Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi w zakresie lustracji nieruchomości na terenie działania Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa OT we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wykonywanie prawa własności do nieruchomości Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie lustracji nieruchomości na terenie działania Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa OT we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1fb184b-2e8a-4705-86eb-111f88b45a32
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219763/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Usługi w zakresie lustracji nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl
Zapytania kierowane na adresy mailowe nie będą rozpatrywane. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”. W zakładce „Załączniki” przedmiotowego postepowania Zamawiający zamieszcza dokumentację postępowania. Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. Szczegółowe informacje zawarto w ust. 7 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przy rejestracji Wykonawca przechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz opcję„ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila
informującego,że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
2. Minimalne wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).
3. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”.
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w instrukcji korzystania z platformy oraz w regulaminie platformy. Wykonawca korzystając z platformy zobowiązuje się do przestrzegania postanowień za-wartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie platformy.
5. System umożliwia dodanie plików o wielkości do 50 MB. Zamawiający
dopuszcza w szczególności pliki w formatach: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .zip, .rar.
6.Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.
7. Za datę wpływu oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, w tym oświadczenia,o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowiązania podmiotu
udostępniającego zasoby,przedmiotowych środków dowodowych, pełnomocnictw, oraz innych informacji, dokumentów i oświadczeń
przyjmuje się datę ich wczytywania do systemu (przesłania na Platformę).
8. Plik oferty załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
10. Zamawiający określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s;
2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, proce-sor Intel IV 4GHZ, jeden z
systemów operacyjnych - MS-Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
4)włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader. 11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniach, o których mowa w ust. 2 SWZ. 12. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem ust.25 SWZ
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że:
1. Administrator danych osobowych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych
W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn. zm. (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem ust.25 SWZ
4. Odbiorcy danych osobowych
Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
5. Okres przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego.
Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych
Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału.
7. Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania wła-dzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć moż-liwość skorzystania z tego prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.23.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 376723,92 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 1
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie lustracji nieruchomości wchodzących w skład Zaso-bu Własności Rolnej Skarbu Państwa, będących przedmiotem umów dzierżaw na terenie dzia-łania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: wołowskiego, milic-kiego, trzebnickiego, oleśnickiego oraz m. Wrocław, woj. dolnośląskie, a także stanowiących własność prywatną kontrolowanych przez KOWR na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego lub będących przedmiotem nieodpłatnego przekazania na rzecz uprawnionych pod-miotów, lub sprzedanych z rozłożeniem na raty z terenu ww. powiatów.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:
1) przeprowadzania lustracji gruntów i budynków, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,
2) przeprowadzania lustracji gruntów i budynków, przewidzianych przez Zamawiającego do prze-kazania w dzierżawę,
3) przeprowadzania lustracji nieruchomości w związku z przedłużeniem umów dzierżaw,
4) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego,
5) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa – nieodpłatne przekazanie,
6) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa – sprzedaż z rozłożeniem na raty,
7) sporządzania protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie wraz z dokumentacją foto-graficzną,
8) dokonywania odbiorów i wydawania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych,
9) ustalania danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa,
Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarto w ust.3 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz istotnych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 94180,98 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1 Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) 80%
2 Kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (Kd) 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 2
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie lustracji nieruchomości wchodzących w skład Zaso-bu Własności Rolnej Skarbu Państwa, będących przedmiotem umów na terenie działania Od-działu Terenowego KOWR we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: średzkiego, wrocławskiego, oławskiego, dzierżoniowskiego, strzelińskiego, woj. dolnośląskie, a także stanowiących wła-sność prywatną kontrolowanych przez KOWR na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rol-nego lub będących przedmiotem nieodpłatnego przekazania na rzecz uprawnionych podmio-tów, lub sprzedanych
z rozłożeniem na raty z terenu ww. powiatów.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:
1) przeprowadzania lustracji gruntów i budynków, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,
2) przeprowadzania lustracji gruntów i budynków, przewidzianych przez Zamawiającego do prze-kazania w dzierżawę,
3) przeprowadzania lustracji nieruchomości w związku z przedłużeniem umów dzierżaw,
4) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego,
5) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa – nieodpłatne przekazanie,
6) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa – sprzedaż z rozłożeniem na raty,
7) sporządzania protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie wraz z dokumentacją foto-graficzną,
8) dokonywania odbiorów i wydawania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych,
9) ustalania danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa,
Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarto w ust.3 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz istotnych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 94180,98 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1 Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) 80%
2 Kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (Kd) 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 3
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie lustracji nieruchomości wchodzących w skład Zaso-bu Własności Rolnej Skarbu Państwa, będących przedmiotem umów na terenie działania Od-działu Terenowego KOWR we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: głogowskiego, polkowickiego, lubińskiego, legnickiego, złotoryjskiego, woj. dolnośląskie, a także stanowiących własność prywatną kontrolowanych przez KOWR na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego lub będących przedmiotem nieodpłatnego przekazania na rzecz uprawnionych podmiotów, lub sprzedanych z rozłożeniem na raty z terenu ww. powiatów.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:
1) przeprowadzania lustracji gruntów i budynków, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,
2) przeprowadzania lustracji gruntów i budynków, przewidzianych przez Zamawiającego do prze-kazania w dzierżawę,
3) przeprowadzania lustracji nieruchomości w związku z przedłużeniem umów dzierżaw,
4) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego,
5) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa – nieodpłatne przekazanie,
6) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa – sprzedaż z rozłożeniem na raty,
7) sporządzania protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie wraz z dokumentacją foto-graficzną,
8) dokonywania odbiorów i wydawania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych,
9) ustalania danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa,
Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarto w ust.3 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz istotnych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 94180,98 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1 Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) 80%
2 Kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (Kd) 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 4
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie lustracji nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, będących przedmiotem umów na terenie działania Od-działu Terenowego KOWR we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: bolesławieckiego, zgorzeleckiego, lubańskiego, lwóweckiego, karkonoskiego, woj. dolnośląskie, a także stanowiących własność prywatną kontrolowanych przez KOWR na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego lub będących przedmiotem nieodpłatnego przekazania na rzecz uprawnionych podmiotów, lub sprzedanych z rozłożeniem na raty z terenu ww. powiatów.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:
1) przeprowadzania lustracji gruntów i budynków, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,
2) przeprowadzania lustracji gruntów i budynków, przewidzianych przez Zamawiającego do prze-kazania w dzierżawę,
3) przeprowadzania lustracji nieruchomości w związku z przedłużeniem umów dzierżaw,
4) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego,
5) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa – nieodpłatne przekazanie,
6) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa – sprzedaż z rozłożeniem na raty,
7) sporządzania protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie wraz z dokumentacją foto-graficzną,
8) dokonywania odbiorów i wydawania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych,
9) ustalania danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa,
Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarto w ust.3 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz istotnych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 94180,98 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1 Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) 80%
2 Kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (Kd) 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w
sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców składa do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym prowadzący działalność w formie spółki cywilnej) zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie co do treści z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy i warunki ich wprowadzenia opisano w załączniku nr 5 do SWZ projekt umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-29 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
-Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc)-80%
2.Kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (Kd)-20%
-Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 80 %
Ocena: Łączna cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
Wartość punktowa wyliczana jest wg wzoru:
Kn
Kc = -------- x R
Kb
Gdzie:
Kc - liczba punktów ocenianej oferty dla kryterium ceny brutto za przedmiot zamówienia,
Kn - cena oferty z najniższą ceną za przedmiot zamówienia,
Kb - cena oferty za przedmiot zamówienia z badanej oferty,
R - ranga kryterium ceny za usługi stanowiące przedmiot zamówienia (0,80).
- Kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (Kd) – waga 20,00 %
Zamawiający przyzna punkty Wykonawcy, który:
1) wykaże w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SWZ należycie wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, usługi w zakresie lustracji/oględzin nieruchomości, monitorowania oraz obsługi nieruchomości, w ramach których wykonano lustracje nieruchomości gruntowych z ich opisem w protokołach, w tym: spis składników nieruchomości, sposób zagospodarowania nieruchomości, opis stanu formalno-prawnego nieruchomości, dokumentacja fotograficzna itp.,
2) załączy do formularza ofertowego dowody (referencje, zaświadczenia itp.) potwierdzające należyte wykonanie usług, o których mowa w ust. 19.3.1 pkt. 1) SWZ, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wykonawca może otrzymać maksymalnie:
1) 20 punktów za wykazane zgodnie z zasadami ust. 19.3.1 pkt. 1 lit. a SWZ usługi lustracji nieruchomości gruntowych – po 1 pkt za każdą usługę,
Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku braku wymaganych informacji lub dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt. w niniejszym kryterium.
-Ocena końcowa oferty
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria:
Kc + Kd = Ocena końcowa