Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” instalacji klimatyzacji II piętra bud. WUW w Poznaniu przy ul. K. Wielkiego 24/26 wraz z konserwacją, przeglądami i serwisem w okresie gwarancji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 16/18
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-713
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pnowaczyk@poznan.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.poznan.uw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” instalacji klimatyzacji II piętra bud. WUW w Poznaniu przy ul. K. Wielkiego 24/26 wraz z konserwacją, przeglądami i serwisem w okresie gwarancji.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1a1ee85-280d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005737/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Wykonanie instalacji klimatyzacji II p. w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w P-niu przy ul. K. Wielkiego 24/26 - w formule „zaprojektuj i wybuduj” wraz z serwisem w okresie gwarancji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia-wuw.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
W celu zachowania poufności informacji zawartych w rzutach pomieszczeń (załącznik nr 4.1 do SWZ) Zamawiający na podstawie przepisu art. 280 ust. 3 ustawy, nie udostępnia ich na stronie internetowej. Odbiór dokumentów następuje po podpisaniu umowy o zachowaniu poufności - załącznik nr 8 do SWZ, po zgłoszeniu przez Wykonawcę danych do ww. umowy.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz. U. z 2020, poz. 344), z zastrzeżeniem wymogów określonych poniżej. 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://zamowieniawuw.ezamawiajacy.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Zamawiający informuje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i
odbierania korespondencji elektronicznej:a) wymagania techniczne urządzeń informatycznych w celu
korzystania z platformy https://zamowienia-wuw.ezamawiajacy.pl:- Komputer PC/MAC z aktualnym
systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;- Dowolna przeglądarka wspierana przez
producenta: MS Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome lub MS Edge z włączoną obsługą
JavaScript;- Zainstalowaną bezpłatną wersję oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej
1.8.0_202;b) ofertę, oświadczenia, dokumenty, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo Wykonawca sporządza w postaci elektronicznej, w
formatach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z poniższym zastrzeżeniem, c)
dokumenty elektroniczne muszą spełniać łącznie następujące wymagania:- być utrwalone w sposób
umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej;- umożliwić prezentację treści w postaci elektronicznej, w
szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;- umożliwić prezentację treści w
postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;- zawierać dane w układzie
niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji.d) Zamawiający zaleca
format .pdf;e) Zamawiający dopuszcza przekazywanie dokumentu elektronicznego w formacie
poddającym dane kompresji (.zip lub .7z), opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;f) dokumenty elektroniczne (tj.: oferty, oświadczenia, o
których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, oraz inne
informacje,oświadczenia lub dokumenty) przekazuje się za pomocą środków komunikacji
elektronicznej; g) Zamawiający wskazuje, że dokumenty przekazane w formie elektronicznej muszą być opatrzone
kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;h) Zamawiający zaleca
wykorzystywanie formatu podpisu PADES w dokumentach w formacie .pdf podpisywanych
kwalifikowanym podpisem elektronicznym;i) Zamawiający zaleca wykorzystywanie formatu podpisu
XAdES w dokumentach innych formatów podpisywanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym;j)
Zamawiający zaleca wykorzystywanie formatu XAdES (Enveloped) w dokumentach formatu .xml
podpisywanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym;2. Zamawiający określa następujące
informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:1) załączony i przesłany przez Wykonawcę za
pomocą platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i
przechowywany jest na serwerach platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do
pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; 2) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę
stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss),
widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie „Data przesłania”;3) o terminie przesłania decyduje
czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o RODO znajdują się w rozdziale XXII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OA-VII.272.5.36.2021.11
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” instalacji klimatyzacji II piętra budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. Kazimierza Wielkiego 24/26 w Poznaniu wraz z konserwacją, przeglądami i serwisem w okresie gwarancji.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) w etapie I – wykonanie i zatwierdzenie przez Zamawiającego koncepcji budowlanej wraz doborem układu klimatyzacji obejmującym:
a) jednostki wewnętrzne i zewnętrzne;
b) podanie proponowanych modeli urządzeń;
c) przebieg instalacji chłodniczej;
d) odprowadzenie skroplin;
e) przebieg instalacji elektrycznej;
f) plan robót budowlanych demontażowych i montażowych;
2) w etapie II – wykonanie dokumentacji projektowej;
3) w etapie III – wykonanie robót budowlanych wielobranżowych
a) demontaż wraz z utylizacją obecnie zamontowanych urządzeń klimatyzacji (potwierdzone protokołem);
b) wykonanie instalacji elektrycznej;
c) montaż nowych urządzeń klimatyzacyjnych;
d) wykonanie instalacji freonowej oraz odprowadzenia skroplin;
e) wykonanie przebić w ścianach i stropach z zabezpieczeniem izolacyjnym otworów;
f) zabezpieczenie istniejącego wyposażenia w pomieszczeniach w trakcie montażu instalacji przed zanieczyszczeniem;
g) wykonanie wszelkich pomiarów i prób szczelności dla zamontowanej instalacji klimatyzacji;
h) wykonanie wszelkich niezbędnych prac budowlanych po zakończeniu prac montażowych;
i) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
4) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych wykonanego systemu klimatyzacji zgodnie z przepisami prawa i warunkami gwarancji, określonymi przez producenta urządzeń oraz konserwacji i serwisu urządzeń klimatyzacyjnych wraz z badaniem szczelności układu freonowego nie rzadziej niż dwa razy w roku kalendarzowym, przed rozpoczęciem sezonu i po zakończeniu lub częściej, jeżeli takie będą zalecenia producenta, w okresie gwarancji udzielonej w ramach umowy, za wynagrodzeniem określonym w ofercie; wynagrodzenie nie ulegnie zmianie w całym okresie obowiązywania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z przedmiotem niniejszego postępowania.
2. Wartość zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp wyniesie do 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie podobne będzie realizowane co najmniej na takich samych lub lepszych zasadach, między innymi w odniesieniu do cen, parametrów, terminów, gwarancji, warunków płatności.
3. Zakres robót podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp: demontaż wraz z utylizacją obecnie zamontowanych urządzeń, instalacje elektryczne, montaż nowych urządzeń klimatyzacyjnych, instalacje freonowe oraz odprowadzenia skroplin, przebicia w ścianach i stropach z zabezpieczeniem izolacyjnym otworów, wykonanie wszelkich pomiarów i prób szczelności dla zamontowanej instalacji klimatyzacji, wykonanie wszelkich niezbędnych prac budowlanych po zakończeniu prac montażowych, sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największa łączną liczbę
punktów za podane kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji Wykonawcy na zgłoszone usterki
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrębnych przepisów, tj. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności polegającej na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła zawierających fluorowane gazy cieplarniane, potwierdzone certyfikatem dla przedsiębiorcy wydanym zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2158 ze zm.).
2. Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj. Wykonawca musi:
1) wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu instalacji klimatyzacji o wartości min. 65 000,00 zł brutto – każda robota;
2) skierować do realizacji zamówienia:
a) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278),
b) co najmniej jedną osobę posiadającą certyfikat kategorii I dla personelu wykonującego czynności w zakresie instalacji, kontroli szczelności, konserwacji lub serwisowania, a także naprawy i likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła, zawierających substancje kontrolowane oraz odzysku substancji kontrolowanych z tych urządzeń, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065 tj.).
Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała ww. uprawnienia i certyfikat.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 2C do SWZ – składanego na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;– składanego na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia. Zamawiający nie wzywa do złożenia ww. dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 1 SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) certyfikatu dla przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2158 ze zm.) uprawniający do prowadzenia działalności polegającej na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła zawierających fluorowane gazy cieplarniane - składanego na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia;
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ – składanego na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia;
a) dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
c) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ – składanego na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1 000 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego pełnomocnictwa.
2) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) W odniesieniu do warunku dotyczącego uprawnienia dotyczącego działalności gospodarczej lub zawodowej, warunek ten będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) W przypadku, o których mowa w pkt. 3 i 4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 2E do SWZ.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
7) Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie - załącznik nr 2A do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie załącznik2B i 2C do SWZ składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy muszą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy zgodnie z przesłankami art. 455 z wyłączeniem ust. 1 pkt. 2 lit a ustawy Pzp.
3. Dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy, w następujących przypadkach:
1) zaistnieją sytuacje, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy, w szczególności będące następstwem nieterminowego przekazania terenu robót, braku dostępu do terenu robót,;
2) wystąpi siła wyższa, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwią wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć i którym ani Zamawiający, ani Wykonawca nie mogli zapobiec lub ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać;
3) wystąpią okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, które mają wpływ na należyte wykonanie przedmiotu umowy.
4. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 3 pkt 3, wpływają na należyte wykonanie umowy, w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonuje zmiany umowy, o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, w szczególności przez:
1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części;
2) zmianę sposobu wykonywania robót budowlanych;
3) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy
– o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
5. W przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 3 pkt 3, mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, Zamawiający, w uzgodnieniu z Wykonawcą, może dokonać zmiany umowy, zgodnie z ust. 4.
6. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 2 - 5, następuje na pisemny wniosek Strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływu zmiany na termin zakończenia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: http://zamowienia-wuw.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-25 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-23
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Informacje dotyczące podmiotów zagranicznych są w rozdziale VII SWZ.