Dostawa rękawiczek ochronnych jednorazowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa rękawiczek ochronnych jednorazowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2022-08-05
  • ZamawiającyStraż Miejska m.st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00278869
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa rękawiczek ochronnych jednorazowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Straż Miejska m.st. Warszawy

1.3.) Oddział zamawiającego: Straż Miejska m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015271428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młynarska 43/45

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-170

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@strazmiejska.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strazmiejska.waw.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa rękawiczek ochronnych jednorazowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3625f01-0d70-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022363/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa rękawiczek ochronnych jednorazowych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://strazmiejska.waw.pl/przetargi/zamowienia-o-wartosci-rownej-lub-przekraczajacej-kwote-130-000-zlotych

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://strazmiejska-waw.logintrade.net/rejestracja/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem:
http://strazmiejska-waw.logintrade.net/rejestracja/
2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przystąpieniem do postępowania zapoznał się z Regulaminem Korzystania z Platformy zakupowej oraz Instrukcją Użytkowników znajdującymi się pod adresem:
https://strazmiejska-waw.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html w zakładce: REGULAMIN oraz pod adresem:
https://strazmiejska-waw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html w zakładce INSTRUKCJE.
3. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne i nie jest wymagana rejestracja, ani logowanie na Platformie, tym niemniej Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie co najmniej przy składaniu oferty. Rejestrując się lub logując Wykonawca akceptuje zapisy Regulaminu Korzystania z Platformy.
4. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści Ogłoszenia oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
5. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a. Internet Explorer 10 i nowsze, Edge
b. Google Chrome
c. Mozilla Firefox
d. Opera
6. Pozostałe wymagania techniczne:
a. dostęp do sieci Internet
b. obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax
c. włączona obsługa JavaScript
d. zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
e. zainstalowany Acrobat Reader
f. zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
7. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej, określone w Regulaminie Platformy oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień tego regulaminu.
8. Za datę i godzinę złożenia oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę i godzinę ich wpływu na Platformę, tj. datę i godzinę (z dokładnością do 1 sekundy) złożenia oferty wyświetloną na koncie Zamawiającego wskazanej w kolumnie „Data złożenia oferty”. Zamawiający wyjaśnia, że data, godzina, minuta i sekunda wysłania przez Wykonawcę oferty na Platformę, to czas w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty przez Wykonawcę.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
10. W przypadku pytań należy skorzystać z pomocy przeznaczonej dla Wykonawców, gdzie można uzyskać wszelkie informacje związane z procesem rejestracji, składania ofert czy innych aspektów technicznych dotyczących Platformy, dostępnej od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00 pod nr tel. +48 71 787 35 34 lub helpdesk@logintrade.net

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w Rozdziale XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SM-WZP-2131-14/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 256801,98 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46031,25 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek ochronnych jednorazowych w liczbie 2 500 opakowań. Parametry przedmiotu zamówienia zostały wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria łącznie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy zamówień jednostkowych

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie równoważności zaoferowanych rękawiczek ochronnych jednorazowych Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć dokumenty: certyfikaty potwierdzające zgodność oferowanych rękawiczek ochronnych jednorazowych równoważnych z:
a) normą PN-EN-455 1-4, w zakresie: EN-455-1 na nieobecność dziur (poziom AQL); EN 455-2 dotyczące właściwości fizycznych (m.in. długości, szerokości siły zrywania); EN 455-3 w ocenie biologicznej (m.in. poziomu protein lateksowych, endotoksyn); EN 455-4 dotyczące wyznaczania okresu trwałości;
b) normą EN 420, w zakresie zgodności ogólnych wymagań dla rękawic ochronnych, m.in. informacji umieszczonych przez producenta na opakowaniu
i metody badań w zakresie np. długości poziomu pH.
Za normy równoważne z wymaganymi normami Zamawiający uzna takie normy, które uzyskały potwierdzenie ich zgodności wystawione przez niezależny podmiot posiadający akredytację państwa członkowskiego UE.
Dokumenty wymienione powyżej należy złożyć wraz z ofertą oraz podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
2. Jeżeli Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt 1, może złożyć inne dokumenty dotyczące zapewnienia jakości, potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganiami określonymi w pkt 1.
3. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, określonych w pkt 1, jeżeli Wykonawca nie złoży ich wraz z ofertą lub jeżeli złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne.
4. W oparciu o powyższe przedmiotowe środki dowodowe, Zamawiający dokona sprawdzenia czy oferowane rękawiczki ochronne jednorazowe równoważne odpowiadają wymaganiom określonym w Opisie przedmiotu zamówienia oraz na podstawie informacji podanych w Formularzu cenowym – weryfikacji cech rękawiczek ochronnych jednorazowych, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia, również za pomocą informacji/specyfikacji/kart katalogowych ogólnodostępnych na stronach internetowych.

Jeżeli w złożonych przedmiotowych środkach dowodowych stwierdzony zostanie brak co najmniej jednej z cech, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowić będzie to podstawę do odrzucenia oferty zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jej treść nie będzie zgodna z warunkami zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Certyfikaty potwierdzające zgodność oferowanych rękawiczek ochronnych jednorazowych równoważnych z:
a) normą PN-EN-455 1-4, w zakresie: EN-455-1 na nieobecność dziur (poziom AQL); EN 455-2 dotyczące właściwości fizycznych (m.in. długości, szerokości siły zrywania); EN 455-3 w ocenie biologicznej (m.in. poziomu protein lateksowych, endotoksyn); EN 455-4 dotyczące wyznaczania okresu trwałości;
b) normą EN 420, w zakresie zgodności ogólnych wymagań dla rękawic ochronnych, m.in. informacji umieszczonych przez producenta na opakowaniu
i metody badań w zakresie np. długości poziomu pH.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza oferty, którego wzór stanowi odpowiednio załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy obligatoryjnie (pod rygorem odrzucenia oferty) zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu oferty.
Do oferty należy również dołączyć:
1) Formularz cenowy – wzór Formularza cenowego stanowi odpowiednio załącznik nr 2 do SWZ;
2) Dokumenty, o których mowa w Rozdziale V SWZ - przedmiotowe środki dowodowe;
3) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
4) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
5) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zasady składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (SPÓŁKI CYWILNE / KONSORCJA).
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w ofercie, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały określone w załączniku nr 5 do SWZ - Wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://strazmiejska-waw.logintrade.net/rejestracja/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający dopuści do negocjacji 5 Wykonawców. W przypadku gdy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wpłynie więcej ofert, Zamawiający zastosuje wskazane w Rozdz. XVIII SWZ kryteria oceny ofert. Wykonawcy (w liczbie 5), którzy otrzymają najwyższą ilość punktów, zostaną zaproszeni do udziału w negocjacji – z zastrzeżeniem, że Zamawiający może odstąpić, bez podawania przyczyny, od przeprowadzenia negocjacji.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię pręty aluminiowe - Blizne Łaszczyńskiego
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię pręty aluminiowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI