Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup wraz z sukcesywnymi dostawami pagonów, otoków, znaków korpusu i rodzaju służby, imienników”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wraz z sukcesywnymi dostawami pagonów, otoków, znaków korpusu i rodzaju służby, imienników”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d97f3df-d538-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://slaska-policja.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z
systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przeglądarka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program
Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50
MB w formatach: .pdfg) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany.
Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.h)
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Poniżej została określona instrukcja
korzystania z Platformy, tj.:a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych
użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.b) w zakładce „Postępowania”,
„Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w
postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu
logowania użytkownika do Systemu.
c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania
do Platformy.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaskapolicja.
eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i
nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221
ustawy.Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z
09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,
minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla
systemów teleinformatycznych.a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).b) W celu
ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z Zaleca się, aby komunikacja
z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza Pytania/Informacje”, nie za pośrednictwem adresu
email.
Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych związanych z prowadzonym postępowaniem
udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telefonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail:
helpdesk@eb2b.com.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH
dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano
w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie
wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).
Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice
2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w
Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-31/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Zakup wraz z sukcesywnymi dostawami pagonów – szacowana ilość ogółem 6350 kpl (1 kpl stanowią 2 szt.) - szczegółowy wykaz wraz z ilością szacowaną poszczególnych stopni wskazano w załączniku nr 1 do SWZ – Wykaz asortymentu
4.2.6.) Główny kod CPV: 39561132-6 - Odznaki z tworzyw włókienniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najk. ofertę spośród ofert niepodl. odrzuceniu na podstawie kryteriów (dla każdego zadania osobno):Y = A + B
Y – suma pkt bad. ważnej oferty – max. 100 pkt
A – Cena oferty brutto – max. 60 pkt
B – Termin dostawy – max. 40 pkt.
Ocena ofert:
Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty brutto” - Ocena dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodl. odrzuceniu. P-ty za kryterium będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
A = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert/cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu według podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów;
d) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polegającą na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5;
e) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
Punktacja dla kryterium (B) „Termin dostawy” będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
B =najniższy oferowany termin dostawy/termin dostawy badanej oferty x 40 pkt
a) oferta z najniższym terminem dostawy z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 40;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego w punkcie 2.2;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu według podanego w pkt 2.2 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów;
d) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
e) Zamawiający wymaga wskazania terminu dostawy w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym;
f) Zamawiający wymaga, aby termin dostawy był podany w pełnych dniach;
g) Wykonawca może zwiększać termin dostawy w skoku o jeden dzień;
h) błędne podanie terminu dostawy, np. 15,5 dnia lub w innych jednostkach (np. godzinach) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;
i) w przypadku braku wskazania terminu dostawy przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca dokona dostawy w maksymalnym dopuszczonym przez Zamawiającego terminie tj. 21 dni kalendarzowych;
j) w przypadku wskazania terminu dostawy przez Wykonawcę wyższego niż maksymalny określony przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
k) Minimalny termin dostawy, który podlegać będzie przeliczeniu według wzoru w punkcie 2.2, wynosi 10 dni kalendarzowych.
l) W przypadku wskazania przez Wykonawcę krótszego terminu, zostanie on wpisany w umowie jako obowiązujący termin dostawy, a do wzoru ogólnego na przeliczenie punktów, o którym mowa w pkt 2.2 wpisany zostanie okres 10 dni kalendarzowych.
m) Zamawiający informuje, że dla zadań nr 1-4 przewiduje się składanie pojedynczych zamówień w ilości około 400 szt./kpl. Przewidziana wielkość zamówienia nie stanowi zobowiązania Zamawiającego i jest orientacyjna.
Powyższa informacja winna zostać uwzględniona przez Wykonawcę podczas sporządzania oferty, w zakresie oferowanego terminu dostawy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Zakup wraz z sukcesywnymi dostawami otoków (błękitnych) do czapki gabardynowej – szacowana ilość ogółem 5650 szt. - szczegółowy wykaz wraz z ilością szacowaną poszczególnych stopni wskazano w załączniku nr 1 do SWZ – Wykaz asortymentu
4.2.6.) Główny kod CPV: 39561132-6 - Odznaki z tworzyw włókienniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najk. ofertę spośród ofert niepodl. odrzuceniu na podstawie kryteriów (dla każdego zadania osobno):Y = A + B
Y – suma pkt bad. ważnej oferty – max. 100 pkt
A – Cena oferty brutto – max. 60 pkt
B – Termin dostawy – max. 40 pkt.
Ocena ofert:
Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty brutto” - Ocena dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodl. odrzuceniu. P-ty za kryterium będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
A = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert/cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu według podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów;
d) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polegającą na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5;
e) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
Punktacja dla kryterium (B) „Termin dostawy” będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
B =najniższy oferowany termin dostawy/termin dostawy badanej oferty x 40 pkt
a) oferta z najniższym terminem dostawy z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 40;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego w punkcie 2.2;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu według podanego w pkt 2.2 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów;
d) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
e) Zamawiający wymaga wskazania terminu dostawy w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym;
f) Zamawiający wymaga, aby termin dostawy był podany w pełnych dniach;
g) Wykonawca może zwiększać termin dostawy w skoku o jeden dzień;
h) błędne podanie terminu dostawy, np. 15,5 dnia lub w innych jednostkach (np. godzinach) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;
i) w przypadku braku wskazania terminu dostawy przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca dokona dostawy w maksymalnym dopuszczonym przez Zamawiającego terminie tj. 21 dni kalendarzowych;
j) w przypadku wskazania terminu dostawy przez Wykonawcę wyższego niż maksymalny określony przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
k) Minimalny termin dostawy, który podlegać będzie przeliczeniu według wzoru w punkcie 2.2, wynosi 10 dni kalendarzowych.
l) W przypadku wskazania przez Wykonawcę krótszego terminu, zostanie on wpisany w umowie jako obowiązujący termin dostawy, a do wzoru ogólnego na przeliczenie punktów, o którym mowa w pkt 2.2 wpisany zostanie okres 10 dni kalendarzowych.
m) Zamawiający informuje, że dla zadań nr 1-4 przewiduje się składanie pojedynczych zamówień w ilości około 400 szt./kpl. Przewidziana wielkość zamówienia nie stanowi zobowiązania Zamawiającego i jest orientacyjna.
Powyższa informacja winna zostać uwzględniona przez Wykonawcę podczas sporządzania oferty, w zakresie oferowanego terminu dostawy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Zakup wraz z sukcesywnymi dostawami otoków do nowej czapki – szacowana ilość ogółem 2420 szt. - szczegółowy wykaz wraz z ilością szacowaną poszczególnych stopni wskazano w załączniku nr 1 do SWZ – Wykaz asortymentu
4.2.6.) Główny kod CPV: 39561132-6 - Odznaki z tworzyw włókienniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najk. ofertę spośród ofert niepodl. odrzuceniu na podstawie kryteriów (dla każdego zadania osobno):Y = A + B
Y – suma pkt bad. ważnej oferty – max. 100 pkt
A – Cena oferty brutto – max. 60 pkt
B – Termin dostawy – max. 40 pkt.
Ocena ofert:
Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty brutto” - Ocena dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodl. odrzuceniu. P-ty za kryterium będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
A = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert/cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu według podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów;
d) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polegającą na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5;
e) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
Punktacja dla kryterium (B) „Termin dostawy” będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
B =najniższy oferowany termin dostawy/termin dostawy badanej oferty x 40 pkt
a) oferta z najniższym terminem dostawy z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 40;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego w punkcie 2.2;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu według podanego w pkt 2.2 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów;
d) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
e) Zamawiający wymaga wskazania terminu dostawy w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym;
f) Zamawiający wymaga, aby termin dostawy był podany w pełnych dniach;
g) Wykonawca może zwiększać termin dostawy w skoku o jeden dzień;
h) błędne podanie terminu dostawy, np. 15,5 dnia lub w innych jednostkach (np. godzinach) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;
i) w przypadku braku wskazania terminu dostawy przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca dokona dostawy w maksymalnym dopuszczonym przez Zamawiającego terminie tj. 21 dni kalendarzowych;
j) w przypadku wskazania terminu dostawy przez Wykonawcę wyższego niż maksymalny określony przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
k) Minimalny termin dostawy, który podlegać będzie przeliczeniu według wzoru w punkcie 2.2, wynosi 10 dni kalendarzowych.
l) W przypadku wskazania przez Wykonawcę krótszego terminu, zostanie on wpisany w umowie jako obowiązujący termin dostawy, a do wzoru ogólnego na przeliczenie punktów, o którym mowa w pkt 2.2 wpisany zostanie okres 10 dni kalendarzowych.
m) Zamawiający informuje, że dla zadań nr 1-4 przewiduje się składanie pojedynczych zamówień w ilości około 400 szt./kpl. Przewidziana wielkość zamówienia nie stanowi zobowiązania Zamawiającego i jest orientacyjna.
Powyższa informacja winna zostać uwzględniona przez Wykonawcę podczas sporządzania oferty, w zakresie oferowanego terminu dostawy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Zakup wraz z sukcesywnymi dostawami znaków identyfikacji imiennej – szacowana ilość ogółem: imiennik metalowy 5000 szt., imiennik haftowany 5000 kpl (1 kpl stanowią 2 szt.) - szczegóły w załączniku nr 1 do SWZ – Wykaz asortymentu
4.2.6.) Główny kod CPV: 39561132-6 - Odznaki z tworzyw włókienniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najk. ofertę spośród ofert niepodl. odrzuceniu na podstawie kryteriów (dla każdego zadania osobno):Y = A + B
Y – suma pkt bad. ważnej oferty – max. 100 pkt
A – Cena oferty brutto – max. 60 pkt
B – Termin dostawy – max. 40 pkt.
Ocena ofert:
Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty brutto” - Ocena dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodl. odrzuceniu. P-ty za kryterium będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
A = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert/cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu według podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów;
d) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polegającą na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5;
e) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
Punktacja dla kryterium (B) „Termin dostawy” będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
B =najniższy oferowany termin dostawy/termin dostawy badanej oferty x 40 pkt
a) oferta z najniższym terminem dostawy z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 40;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego w punkcie 2.2;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu według podanego w pkt 2.2 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów;
d) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
e) Zamawiający wymaga wskazania terminu dostawy w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym;
f) Zamawiający wymaga, aby termin dostawy był podany w pełnych dniach;
g) Wykonawca może zwiększać termin dostawy w skoku o jeden dzień;
h) błędne podanie terminu dostawy, np. 15,5 dnia lub w innych jednostkach (np. godzinach) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;
i) w przypadku braku wskazania terminu dostawy przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca dokona dostawy w maksymalnym dopuszczonym przez Zamawiającego terminie tj. 21 dni kalendarzowych;
j) w przypadku wskazania terminu dostawy przez Wykonawcę wyższego niż maksymalny określony przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
k) Minimalny termin dostawy, który podlegać będzie przeliczeniu według wzoru w punkcie 2.2, wynosi 10 dni kalendarzowych.
l) W przypadku wskazania przez Wykonawcę krótszego terminu, zostanie on wpisany w umowie jako obowiązujący termin dostawy, a do wzoru ogólnego na przeliczenie punktów, o którym mowa w pkt 2.2 wpisany zostanie okres 10 dni kalendarzowych.
m) Zamawiający informuje, że dla zadań nr 1-4 przewiduje się składanie pojedynczych zamówień w ilości około 400 szt./kpl. Przewidziana wielkość zamówienia nie stanowi zobowiązania Zamawiającego i jest orientacyjna.
Powyższa informacja winna zostać uwzględniona przez Wykonawcę podczas sporządzania oferty, w zakresie oferowanego terminu dostawy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - Zakup wraz z sukcesywnymi dostawami znaków rodzaju służby – szacowana ilość ogółem 200 szt. - szczegóły w załączniku nr 1 do SWZ – Wykaz asortymentu
4.2.6.) Główny kod CPV: 39561132-6 - Odznaki z tworzyw włókienniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najk. ofertę spośród ofert niepodl. odrzuceniu na podstawie kryteriów (dla każdego zadania osobno):Y = A + B
Y – suma pkt bad. ważnej oferty – max. 100 pkt
A – Cena oferty brutto – max. 60 pkt
B – Termin dostawy – max. 40 pkt.
Ocena ofert:
Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty brutto” - Ocena dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodl. odrzuceniu. P-ty za kryterium będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
A = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert/cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu według podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów;
d) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polegającą na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5;
e) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
Punktacja dla kryterium (B) „Termin dostawy” będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
B =najniższy oferowany termin dostawy/termin dostawy badanej oferty x 40 pkt
a) oferta z najniższym terminem dostawy z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 40;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego w punkcie 2.2;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu według podanego w pkt 2.2 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów;
d) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
e) Zamawiający wymaga wskazania terminu dostawy w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym;
f) Zamawiający wymaga, aby termin dostawy był podany w pełnych dniach;
g) Wykonawca może zwiększać termin dostawy w skoku o jeden dzień;
h) błędne podanie terminu dostawy, np. 15,5 dnia lub w innych jednostkach (np. godzinach) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;
i) w przypadku braku wskazania terminu dostawy przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca dokona dostawy w maksymalnym dopuszczonym przez Zamawiającego terminie tj. 21 dni kalendarzowych;
j) w przypadku wskazania terminu dostawy przez Wykonawcę wyższego niż maksymalny określony przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
k) Minimalny termin dostawy, który podlegać będzie przeliczeniu według wzoru w punkcie 2.2, wynosi 10 dni kalendarzowych.
l) W przypadku wskazania przez Wykonawcę krótszego terminu, zostanie on wpisany w umowie jako obowiązujący termin dostawy, a do wzoru ogólnego na przeliczenie punktów, o którym mowa w pkt 2.2 wpisany zostanie okres 10 dni kalendarzowych.
m) Zamawiający informuje, że dla zadań nr 1-4 przewiduje się składanie pojedynczych zamówień w ilości około 400 szt./kpl. Przewidziana wielkość zamówienia nie stanowi zobowiązania Zamawiającego i jest orientacyjna.
Powyższa informacja winna zostać uwzględniona przez Wykonawcę podczas sporządzania oferty, w zakresie oferowanego terminu dostawy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - Zakup wraz z sukcesywnymi dostawami znaków korpusu służby nanoszone na kołnierz kurtki wyjściowej szacowana ilość ogółem 200 kpl (1 kpl stanowią 2 szt.) - szczegóły w załączniku nr 1 do SWZ – Wykaz asortymentu
4.2.6.) Główny kod CPV: 39561132-6 - Odznaki z tworzyw włókienniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najk. ofertę spośród ofert niepodl. odrzuceniu na podstawie kryteriów (dla każdego zadania osobno):Y = A + B
Y – suma pkt bad. ważnej oferty – max. 100 pkt
A – Cena oferty brutto – max. 60 pkt
B – Termin dostawy – max. 40 pkt.
Ocena ofert:
Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty brutto” - Ocena dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodl. odrzuceniu. P-ty za kryterium będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
A = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert/cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu według podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów;
d) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polegającą na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5;
e) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
Punktacja dla kryterium (B) „Termin dostawy” będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
B =najniższy oferowany termin dostawy/termin dostawy badanej oferty x 40 pkt
a) oferta z najniższym terminem dostawy z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 40;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego w punkcie 2.2;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu według podanego w pkt 2.2 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów;
d) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
e) Zamawiający wymaga wskazania terminu dostawy w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym;
f) Zamawiający wymaga, aby termin dostawy był podany w pełnych dniach;
g) Wykonawca może zwiększać termin dostawy w skoku o jeden dzień;
h) błędne podanie terminu dostawy, np. 15,5 dnia lub w innych jednostkach (np. godzinach) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;
i) w przypadku braku wskazania terminu dostawy przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca dokona dostawy w maksymalnym dopuszczonym przez Zamawiającego terminie tj. 21 dni kalendarzowych;
j) w przypadku wskazania terminu dostawy przez Wykonawcę wyższego niż maksymalny określony przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
k) Minimalny termin dostawy, który podlegać będzie przeliczeniu według wzoru w punkcie 2.2, wynosi 10 dni kalendarzowych.
l) W przypadku wskazania przez Wykonawcę krótszego terminu, zostanie on wpisany w umowie jako obowiązujący termin dostawy, a do wzoru ogólnego na przeliczenie punktów, o którym mowa w pkt 2.2 wpisany zostanie okres 10 dni kalendarzowych.
m) Zamawiający informuje, że dla zadań nr 1-4 przewiduje się składanie pojedynczych zamówień w ilości około 400 szt./kpl. Przewidziana wielkość zamówienia nie stanowi zobowiązania Zamawiającego i jest orientacyjna.
Powyższa informacja winna zostać uwzględniona przez Wykonawcę podczas sporządzania oferty, w zakresie oferowanego terminu dostawy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 - Zakup wraz z sukcesywnymi dostawami znaków korpusu służby nanoszone na rękaw kurtki wyjściowej/płaszcza wyjściowego – szacowana ilość ogółem 200 kpl (1 kpl stanowią 2 szt.) - szczegóły w załączniku nr 1 do SWZ – Wykaz asortymentu
4.2.6.) Główny kod CPV: 39561132-6 - Odznaki z tworzyw włókienniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najk. ofertę spośród ofert niepodl. odrzuceniu na podstawie kryteriów (dla każdego zadania osobno):Y = A + B
Y – suma pkt bad. ważnej oferty – max. 100 pkt
A – Cena oferty brutto – max. 60 pkt
B – Termin dostawy – max. 40 pkt.
Ocena ofert:
Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty brutto” - Ocena dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodl. odrzuceniu. P-ty za kryterium będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
A = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert/cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu według podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów;
d) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polegającą na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5;
e) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
Punktacja dla kryterium (B) „Termin dostawy” będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
B =najniższy oferowany termin dostawy/termin dostawy badanej oferty x 40 pkt
a) oferta z najniższym terminem dostawy z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 40;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego w punkcie 2.2;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu według podanego w pkt 2.2 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów;
d) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
e) Zamawiający wymaga wskazania terminu dostawy w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym;
f) Zamawiający wymaga, aby termin dostawy był podany w pełnych dniach;
g) Wykonawca może zwiększać termin dostawy w skoku o jeden dzień;
h) błędne podanie terminu dostawy, np. 15,5 dnia lub w innych jednostkach (np. godzinach) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;
i) w przypadku braku wskazania terminu dostawy przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca dokona dostawy w maksymalnym dopuszczonym przez Zamawiającego terminie tj. 21 dni kalendarzowych;
j) w przypadku wskazania terminu dostawy przez Wykonawcę wyższego niż maksymalny określony przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
k) Minimalny termin dostawy, który podlegać będzie przeliczeniu według wzoru w punkcie 2.2, wynosi 10 dni kalendarzowych.
l) W przypadku wskazania przez Wykonawcę krótszego terminu, zostanie on wpisany w umowie jako obowiązujący termin dostawy, a do wzoru ogólnego na przeliczenie punktów, o którym mowa w pkt 2.2 wpisany zostanie okres 10 dni kalendarzowych.
m) Zamawiający informuje, że dla zadań nr 1-4 przewiduje się składanie pojedynczych zamówień w ilości około 400 szt./kpl. Przewidziana wielkość zamówienia nie stanowi zobowiązania Zamawiającego i jest orientacyjna.
Powyższa informacja winna zostać uwzględniona przez Wykonawcę podczas sporządzania oferty, w zakresie oferowanego terminu dostawy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 - Zakup wraz z sukcesywnymi dostawami dystynkcji do kurtki ochronnej – szacowana ilość ogółem 200 szt. - szczegóły w załączniku nr 1 do SWZ – Wykaz asortymentu
4.2.6.) Główny kod CPV: 39561132-6 - Odznaki z tworzyw włókienniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najk. ofertę spośród ofert niepodl. odrzuceniu na podstawie kryteriów (dla każdego zadania osobno):Y = A + B
Y – suma pkt bad. ważnej oferty – max. 100 pkt
A – Cena oferty brutto – max. 60 pkt
B – Termin dostawy – max. 40 pkt.
Ocena ofert:
Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty brutto” - Ocena dla każdego z zadań odrębnie poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodl. odrzuceniu. P-ty za kryterium będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
A = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert/cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu według podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów;
d) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polegającą na zwiększeniu cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5;
e) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
Punktacja dla kryterium (B) „Termin dostawy” będzie przyznawana zgodnie z poniższym wzorem:
B =najniższy oferowany termin dostawy/termin dostawy badanej oferty x 40 pkt
a) oferta z najniższym terminem dostawy z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 40;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego w punkcie 2.2;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu według podanego w pkt 2.2 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów;
d) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
e) Zamawiający wymaga wskazania terminu dostawy w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym;
f) Zamawiający wymaga, aby termin dostawy był podany w pełnych dniach;
g) Wykonawca może zwiększać termin dostawy w skoku o jeden dzień;
h) błędne podanie terminu dostawy, np. 15,5 dnia lub w innych jednostkach (np. godzinach) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;
i) w przypadku braku wskazania terminu dostawy przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca dokona dostawy w maksymalnym dopuszczonym przez Zamawiającego terminie tj. 21 dni kalendarzowych;
j) w przypadku wskazania terminu dostawy przez Wykonawcę wyższego niż maksymalny określony przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
k) Minimalny termin dostawy, który podlegać będzie przeliczeniu według wzoru w punkcie 2.2, wynosi 10 dni kalendarzowych.
l) W przypadku wskazania przez Wykonawcę krótszego terminu, zostanie on wpisany w umowie jako obowiązujący termin dostawy, a do wzoru ogólnego na przeliczenie punktów, o którym mowa w pkt 2.2 wpisany zostanie okres 10 dni kalendarzowych.
m) Zamawiający informuje, że dla zadań nr 1-4 przewiduje się składanie pojedynczych zamówień w ilości około 400 szt./kpl. Przewidziana wielkość zamówienia nie stanowi zobowiązania Zamawiającego i jest orientacyjna.
Powyższa informacja winna zostać uwzględniona przez Wykonawcę podczas sporządzania oferty, w zakresie oferowanego terminu dostawy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych. Natomiast do składanej oferty Wykonawca dołączy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu art. 125 ust. 1 i art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023r., poz. 1497). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
• Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli zostały określone);
• W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe:
Zam. wymaga złożenia wraz z ofertą przedm. śr. dow. w postaci:
Zadanie nr 1 - próbki - 1 komplet pagonów (tj. 2 szt.) w stopniu „Inspektor”. Próbka musi zostać dostarczona w oryginalnym opakowaniu, w sposób opisany w Sekcji XVIII SWZ pkt 2.6;
Zadanie nr 2 - próbki - 1 sztuka otoku (błękitnego) do czapki gabardynowej w stopniu „Starszy aspirant”. Próbka musi zostać dostarczona w oryginalnym opakowaniu, w sposób opisany w Sekcji XVIII SWZ pkt 2.6;
Zadanie nr 3 - próbki - 1 sztuka otoku do nowej czapki w stopniu „Inspektor”, 1 sztuka otoku do nowej czapki w stopniu „Komisarz”, 1 sztuka otoku do nowej czapki w stopniu „Starszy aspirant”. Próbki (łącznie 3 sztuki) muszą zostać dostarczone w oryginalnym opakowaniu, w sposób opisany w Sekcji XVIII SWZ pkt 2.6;
Zadanie nr 4 - próbki - 1 sztuka imiennika metalowego „W. Zaopatrzenia” oraz 1 komplet (tj. 2 szt.) imiennika haftowanego „W. Zaopatrzenia”. Próbki (łącznie 3 sztuki) muszą zostać dostarczone w oryginalnym opakowaniu, w sposób opisany w Sekcji XVIII SWZ pkt 2.6;
Zadanie nr 5 - próbki - 1 sztuka znaku rodzaju służby „Oddział Prewencji Policji” oraz 1 sztuka znaku rodzaju służby „Służba zwalczania cyberprzestępczości”. Próbki (łącznie 2 sztuki) muszą zostać dostarczone w oryginalnym opakowaniu, w sposób opisany w Sekcji XVIII SWZ pkt 2.6;
Zadanie nr 6 - próbki - 1 komplet (tj. 2 szt.) znaków korpusu służby nanoszonych na kołnierz kurtki wyjściowej „Policjant w korpusie oficerów starszych” oraz 1 komplet (tj. 2 szt.) znaków korpusu służby nanoszonych na kołnierz kurtki wyjściowej „Policjant w korpusie aspirantów Policji”. Próbki (łącznie 2 komplety, tj. 4 szt.) muszą zostać dostarczone w oryginalnym opakowaniu, w sposób opisany w Sekcji XVIII SWZ pkt 2.6;
Zadanie nr 7 - próbki - 1 komplet (tj. 2 szt.) znaków korpusu służby nanoszonych na rękaw kurtki wyjściowej/płaszcza wyjściowego „Policjant w korpusie oficerów młodszych”, 1 komplet (tj. 2 szt.) znaków korpusu służby nanoszonych na rękaw kurtki wyjściowej/płaszcza wyjściowego „Policjant w korpusie oficerów starszych”, 1 komplet (tj. 2 szt.) znaków korpusu służby nanoszonych na rękaw kurtki wyjściowej/płaszcza wyjściowego „Policjant w korpusie aspirantów Policji” oraz 1 komplet (tj. 2 szt.) znaków korpusu służby nanoszonych na rękaw kurtki wyjściowej/płaszcza wyjściowego „Policjant w korpusie podoficerów Policji”. Próbki (łącznie 4 komplety, tj. 8 szt.) muszą zostać dostarczone w oryginalnym opakowaniu, w sposób opisany w Sekcji XVIII SWZ pkt 2.6;
Zadanie nr 8 - próbki - 1 sztuka dystynkcji do kurtki ochronnej w stopniu „Inspektor”, 1 sztuka dystynkcji do kurtki ochronnej w stopniu „Komisarz” oraz 1 sztuka dystynkcji do kurtki ochronnej w stopniu „Starszy aspirant”. Próbki (łącznie 3 sztuki) muszą zostać dostarczone w oryginalnym opakowaniu, w sposób opisany w Sekcji XVIII SWZ pkt 2.6.
Przed. śr. dow. w postaci próbki oferowanego produktu należy złożyć osobiście lub za pomocą operatora pocztowego w terminie do upływu terminu składania ofert w Sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach: ul. Lompy 19, Budynek A (wejście środkowe), parter, pokój nr 10. Ma zastosowanie przepis art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Przedmiotowy środek dowodowy w postaci próbki musi zostać złożony w oryginalnym opakowaniu producenta w formie zabezpieczonej (zapakowanej) paczki. Za sposób zabezpieczenia przedmiotowego środka dowodowego, w taki sposób, by nie został otwarty przed terminem otwarcia ofert, odpowiada Wykonawca.
W przypadku dostarczenia przedm. środka dowod. za pomocą operatora pocztowego paczkę należy zaadresować na adres Zamawiającego, z oznaczeniem jej w sposób wskazany w pkt 2.6 Sekcji XVIII SWZ. Ponadto na paczce winien znajdować się adres Wykonawcy, na który Zamawiający dokona zwrotu przedmiotowego środka dowodowego w sytuacji, gdy Wykonawca nie złoży oferty na platf. zakup., lub wycofa ofertę przed terminem składania ofert.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający w trybie art. 107 ustawy Pzp wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Powyższy zapis nie ma zastosowania w przypadku, gdy oferowany produkt nie spełnia wymogów wyspecyfikowanych przez Zamawiającego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (patrz punkt 2), składając oświadczenie według wzoru - załącznik nr 5 do SWZ oraz załącznik nr 5a do SWZ.
2. W przypadku konsorcjów i spółek cywilnych należy przedstawić odrębne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczące każdego ze współwykonawców. Oświadczenie takie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia tylko w odniesieniu do danego konsorcjanta lub wspólnika (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp). Oznacza to, że każdy ze współwykonawców wykazuje w oświadczeniu tylko własne zdolności (zasoby).
3. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1 SWZ składa również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia. Postanowienia sekcji VIII SWZ pkt 1.2-1.4 stosuje się odpowiednio.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w oparciu o art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-12 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 8 zadań (części) oraz dopuszcza Wykonawcom możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań (części).
Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła nie mniej niż 12 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru asortymentu przez Zamawiającego. Okres gwarancji Wykonawca wskazuje na załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu ofertowym. W przypadku wskazania okresu gwarancji krótszego niż minimalny, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego oraz był zgodny z wytycznymi zawartymi w aktualnym Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie umundurowania policjantów.
Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu określają:
a) załącznik nr 1 do SWZ – Wykaz asortymentu;
b) załącznik nr 2 do SWZ – Formularz ofertowy;
c) załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami;
d) załącznik nr 4 do SWZ – Protokół odbioru;
e) załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenia wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;
f) załącznik nr 5a do SWZ – Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;
g) załącznik nr 6 do SWZ – Wniosek o zwrot próbek.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Wartość umowy będzie zgodna z wysokością środków przeznaczonych na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert.
Max termin dostarczenia zamawianej partii asortymentu wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia przesłania przez Zamawiającego zamówienia.
Ilości asortymentu wskazane w dokumentacji przetargowej są ilościami orientacyjnymi i nie stanowią zobowiązania.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia umowy o dalsze 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia.
Zamawiający zastrzega, że przedłużenie umowy jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. Decyzja w zakresie przedłużenia/nie przedłużenia okresu trwania umowy pozostaje wyłączną decyzją Zamawiającego, od której nie przysługuje Wykonawcy odwołanie. Ewentualne przedłużenie umowy (bez zwiększenia wartości umowy) następuje w formie aneksu.
Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia umowy, jeżeli Zamawiający wydatkuje środki finansowe przeznaczone na realizację umowy.
Zamawiający informuje, że dla zadań nr 1-4 przewiduje się składanie pojedynczych zamówień w ilości około 400 szt./kpl. Przewidziana wielkość zamówienia nie stanowi zobowiązania Zamawiającego i jest orientacyjna.
Powyższa informacja winna zostać uwzględniona przez Wykonawcę podczas sporządzania oferty, w zakresie oferowanego terminu dostawy.
Wartość umowy jest zgodna z wysokością środków przeznaczonych na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert.