Dostawa obuwia (półbuty wyjściowe, półbuty służbowe, buty zimowe męskie) dla funkcjonariuszy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa obuwia (półbuty wyjściowe, półbuty służbowe, buty zimowe męskie) dla funkcjonariuszy SW do Centralnej Składnicy Magazynowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-08-22
  • ZamawiającyAreszt Śledczy w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00278937
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa obuwia (półbuty wyjściowe, półbuty służbowe, buty zimowe męskie) dla funkcjonariuszy SW do Centralnej Składnicy Magazynowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590409

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smutna 21

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-729

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Areszt Śledczy w Łodzi

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7261557739

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Smutna 21

1.11.4.) Miejscowość: Łódź

1.11.5.) Kod pocztowy: 91-729

1.11.6.) Województwo: łódzkie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.11.9.) Numer telefonu: +48 426750000

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.sw.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa obuwia (półbuty wyjściowe, półbuty służbowe, buty zimowe męskie) dla funkcjonariuszy SW do Centralnej Składnicy Magazynowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-953a41c6-0c0b-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056529/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa obuwia-półbutów wyjściowych, półbutów służbowych i butów zimowych męskich do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Ś ledczym w Łodzi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ ; www.zp.sw.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl ; https://epuap.gov.pl/wps/portal ;
as_lodz@sw.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.;
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP);
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB;
5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP/adres skrzynki elektronicznej;
6) Zamawiający przekazuje na stronie prowadzonego postępowania ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać
również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Zamawiający w odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych - próbek obuwia (wskazanych w rozdziale II podrozdział 5 SWZ) odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej na podstawie art. 65 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp. Zgodnie zatem z art. 65 ust. 2 – w/w przedmiotowe środki dowodowe należy dostarczyć do siedziby zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy
z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.

Próbki obuwia należy dostarczyć do siedziby zamawiającego (Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21, 91 – 729 Łódź, sekretariat jednostki), podając:
a) nazwę i adres zamawiającego
b) nazwę i adres firmy wykonawcy
i oznaczyć :
„Przedmiotowe środki dowodowe – dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym bez negocjacji,
nr DKW.2232.19.2022.SB na dostawę fabrycznie nowych, bez ukrytych wad, pochodzących z bieżącej produkcji półbutów wyjściowych w ilości 784 par (I część), półbutów służbowych w ilości 1009 par (II część) i butów zimowych męskich w ilości 735 par (III część) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź. Nie otwierać przed: 22.08.2022, godz. 11.30 ”.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6
ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą
przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Klauzule informacyjne, o których mowa w art. 13 i art.
14 RODO, znajdują się w załączniku nr 12, 13 do SWZ. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w
celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w
którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on
osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2
RODO. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich
obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie
zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z:
- art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i
przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego,
- art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca
przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego. W celu zapewnienia, że
wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały
przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 8 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.19.2022.SB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Półbuty wyjściowe z cholewą typu derbowego (obłożyny naszyte na przyszwę), z systemem sznurowania umieszczonym na krawędziach obłożyn – cztery otwory na stronę (sznurowadła okrągłe w kolorze czarnym), przeznaczone do użytkowania całorocznego. Wierzch cholewki wykonany ze skóry bydlęcej licowej, nabłyszczanej (wysoki połysk), wodoodpornej w kolorze czarnym. Na tylną cześć obłożyn naszyty jest tylnik. Wewnętrzna strona cholewki (podszewka oraz wyściółka) wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze niebieskim (dopuszcza się również kolor – beżowy lub czarny). Podnoski wykonane z materiału termoplastycznego. Podpodeszwy wykonane ze skóry naturalnej podpodeszwowej. Podeszwa wykonana ze skóry podeszwowej naturalnej oraz tworzywa sztucznego lub z gumy skóropodobnej typu „tuniskór” lub z kauczuku termoplastycznego. Antypoślizgowa. Podeszwa o grubości 5 – 8 mm. Obcas o wysokości 22 mm ± 3 mm (bez podeszwy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 18813000-1 - Obuwie z cholewkami ze skóry

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla I części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

Lp.
Kryterium
Ranga [%]
Sposób oceny
1
Cena (P1)
60
minimalizacja
2
Jakość (P2)
40
ocena indywidualna


Cena (P1)- (minimalizacja)
Waga kryterium – 60 %
Wzór: (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto ocenianej oferty) x 60
Sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt . W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Sposób oceny: porównanie ilości otrzymanych punktów.

„Jakość” (P2) - (ocena indywidualna)
Waga kryterium – 40%
Wzór: (suma punktów przyznanych przez członków komisji/liczba członków komisji) x 40
Sposób punktowania - oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Sposób oceny: porównanie ilości otrzymanych punktów.


UWAGA !
Ocena przedstawionej próbki dla I części przedmiotu zamówienia będzie dokonywana indywidualnie przez poszczególnych członków komisji. Każdy z członków komisji może przyznać od 0 do 100 punktów.

Ocena jakościowa zostanie przeprowadzona o następujące „podkryteria”

Część I zamówienia – półbuty wyjściowe.
Ocenie podlegać będą:
1. wygląd ogólny wyrobu, w tym forma (kształt), reprezentacyjność:
● wygląd ogólny nie budzi zastrzeżeń, forma prawidłowa, nie stwierdzono błędów – 40 pkt.
● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.
2. dopasowanie obuwia do stopy o budowie odpowiadającej wielkości wyrobu badanego. Podczas oceny sprawdzane będzie, czy zastosowane materiały i dodatki oraz konstrukcja obuwia nie powodują dyskomfortu:
● nie stwierdzono nieprawidłowości, obuwie wygodne, nie uwiera i nie upija, nie posiada wewnątrz fałd i zgrubień – 30 pkt.
● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.
3. jakość zastosowanych dodatków takich jak sznurowadła i wyściółka:
● nie stwierdzono błędów, sznurowadła bez zgrubień i nierówności, trwale zakończone, nie rozwiązują się samoczynnie, wyściółka wykonana prawidłowo – 15 pkt.
● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.
4. połączenie elementów składowych:
● poszczególne elementy połączono właściwie, nie stwierdzono nieprawidłowości – 15 pkt.
● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.

Uwaga – w trakcie dokonywania oceny przez członków komisji przetargowej przedstawione próbki obuwia mogą ulec uszkodzeniu lub nosić ślady użytkowania. Zamawiający nie poniesie z tego tytułu żadnych kosztów.

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Półbuty służbowe z cholewą typu derbowego (obłożyny naszyte na przyszwę), z systemem sznurowania umieszczonym na krawędziach obłożyn – trzy otwory na stronę (sznurowadła okrągłe w kolorze czarnym), przeznaczone do użytkowania całorocznego. Wierzch cholewki wykonany ze skóry bydlęcej licowej, nabłyszczanej, wodoodpornej w kolorze czarnym. Brak tylnika. Na obłożynie, pod systemem sznurowania umieszczony jest ozdobny (podwójny) ścieg. Wewnętrzna strona cholewki (podszewka oraz wyściółka) wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze białym lub dwoiny bydlęcej podszewkowej w kolorze białym. Podnoski wykonane z materiału termoplastycznego. Podpodeszwy wykonane ze skóry naturalnej podpodeszwowej. Podeszwa wykonana z kauczuku termoplastycznego, antypoślizgowa. Podeszwa o grubości 9 – 12 mm. Obcas o wysokości 14 mm ± 3 mm (bez podeszwy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 18813000-1 - Obuwie z cholewkami ze skóry

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla II części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

Lp.
Kryterium
Ranga [%]
Sposób oceny
1
Cena (P1)
60
minimalizacja
2
Jakość (P2)
40
ocena indywidualna


Cena (P1)- (minimalizacja)
Waga kryterium – 60 %
Wzór: (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto ocenianej oferty) x 60
Sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt . W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Sposób oceny: porównanie ilości otrzymanych punktów.

„Jakość” (P2) - (ocena indywidualna)
Waga kryterium – 40%
Wzór: (suma punktów przyznanych przez członków komisji/liczba członków komisji) x 40
Sposób punktowania - oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Sposób oceny: porównanie ilości otrzymanych punktów.


UWAGA !
Ocena przedstawionej próbki dla II części przedmiotu zamówienia będzie dokonywana indywidualnie przez poszczególnych członków komisji. Każdy z członków komisji może przyznać od 0 do 100 punktów.
Część II zamówienia – półbuty służbowe:
Ocenie podlegać będą:
1. wygląd ogólny wyrobu, w tym forma (kształt), reprezentacyjność:
● wygląd ogólny nie budzi zastrzeżeń, forma prawidłowa, nie stwierdzono błędów – 40 pkt.
● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.
2. dopasowanie obuwia do stopy o budowie odpowiadającej wielkości wyrobu badanego. Podczas oceny sprawdzane będzie, czy zastosowane materiały i dodatki oraz konstrukcja obuwia nie powodują dyskomfortu:
● nie stwierdzono nieprawidłowości, obuwie wygodne, nie uwiera i nie upija, nie posiada wewnątrz fałd i zgrubień – 30 pkt.
● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.
3. jakość zastosowanych dodatków takich jak sznurowadła i wyściółka:
● nie stwierdzono błędów, sznurowadła bez zgrubień i nierówności, trwale zakończone, nie rozwiązują się samoczynnie, wyściółka wykonana prawidłowo – 15 pkt.
● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.
4. połączenie elementów składowych:
● poszczególne elementy połączono właściwie, nie stwierdzono nieprawidłowości – 15 pkt.
● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.
Uwaga – w trakcie dokonywania oceny przez członków komisji przetargowej przedstawione próbki obuwia mogą ulec uszkodzeniu lub nosić ślady użytkowania. Zamawiający nie poniesie z tego tytułu żadnych kosztów.

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Buty zimowe męskie cholewą typu derbowego (obłożyny naszyte na przyszwę), okrywającą stopę i obejmującą kostkę, z systemem sznurowania umieszczonym na krawędziach obłożyn – pięć otworów na stronę (sznurowadła okrągłe w kolorze czarnym), oraz zapięciem na zamek błyskawiczny (kolor czarny) na wewnętrznej stronie cholewki, przeznaczone do użytkowania w okresie jesienno – zimowym (do umundurowania służbowego i wyjściowego). Wierzch cholewki wykonany ze skóry bydlęcej licowej, nabłyszczanej, wodoodpornej w kolorze czarnym. Na tylną cześć obłożyn naszyty jest tylnik. Wewnętrzna strona cholewki (podszewka – obłożyn i przyszwy oraz wyściółka) wykonana z włókniny ocieplającej w kolorze czarnym, natomiast podszewka języka ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym. Podeszwa wykonana z kauczuku termoplastycznego. Antypoślizgowa. Podeszwa o grubości 9 – 12 mm. Obcas o wysokości 17 mm ± 3 mm (bez podeszwy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 18813000-1 - Obuwie z cholewkami ze skóry

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla III części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

Lp.
Kryterium
Ranga [%]
Sposób oceny
1
Cena (P1)
60
minimalizacja
2
Jakość (P2)
40
ocena indywidualna


Cena (P1)- (minimalizacja)
Waga kryterium – 60 %
Wzór: (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto ocenianej oferty) x 60
Sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt . W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Sposób oceny: porównanie ilości otrzymanych punktów.

„Jakość” (P2) - (ocena indywidualna)
Waga kryterium – 40%
Wzór: (suma punktów przyznanych przez członków komisji/liczba członków komisji) x 40
Sposób punktowania - oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Sposób oceny: porównanie ilości otrzymanych punktów.


UWAGA !
Ocena przedstawionej próbki dla III części przedmiotu zamówienia będzie dokonywana indywidualnie przez poszczególnych członków komisji. Każdy z członków komisji może przyznać od 0 do 100 punktów.

Część III zamówienia – buty zimowe męskie:
Ocenie podlegać będą:
1. wygląd ogólny wyrobu, w tym forma (kształt), reprezentacyjność:
● wygląd ogólny nie budzi zastrzeżeń, forma prawidłowa, nie stwierdzono błędów – 40 pkt.
● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.
2. dopasowanie obuwia do stopy o budowie odpowiadającej wielkości wyrobu badanego. Podczas oceny sprawdzane będzie, czy zastosowane materiały i dodatki oraz konstrukcja obuwia nie powodują dyskomfortu:
● nie stwierdzono nieprawidłowości, obuwie wygodne, nie uwiera i nie upija, nie posiada wewnątrz fałd i zgrubień – 30 pkt.
● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.
3. jakość zastosowanych dodatków takich jak sznurowadła i wyściółka:
● nie stwierdzono błędów, sznurowadła bez zgrubień i nierówności, trwale zakończone, nie rozwiązują się samoczynnie, wyściółka wykonana prawidłowo – 15 pkt.
● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.
4. połączenie elementów składowych:
● poszczególne elementy połączono właściwie, nie stwierdzono nieprawidłowości – 15 pkt.
● stwierdzono błędy i nieprawidłowości – 0 pkt.

Uwaga – w trakcie dokonywania oceny przez członków komisji przetargowej przedstawione próbki obuwia mogą ulec uszkodzeniu lub nosić ślady użytkowania. Zamawiający nie poniesie z tego tytułu żadnych kosztów.

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do realizacji każdej z części zamówienia jeżeli wykaże, że w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawy obuwia skórzanego, których sumaryczna wartość przekracza kwotę 100.000,00 zł brutto.
Do wykazu wykonawca załączy dowody - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu
złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych
środków.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
wykazu dostaw obuwia skórzanego, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
Dla części I zamówienia (półbuty wyjściowe), których sumaryczna wartość przekracza kwotę 100.000,00 zł brutto.
Dla części II zamówienia (półbuty służbowe), których sumaryczna wartość przekracza kwotę 100.000,00 zł brutto.
Dla części III zamówienia (buty zimowe męskie), których sumaryczna wartość przekracza kwotę 100.000,00 zł brutto.
Do wykazu wykonawca załączy dowody - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wymagana forma:
Podmiotowe środki dowodowe przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Gdy podmiotowe środki dowodowe zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca:
a) jako dokument elektroniczny – przekazuje się ten dokument;
b) jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem – przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych środków dowodowych lub notariusz.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe to środki służące potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:

a) Dokumentację techniczno-technologiczną dla części zamówienia na którą wykonawca złożył ofertę, dotyczącą wytwarzania poszczególnych przedmiotów zamówienia, w polskiej wersji językowej, zawierającą co najmniej następujące informacje:
1) opis przedmiotu zamówienia;
2) rysunki (zdjęcia);
3) wymagania techniczne (zawierające między innymi: wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotów zamówienia); 4) opis sposobu wykonania oraz oznaczenia przedmiotu zamówienia;
5) opis sposobu pakowania.
b) Stosowne analizy / atesty / raporty z badań / inne dokumenty / zawierające wskaźniki techniczno -użytkowe dla materiałów użytych do produkcji obuwia (w szczególności dla skór i podeszew) oraz gotowego wyrobu potwierdzających spełnianie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Dokumenty powinny być wystawione przez: akredytowane laboratoria badawcze lub inne posiadające nadzorowane wyposażenie pomiarowo-badawcze (np. laboratorium notyfikowane, zakładowe).

Do upływu terminu składania ofert wykonawca dostarczy:

a) próbki obuwia stanowiącego przedmiot zamówienia w 1 stopniu jakości, tj. (odpowiednio do złożonej oferty w części I, II i III):
w przypadku składania oferty na cześć I zamówienia – 3 par półbutów wyjściowych w rozmiarach: 42, 43, 44
(numeracja francuska, po jednej parze z ww. rozmiarów);
w przypadku składania oferty na cześć II zamówienia – 3 par półbutów służbowych w rozmiarach: 42, 43, 44
(numeracja francuska, po jednej parze z ww. rozmiarów);
w przypadku składania oferty na cześć III zamówienia – 3 par butów zimowych męskich w rozmiarach: 42, 43, 44 (numeracja francuska, po jednej parze z ww. rozmiarów);

Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
W przypadku oferty wspólnej musi być ona podpisana przez wszystkich wykonawców lub przez pełnomocnika.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 1, 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnieniu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu powierza jego spełnianie).
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku złożenia oferty wspólnej:
a) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela/partnera wiodącego. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – należy załączyć je do oferty,
b) przedstawiciel / partner wiodący winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu – do oferty należy załączyć oświadczenie,
c) przy składaniu oferty wspólnej (konsorcjum, itp.) w miejscu „Wykonawca” należy używać zapisów: „konsorcjum firm”, „oferta wspólna firm”, itp. oraz podać nazwy i adresy tych firm.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-22 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam rurę 121x12,5 - 42 mb S235 lub S355 - Pabianice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam rurę 121x12,5 - 42 mb S235 lub S355. W grę wchodzą różne długości (4,8 m i wielokrotność). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.