„Roboty budowlane, utrzymaniowe na terenie Nadzoru Wodnego Tarnów” - z podziałem

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Roboty budowlane, utrzymaniowe na terenie Nadzoru Wodnego Tarnów” - z podziałem na 5 części zamówienia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-08-09
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00122718
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Roboty budowlane, utrzymaniowe na terenie Nadzoru Wodnego Tarnów” - z podziałem na 5 części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272825616

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Marszałka. Józefa Piłsudskiego 22,

1.11.4.) Miejscowość: Kraków

1.11.5.) Kod pocztowy: 31-109

1.11.6.) Województwo: małopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: renata.jablonska@wody.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.wody.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane, utrzymaniowe na terenie Nadzoru Wodnego Tarnów” - z podziałem na 5 części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6f1ef12-ea20-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Roboty budowlane, utrzymaniowe na terenie Nadzoru Wodnego Tarnów - RZGW Kraków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.przetargi.wody.gov.pl.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.przetargi.wody.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl.
Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie
w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi
150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.94.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1
„Drobne prace utrzymaniowe na rzekach i potokach na terenie
Nadzoru Wodnego Tarnów”
Przedmiotem inwestycji jest udrożnienie dopływów rzeki Dunajec na potokach: Szczepanowski, Paleśnianka oraz Radłowski poprzez likwidację zatorów, odcinkowe wykoszenie skarp, likwidację odsypisk w dnie potoków. Prace powinny być wykonane w sprzyjających warunkach atmosferycznych oraz zapewnić swobodny spływ wody. Niewykonanie wyżej wymienionych robót będzie skutkować utrudnionym spływem wód, zwłaszcza w okresie bujnej wegetacji roślinności porastającej skarpy ww. cieków, a tym samym w okresie deszczowym powodować lokalne podtopienia.
Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:
Potok Szczepanowski:
- ręczne/mechaniczne koszenie roślinności porastającej skarpy, obustronnie
w km 1+000 – 1+500 z wygrabieniem pokosu - 2000 m2,
- Rozbiórka zatorów w km 0+000 – 1+500 z utylizacją materiału z rozbiórki – 120 m3
Potok Paleśnianka:
- wycinka zakrzaczeń porastających skarpy potoku (odrosty z ubezpieczenia stopy skarpy, samosiejki) wraz
z rozdrobnieniem i wywozem materiału z wycinki – 0,7 ha
- likwidacja odsypisk z wbudowaniem materiału w ubytki na skarpach lub w przegłębienia w km 9+433 – 11+000 – 180 m3
- Udrożnienie światła mostu w km 9+920 - 95 m3
Potok Radłowski
- Rozbiórka zatorów w km 3+400 – 4+500 z utylizacją materiału z rozbiórki – 120 m3
Po zakończeniu robót teren zostanie uporządkowany.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
„Potok Drużkowianka w km 0+000 -2+102 w m. Piaski Drużków gm. Czchów pow. brzeski, woj. małopolskie - udrożnienie, wykoszenie, konserwacja i uzupełninie ubezpieczeń”
Przedmiotem inwestycji jest udrożnienie prawego dopływu rzeki Dunajec na potoku „Drużkowianka” w km 0+000 – 2+102 na działkach nr 17/1, 17/2, 71/1 w miejscowości Piaski - Drużków, gm. Czchów poprzez likwidację zatorów, wykoszenie skarp potoku, odcinkowe odmulenie dna, usunięcie zakrzaczeń oraz maprawę stopnia betonowego. W bezpośrednim sąsiedztwie potoku „Drużkowianka” występuje zabudowa mieszkaniowa i komunikacyjna (drogi: powiatowa i lokalna). Prace powinny być wykonane w sprzyjających warunkach atmosferycznych, aby nie zniszczyć skarp i dna potoku, oraz zapewnić swobodny spływ wody. Niewykonanie wyżej wymienionych robót będzie skutkować utrudnionym spływem wód, zwłaszcza w okresie bujnej wegetacji roślinności porastającej skarpy potoku, a tym samym w okresie deszczowym powodować lokalne podtopienia.
Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:
- ręczne/mechaniczne koszenie roślinności porastającej skarpy potoku, z rozdrobnieniem pokosu do rozmiaru sieczki - 6000 m2, (2,0 m szer. skarpy)
- wycinka zakrzaczeń porastających skarpy potoku wraz z rozdrobnieniem i wywozem materiału z wycinki – 0,7 ha
- naprawa stopnia betonowego – km 0+340
- uzupełnienie narzutu kamiennego w ujściowym odcinku potoku
- uzupełnienie ubytków gruntu skarpy prawej z makroniwelacją w ujściowym odcinku potoku

Po zakończeniu robót teren zostanie uporządkowany.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3
„Potok Wolanka w km 0+000 - 6+497 w m. Zakliczyn, Wesołów, Zdonia, Wola Stróska gm. Zakliczyn pow. tarnowski, woj. małopolskie - udrożnienie, wykoszenie”
Przedmiotem inwestycji jest udrożnienie potoku Wolanka prawego dopływu rzeki Dunajec wraz z wykoszeniem brzegów i usunięciem zakrzaczeń, usunięcie zatorów z gałęzi, rumoszu i śmieci w km 0+000 -6+497 w miejscowości Zakliczyn (dz. nr 9/2), Wesołów (dz. nr 530), Zdonia (dz. nr 21/11 i 68/1) i Wola Stróska (dz. nr 127, 139) gmina Zakliczyn. W km 3+700 – 3+770 planowana jest zabudowa kamieniem naturalnym wyrw brzegowych zlokalizowanych bezpośrednio w sąsiedztwie zabudowań. W ww. odcinku potoku przewiduje się również uzupełnienie narzutu kamiennego w dnie. Potok zlokalizowany jest w terenie
o zagospodarowaniu typowo rolniczym, z przewagą obszarów zajętych pod uprawy rolne.
W bezpośrednim sąsiedztwie potoku Wolanka występuje zabudowa jednorodzinna, infrastruktura drogowa, pola oraz łąki. Odcinek potoku w km 0+230 – 1+130 jest obwałowany. Niewykonanie wyżej wymienionych robót będzie skutkować utrudnionym spływem wód, zwłaszcza w okresie bujnej wegetacji roślinności porastającej skarpy potoku, a tym samym w okresie deszczowym powodować lokalne podtopienia.
Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:
- ręczne/mechaniczne koszenie roślinności porastającej skarpy potoku, obustronnie
z wygrabieniem pokosu - 38900 m2,
- zabudowa wyrw brzegowych narzutem kamiennym z kamienia naturalnego w km 3+700 – 3+770 wraz z niezbędnymi robotami ziemnymi – 270 m3
- wycinka zakrzaczeń porastających skarpy potoku w km 3+700 – 5+800 wraz
z rozdrobnieniem i wywozem materiału z wycinki – 0,65 ha
- uzupełnienie narzutu kamiennego w dnie w km 3+700 – 3+770 - 75 m3,
- usunięcie zatorów z gałęzi, rumoszu i śmieci z wywozem i utylizacją na odcinku potoku 3+700 – 5+800 – 98 m3
- usunięcie odsypisk w dnie z wbudowaniem w skarpy i zasypem wyrw w dnie – 120 m3
- udrożnienie dna potoku w km 0+000 – 0+900 z wywozem materiału z udrożnienia – 900 mb

Po zakończeniu robót teren zostanie uporządkowany.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4
„Konserwacja tamy równoległej z poprzeczkami brzeg prawy rz. Dunajec w km 21+150 - 21+700 w m. Niedomice gm. Żabno, pow. tarnowski, woj. małopolskie”
Przedmiotem inwestycji jest odsunięcie nurtu rzeki Dunajec od jego prawego brzegu i zabezpieczenie go przed destrukcyjną działalnością rzeki. Konieczność wykonania prac na wnioskowanym odcinku wiąże się z postępującą degradacją istniejącej budowli, co powoduje zagrożenie dla prawego wału rzeki, mogące skutkować jego przerwaniem, co w konsekwencji może doprowadzić do powodzi obejmującej znaczny przyległy teren, powodując ogromne straty materialne.
Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:
• Usunięcie roślinności porastającej tamę – 0,56 ha
• Niezbędne prace ziemne polegające na usunięciu warstwy namułu z uszkodzonej tamy - 420 m3
• Wykonanie faszynady - 300 m3
• Ułożenie ścieli faszynowej – bez przybicia - 300 m2
• Uzupełnienie nasypu tamy i poprzeczek kamieniem naturalnym dowiezionym z kamieniołomu - 1275 m2

Po zakończeniu robót teren zostanie uporządkowany.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5
„Potok Siemiechówka w km 0+000 - 10+500 w m. Siemiechów gm. Gromnik pow. tarnowski woj. małopolskie - udrożnienie, wykoszenie, zasypanie wyrw, konserwacja i uzupełnienie ubezpieczeń”

Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie, wykoszenie, zabudowa wyrw brzegowych i dennych oraz uzupełnienie ubezpieczeń z koszy siatkowo - kamiennych pot. Siemiechówka km 0+000 – 10+500 w m. Siemiechów, gm. Gromnik, pow. tarnowski, woj. małopolskie
Zakres robót obejmuje:
- ręczne/mechaniczne koszenie roślinności porastającej skarpy potoku, obustronnie z wygrabieniem pokosu - 12400 m2,
- zabudowa wyrw brzegowych narzutem kamiennym z kamienia naturalnego w km 1+450 – 1+600 wraz z niezbędnymi robotami ziemnymi – 298 m3
- wycinka zakrzaczeń porastających skarpy potoku wraz z rozdrobnieniem i wywozem materiału z wycinki – 1,00 ha
- wykonanie narzutu kamiennego w dnie w km 1+450 – 1+600 - 190 m3,
- usunięcie zatorów z gałęzi, rumoszu i śmieci z wywozem i utylizacją na odcinku potoku– 425 m3
- uzupełnienie ubezpieczeń z koszy siatkowo - kamiennych – 80 m3

Po zakończeniu robót teren zostanie uporządkowany.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. posiadanie wiedzy i doświadczenia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
• dla części 1:
 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, o wartości nie niższej niż 30 000,00 zł


• dla części 2:
 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, o wartości nie niższej niż 20 000,00 zł

• dla części 3:
 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, o wartości nie niższej niż 80 000,00 zł

• dla części 4:
 w okresie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, o wartości nie niższej niż 250 000,00 zł

• dla części 5:
 w okresie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, o wartości nie niższej niż 80 000,00 zł


2. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
• dla części nr 1 oraz 2:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w szczególności:
1 osoba – na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w zakresie budowli hydrotechnicznych bez ograniczeń,
melioracyjne bez ograniczeń , konstrukcyjno-budowlane lub odpowiadające im
równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

• dla części nr 3 oraz 5:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w szczególności:
1 osoba – na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w zakresie budowli hydrotechnicznych bez ograniczeń,
melioracyjne bez ograniczeń , konstrukcyjno-budowlane lub odpowiadające im
równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót, na co najmniej 1 robocie budowlanej o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), w ramach której w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków,

• dla części nr 4:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w szczególności:
1 osoba – na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w zakresie budowli hydrotechnicznych bez ograniczeń,
melioracyjne bez ograniczeń , konstrukcyjno-budowlane lub odpowiadające im
równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót, na co najmniej 1 robocie budowlanej o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),
w ramach której w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków,

UWAGA:
1. Wymóg dysponowania osobami wskazanymi w pkt 7.2.4.2 SWZ dla części nr 3,4 oraz 5, powinien być traktowany przez Wykonawcę jako minimalne wymaganie Zamawiającego dla wykazania spełniania przez niego warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż
3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4-5 oraz 7ustawy Pzp.
3. oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane o treści Załącznika nr 9 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.4.1 niniejszej SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, o treści Załącznika nr 8 do SWZ.
Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.4.2 niniejszej SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Część nr 1: brak wadium
Część nr 2: brak wadium
Część nr 3: brak wadium
Część nr 4: 4000,00 PLN ( słownie: cztery tysiące złotych).
Część nr 5: 3000,00 PLN ( słownie: trzy tysiące złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ- Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy – pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-07

2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie budynku handlowego - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykończenie budynku handlowego. W tym: - malowanie ścian 770 m2, - cokoły, - karton gipsy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI