Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy rękawic jednorazowych i chirurgicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. T.MARCINIAKA-CENTRUM MEDYCYNY RATUNKOWEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital im. Marciniaka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006320384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa 2
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-049
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-marciniak.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-marciniak.wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy rękawic jednorazowych i chirurgicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcdc1149-f8b2-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00248687/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 DOSTAWY RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/914503
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie
ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej. Środki komunikacji elektronicznej zostały zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną .
Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/914503, https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_marciniak.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Środki komunikacji elektronicznej
zostały zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej „OpenNexus”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy zakupowej.
4. Środkiem komunikacji elektronicznej służącym do złożenia oferty wraz z załącznikami jest Platforma zakupowa. Korzystanie z
Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania do
systemu Platformy zakupowej.
5. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę, oświadczenia pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem zaufanym lub
elektronicznym podpisem osobistym.
6. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, pytania, wyjaśnienia SWZ oraz wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiający,
a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej.
7. Wszelkie dokumenty sporządza się w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt.,
.txt, .rtf. ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
8. Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie dostarczenia przez Wykonawcę
przedmiotowych środków dowodowych w formie próbek, określonych w Rozdziale XVII SWZ.
9. Przedmiotowe środki dowodowe w formie próbek Wykonawca składa do terminu składania ofert wskazanego w Rozdziale XVII
pkt. 1 SWZ. Zgodnie z art. 65 ust. 2 ustawy Pzp próbki składane są za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z
dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca, zgodnie z
Rozdziałem XVII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Przedmiotowe środki
dowodowe w formie próbek Wykonawca składa do terminu składania ofert wskazanego w Rozdziale XVII pkt. 1 SWZ. Zgodnie z art.
65 ust. 2 ustawy Pzp próbki składane są za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.
Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca, zgodnie z Rozdziałem XVII pkt. 3
SWZ. Wykonawca składa PRÓBKĘ w formie pisemnej przed upływem terminu składania ofert wskazanego w pkt. 1 ww. rozdziału w opakowaniu opatrzonym nazwą Wykonawcy wraz z adresem i numerem telefonu (może być pieczęć) i zaadresowanym:
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka – Centrum Medycyny Ratunkowej;
ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa 2
54-049 Wrocław
I piętro, pokój 1905
„Dostawa rękawic jednorazowych” – Sygnatura sprawy: EZ/361/408/24 – Próbki załączniki do oferty, nie otwierać przed terminem składania ofert.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: