Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup siłowni zasilania gwarantowanego wraz z dostarczeniem, instalacją i uruchomieniem dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup siłowni zasilania gwarantowanego wraz z dostarczeniem, instalacją i uruchomieniem dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdea34b0-c216-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014786/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup siłowni zasilania gwarantowanego wraz z dostarczeniem, instalacją i uruchomieniem dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) za pośrednictwem dedykowanego formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający
i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.
4. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny
na stronie dotyczącej danego postępowania.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania
i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów
i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz „Instrukcja dlaWykonawcówplatformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: anna.ozga@ra.policja.gov.pl.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ.
11. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
12. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie ,.. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy w powyższym zakresie opublikowane zostały na stronie prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): DANE OSOBOWE PRZETWARZANE W TRYBIE RODO W KWP Z SIEDZIBĄ W RADOMIU
( POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO)
Szanowna Pani/Szanowny Panie,
w związku z wejściem w życie: rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu:
- adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje inspektor ochrony danych:
Sylwia Fila
- adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom
- e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl
3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami.
Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:
Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,
Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE
Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.
4. Odbiorcy danych osobowych.
W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:
prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,
prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania,
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowanie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 16/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Zakup siłowni zasilania gwarantowanego wraz z dostarczeniem, instalacją i uruchomieniem dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego”. Zamawiający umożliwia przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej obiektów.
Przedmiotem postępowania jest dostawa, zainstalowanie i uruchomienie 2 (dwóch) kompletnych siłowni telekomunikacyjnych w Komendzie Powiatowej Policji w Mławie, ul. Sienkiewicza 2; 06-500 MŁAWA i Komendzie Powiatowej Policji w Płońsku, ul. 1-go Maja 3; 09-100 PŁOŃSK wraz z ukompletowaniem podanym w wymaganiach techniczno-funkcjonalnych, podłączenie dostarczonego systemu zasilania do centralnego systemu nadzoru nad siłowniami WinCN2 zainstalowanego w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu oraz wykonanie dodatkowych usług określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
Automatyczne przekazywanie informacji o parametrach i stanach alarmowych systemu zasilania ma odbywać się do centrum nadzoru WinCN2 zlokalizowanego w Wojewódzkim Węźle Łączności w KWP z siedzibą w Radomiu. Zamawiający wymaga aby był zapewniony pełny nadzór nad pracą systemu zasilania oraz jego funkcjonalnością poprzez jedno oprogramowanie nadzorcze zainstalowane w Wojewódzkim Węźle Łączności w KWP z siedzibą w Radomiu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu techniczno-instalacyjnego dostarczonego systemu zasilania, dokumentacji powykonawczej oraz dostarczenia dokumentacji technicznej i obsługowej w języku polskim. System zasilania, który zostanie uruchomiony na każdym z wymienionych obiektów powinien zapewnić równoczesne zasilanie odbiorów 48V DC oraz odbiorów 230V AC. Podczas przerwy w zasilaniu z sieci miejskiej przetwornice inwertorowe powinny bezprzerwowo zasilać urządzenia i stanowiska odbiorcze napięciem 230V AC, korzystając z zapasowej energii zgromadzonej w 2 kpl. akumulatorów 48V DC.
Wymagany zakres prac:
wykonanie projektu technicznego dla obiektu KPP Mława i KPP Płońsk,
dostawa nowej siłowni wraz z montażem, wykonanie linii zasilającej od nowej siłowni do RG i uziomu (trasa kablowa ok. 25 m),
montaż całego systemu zasilania gwarantowanego i podłączenie baterii do siłowni (łącznie ze SNOB-em),
uruchomienie i przetestowanie nowego systemu zasilania gwarantowanego,
przełączenie istniejących odbiorów AC/DC po uzgodnieniu z Zamawiającym,
podłączenie nadzoru siłowni do istniejącego w Wojewódzkim Węźle Łączności KWP
z siedzibą w Radomiu Komputerowego Centrum Nadzoru WinCN2,
pomiary ochrony przeciwporażeniowej po montażu i uruchomieniu nowej siłowni,
demontaż 2 kpl. baterii. akumulatorów A602/280 Sonenschein w KPP Mława i KPP Płońsk oraz deinstalacja siłowni Flatpack 1500,
demontaż stojaków bateryjnych,
przewóz 2 kpl. baterii akumulatorów A602/280 Sonenschein z KPP Płońsk i KPP Mława wraz ze zdemontowanymi stojakami do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji (KP Gąbin, ul. Tylna 6, 09-530 Gąbin, KP Warka ul. Polna 4a, 05-660 Warka ),
instalacja i montaż 2 kpl. baterii akumulatorów A602/280 Sonenschein we wskazanych lokalizacjach,
dokumentacja powykonawcza z wykonanych prac i pomiarów,
transport siłowni Flatpack 1500 do wskazanego przez zamawiającego miejsca: WŁiI KWP z siedzibą w Radomiu,
wykonawca odbierze zużyte baterie akumulatorów w celu ich utylizacji na własny koszt.
Wymagania serwisowe:
Wymagany czas reakcji serwisu Wykonawcy na zgłoszenie formalne (fax, e-mail)
uszkodzenia systemu zasilania:
do 12 godzin od przyjęcia zgłoszenia,
wymagany czas usunięcia awarii krytycznej:
w szafie siłowni telekomunikacyjnej: do 72 godzin od przyjęcia zgłoszenia,
w zestawach bateryjnych: do 4 miesięcy przy wymianie baterii ( w ciągu 7 dni podstawienie baterii rezerwowej, jeżeli zaistnieje taka konieczność - od przyjęcia zgłoszenia),
wymagany czas usunięcia uszkodzenia niekrytycznego powstałego w systemie zasilania:
do 21 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia.
Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych w trybie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
Ilekroć w OPZ jest mowa o:
a. Awarii krytycznej- należy przez to rozumieć stan nieprawidłowości systemu zasilania spowodowany uszkodzeniem jednego lub więcej podzespołów urządzenia, występujący nagle i powodujący całkowite unieruchomienie systemu lub nieuzasadnione wyłączenie urządzeń odbiorczych zasilanych przez urządzenie
na skutek powstałego uszkodzenia lub też utratę zdolności podtrzymania zasilania w przypadku zaników sieci zasilającej przy sprawnej baterii. Stan taki uniemożliwia bezprzerwowe zasilanie urządzeń odbiorczych i korzystanie z systemu zgodnie z jego dokumentacją techniczną i instrukcją użytkowania.
b. Awarii niekrytycznej- należy przez to rozumieć wszystkie inne powstałe awarie nie będące awarią krytyczną, które ograniczają sprawność i funkcjonalność systemu lecz umożliwiają w dalszym ciągu bezprzerwowe zasilanie urządzeń odbiorczych.
Wymagania dodatkowe:
jeżeli użytkowanie oprogramowania w siłowniach obwarowane będzie licencjami, należy je wliczyć w cenę przedmiotu zamówienia. Licencje nie mogą być ograniczone czasowo.
zamawiający wymaga dostarczenia kart katalogowych oferowanych urządzeń oraz stosownych certyfikatów w języku polskim potwierdzających spełnienie wymagań z zakresu bezpieczeństwa oraz kompatybilności elektromagnetycznej.
odbioru siłowni w KPP Mława i KPP Płońsk dokona komisja powołana przez zamawiającego. Odbiór zostanie potwierdzony podpisaniem protokołu odbioru technicznego oraz protokołem odbioru przedmiotu zamówienia.
zamawiający wymaga aby praca zainstalowanych urządzeń była adekwatna do podanych przez wykonawcę w kartach katalogowych parametrów technicznych.
wraz z uruchamianymi urządzeniami powinna być dostarczona pełna dokumentacja techniczno – ruchowa w j. polskim w formie papierowej i elektronicznej oraz dodatkowo oprogramowanie wspomagające komunikację i eksploatację (np. konfigurator sterownika, itp) jeśli oferent takiego używa.
pozostałe materiały po instalacji/deinstalacji, które uwzględniono w kosztach a ich w całości nie wykorzystano, zostaną przekazane do dyspozycji zamawiającego.
po zakończeniu prac i uruchomieniu siłowni wykonawca w miejscu instalacji ustalonym przez zamawiającego i wykonawcę przeprowadzi szkolenie dla 3 (trzech) wyznaczonych osób, obejmującą budowę urządzeń, pełną obsługę, konfigurację, lokalizację i usuwanie uszkodzeń.
w okresie gwarancyjnym wykonawca wykona przeglądy eksploatacyjne siłowni w KPP Mława i KPP Płońsk po 24miesiącach eksploatacji wraz z kontrolnym rozładowaniem baterii akumulatorów (5h), po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
Wymagany przegląd, będzie polegał na:
pełnej diagnostyce siłowni prostownikowo – inwertorowej wg procedur producenta,
przeprowadzeniu kontrolnego rozładowania 2 kpl. baterii akumulatorów w cyklu rozładowczym 5 godzinnym wg. katalogu producenta,
usunięcie usterek i wymiana uszkodzonych elementów siłowni lub baterii,
upgrade oprogramowania siłowni jeśli zaistnieje taka potrzeba,
czyszczenie siłowni i baterii,
przekazanie protokołu z przeglądu systemu zasilania wraz z protokołem rozładowania kontrolnego 2 kpl. baterii.
Wskazane prace montażowe siłowni będą się odbywać w obecności upoważnionego pracownika jednostki Policji. Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy uzgodnić z WŁiI KWP zs. w Radomiu terminarz rozpoczęcia i zakończenia prac.
Wymagania gwarancyjne:
Minimalny okres gwarancji na całe zestawy zasilania gwarantowanego wynosi 36 miesięcy
W okresie gwarancyjnym wykonawca wykona przeglądy eksploatacyjne siłowni w KPP Mława i KPP Płońsk po 24 miesiącach eksploatacji wraz z kontrolnym rozładowaniem baterii akumulatorów (5h), po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym.
Wymagany przegląd, będzie polegał na:
pełnej diagnostyce siłowni prostownikowo – inwertorowej wg procedur producenta,
przeprowadzeniu kontrolnego rozładowania 2 kpl. baterii akumulatorów w cyklu rozładowczym 5 godzinnym wg. katalogu producenta,
usunięcie usterek i wymiana uszkodzonych elementów siłowni lub baterii,
upgrade oprogramowania siłowni jeśli zaistnieje taka potrzeba,
czyszczenie siłowni i baterii,
przekazanie protokołu z przeglądu systemu zasilania wraz z protokołem rozładowania kontrolnego 2 kpl. baterii.
Wymagane dokumenty po wykonaniu instalacji systemu zasilania gwarantowanego:
wykonany projekt techniczny oraz pełna dokumentacja Techniczno-Ruchowa systemu zasilania,
instrukcja obsługi systemu zasilania w j. polskim,
certyfikaty (ISO) i Deklaracje zgodności (PN/EU/Eurobat, itp.) wystawione przez producenta systemu zasilania oraz baterii akumulatorów, przetłumaczone na j. polski
protokół odbiorczy z wykonanych prac i pomiarów elektrycznych,
karty gwarancyjne, dostarczone w terminie co najmniej 14 dni od podpisaniu protokołu odbioru.
Dostarczenie protokołów, dokumentacji i wszystkich wymaganych dokumentów musi odbyć się przed wystawieniem o płatnością faktury Vat.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
a) Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
b) Projektowanych postanowieniach umowy
Jeżeli w specyfikacji warunków zamówienia podano nazwę handlową materiału, produktu lub jakiekolwiek rozwiązanie producenta siłowni telekomunikacyjnych to należy rozumieć, że zastosowanie produktu wskazuje na przykładowe rozwiązania techniczne o oczekiwanych parametrach przez Zamawiającego. Zamawiający przez to wskazuje na możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych lub lepszych o wyższych parametrach technicznych. Powyższe rozwiązania techniczne powinny posiadać odpowiednie certyfikaty/aprobaty oraz zostać dopuszczone do eksploatacji zgodnie z obowiązującymi przepisami/normami
4.2.6.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
I. Kryterium cena „C” - waga 60%
II. Kryterium okres realizacji „T” waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XVI SWZ oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
dotyczące:
4) zdolności technicznej lub zawodowej – wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje:
a) co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacji z uprawnieniami na stanowisku Eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu: urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1kV – wykaz osób stanowi Załącznik nr 6 do SWZ- zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
b) co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacji z uprawnieniami na stanowisku Dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym: urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1kV– wykaz osób stanowi Załącznik nr 6 do SWZ- zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
c) co najmniej jedną osobę posiadającą odpowiednie przeszkolenie w zakresie obsługi, konserwacji, instalacji i konfiguracji systemów zasilania gwarantowanego z określonego montowanego typu siłowni, potwierdzone odpowiednimi świadectwami/ certyfikatami/ zaświadczeniami wystawionymi przez producenta siłowni lub autoryzowany serwis producenta, potwierdzające odbycie w/w szkoleń przez osoby zespołu – wykaz osób stanowi Załącznik nr 6 do SWZ - zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Zamawiający dopuszcza połączenie wskazanych powyżej uprawnień (tj. uprawnień na stanowisku eksploatacji, uprawnień na stanowisku dozoru, przeszkolenia w zakresie obsługi, konserwacji, instalacji i konfiguracji systemów zasilania gwarantowanego z określonego typu montowanych siłowni pod warunkiem spełnienia przez osoby łączące te uprawnienia wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych uprawnień.
UWAGA: NIE NALEŻY SKŁADAĆ WYKAZU OSÓB WRAZ Z OFERTĄ!
Wykonawca zobowiązany będzie złożyć NA WEZWANIE zamawiającego:
wykaz osób stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ - zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie ZŁOŻONEGO WRAZ Z OFERTĄ oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 5 do SWZ i na podstawie wykazu osób składanego NA WEZWANIE zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ - zamieszczonych na stronie prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający będzie żądał NA WEZWANIE od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
wykaz osób – skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie instalacji i uruchomienia urządzeń zasilania gwarantowanego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia - wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ- opublikowany na stronie prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
a) certyfikat producenta urządzenia zasilającego wydany na wykonawcę w zakresie przeprowadzania montażu, uruchomienia, przeglądów i udzielania gwarancji fabrycznej urządzeń systemów zasilania gwarantowanego producenta, którego urządzenie jest oferowane. Gwarantuje to odpowiedni poziom wiedzy technicznej i budowy urządzeń oraz wykonania usługi na poziomie uznanym przez producenta za równorzędny z fabrycznym. Ważny dokument należy dołączyć do oferty w przypadku wykonawcy niebędącego producentem.
W przypadku złożenia oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia przez producenta urządzenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o byciu producentem urządzenia zasilającego (nie dotyczy baterii i aparatury elektrycznej rozdzielczej i zabezpieczającej).
b) Dokumentacja Techniczno-Ruchowa DTR lub karta katalogowa systemu zasilania gwarantowanego z przedstawieniem wszelkich deklarowanych parametrów technicznych urządzenia. Parametry minimalne wymagane przez Zamawiającego określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia),
c) Karta katalogowa oferowanych baterii.
2. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający będzie zobowiązany w przedmiocie tego uzupełnienia wyłącznie do zażądania od wykonawcy:
złożenia przedmiotowego środka dowodowego, który nie został złożony,
uzupełnienia części złożonego dokumentu o brakującą (niezłożoną) część
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) certyfikat producenta urządzenia zasilającego wydany na wykonawcę w zakresie przeprowadzania montażu, uruchomienia, przeglądów i udzielania gwarancji fabrycznej urządzeń systemów zasilania gwarantowanego producenta, którego urządzenie jest oferowane. Gwarantuje to odpowiedni poziom wiedzy technicznej i budowy urządzeń oraz wykonania usługi na poziomie uznanym przez producenta za równorzędny z fabrycznym. Ważny dokument należy dołączyć do oferty w przypadku wykonawcy niebędącego producentem.
W przypadku złożenia oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia przez producenta urządzenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o byciu producentem urządzenia zasilającego (nie dotyczy baterii i aparatury elektrycznej rozdzielczej i zabezpieczającej).
b) Dokumentacja Techniczno-Ruchowa DTR lub karta katalogowa systemu zasilania gwarantowanego z przedstawieniem wszelkich deklarowanych parametrów technicznych urządzenia. Parametry minimalne wymagane przez Zamawiającego określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia),
c) Karta katalogowa oferowanych baterii.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1). Formularz ofertowy wypełniony we wszystkich pozycjach,
2). Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,
3). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
4). Przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt. 5.8.),
5). Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
6). Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
7). Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.800,00 zł.
1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy o numerze:
49 1010 1010 0022 1913 9120 0000
z dopiskiem „Wadium – nr postępowania 16 /22”
Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium na jednym dokumencie dla wszystkich zadań, przy czym na dokumencie należy wymienić zadania i odpowiadające im kwoty wadium.
UWAGA:
Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia o którym mowa w pkt. 2 ppkt 4) musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: …
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
5. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
(w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w umowie.
Przewidywane zmiany postanowień umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy:
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmian w treści umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza się zmianę wartości Umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT.
2. Każda zmiana Umowy nastąpi w formie pisemnej pod rygorem nieważności, po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku przez jedną ze stron.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-06 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-06 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-04
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 180 dni od daty zawarcia umowy. Powód niedokonania podziału zamówienia na części (jeżeli dotyczy): Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ przedmiot zamówienia stanowi integralne pojedyncze systemy zasilania gwarantowanego, które muszą być dostarczone i uruchomione w całości jako zbiór odpowiednio dobranych i zaprojektowanych do współpracy ze sobą elementów. Zamawiający umożliwia przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej obiektów.