ZMIANA SPOSOBU OGRZEWANIA Z WĘGLOWEGO NA OGRZEW. GAZOWE W 7 LOK. MIESZKALNYCH ZLOKALIZ....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZMIANA SPOSOBU OGRZEWANIA Z WĘGLOWEGO NA OGRZEW. GAZOWE W 7 LOK. MIESZKALNYCH ZLOKALIZ. W BUD. WIELORODZ. W LESZNIE PRZY AL. JANA PAWŁAII NR 19, UL. KOŚCIELNA 6, LIPOWA 76, ŁAZIEBNA 21, NOWY RYNEK 27
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLeszno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-09-02
  • ZamawiającyMiejski Zakład Budynków Komunalnych w Lesznie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ZMIANA SPOSOBU OGRZEWANIA Z WĘGLOWEGO NA OGRZEW. GAZOWE W 7 LOK. MIESZKALNYCH ZLOKALIZ. W BUD. WIELORODZ. W LESZNIE PRZY AL. JANA PAWŁAII NR 19, UL. KOŚCIELNA 6, LIPOWA 76, ŁAZIEBNA 21, NOWY RYNEK 27

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Budynków Komunalnych w Lesznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410512441

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Dekana 10

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 526 86 30

1.5.8.) Numer faksu: 65 526 87 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbk-leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzbk-leszno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZMIANA SPOSOBU OGRZEWANIA Z WĘGLOWEGO NA OGRZEW. GAZOWE W 7 LOK. MIESZKALNYCH ZLOKALIZ. W BUD. WIELORODZ. W LESZNIE PRZY AL. JANA PAWŁAII NR 19, UL. KOŚCIELNA 6, LIPOWA 76, ŁAZIEBNA 21, NOWY RYNEK 27

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0807fdf2-fe8c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00064077/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zmiana sposobu ogrzewania z węglowego na ogrzewanie gazowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania dot. specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych, szyfrowania i oznaczania
czasu przekazania,odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl :-stały dostęp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC o
następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, od 17.08.2021r., stosowanie przeglądarki Internet
Explorer nie będzie dopuszczalne;włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program Adobe
Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf; platformazakupowa.pl działa według
standardu przyjętego w komunikacji sieciowej–kodowanie UTF8; oznaczenie czasu odbioru danych
przez Platformę stanowi datę i dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Gł. Urzędu Miar.2.Wykonawca, przystępując do postępowania o
udzielenie zamówienia:akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w
Regulaminie dostępnym na ww.stronie w zakładce „Regulamin" i uznaje go za wiążący; zapoznaje i
stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej na platformazakupowa.pl. 3.Zamawiający nie ponosi
odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, zwłaszcza za zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert, w wyniku np. złożenia oferty przez „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Taka oferta zostanie
uznana za ofertę handlową. Nie będzie brana pod uwagę w postępowaniu. 4. Wszelkie instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .5.Zalecenia:1)formaty plików
wykorzystywanych przez Wykonawców winny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia
Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności…”, dalej „Rozporządzenie KRI”. 2)
rekomenduje się wykorzystanie formatów: .pdf .doc.docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf,3)W celu kompresji danych rekomenduje się wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
a).zip, b).7Z.4)Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w „Rozporządzeniu KRI”
występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Pliki te zostaną uznane za złożone nieskutecznie.5)zwraca
się uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi
maks.10MB i na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp- do składania
podpisu osobistego, który wynosi maks.5MB.6)W przypadku użycia kwalifikowanego podpisu
elektronicznego:-ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku i łatwiejszą weryfikację
podpisu, zaleca się w miarę możliwości przekonwertowanie plików składających się na ofertę na
rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. -pliki w innych
formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca
winien pamiętać aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.-
rekomenduje się wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.7) zaleca się aby w
przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie
różnymi rodzajami podpisów może doprowadzić do problemów przy weryfikacji plików. 8) zaleca się
aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował wybraną metodę podpisania plików
oferty.9)Ofertę należy przygotować z należytą starannością, zachowaniem odpowiedniego odstępu
czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Zaleca się złożenie oferty na 24 h przed terminem składania
ofert.11)Jeśli Wykonawca kompresuje pliki np.zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego z
plików. 12) zaleca się aby nie wprowadzać zmian w plikach po podpisaniu podpisem kwalifikowanym.
Może to naruszyć integralność plików, doprowadzić do odrzucenia oferty

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r.ws. ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i ws. swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratordanych osobowych to Miejski Zakładu Budynków Komunalnych ul. Jana Dekana 10, 64-100 Leszno;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w osobie Pana Jakuba Walczaka (kontakt pod adresem e-mail: mzbk@post.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
• art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 10 RODO;
• ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” oraz aktów wykonawczych;
• ustawy z dnia 06.09.2001r. o dostępie do informacji publicznej;
• ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych;
• ustawy z dnia 14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy:DOR/03/P/2021, prowadzonym w trybie podstawowym- art. 275 pkt 1) ustawy Pzp;
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
8) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, zgodnie z art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania
przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust 2 i 3 ustawy Pzp.
1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym
mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOR/03/P/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zmiana sposobu ogrzewania z węglowego na ogrzewanie gazowe w siedmiu lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w budynkach wielorodzinnych położonych w Lesznie przy Al. Jana Pawła II nr 19/4,ul. Kościelna nr 6/4, nr 6/14, Lipowa nr 76/4, Łaziebna nr 21/1, Nowy Rynek nr 27/4, nr 27/5”.
Szczegółowe adresy:
- Al. Jana Pawła II nr 19/4, 64-100 Leszno
- ul. Kościelna 6/4, 64-100 Leszno
- ul. Kościelna 6/14, 64-100 Leszno
- ul. Lipowa 76/4, 64-100 Leszno
- ul. Łaziebna 21/1, 64-100 Leszno
- ul. Nowy Rynek 27/4, 64-100 Leszno
- ul. Nowy Rynek 27/5, 64-100 Leszno
2. Przedmiot zamówienia dla każdej wymienionej lokalizacji obejmuje:
− rozebranie pieców kaflowych,
− naprawę podłóg po rozebranych piecach,
− montaż wsadów kominowych,
− montaż przewodów wentylacyjnych,
− wykonanie wew. instalacji gazowej,
− wykonanie instalacji c.o. z rur miedzianych z montażem grzejników płytowych i pieca gazowego dwufunkcyjnego, kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania o mocy
24KW,

3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania opisany jest w przedmiarach robót, projektach budowlanych oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SWZ (załącznik nr 11) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno

4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej oraz STWiORB obowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego materiały, urządzenia techniczne, elementy wyposażenia w równoważnym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego określone
w opisie przedmiotu zamówienia.

5. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
- Umowie, ofercie Wykonawcy,
- Projekcie budowlanym,
- STWiORB,
- obowiązujących normach, przepisach technicznych i wiedzy technicznej,

z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów:

1) wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, obowiązujących normach.
2) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi Nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie,
3) materiały porozbiórkowe nadające się do ponownego wbudowania należy układać na paletach, które następnie zostaną wywiezione przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie administracyjnym Miasta Leszna; przy czym dostarczenie odpowiedniej ilości palet należy do obowiązków Wykonawcy,
4) pozostałe materiały porozbiórkowe pozyskane przy przedmiotowej budowie należy zagospodarować we własnym zakresie. Powyższe należy ująć w cenie ofertowej włącznie z opłatą za wysypisko. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej.
6. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213).
7. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
1) organizację i zagospodarowanie terenu budowy oraz zaplecza robót,
2) ustanowienie Kierownika Robót do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego;
3) wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania
w miejsce wskazane przez Zamawiającego, przy czym miejsce to będzie się mieścić
w granicach administracyjnych miasta Leszna;
4) nie dopuszcza się gromadzenia i przechowywania na terenie robót jakichkolwiek materiałów porozbiórkowych;
5) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia aż do zakończenia robót i dokonania odbioru końcowego.
6) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu przyległego.
7) Wykonanie przyłączy wody i energii elektrycznej do potrzeb budowy – Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatny pobór wody i energii elektrycznej z istniejących instalacji.
8) Ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia.
8. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto:
1) Protokolarne przejęcie terenu robót od Zamawiającego.
2) Usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru, terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości.
3) Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektora Nadzoru.
4) Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót.
5) Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania terenu robót.
6) Przestrzeganie zasad BHP.
7) Bieżące utrzymanie czystości na terenie robót.
8) Najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego oraz potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych przez osobę uczestniczącą
w realizacji zamówienia, o której mowa w Rozdziale 5SWZ.
9) Dokonanie poprawek bądź ponowne wykonanie wadliwie wykonanych robót
w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru.
10) Wykonanie na polecenie Inspektora Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego.
11) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na zasadach opisanych w Rozdziale 16 ust. 1 pkt.2) SWZ.
Udzielona przez Wykonawcę rękojmia i gwarancja jakości nie może uniemożliwiać Zamawiającemu oraz innym podmiotom (za zgodą Zamawiającego) realizacji nowych zadań inwestycyjnych, w szczególności: budowy przyłączy, modernizacji sieci, usunięcia awarii, zmiany oznakowania, montażu urządzeń itp. Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, do poinformowania Wykonawcy o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia.
W przypadku wystąpienia, w okresie obowiązywania gwarancji, konieczności wykonania napraw niezaliczanych do napraw gwarancyjnych (w szczególności wynikających z powodu działań osób trzecich), Wykonawca uprawnia Zamawiającego do przeprowadzenia niezbędnych napraw, z zastrzeżeniem, że Zamawiający każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, poinformuje Wykonawcę o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę cenową lub w przypadku wyboru innej oferty uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W takiej sytuacji Zamawiający nie traci uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.
12) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych. Nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje przeprowadzenia przeglądu, a Zamawiający jest wówczas zobowiązany przesłać Wykonawcy protokół przeglądu gwarancyjnego wraz z wezwaniem do usunięcia stwierdzonych wad gwarancyjnych w określonym przez Zamawiającego terminie.
13) Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych w terminie określonym przez Zamawiającego.
14) Dokonywanie na bieżąco zapisów w dzienniku budowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta, która przedstawia
najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
1) Najniższa cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.
2) Gwarancja Jakości – waga kryterium to 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dot. sytuacji ekonomicznej lub
finansowej jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
ubezpieczenia nie mniejszą niż:100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 groszy).
UWAGA:
Zamawiający wyjaśnia, iż w przypadku złożenia w niniejszym postępowaniu oferty przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający dopuszcza, w celu
potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej
możliwość łączenia potencjału kilku Wykonawców, który zsumowany łącznie pozwala wykazać
fakt spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej.

2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub
zawodowej jeżeli wykaże, że:
a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną związaną ze zmianą sposobu ogrzewania (z węglowego na gazowe) w budynku/budynkach mieszkalnych na kwotę o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy)

Ponadto Zamawiający zastrzega, iż przez jedną robotę, rozumie jedną wykonaną robotę
budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
UWAGA:
Zamawiający zastrzega, iż zgodnie z wyrokiem TSUE z 04.05.2017 r. w sprawie C-387/14 Esaprojekt, Wykonawca samodzielnie składający ofertę w postępowaniu, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia zawodowego, może polegać na zasobach w postaci doświadczenia grupy Wykonawców (Konsorcjum), której był członkiem przy realizacji innego zamówienia, jeżeli faktycznie i konkretnie uczestniczył w realizacji tych robót, o których mowa w przedmiotowym warunku udziału w postępowaniu. W sytuacji, kiedy Wykonawca nie ma doświadczenia w realizacji robót, o których mowa w warunku, wówczas w celu spełnienia opisanego wyżej warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia zawodowego, winien złożyć ofertę w Konsorcjum, bądź też powołać się na potencjał innych podmiotów.

b) dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i gazowych skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi. Osoba ta będzie pełniła funkcję Kierownika Robót.

Osoba wyznaczona na kierownika robót musi posiadać aktualne zaświadczenie
o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, odpowiednie uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub równoważne uprawnienia uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego i – jeżeli jest to wymagane – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, a wskazane jako eksperci, od których wymagane są stosowne uprawnienia budowlane, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(Dz.U. 2020 r. poz. 220).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis
albo informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w
ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę w
oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ), danych
umożliwiających dostęp do tych dokumentów.2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:1) Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 7 pkt 3) lit. a) SWZ(odpis albo informacja z Krajowego
Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej):a) składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości,
jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność
gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury– wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1) lit. a) powyżej, lub
gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust.1 pkt 1, 2
i 4, art. 109 ust.1 pkt 1, 2 lit a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub
części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub
administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokumenty, o których mowa w zdaniach
poprzedzających powinny być wystawione w terminach odpowiednich dla dokumentów wymienionych
w ust. 2 pkt. 1) lit. a) powyżej. 3. Dokumenty podmiotów trzecich:1. Zamawiający żąda od Wykonawcy,
który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej
podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia
podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 7 pkt 3) lit. a) SWZ(odpis albo
informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej), dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych
podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. Zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia podmiotu udostępniającego zasoby z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust.
1 pkt 4) ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w
Rozdziale 7 ust. 1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ), danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału
w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 2 pkt. 3) SWZ:
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału wpostępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej określonego w Rozdziale 5 ust. 2 pkt 4) SWZ:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i
miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (Załącznik nr 7do SWZ);
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 8 do
SWZ)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Na Ofertę składają się:a)Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SWZ). Forma: składa się, pod
rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy, b)w
przypadku kiedy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do
opisanych przez Zamawiającego w dok. projektowej oraz STWiORB, obowiązany jest
udowodnić w ofercie, za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane
materiały, urządzenia techniczne, elementy wyposażenia w równoważnym stopniu spełniają
wymagania Zamawiającego.2. Z Ofertą winny być złożone:a)oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale 7 ust. 1, 3,5 SWZ (Zał. nr 2, ,5 do SWZ).Wymagana forma: Oświadczenia należy
złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub
sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, z ofertą, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że
Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
forma: Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.W przypadku gdy zobowiązanie
zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym
podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym
zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia
zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje
odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub
notariusz.c) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zam.- w sytuacji
z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (Zał. nr 6 do SWZ). forma:Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem
osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawców, zgodnie z formą
reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy org. lub innym
dokumencie.W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci
papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w
postaci papierowej.Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej, dokonuje Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia lub notariusz.d)Pełnomocnictwo, w sytuacji:- gdy umocowanie osoby składającej
ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wykonawca, który składa ofertę za
pośrednictwem pełnomocnika, dołącza do oferty Pełnomocnictwo.- wspólnego ubiegania się o
udzielenie zamówienia przez Wykonawców. Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia
pełnomocnika. Pełnomocnictwo, z treści którego będzie wynikało umocowanie do
reprezentowania tych Wykonawców, należy załączyć do oferty. forma: Pełnomocnictwo
przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym, podpisem osobistym. W przypadku gdy zostało sporządzone w postaci
papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym,podpisem
osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej. e) Wadium. forma:- Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi być złożone
jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 1200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100)2.Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu; 2)gwarancjach bankowych; 3)gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. nr: 93 1020 3088 0000 8402 0005 7034 z dopiskiem na blankiecie przelewu: WADIUM„Znak sprawy: DOR/03/P/2021i nazwę postępowania.Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 4.Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy:1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;3)kwotę gwarancji/poręczenia;4)termin ważności gwarancji/poręczenia;5)bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp tj.:5.1)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 5.2)Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 5.3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.6)gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; 7)gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;8)wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego;9)jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą.6.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.7.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się
odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W
odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi
wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
stanowi Załącznik nr 6 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust 1 ustawy Pzp, składa każdy z
Wykonawców. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy
(Zał. nr 9 do SWZ).Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. Zamawiający, dopuszcza:1. Zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy w
następujących przypadkach: 1) spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,
geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności:a) klęski żywiołowe,b) wyjątkowo
niekorzystne (udokumentowane przez Wykonawcę i potwierdzone przez Zamawiającego)
warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prawidłowe prowadzenie robót budowlanych, c)
odkrycia w trakcie robót budowlanych niewypałów i niewybuchów,d) odkrycia przedmiotu
względem, którego powstanie przypuszczenie, że jest on zabytkiem;2) będących następstwem
okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:a) nieterminowe przekazanie
terenu robót przez Zamawiającego,b) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, c) konieczność
usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, d) opóźnienia w
procedurze wyboru Inspektora Nadzoru;3) z przyczyn zależnych od Zamawiającego, których nie
można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,4) zwłoki w działaniu instytucji opiniujących,
uzgadniających oraz wydających decyzje administracyjne,5) z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły
wyższej lub z powodu działania osób trzecich;6) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, nie jest możliwe dotrzymanie
pierwotnego terminu wykonania przedmiotu Umowy;7) wystąpienie kolizji z planowanymi lub
równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami;8) zaleceń organów administracji
publicznej dotyczących wykonania przedmiotu Umowy;9) zaistnienia, po zawarciu Umowy,
wymogów środowiskowych lub uwarunkowań prawnych i administracyjnych;10) wejścia w życie
nowych przepisów, Polskich Norm po upływie terminu składania ofert;11) konieczności
wykonania „dodatkowych robót budowlanych”, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3) ustawy
Pzp;12) w sytuacji konieczności wykonania robót zamiennych.2. Zmiany osobowe:1) Zmiana
osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy na inne osoby,2) Zmiana
Podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot Umowy na innego,3)
Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa.3. Pozostałe zmiany:1) Zmiana wynagrodzenia
Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku VAT,2) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, w
przypadku wykonania robót zamiennych,3) Zmiana danych związanych ze zmianą nr rachunku
bankowego Wykonawcy,4) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu
Umowy.Zapisy dot. zmian postanowień umowy znajdują się we wzorze umowy, Zał.nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@mzbk-leszno.pl Zaleca się jednak, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu e-mail. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, modyfikacje treści SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę i budowę wysokoparametrowej sieci cieplnej - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę i budowę wysokoparametrowej sieci cieplnej wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI