Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2019
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-03-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-19
  • Numer ogłoszenia526308-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 526308-N-2019 z dnia 2019-03-19 r.

Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej: Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny 70493318000000, ul. ul. Michała Grażyńskiego  10 , 43-300  Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 472 60 10, e-mail mzd@mzd.bielsko.pl, faks 33 497 96 35.
Adres strony internetowej (URL): www.mzd.bielsko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mzd.bielsko.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mzd.bielsko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Michała Grażyńskiego 10

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2019
Numer referencyjny: 83-19/IZ/14/U/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2019. Przedmiot zamówienia podzielono na sześć części, zwane również Zadaniami (od Nr 1 do Nr 6). Zadania: Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4 i Nr 5 obejmują swoim zakresem w szczególności: a) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami; b) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. Zadanie Nr 6 obejmuje swoim zakresem w szczególności: - wznowienie wskazanych punktów granicznych dla wybranych nieruchomości stanowiących pasy drogowe dróg publicznych, położonych w granicach administracyjnych Miasta Bielska-Białej, w celu weryfikacji zasięgu granic pasa drogowego danej drogi publicznej. Część nr 1 – Zadanie Nr 1 – obejmuje wydzielenie działek dla obrębów geodezyjnych: Mikuszowice Krakowskie, Aleksandrowice, Dolne Przedmieście 57, Dolne Przedmieście 81, Dolne Przedmieście 82, Mazańcowice, Komorowice Śląskie w Bielsku-Białej; Część nr 2 – Zadanie Nr 2 – obejmuje wydzielenie działek dla obrębów geodezyjnych: Lipnik, Dolne Przedmieście 13, Dolne Przedmieście 16, Dolne Przedmieście 53, Dolne Przedmieście 54, Wapienica, Górne Przedmieście, Hałcnów 2, Biała Miasto w Bielsku-Białej; Część nr 3 – Zadanie Nr 3 – obejmuje wydzielenie działek dla obrębów geodezyjnych: Hałcnów, Olszówka Górna, Dolne Przedmieście 17, Dolne Przedmieście 18, Pisarzowice, Jaworze w Bielsku-Białej; Część nr 4 – Zadanie Nr 4 – obejmuje wydzielenie działek dla obrębów geodezyjnych: Komorowice Krakowskie, Olszówka Dolna, Bielsko Miasto, Żywieckie Przedmieście, Straconka, Dolne Przedmieście 55, Dolne Przedmieście 56, Bystra Śląska w Bielsku-Białej; Część nr 5 – Zadanie Nr 5 – obejmuje wydzielenie działek dla obrębów geodezyjnych: Międzyrzecze Górne, Mikuszowice Śląskie, Kamienica, Dolne Przedmieście 14, Dolne Przedmieście 15, Stare Bielsko w Bielsku-Białej, Część nr 6 – Zadanie Nr 6 – obejmuje wznowienie wskazanych punktów granicznych dla wybranych nieruchomości stanowiących pasy drogowe dróg publicznych, położonych w granicach administracyjnych Miasta Bielska-Białej, w celu weryfikacji zasięgu granic pasa drogowego danej drogi publicznej. Zadanie dla wszystkich obrębów położonych w granicach administracyjnych Miasta Bielska-Białej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne w/w części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III -V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia – każdego Zadania.

II.5) Główny kod CPV: 70000000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71354000-4
71354300-7
71332000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, oddzielnie dla każdego Zadania od Nr 1 do Nr 6. Zamówienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, dla Zadania Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5, dotyczy wykonania podziału działek podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz podziału działek podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, dla Zadania Nr 6 dotyczy wykonania wznowień punktów granicznych. Szczegółowy zakres usług określony został w Opisie przedmiotu zamówienia - Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Rozdział IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Zakres tych usług stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielone zostanie po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności poprzedzone zostanie negocjacjami z Wykonawcą. Negocjacje dotyczyć będą między innymi cen, terminu wykonania, warunków płatności, warunków realizacji zamówienia które nie mogą być gorsze niż przewidziane w umowie dla zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2019 r. Realizacja zamówienia objętego poszczególnymi Zadaniami następować będzie na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego. Każde zlecenie będzie określało termin jego wykonania, który będzie wiążący dla Wykonawcy. Wykonawca określi w Formularzu Oferty, w pkt 4 termin realizacji zleceń, z zastrzeżeniem odpowiednio treści pkt 17.1.2 i pkt 17.2.2 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Zamawiający przekaże ostatnie zlecenie w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy w odniesieniu do Zadań Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej: 1. w odniesieniu do Zadania Nr 1, 2, 3, 4 i 5: a) dwie usługi, z których każda obejmowała wykonanie podziałów geodezyjnych w odniesieniu do minimum 5 działek; lub b) jedną usługę, obejmującą wykonanie podziałów geodezyjnych w odniesieniu do minimum 10 działek (w przypadku złożenia przez Wykonawcę ofert na więcej niż jedno z powyższych Zadań, Zamawiający nie wymaga wykazania wiedzy i doświadczenia oddzielnie dla każdego z ww. Zadań); 2. w odniesieniu do Zadania Nr 6 jedną usługę, obejmującą wykonanie wznowienia co najmniej 5 punktów granicznych. W przypadku, gdy wymagane zamówienie jest częścią większego (szerszego zamówienia), należy podać w wykazie, o którym mowa w Sekcji III.5.1) tylko informacje potwierdzające spełnianie ww. warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu winien załączyć do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Określono w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) - dla Zadania Nr 1; 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) - dla Zadania Nr 2; 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) - dla Zadania Nr 3; 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) - dla Zadania Nr 4; 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) - dla Zadania Nr 5; 200,00zł (słownie: dwieście złotych) - dla Zadania Nr 6.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 95,00
Termin realizacji zleceń 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust.2. 2. Zmiana umowy może nastąpić: a) w przypadkach opisanych we wzorze umowy; b) co do nieistotnych postanowień umowy; c) w przypadkach opisanych w ustawie – prawo zamówień publicznych. Szczegółowe zmiany treści umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone we Wzorach umów (Rozdział V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-29, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zaleca się, aby dla sporządzenia oświadczenia Wykonawca posłużył się formularzem zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału II. UWAGA: Złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie Nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2019 - Zadanie Nr 1 – obejmuje wydzielenie działek dla obrębów geodezyjnych: Mikuszowice Krakowskie, Aleksandrowice, Dolne Przedmieście 57, Dolne Przedmieście 81, Dolne Przedmieście 82, Mazańcowice, Komorowice Śląskie w Bielsku-Białej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1, 71354000-4, 71354300-7, 71332000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
Termin realizacji zleceń 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2019 r. Realizacja zamówienia następować będzie na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego. Każde zlecenie będzie określało termin jego wykonania, który będzie wiążący dla Wykonawcy. Wykonawca określi w Formularzu Oferty, w pkt 4 termin realizacji zleceń, z zastrzeżeniem treści pkt 17.1.2 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Zamawiający przekaże ostatnie zlecenie w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie Nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2019 - Zadanie Nr 2 – obejmuje wydzielenie działek dla obrębów geodezyjnych: Lipnik, Dolne Przedmieście 13, Dolne Przedmieście 16, Dolne Przedmieście 53, Dolne Przedmieście 54, Wapienica, Górne Przedmieście, Hałcnów 2, Biała Miasto w Bielsku-Białej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1, 71354000-4, 71354300-7, 71332000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
Termin realizacji zleceń 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2019 r. Realizacja zamówienia następować będzie na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego. Każde zlecenie będzie określało termin jego wykonania, który będzie wiążący dla Wykonawcy. Wykonawca określi w Formularzu Oferty, w pkt 4 termin realizacji zleceń, z zastrzeżeniem treści pkt 17.1.2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Zamawiający przekaże ostatnie zlecenie w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie Nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2019 - Zadanie Nr 3 – obejmuje wydzielenie działek dla obrębów geodezyjnych: Hałcnów, Olszówka Górna, Dolne Przedmieście 17, Dolne Przedmieście 18, Pisarzowice, Jaworze w Bielsku-Białej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1, 71354000-4, 71354300-7, 71332000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
Termin realizacji zleceń 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2019 r. Realizacja zamówienia następować będzie na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego. Każde zlecenie będzie określało termin jego wykonania, który będzie wiążący dla Wykonawcy. Wykonawca określi w Formularzu Oferty, w pkt 4 termin realizacji zleceń, z zastrzeżeniem treści pkt 17.1.2 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Zamawiający przekaże ostatnie zlecenie w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie Nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2019 - Zadanie Nr 4 – obejmuje wydzielenie działek dla obrębów geodezyjnych: Komorowice Krakowskie, Olszówka Dolna, Bielsko Miasto, Żywieckie Przedmieście, Straconka, Dolne Przedmieście 55, Dolne Przedmieście 56, Bystra Śląska w Bielsku-Białej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1, 71354000-4, 71354300-7, 71332000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
Termin realizacji zleceń 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2019 r. Realizacja zamówienia następować będzie na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego. Każde zlecenie będzie określało termin jego wykonania, który będzie wiążący dla Wykonawcy. Wykonawca określi w Formularzu Oferty, w pkt 4 termin realizacji zleceń, z zastrzeżeniem treści pkt 17.1.2 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Zamawiający przekaże ostatnie zlecenie w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie Nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2019 - Zadanie Nr 5 – obejmuje wydzielenie działek dla obrębów geodezyjnych: Międzyrzecze Górne, Mikuszowice Śląskie, Kamienica, Dolne Przedmieście 14, Dolne Przedmieście 15, Stare Bielsko w Bielsku-Białej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1, 71354000-4, 71354300-7, 71332000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
Termin realizacji zleceń 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2019 r. Realizacja zamówienia następować będzie na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego. Każde zlecenie będzie określało termin jego wykonania, który będzie wiążący dla Wykonawcy. Wykonawca określi w Formularzu Oferty, w pkt 4 termin realizacji zleceń, z zastrzeżeniem treści pkt 17.1.2 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Zamawiający przekaże ostatnie zlecenie w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie Nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2019 - Zadanie Nr 6 – obejmuje wznowienie wskazanych punktów granicznych dla wybranych nieruchomości stanowiących pasy drogowe dróg publicznych, położonych w granicach administracyjnych Miasta Bielska-Białej, w celu weryfikacji zasięgu granic pasa drogowego danej drogi publicznej. Zadanie dla wszystkich obrębów położonych w granicach administracyjnych Miasta Bielska-Białej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 70000000-1, 71354000-4, 71354300-7, 71332000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
Termin realizacji zleceń 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2019 r. Realizacja zamówienia następować będzie na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego. Każde zlecenie będzie określało termin jego wykonania, który będzie wiążący dla Wykonawcy. Wykonawca określi w Formularzu Oferty, w pkt 4 termin realizacji zleceń, z zastrzeżeniem treści pkt 17.2.2 Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Zamawiający przekaże ostatnie zlecenie w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę strzyżenie kota- Jeleśnia
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę strzyżenie kota. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI