Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W LUBSKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970754452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkimlubsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimlubsko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Osoba prawna określona w art.4 pkt3 ustawy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1abb1ab-fbd7-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1abb1ab-fbd7-11ee-b016-82aaee56c84c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamówienia.gov.pl, i epuap.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e – Zamówienia, oraz poczty elektronicznej, które dostępne są pod adresami: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
sekretariat@pgkimlubsko.pl
pełna dokumentacja postępowania znajduje się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1abb1ab-fbd7-11ee-b016-82aaee56c84c
Przy czym złożenie oferty następuje wyłącznie za pośrednictwem Platformy e – Zamówienia.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regula-min Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz infor-macja zamieszczona w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania kon-ta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Sposób komunikowania się za pośrednictwem Platformy e – Zamówienia został opisany pod adre-sem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Minimalne wymagania techniczne sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy
e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy
e-Zamówienia.
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce 15 „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przeka-zywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunika-cji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącz-nik”).
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@pgkimlubsko.pl .
10. Informacje o sposobie komunikowania się zamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określo-nych w art. 65 ust 1, art. 66 i art. 69 ustawy Pzp.
Cała komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
11. Ofertę oraz inne oświadczenia wykonawca sporządza w postaci elektronicznej i samodzielnie opa-truje kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/08dc5dfb-e956-006f-8be3-b40001c298a4
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 02/ZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający zamawia szacowaną ilość 619.000,00 sztuk worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w tym:
Nazwa worka Grubość w mikronach Pojemność Szacowana ilość zakupu worków (szt)
Worek żółty (półprzeźroczysty) oznaczone napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’
0,05
120 l
280 000 szt.
Worek zielony (półprzeźroczysty) oznaczone napisem ,,Szkło”
0,06
80 l
75 000 szt.
Worek niebieski (półprzeźroczysty) oznaczone napisem ,,Papier”
0,05
120 l
80 000 szt.
Worek brązowy (półprzeźroczysty) oznaczone napisem ,,Bio”
0,06
80 l
140 000 szt.
Worek żółty (półprzeźroczysty) oznaczone napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’
0,05
60 l
10 000 szt.
Worek zielony (półprzeźroczysty) oznaczone napisem ,,Szkło”
0,06
60 l
12 000 szt.
Worek niebieski (półprzeźroczysty) oznaczone napisem ,,Papier”
0,05
60 l
10 000 szt.
Worek brązowy (półprzeźroczysty) oznaczone napisem ,,Bio”
0,06
60 l
12 000 szt.
4. Wyrób foliowy zgodny z wymogami Polskiej Normy zgodnie PN-C-89258-2.
5. Dopuszcza się zmianę liczby worków w poszczególnych kolorach względem liczby określonej w opisie
przedmiotu zamówienia, tj. Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania niektórych worków w liczbach
większych lub mniejszych niż określono w pkt. V ppkt. 3, przy czym ogólna ilość worków nie ulegnie zmianie.
6. Worki muszą mieć niezmienną grubość i jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni.
7. Nadruk na workach powinien być:
a) czytelny, w widocznym kolorze,
b) napis w rozmiarze nie mniejszym niż 50 cm x 35 cm (dla pełnego opisu) ,
c) estetyczny bez ubytków i zniekształceń,
d) dopuszcza się różnicę w wymiarach +/- 20 mm.
8. Wszystkie worki mają posiadać nadruk oraz taśmę ściągającą w zakładce bocznej.
9. Worki winny być dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego od dnia złożenia częściowego zamówienia, w godzinach od 8:00 do 14:00, od poniedziałku do piątku (Zakład Usług Komunalnych i Transportu Sp. z o.o., 68-300 Lubsko, ul. Traugutta 3).
10. Częściowe zamówienia będą przesyłane Wykonawcy pocztą elektroniczną (e-mail) i potwierdzane telefonicznie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-23 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni