Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi z zakresu rozdysponowania i utrzymania mienia związanego z gospodarką mieszkaniową, obiektami budowlanymi oraz infrastrukturą techniczną, będącego we władaniu KOWR OT we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi z zakresu rozdysponowania i utrzymania mienia związanego z gospodarką mieszkaniową, obiektami budowlanymi oraz infrastrukturą techniczną, będącego we władaniu KOWR OT we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-538be28d-b713-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011827/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi z zakresu rozdysponowania i utrzymania mienia związanego z gospodarką mieszkaniową, obiektami budowlanymi oraz infrastrukturą techniczną na obszarze działania OT KOWR we Wrocławiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XII SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.12.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 137253,66 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68626,83 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu rozdysponowania i utrzymania mienia związanego z gospodarką mieszkaniową, obiektami budowlanymi oraz infrastrukturą techniczną, wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, a znajdującego się na obszarze właściwości Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa we Wrocławiu, to jest na terenie województwa dolnośląskiego, powiatów: kłodzkiego, dzierżoniowskiego, świdnickiego, wałbrzyskiego i ząbkowickiego.W ramach realizacji usługi wykonawca zobowiązuje się do:1) W zakresie utrzymania i gospodarowania mieniem związanym z gospodarką mieszkaniową: przygotowania odpowiednich dokumentów związanych ze sprzedażą, nieodpłatnym przekazaniem nieruchomości lokalowych, zawieraniem i przedłużaniem umów najmu oraz zamianą lokali przygotowania odpowiednich dokumentów związanych z zawieraniem umów na dzierżawę ogródków przydomowych, sprawdzaniem prawa przysługiwania dzierżawy ogródków, wydawaniem i odbieraniem ogródków do dzierżawy przygotowania dokumentów w celu prowadzenia korespondencji w zakresie zadań związanych z gospodarką mieszkaniową przygotowywania dokumentacji do przekazania lokali mieszkalnych, lokali użytkowych, komórek gospodarczych, budynków gospodarczych, budynków, kontenerów mieszkalnych uczestnictwa w udostępnianiu lokali do zamiany dla zainteresowanych najemców przygotowywania dokumentacji związanej z utrzymaniem porządku i czystości nieruchomości zabudowanych oględzin lokali i przygotowania dokumentacji fotograficzno-opisowej lokali;2) W zakresie wspólnot mieszkaniowych: przygotowywania dokumentów dotyczących wspólnot mieszkaniowych z zebrań i podjętych uchwał przygotowywania i opracowywania projektów uchwał wspólnot mieszkaniowych przygotowania danych do rejestru wspólnot mieszkaniowych przygotowania dokumentacji dotyczących wydatków wspólnot mieszkaniowych przygotowywania wniosków w sprawie uznania za nieważne uchwał wspólnot mieszkaniowych3) W zakresie kosztów utrzymania nieruchomości związanych z gospodarką mieszkaniową: dokonywania odczytów urządzeń pomiarowych dostaw mediów przygotowywania umów na dostawę mediów przygotowania dokumentacji dotyczącej wydatków związanych z dostawa mediów przygotowywania deklaracji za gospodarowanie odpadami4) W zakresie likwidacji nielegalnych wysypisk śmieci: oględzin terenu i sporządzania dokumentacji fotograficzno-opisowej przygotowywania wniosków na projekty i wykonania likwidacji wysypisk przygotowania dokumentów dotyczących wydania nieruchomości i odbioru wykonanych prac likwidacji wysypisk śmieci przygotowania danych do zestawienia wysypisk i sposobu ich likwidacji5) W zakresie ochrony obiektów i nieruchomości zabudowanych: zgłaszania nieprawidłowości w systemie ochrony zgłaszania kradzieży odpowiednim organom uczestniczenia w oględzinach z odpowiednimi służbami ( policja, ubezpieczyciel itp.)6) W zakresie wyceny nieruchomości: przygotowywania wniosków do wyceny odnotowywania wpływu operatów szacunkowych, prowadzenia rejestru, przygotowywania wniosków do poprawy operatów szacunkowych, przygotowywania rozliczenia współpracy z rzeczoznawcami majątkowymi7) przygotowywania pełnej dokumentacji w sprawach związanych z uzgodnieniem stanów formalnoprawnych nieruchomości wchodzących w skład Zasobu,8) przygotowywania sprzedaży nieruchomości w trybie art. 231 K.c.9) opisywania nieruchomości i przygotowywania dokumentacji dla obiektów wymagających zabezpieczeń10) oględzin nieruchomości pod kątem ustanowienia służebności drogi koniecznej i przesyłu,11) typowania nieruchomości oraz infrastruktury technicznej wraz z przygotowaniem dokumentacji do trwałego rozdysponowania12) sporządzania wykazów wykonywanych usług wraz z rozliczeniem zadaniowym i godzinowym przed wystawieniem faktur za usługiSzczegółowe informację dotyczące przedmiotowego zamówienia zawarto w Specyfikacji Warunków Zmówienia oznaczonej nr WRO.WOP.260.12.2021 dostępnej na stronie https://kowr.eb2b.com.pl/
4.2.6.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1.Kryterium „Cena” (C) –waga 60%, 2.Kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia (Kzd)” - waga 40% Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie a) przynajmniej jedną usługę w zakresie administrowania rozdysponowania, zarządzania, utrzymania mienia związanego z gospodarką mieszkaniową, obiektami budowlanymi oraz infrastrukturą techniczną trwającą łącznie przynajmniej 12 miesięcy o łącznej wartości minimum 50 tys. złotych brutto b) przynajmniej 10 lustracji nieruchomości (wysypisk śmieci, lokali mieszkalnych, awarii w lokalach mieszkalnych, budynkach itp. ) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje tj:a) co najmniej jedną osobą z doświadczeniem przynajmniej dwuletnim w stosowaniu ustaw w tym w szczególności co najmniej dwóch z niżej wymienionych :• ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny ustawa z dnia 19 października 1991r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa • ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego • Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:1) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzający wykonanie:a) przynajmniej jednej usługi w zakresie administrowania rozdysponowania, zarządzania, utrzymania mienia związanego z gospodarką mieszkaniową, obiektami budowlanymi oraz infrastrukturą techniczną, trwającą łącznie przynajmniej 12 miesięcy o łącznej wartości minimum 50 tys. złotych brutto b) przynajmniej 10 lustracji nieruchomości (wysypisk śmieci, lokali mieszkalnych, awarii w lokalach mieszkalnych, budynkach itp. ) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. a) co najmniej jedną osobą o doświadczeniu dwuletnim w stosowaniu ustaw w tym w szczególności co najmniej dwóch z niżej wymienionych :• ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny • ustawa z dnia 19 października 1991r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, • ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami, • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego,• Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projektowanych postanowienia umownych stanowiących załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy