Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy worków na odpady, ścierek, mopów, aparatów do golenia i pozostałych akcesoriów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy worków na odpady, ścierek, mopów, aparatów do golenia i pozostałych akcesoriów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bd21da8-87df-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpital.rybnik.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital.rybnik.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (tj. dokumentów innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się̨ elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybniki formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie Zamawiającego w „profilu nabywcy”, a dotyczącego danego postępowania. Ofertę oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do niniejszej specyfikacji jako załącznik nr 2., sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub- podpisem zaufanym, lub- podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, a) Zamawiający informuje, że: - administratorem danych osobowychjest SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik;- inspektorem ochrony danychosobowych w SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku jest Inspektor Danych Osobowych, kontakt:iodo@szpital.rybnik.pl;- dane osobowe osoby, której dane dotyczą, przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązków związanych z prowadzeniem niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym;-Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zUstawy pzp.- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:osoby/podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp i/lubzewnętrzna kancelaria prawna, i/lub operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, 2320 z późn. zmianami), i/lub posłaniec (kurier)dostarczający korespondencję na zasadach określonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1, 508 ust. 2 Ustawypzp.Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone do przetwarzania zewnętrznemu podmiotowidostarczającemu (realizującemu) usługi teleinformatyczne i/lub narzędzia/urządzenia komunikacjielektronicznej.- Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (w sposób gwarantujący jegonienaruszalność). Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza4 lata, Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okresobowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Administrator przechowuje dokumentacjękonkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej została onasporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej nienaruszalność i możliwość odczytaniazgodnie z Ustawą pzp (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1).- Zebrane od Pana/Pani dane osobowe niebędą przekazywane do podmiotów poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym.-Ma Pani/Pan prawo do:żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczącychPani/Pana osoby;żądania od Administratora sprostowania danych osobowych dotyczących Pani/Panaosoby; żądania od Administratora usunięcia danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, wsytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego zprzepisu prawa;żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowychdotyczących Pani/Pana osoby.Zakres każdego z powyższych praw oraz sytuacje, w których można znich skorzystać, wynikają z przepisów RODO oraz Ustawy pzp. Z powyższych praw może Pan/Paniskorzystać składając wniosek u Administratora.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b),d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c) RODO.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.Jednocześnie Administrator przypomina o ciążącym naPani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, którychdane mogą zostać przekazane Administratorowi w związku z prowadzonym postępowaniem i któreAdministrator pośrednio pozyska od kontrahenta biorącego udział w postępowaniu, chyba że mazastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZPZ-1063-TP/2-2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ścierki uniwersalne
4.2.6.) Główny kod CPV: 39514200-0 - Ścierki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegająceodrzuceniu.Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI. W tymcelu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji orazprzypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy Łączną ocenę punktowąoferty według następującego wzoru „C” + „Td” + „R”. Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych www.kryteriach podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniumatematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfrjest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,- jeśli pierwsza (licząc od lewejstrony) z odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią)ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowaniełącznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku,chyba że dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznejpunktacji ofert.Łączna punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej wwyżej opisanych kryteriach. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumieuzyska największą liczbę punktów. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo, a wprzypadku kryterium termin dostawy i szybkość reakcji na reklamacje - punktowo.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość reakcji na reklamacje
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegająceodrzuceniu.Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI. W tymcelu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji orazprzypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy Łączną ocenę punktowąoferty według następującego wzoru „C” + „Td” + „R”. Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych www.kryteriach podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniumatematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfrjest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,- jeśli pierwsza (licząc od lewejstrony) z odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią)ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowaniełącznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku,chyba że dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznejpunktacji ofert.Łączna punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej wwyżej opisanych kryteriach. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumieuzyska największą liczbę punktów. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo, a wprzypadku kryterium termin dostawy i szybkość reakcji na reklamacje - punktowo.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akcesoria do czyszczenia
4.2.6.) Główny kod CPV: 39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegająceodrzuceniu.Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI. W tymcelu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji orazprzypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy Łączną ocenę punktowąoferty według następującego wzoru „C” + „Td” + „R”. Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych www.kryteriach podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniumatematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfrjest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,- jeśli pierwsza (licząc od lewejstrony) z odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią)ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowaniełącznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku,chyba że dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznejpunktacji ofert.Łączna punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej wwyżej opisanych kryteriach. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumieuzyska największą liczbę punktów. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo, a wprzypadku kryterium termin dostawy i szybkość reakcji na reklamacje - punktowo.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość reakcji na reklamacje
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegająceodrzuceniu.Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI. W tymcelu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji orazprzypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy Łączną ocenę punktowąoferty według następującego wzoru „C” + „Td” + „R”. Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych www.kryteriach podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniumatematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfrjest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,- jeśli pierwsza (licząc od lewejstrony) z odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią)ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowaniełącznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku,chyba że dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznejpunktacji ofert.Łączna punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej wwyżej opisanych kryteriach. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumieuzyska największą liczbę punktów. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo, a wprzypadku kryterium termin dostawy i szybkość reakcji na reklamacje - punktowo.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podajniki na papier toaletowy, ręczniki, mydło i płyny do dezynfekcji
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegająceodrzuceniu.Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI. W tymcelu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji orazprzypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy Łączną ocenę punktowąoferty według następującego wzoru „C” + „Td” + „R”. Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych www.kryteriach podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniumatematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfrjest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,- jeśli pierwsza (licząc od lewejstrony) z odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią)ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowaniełącznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku,chyba że dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznejpunktacji ofert.Łączna punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej wwyżej opisanych kryteriach. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumieuzyska największą liczbę punktów. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo, a wprzypadku kryterium termin dostawy i szybkość reakcji na reklamacje - punktowo.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość reakcji na reklamacje
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegająceodrzuceniu.Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI. W tymcelu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji orazprzypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy Łączną ocenę punktowąoferty według następującego wzoru „C” + „Td” + „R”. Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych www.kryteriach podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniumatematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfrjest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,- jeśli pierwsza (licząc od lewejstrony) z odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią)ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowaniełącznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku,chyba że dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznejpunktacji ofert.Łączna punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej wwyżej opisanych kryteriach. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumieuzyska największą liczbę punktów. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo, a wprzypadku kryterium termin dostawy i szybkość reakcji na reklamacje - punktowo.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Worki foliowe standardowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegająceodrzuceniu.Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI. W tymcelu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji orazprzypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy Łączną ocenę punktowąoferty według następującego wzoru „C” + „Td” + „R”. Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych www.kryteriach podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniumatematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfrjest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,- jeśli pierwsza (licząc od lewejstrony) z odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią)ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowaniełącznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku,chyba że dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznejpunktacji ofert.Łączna punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej wwyżej opisanych kryteriach. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumieuzyska największą liczbę punktów. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo, a wprzypadku kryterium termin dostawy i szybkość reakcji na reklamacje - punktowo.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość reakcji na reklamacje
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegająceodrzuceniu.Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI. W tymcelu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji orazprzypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy Łączną ocenę punktowąoferty według następującego wzoru „C” + „Td” + „R”. Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych www.kryteriach podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniumatematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfrjest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,- jeśli pierwsza (licząc od lewejstrony) z odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią)ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowaniełącznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku,chyba że dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznejpunktacji ofert.Łączna punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej wwyżej opisanych kryteriach. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumieuzyska największą liczbę punktów. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo, a wprzypadku kryterium termin dostawy i szybkość reakcji na reklamacje - punktowo.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparaty do golenia
4.2.6.) Główny kod CPV: 33721200-2 - Maszynki do golenia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegająceodrzuceniu.Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI. W tymcelu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji orazprzypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy Łączną ocenę punktowąoferty według następującego wzoru „C” + „Td” + „R”. Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych www.kryteriach podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniumatematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfrjest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,- jeśli pierwsza (licząc od lewejstrony) z odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią)ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowaniełącznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku,chyba że dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznejpunktacji ofert.Łączna punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej wwyżej opisanych kryteriach. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumieuzyska największą liczbę punktów. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo, a wprzypadku kryterium termin dostawy i szybkość reakcji na reklamacje - punktowo.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość reakcji na reklamacje
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegająceodrzuceniu.Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI. W tymcelu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji orazprzypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy Łączną ocenę punktowąoferty według następującego wzoru „C” + „Td” + „R”. Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych www.kryteriach podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniumatematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfrjest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,- jeśli pierwsza (licząc od lewejstrony) z odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią)ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowaniełącznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku,chyba że dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznejpunktacji ofert.Łączna punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej wwyżej opisanych kryteriach. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumieuzyska największą liczbę punktów. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo, a wprzypadku kryterium termin dostawy i szybkość reakcji na reklamacje - punktowo.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mopy jednorazowe