Zabezpieczenie logistyczne ćwiczenia wojskowego na terenie kompleksu K-6045 przy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zabezpieczenie logistyczne ćwiczenia wojskowego na terenie kompleksu K-6045 przy ul. Radiowa 2 w Warszawie w okresie od dnia 20.08.2021 do dnia 03.09.2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-29
  • ZamawiającyJednostka Wojskowa Nr 2063
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00122730
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zabezpieczenie logistyczne ćwiczenia wojskowego
na terenie kompleksu K-6045 przy ul. Radiowa 2 w Warszawie
w okresie od dnia 20.08.2021 do dnia 03.09.2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 2063

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010210333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Banacha 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-097

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozdgw.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozdgw.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabezpieczenie logistyczne ćwiczenia wojskowego
na terenie kompleksu K-6045 przy ul. Radiowa 2 w Warszawie
w okresie od dnia 20.08.2021 do dnia 03.09.2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a8e4546-ea1d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000022/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Zabezpieczenie logistyczne ćwiczenia wojskowego na terenie kompleksu K-6045 przy ul. Radiowa 2 w Warszawie w okresie od dnia 20.08.2021 r do dnia 03.09.2021 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jednostkawojskowa_2063

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jednostkawojskowa_2063

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z treścią rozdziału VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią rozdziału XXV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią rozdziału XXV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 24/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 267930,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na najmie:
1) 1 sztuki hali namiotowej o wymiarach 25 m x15 m = 375 m2,- z przeznaczeniem na
stołówkę;
2) 1 sztuki namiotu o wymiarach 10 m x 10 m =100 m2 – do zabezpieczenia
wydawania posiłków;
3) 1 sztuki namiotu o wymiarach 5 m x 5 m = 25 m2 - jako umywalnie rąk
wraz z ich wyposażeniem i niezbędną infrastrukturą zewnętrzną .

4.2.6.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-20 do 2021-09-03

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się w niniejszym przetargu:
1) najniższą cenę - 60 pkt,
2) termin demontażu hal namiotowych, usunięcia rozstawionej infrastruktury oraz opuszczenia kompleksu - 40 pkt, w tym:
a) 4 dni – 40 pkt,
b) do 7 dni – 20 pkt.
Do wyliczenia wartości punktowej ceny oferty Co zostanie wykorzystany następujący wzór:
Co = (Cn /Cb) * Wk + T
gdzie:
Co – suma uzyskanych punktów;
Cn – najniższa oferowana cena;
Cb – cena oferty badanej;
Wk – waga kryterium ceny
T – punktacja za termin demontażu hal namiotowych, usunięcia rozstawionej infrastruktury oraz opuszczenie terenu kompleksu.
2. Zgodnie z przyjętymi kryteriami oferty będą oceniane w skali odpowiednio
od 0 do 60 pkt za cenę oferty; od 0 do 40 pkt za termin demontażu hal namiotowych, usunięcia rozstawionej infrastruktury oraz opuszczenia terenu kompleksu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin demontażu hal namiotowych, usunięcia rozstawionej infrastruktury oraz opuszczenie terenu kompleksu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga: przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
nie mniejszą niż 300.000,00 zł;
2. Na potwierdzenie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga złączenia:
a) wykazu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (minimum 2 usługi), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę każdej usługi nie mniejszą niż 250.000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
Wykaz wykonanych usług należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia do wykonywania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz podstawą do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób musi być zgodny z wymaganiami określonymi
w załączniku nr 7 Opis przedmiotu zamówienia.
Wykaz osób należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;
3) wykaz osób wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia do wykonywania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz podstawą do dysponowania tymi osobami.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp sporządzoną nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub oświadczenie ze wskazaniem danych bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, umożliwiających dostęp do odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - lub zamieszcza informację w „Formularzu Ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
3) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik
nr 8 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania i podpisania umowy.
2. Zgodnie z Rozdz. V ust. 2 pkt 4, konsorcjum musi wykazać się posiadaniem doświadczenia w zakresie realizacji usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj.: Wykonawca składa wykaz usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (minimum 2 usługi), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę każdej usługi nie mniejszą niż: 250.000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
Konsorcjanci przygotowują Wykaz wykonanych usług na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Uwaga 1: W przypadku, gdy na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału, wykazywane są usługi realizowane wspólnie z innymi podmiotami/konsorcjantami, warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli to wykonawca/wykonawcy składający ofertę wspólną w przedmiotowym postępowaniu, faktycznie zrealizowali usługę, która parametrami (takimi, jak przedmiot umowy i jej wartość) odpowiada postawionemu warunkowi udziału w postepowaniu.
Uwaga 2: Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, tzn. niedopuszczalne jest wykazywanie się pojedynczymi dostawami, zrealizowanymi odrębnie przez różnych wykonawców, występujących wspólnie/konsorcjantów i ich sumowanie – w celu osiągnięcia wymaganej przez Zamawiającego liczby dostaw.
Dopuszczalne natomiast jest sumowanie dostaw, gdy w realizacji każdej z nich brał udział co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie/konsorcjantów – pod warunkiem, że przypadająca na niego zrealizowana/realizowana część usług odpowiada parametrom dostaw wymaganych przez zamawiającego (w zakresie przedmiotu umowy i jej wartości)”.
Konsorcjum jest zobowiązane do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak Wykonawcy występujący samodzielnie tj.: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 3 i 4. Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną sytuację ekonomiczną i finansową oraz potencjał techniczny.
3. Jeżeli w wyniku prowadzonego postępowania Zamawiający wybierze, jako najkorzystniejszą, ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy Ci przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią, na żądanie Zamawiającego, umowę regulującą współpracę tych podmiotów, w tym sposób reprezentacji wobec Zamawiającego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z treścią Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jednostkawojskowa_2063

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-29 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-27

2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę spakowanie 100 kompletów kopert formatu A6- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę spakowanie 100 kompletów kopert formatu A6. W jednym komplecie 100 kopert po 20 szt. z koloru. (5 kolorów). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI