Usługi w zakresie obsługi nieruchomości zagospodarowanych wchodzących w skład ZWRSP...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi w zakresie obsługi nieruchomości zagospodarowanych wchodzących w skład ZWRSP nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych zlokalizowanych na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2021-10-21
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00229947
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi w zakresie obsługi nieruchomości zagospodarowanych wchodzących w skład ZWRSP nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych zlokalizowanych na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie obsługi nieruchomości zagospodarowanych wchodzących w skład ZWRSP nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych zlokalizowanych na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcce6d58-2770-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229947

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011827/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 Usługi w zakresie obsługi nieruchomości zagospodarowanych wchodzących w skład ZWRSP nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych zlokalizowanych na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ . Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale VIII SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.37.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 586051,03 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 128604,88 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Wspólny Słownik Zamówień: 70100000-2 – usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
2.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie obsługi nieruchomości zagospodarowanych wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych pochodzących z umów o łącznej powierzchni powyżej 50 ha na terenie działania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów milickiego, oleśnickiego, trzebnickiego, oławskiego, strzelińskiego, wrocławskiego, miasta Wrocław, wołowskiego, średzkiego, jaworskiego, wałbrzyskiego, m. Wałbrzych, świdnickiego, dzierżoniowskiego, ząbkowickiego, kłodzkiego; woj. dolnośląskie
3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:
a) przeprowadzania oględzin nieruchomości w związku z realizacją zawartych umów, w zakresie wywiązywania się kontrahentów z obowiązków umownych,
b) przeprowadzania oględzin gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego,
c) sporządzania protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie wraz z dokumentacją fotograficzną,
d) dokonywania odbiorów i wydawanie nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych,
e) sporządzania protokołów zdawczo – odbiorczych, związanym z przeprowadzonymi oględzinami nieruchomości w związku z zaistnieniem bezumownego użytkowania gruntów, stanowiących Zasób WRSP,
f) przeprowadzonych oględzin i nadzoru nad nieruchomościami pod kątem realizacji
zobowiązań zawartych w umowach nabycia gruntów rolnych, o których mowa w art. 8a ust. 2 UKUR w tym:
g) przygotowywanie dokumentacji związanej z wypełnieniem zobowiązań, o których mowa
w art. 2a ust. 4 pkt 2 lit. c UKUR
h) -przygotowywanie dokumentacji związanej z pełnieniem nadzoru nad spełnieniem warunków, o których mowa w art. 2b ust. 1 i 2 UKUR;
i) uczestniczenia w przejmowaniu nieruchomości do Zasobu, nabytych w skutek realizacji
uprawnień wynikających z ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego i ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa
j) przeprowadzonych oględzin nieruchomości pod kątem realizacji warunków zawartych w umowach rozdysponowania mienia oraz przygotowywanie analiz wykonanych oględzin;
k) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej oględzin nieruchomości w związku z
wygaśnięciem lub rozwiązaniem umów zawartych przez Oddział;
l) prawidłowej eksploatacji i odpowiedzialności finansowej za mienie udostępnione przez
Zamawiającego Wykonawcy w celu należytego wykonania przedmiotu Umowy.
4.Powyższe usługi (w tym prace terenowe) będą wykonywane w czasie 150 godzin miesięcznie.. Zamawiający wymaga realizacji usług w biurze, mieszczącym się:
- we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4 (przedmiot 1)
- we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4 (przedmiot 2)
przez osobę wskazaną w ofercie Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług przez maksymalnie jedną osobę.
5.Wykonawca będzie realizował usługi osobiście lub delegując do prac swojego pracownika lub pracownika podwykonawcy lub osobę, z którą wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny.
6.Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym:
a) wyposażone stanowisko pracy biurowej z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,
b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej ze świadczoną usługą,
c) kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.
7.Przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.
8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.
9.Pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 64302,44 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1.Kryterium „Cena” – waga 60 %,
2.Kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia” – waga 40 %,
Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Wspólny Słownik Zamówień: 70100000-2 – usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
2.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie obsługi nieruchomości zagospodarowanych wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych pochodzących z umów o łącznej powierzchni powyżej 50 ha na terenie działania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów górowskiego, głogowskiego, polkowickiego, lubińskiego, legnickiego, m. Legnica, zgorzeleckiego, lubańskiego, lwóweckiego, bolesławieckiego, złotoryjskiego, kamiennogórskiego, jeleniogórskiego, m. Jelenia Góra; woj. dolnośląskie.
3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:
a) przeprowadzania oględzin nieruchomości w związku z realizacją zawartych umów, w zakresie wywiązywania się kontrahentów z obowiązków umownych,
b) przeprowadzania oględzin gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego,
c) sporządzania protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie wraz z dokumentacją fotograficzną,
d) dokonywania odbiorów i wydawanie nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych,
e) sporządzania protokołów zdawczo – odbiorczych, związanym z przeprowadzonymi oględzinami nieruchomości w związku z zaistnieniem bezumownego użytkowania gruntów, stanowiących Zasób WRSP,
f) przeprowadzonych oględzin i nadzoru nad nieruchomościami pod kątem realizacji
zobowiązań zawartych w umowach nabycia gruntów rolnych, o których mowa w art. 8a ust. 2 UKUR w tym:
g) przygotowywanie dokumentacji związanej z wypełnieniem zobowiązań, o których mowa
w art. 2a ust. 4 pkt 2 lit. c UKUR
h) -przygotowywanie dokumentacji związanej z pełnieniem nadzoru nad spełnieniem warunków, o których mowa w art. 2b ust. 1 i 2 UKUR;
i) uczestniczenia w przejmowaniu nieruchomości do Zasobu, nabytych w skutek realizacji
uprawnień wynikających z ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego i ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa
j) przeprowadzonych oględzin nieruchomości pod kątem realizacji warunków zawartych w umowach rozdysponowania mienia oraz przygotowywanie analiz wykonanych oględzin;
k) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej oględzin nieruchomości w związku z
wygaśnięciem lub rozwiązaniem umów zawartych przez Oddział;
l) prawidłowej eksploatacji i odpowiedzialności finansowej za mienie udostępnione przez
Zamawiającego Wykonawcy w celu należytego wykonania przedmiotu Umowy.
4.Powyższe usługi (w tym prace terenowe) będą wykonywane w czasie 150 godzin miesięcznie.. Zamawiający wymaga realizacji usług w biurze, mieszczącym się:
- we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4 (przedmiot 1)
- we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4 (przedmiot 2)
przez osobę wskazaną w ofercie Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług przez maksymalnie jedną osobę.
5.Wykonawca będzie realizował usługi osobiście lub delegując do prac swojego pracownika lub pracownika podwykonawcy lub osobę, z którą wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny.
6.Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym:
a) wyposażone stanowisko pracy biurowej z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,
b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej ze świadczoną usługą,
c) kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.
7.Przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.
8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.
9.Pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 64302,44 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1.Kryterium „Cena” – waga 60 %,
2.Kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia” – waga 40 %,
Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projektowanych postanowienia umownych stanowiących załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-21 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

-W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 80 pkt
-W kryterium „KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO BEZPOŚREDNIEJ REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt:
Ocena nastąpi na podstawie wykazanych przez wykonawcę kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, mających znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia tj:
• ilość wykonanych w ciągu trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres ten jest krótszy, to w tym okresie usług obsługi nieruchomości.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów:
brak wykonanych usług obsługi nieruchomości – 0 punktów,
po 2 punkty za każdą wykonaną usługę obsługi nieruchomości – maksymalnie 20 punktów, za 10 wykonanych usług i powyżej – wykonawca otrzyma 20 punktów.
W przypadku wykazania więcej niż jednej osoby zamawiający przy ocenie weźmie pod uwagę doświadczenie osoby bezpośrednio wyznaczonej do świadczenia usług w siedzibie oddziału zamawiającego.
• Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, lub instalacyjnej, lub elektrycznej, lub architektonicznej lub doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu i ocenie nieruchomości. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 punktów w przypadku wykazania dla osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia uprawnień w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, lub instalacyjnej, lub elektrycznej, lub architektoniczne lub doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu i ocenie nieruchomości.
W przypadku wykazania więcej niż jednej osoby zamawiający przy ocenie weźmie pod uwagę uprawnienia osoby bezpośrednio wyznaczonej do świadczenia usług w siedzibie oddziału zamawiającego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę zabytkowej zapalniczki- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę zabytkowej zapalniczki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI