercie należy podać cenę:1) Wykonania 1 metra bieżącego nawierzchni drogi o szerokości 5,0 m z płyt betonowych ażurowych typu JOMB o wymiarach 0,75x1,0 m i grubości 12 cm na podsypce piaskowej grubości 3,0 cm, na podbudowie z gruzu betonowego o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz wykonaniem obustronnego pobocza szerokości 0,5 m z gruzu betonowego o grubości 15 cm po zagęszczeniu.2) Wykonania regulacji wysokościowej wraz z obetonowaniem 1 szt. studni kanalizacji sanitarnej Oferty wykonać zgodnie z elementami wyszczególnionymi w przedmiarze robót.W ww. technologii mają zostać wykonane następujące odcinki dróg:Zakres obejmuje wykonanie drogi w obrębie dz. nr 208/2 (obręb Gręblin) z płyt betonowych ażurowych typu JOMB na podsypce piaskowej grubości 3,0 cm; droga o szerokości 5,0 m. Drogę należy wykonać na podbudowie z gruzu betonowego – warstwa o grubości 15 cm po zagęszczeniu.Dodatkowo wykonać należy obustronne pobocze o szerokości 0,5 m z gruzu betonowego grubości 15 cm po zagęszczeniu.Zakres zadania obejmuje również wykonanie regulacji wysokościowej wraz z obetonowaniem 1 szt. studni kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej w ciągu układanych płyt.Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra bieżącego drogi oraz kwoty regulacji wysokościowej 1 szt. studni zgodnie z parametrami określonymi w przedmiarze robót wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę 18 465,45 zł.Zadanie nr 4 - Kulice - modernizacja ulicy Nowej.W ofercie należy podać cenę ułożenia 1 m2 płyt typu JOMB (będących w posiadaniu zamawiającego) wraz dowozem z miejsca składowania na miejsce wbudowania (ok. 0,5 km), na podsypce piaskowej grubości 3 cm i podbudowie z gruzu betonowego grubości 15 cm.W ww. technologii mają zostać wykonane następujące odcinki dróg:Zakres obejmuje wykonanie drogi w obrębie dz. nr 139/4 (obręb Kulice) w obrębie ul. Nowej w miejscowości Kulice.Zadanie polega ułożeniu płyt ażurowych typu JOMB będących w posiadaniu zamawiającego (wraz z dowiezieniem z miejsca składowania na miejsce ułożenia) na podsypce piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z gruzu betonowego grubości 15 cm po zagęszczeniu. Szerokość drogi zależeć będzie od warunków terenowych i ustalona zostanie w trakcie wbudowywania.Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra kwadratowego drogi o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę 36 930,90 zł.Zadanie nr 5 - Modernizacja drogi w RożentaluW ofercie należy podać cenę ułożenia 1 m2 płyt typu JOMB na podsypce piaskowej grubości 3 cm i podbudowie z gruzu betonowego grubości 15 cm.Zakres obejmuje wykonanie drogi w miejscowości Rożental.Zadanie polega ułożeniu płyt ażurowych typu JOMB o wym. 0,75x1,0 m i grubości 12 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z gruzu betonowego grubości 15 cm po zagęszczeniu. Szerokość drogi zależeć będzie od warunków terenowych i ustalona zostanie w trakcie wbudowywania.Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra kwadratowego drogi o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę 16 983,04 zł.Zadanie nr 6 - Droga i zjazdy w Lignowach SzlacheckichW ofercie należy podać cenę wykonania 1 m2 drogi o nawierzchni z płyt drogowych betonowych 1,5x3,0 m i grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 15 cm.Zakres obejmuje wykonanie drogi w obrębie dz. nr 100/6 (obręb Lignowy Szlacheckie) oraz zjazdów na drogi gminne w miejscowości Lignowy Szlacheckie.Zadanie polega na ułożeniu nawierzchni drogi o szerokości 3,0 m oraz zjazdów na drogi gminne z płyt drogowych betonowych o wymiarach 1,5x3,0 m i grubości 15 cm, na podsypce piaskowej grubości 15 cm po zagęszczeniu.Z ceny jednostkowej wykonania 1 m2 drogi o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość drogi oraz zjazdów jaka zostanie wykonana.Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę 44 187,82 zł.Zadanie nr 7 - Ulica Ogrodowa w Rudnie – kontynuacja prac.W ofercie należy podać cenę wymiany 1 metra bieżącego chodnika o szerokości 1,5 m kostki betonowej gr. 6 cm (układana kostka w kolorze szarym lub czerwonym) na podsypce cem. – piaskowej gr. 3 cm, 1 mb obrzeża betonowego gr. 6 cm, oraz 1mb wymiany krawężnika betonowego.Zadanie polega na wymianie nawierzchni chodnika ul. Ogrodowej w Rudnie. Wymiana polega na rozbiórce istniejącej nawierzchni chodnika z kostki betonowej i ułożeniu nawierzchni chodnika szer. 1,5 m z nowej kostki betonowej koloru szarego/czerwonego gr. 6 cm – kostkę po rozbiórce należy ułożyć na palety dostarczone przez sołectwo. Dodatkowo przy chodnikach zastosować obrzeża betonowe gr. 6 cm oraz wymienić krawężnik betonowy na nowy. Jako cenę ofertową należy podać koszt wymiany 1 metra bieżącego chodnika szer. 1,5 m z kostki betonowej koloru szarego/czerwonego na podsypce cem. – piaskowej gr 3 cm + 1 mb obrzeża betonowego oraz wymianę 1 mb krawężnika betonowego . Do oceny i porównania cen Zamawiający będzie brał sumaryczny koszt brutto tych elementów. Z cen jednostkowych elementów kostki, obrzeża oraz krawężnika o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość chodnika jaka zostanie wymieniona.Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę 49 856,72 zł.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Przedmiary – załącznik nr 8 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45111100-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112200-0
45233300-2
45233000-0
45233200-7
45112730-1
45233100-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Dla części 1,2,3,4,5,6 zadaniaW ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że realizacji niniejszego zamówienia, dysponuje kierownikiem budowy posiadającego uprawnienia drogowe bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych, wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadający łącznie co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami drogowymi, w tym: przy co najmniej jednym zadaniu polegającym na wykonaniu drogi o nawierzchni z płyt betonowych (drogowych pełnych lub ażurowych) (od początku budowy do jej zakończenia – tj. przekazania do użytkowania) wg załącznika nr 5a.2) Dla części 7 zadaniaW ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że realizacji niniejszego zamówienia, dysponuje kierownikiem budowy posiadającego uprawnienia drogowe bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych, wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadający łącznie co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami drogowymi wg załącznika 5b
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy jednocześnie zamawiający informuje, że dla potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Dla części 1,2,3,4,5,6 zadaniaWykaz osób - wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że realizacji niniejszego zamówienia, dysponuje - kierownikiem budowy posiadającego uprawnienia drogowe bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych, wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadający łącznie co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami drogowymi, w tym: przy co najmniej jednym zadaniu polegającym na wykonaniu drogi o nawierzchni z płyt betonowych (drogowych pełnych lub ażurowych) (od początku budowy do jej zakończenia – tj. przekazania do użytkowania). Dla części 7 zadaniaWykaz osób - wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że realizacji niniejszego zamówienia, dysponuje - kierownikiem budowy posiadającego uprawnienia drogowe bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych, wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadający łącznie co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami drogowymi.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-16, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Droga w Bielawkach – kontynuacja prac
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ofercie należy podać cenę wykonania 1 metra bieżącego drogi o szerokości 3,0 m o nawierzchni z płyt drogowych betonowych 1,5x3,0 m i grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 15 cm oraz pobocza z gruzu betonowego o gr. 15 cm zgodnie z elementami wyszczególnionymi w przedmiarze robót.Zakres obejmuje wykonanie odcinka drogi w obrębie dz. nr 51 (obręb Rombark) w miejscowości Bielawki. Droga o szerokości 3,0 m z płyt drogowych betonowych o wymiarach 1,5x3,0 m i grubości 15 cm, na podsypce piaskowej grubości 15 cm po zagęszczeniu.Dodatkowo wykonane mają zostać obustronne pobocza z gruzu betonowego o szer. 0,5 m i grubości 15 cm po zagęszczeniu.Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra bieżącego drogi o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111100-9, 45112200-0, 45233300-2, 45233200-7, 45112730-1, 45233100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
gwrancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Droga w Małych Walichnowach – kontynuacja prac
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ofercie należy podać cenę wykonania 1 metra bieżącego drogi o szerokości 3,0 m o nawierzchni z płyt drogowych betonowych (płyty w posiadaniu zamawiającego w cenę jednostkową należy skalkulować koszt ich dowiezienia z miejsca składowania na miejsce wbudowania) na podsypce piaskowej grubości 15 cm oraz pobocza z gruzu betonowego o gr. 15 cm zgodnie z elementami wyszczególnionymi w przedmiarze robót.W ww. technologii mają zostać wykonane następujące odcinki dróg.Zadanie polega na ułożeniu drogi płytowej z płyt starych będących w posiadaniu Zamawiającego.W ramach zadania należy przewieźć płyty zdeponowane w firmie Gross-Rol na miejsce wbudowania (około 1,1 km). Następnie w obszarze dz. nr 113 obręb Małe Walichnowy należy wykonać drogę o szerokości 3,0 m z płyt drogowych betonowych (przewiezionych z miejsca składowania) na podsypce piaskowej o grubości 15 cm po zagęszczeniu. Dodatkowo należy wykonać obustronne pobocza o szerokości 0,5 m, z gruzu betonowego grubości 15 cm po zagęszczeniu - gruz betonowy zakupiony przez Wykonawcę.Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra bieżącego drogi o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45111100-9, 45112200-0, 45233300-2, 45233200-7, 45112730-1, 45233100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Droga w Gręblinie za „Arkadą” – kontynuacja prac
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ofercie należy podać cenę:3) Wykonania 1 metra bieżącego nawierzchni drogi o szerokości 5,0 m z płyt betonowych ażurowych typu JOMB o wymiarach 0,75x1,0 m i grubości 12 cm na podsypce piaskowej grubości 3,0 cm, na podbudowie z gruzu betonowego o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz wykonaniem obustronnego pobocza szerokości 0,5 m z gruzu betonowego o grubości 15 cm po zagęszczeniu.4) Wykonania regulacji wysokościowej wraz z obetonowaniem 1 szt. studni kanalizacji sanitarnej Oferty wykonać zgodnie z elementami wyszczególnionymi w przedmiarze robót.W ww. technologii mają zostać wykonane następujące odcinki dróg:Zakres obejmuje wykonanie drogi w obrębie dz. nr 208/2 (obręb Gręblin) z płyt betonowych ażurowych typu JOMB na podsypce piaskowej grubości 3,0 cm; droga o szerokości 5,0 m. Drogę należy wykonać na podbudowie z gruzu betonowego – warstwa o grubości 15 cm po zagęszczeniu.Dodatkowo wykonać należy obustronne pobocze o szerokości 0,5 m z gruzu betonowego grubości 15 cm po zagęszczeniu.Zakres zadania obejmuje również wykonanie regulacji wysokościowej wraz z obetonowaniem 1 szt. studni kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej w ciągu układanych płyt.Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra bieżącego drogi oraz kwoty regulacji wysokościowej 1 szt. studni zgodnie z parametrami określonymi w przedmiarze robót wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.Do realizacji zadania wybrany zostanie wykonawca, którego oferta cen jednostkowych pozwoli na wykonanie najdłuższego odcinka drogi wraz z regulacją wysokościową 1 szt. studni kanalizacyjnej znajdującej się w ciągu drogi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45111100-9, 45112200-0, 45233300-2, 45233200-7, 45112730-1, 45233100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Kulice - modernizacja ulicy Nowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ofercie należy podać cenę ułożenia 1 m2 płyt typu JOMB (będących w posiadaniu zamawiającego) wraz dowozem z miejsca składowania na miejsce wbudowania, na podsypce piaskowej grubości 3 cm i podbudowie z gruzu betonowego grubości 15 cm.W ww. technologii mają zostać wykonane następujące odcinki dróg:Zakres obejmuje wykonanie drogi w obrębie dz. nr 139/4 (obręb Kulice) w obrębie ul. Nowej w miejscowości Kulice.Zadanie polega ułożeniu płyt ażurowych typu JOMB będących w posiadaniu zamawiającego (wraz z dowiezieniem z miejsca składowania na miejsce ułożenia) na podsypce piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z gruzu betonowego grubości 15 cm po zagęszczeniu. Szerokość drogi zależeć będzie od warunków terenowych i ustalona zostanie w trakcie wbudowywania.Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra kwadratowego drogi o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45111100-9, 45112200-0, 45233300-2, 45233200-7, 45112730-1, 45233100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Modernizacja drogi w Rożentalu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ofercie należy podać cenę ułożenia 1 m2 płyt typu JOMB na podsypce piaskowej grubości 3 cm i podbudowie z gruzu betonowego grubości 15 cm.W ww. technologii mają zostać wykonane następujące odcinki dróg:Zakres obejmuje wykonanie drogi w miejscowości Rożental.Zadanie polega ułożeniu płyt ażurowych typu JOMB na podsypce piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z gruzu betonowego grubości 15 cm po zagęszczeniu. Szerokość drogi zależeć będzie od warunków terenowych i ustalona zostanie w trakcie wbudowywania.Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra kwadratowego drogi o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45111100-9, 45112200-0, 45233300-2, 45233200-7, 45112730-1, 45233100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Droga i zjazdy w Lignowach Szlacheckich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ofercie należy podać cenę wykonania 1 m2 drogi o nawierzchni z płyt drogowych betonowych 1,5x3,0 m i grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 15 cm oraz obustronne obsypanie ułożonych płyt materiałem z korytowania na szer. 0,25 m.W ww. technologii mają zostać wykonane następujące odcinki dróg:Zakres obejmuje wykonanie drogi w obrębie dz. nr 100/6 (obręb Lignowy Szlacheckie) oraz zjazdów na drogi gminne w miejscowości Lignowy Szlacheckie.Zadanie polega na ułożeniu nawierzchni drogi o szerokości 3,0 m oraz zjazdów na drogi gminne z płyt drogowych betonowych o wymiarach 1,5x3,0 m i grubości 15 cm, na podsypce piaskowej grubości 15 cm po zagęszczeniu.Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra bieżącego drogi o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość drogi oraz zjazdów jaka zostanie wykonana.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45111100-9, 45112200-0, 45233300-2, 45233200-7, 45112730-1, 45233100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Ulica Ogrodowa w Rudnie – kontynuacja prac
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ofercie należy podać cenę wymiany 1 m2 kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cem. – piaskowej gr. 3 cm, 1 mb obrzeża betonowego gr. 6 cm, oraz 1mb wymiany krawężnika betonowego.W ww. technologii mają zostać wykonane następujące odcinki dróg:Zadanie polega na wymianie nawierzchni chodnika ul. Ogrodowej w Rudnie. Wymiana polega na rozbiórce istniejącej nawierzchni z kostki i ułożenia nowej kostki betonowej gr. 6 cm – kostkę po rozbiórce należy wywieźć w miejsce wskazane przez sołtysa (do 1 km). Dodatkowo przy chodnikach zastosować obrzeża betonowe gr. 6 cm oraz wymienić krawężnik betonowy na nowy. Jako cenę ofertową należy podać koszt wymiany 1 m2 chodnika z kostki betonowej na podsypce cem. – piaskowej gr 3 cm + 1 mb obrzeża betonowego oraz wymianę 1 mb krawężnika betonowego . Do oceny i porównania cen Zamawiający będzie brał sumaryczny koszt brutto tych elementów. Z cen jednostkowych elementów kostki, obrzeża oraz krawężnika o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość chodnika jaka zostanie wymieniona.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233000-9, 45111100-9, 45112200-0, 45233300-2, 45233000-0, 45233200-7, 45112730-1, 45233100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję brygady do prac wykończeniowych. Prace na terenie Trójmiasta. Budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI