Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na kompleksowe wykonywanie robót remontowo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na kompleksowe wykonywanie robót remontowo -budowlanych lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i części wspólnych w zasobach należących do PTBS sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2021-10-25
  • ZamawiającyPoznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-08
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na kompleksowe wykonywanie robót remontowo -budowlanych lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i części wspólnych w zasobach należących do PTBS sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630682977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konfederacka 4

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-281

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8508321

1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8508300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ptbs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptbs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na kompleksowe wykonywanie robót remontowo -budowlanych lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i części wspólnych w zasobach należących do PTBS sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fcda5a6-2737-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl/ptbs

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczenia, o których mowa w niniejszej SWZ, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl/ptbs
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Nie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych została określona w Rozdziale XXV SWZ znajdującej się pod adresem www.platformazakupowa.pl/ptbs

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-10/PP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest przeprowadzenie czynności proceduralnych w trybie podstawowym bez negocjacji mającym na celu zawarcie umowy ramowej na „Kompleksowe wykonywanie robót remontowo- budowlanych lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i części wspólnych w zasobach należących do Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o.o.”

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:
- doświadczenie;
Spełnieniem tego warunku będzie przedstawienie przez wykonawcę wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących co najmniej pięciu robót o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (remont mieszkań, pomieszczeń użytkowych itp.), określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- kwalifikacje zawodowe;
Spełnieniem tego warunku przez wykonawcę jest posiadanie uprawnień kwalifikacji wydanych przez właściwe instytucje, w branży elektrycznej. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie/a dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
wykonawcy, podwykonawcy, podmiotu trzeciego stanowiące załączniki nr 2 do SWZ, 2. wykaz robót
budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości,
daty i miejsca wykonania – załącznik nr 6 do SWZ. Z niniejszego wykazu należy wytypować co
najmniej pięć robót budowlanych o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia
(remonty mieszkań, pomieszczeń użytkowych itp.) i załączyć do wykazu poświadczenia (np.
referencje, dowody) określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący,
czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.3. świadectwa
kwalifikacyjne uprawniające do prowadzenia prac przy instalacji i sieci elektrycznych. W przypadku nie
posiadania niniejszych uprawnień przez wykonawcę, winien on złożyć oświadczenie, że przed
rozpoczęciem prac związanych z pracami elektrycznymi, wykonawca przedłoży Zamawiającemu
stosowne świadectwa kwalifikacyjne podwykonawców lub podmiotów innych, 4. Opłaconą polisę OC, a
w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł.5. jeżeli wykonawca będzie korzystał z podwykonawstwa należy
podać jaki zakres prac zostanie zlecony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ. Jeżeli wykonawca nie
będzie korzystał z podwykonawstwa należy na załączniku nr 7 do SWZ napisać „nie dotyczy” i załączyć
druk do oferty,6. Oświadczenie wykonawcy świadczące, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia
Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, które będą wykonywały przedmiot
zamówienia zatrudnione będą na umowę o pracę- załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie/a dotyczące niepodleganiu wykluczeniu (przesłanki obligatoryjne) wykonawcy, podwykonawcy, podmiotu trzeciego stanowiące załącznik i 3 do SWZ,
2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy,
3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.109 ust. 1 pkt 5)-10) - załącznik nr 12 do niniejszego SWZ.
4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5) i 6) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający będzie wymagał od podmiotów trzecich:oświadczenie/a dotyczące niepodleganiu wykluczeniu (przesłanki obligatoryjne) i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wykonawcy, podwykonawcy, podmiotu trzeciego stanowiące załączniki nr 2 i 3 do niniejszego SWZ, c) jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotu trzeciego podpisuje uprawniony przedstawiciel podmiotu trzeciego jednym z dopuszczonych w niniejszym postępowaniu rodzajem pod elektronicznego, d) jeżeli dotyczy – pełnomocnictwo, podpisuje uprawniony przedstawiciel podmiotu trzeciego jednym z dopuszczonych w niniejszym postępowaniu rodzajem podpisu elektronicznego, e) dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy jedynie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – dokument winien być przedstawiony w formie elektronicznej i opatrzonym jednym z dopuszczonych w niniejszym postępowaniu rodzajem podpisu elektronicznego, f) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub
art. 14 RODO- załącznik nr 10 do swz.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały określone we wzorach umów stanowiących załączniki nr 4 i 4a od niniejszego SWZ.2. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian treści umowy o roboty budowlane:1) zmianie postanowień dotyczących terminu wykonania umowy:a) w przypadku zaistnienia konieczności dostosowania terminu do zmienionych potrzeb Zamawiającego, zaistniałych na skutek zdarzeń
lub okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawieraniu umowy o roboty budowlane,b) gdy zajdzie konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych zleconych przez Zamawiającego, a ich realizacja uniemożliwia wykonanie zadania w terminach przewidzianych umową, 2) zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia objętego umową o roboty budowlane, z jednoczesnym odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia – z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego,3) zmianie postanowień dotyczących
wynagrodzenia określonego w umowie o roboty budowlane - w przypadku zmiany stawki podatku VAT lub akcyzowego,4) wprowadzeniu robót zamiennych, nie wykraczających poza zakres zobowiązania umownego Wykonawcy, polegających jedynie na modyfikacji robót określonych w dokumentacji lub zastąpieniu ich innymi tożsamymi robotami. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 wymagają formy aneksu, zawartego na piśmie pod rygorem nieważności.
4. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany, zatwierdzonego przez Inwestora.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-25 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/ptbs

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-25 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby z doświadczeniem w murowaniu lub ociepleniu - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam osoby z doświadczeniem w murowaniu lub ociepleniu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI