Wykonanie sieci teleinformatycznej w serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie sieci teleinformatycznej w serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-09-30
  • ZamawiającyOpolski Urząd Wojewódzki w Opolu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-15
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie sieci teleinformatycznej w serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514325

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opole.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie sieci teleinformatycznej w serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95756468-15e7-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009873/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wykonanie sieci teleinformatycznej w serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://opole-uw.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://opole-uw.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
luboświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów zdnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz.2452).2.
Środkiemkomunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe
złożeniena Platformie dostępnej pod adresem https://opole-uw.logintrade.net/ w wierszu oznaczonym
tytułemoraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy
Przetargowejprzez Wykonawcę jest bezpłatne.3. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania
dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przyużyciu Platformy Przetargowej:a) rekomendowane przeglądarki internetowe:
Internet Explorer 8,Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31,
Mozilla Firefox 26,Opera 18, b) pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet,
zainstalowana wtyczka flash -flash player - dotyczy kupca, obsługa przez przeglądarkę protokołu
XMLHttpRequest – ajax, włączonaobsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej
500 KB/s, zainstalowany AcrobatReader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE
Runtime Environment 6 Update 24lub nowszy. 4. Rekomendowane formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp,application/msword, application/drafting, image/gif, application/xcompressed,
application/x-gzip,multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex,
application/pdf, image/pict, image/png,application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf,
application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel,
application/x-excel, application/vnd.ms-excel,application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml,
application/x-zip-compressed, application/zip,application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/xmsvideo,
audio/x-ms-wma,application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad,
application/x-acad,application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg,
application/x-autocad,image/vnd.dwg, drawing/dwg 5.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami zapomocą poczty elektronicznej, email : przetargi@opole.uw.gov.pl6. Sposób
sporządzenia dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń musi być zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452) oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju,Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych orazinnych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz.2415).7.Pozostałe wymagania zostały opisane w
Regulaminie portalu PZP24.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozp. Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) (dalej: RODO), informuję że: 1.
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Wojewoda Opolski, którego siedzibą jest OUW
w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, tel. 774524125, email: bok@opole.uw.gov.pl 2.
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo
kontaktować listownie na adres: OUW w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole lub poprzez adres
email: iod@opole.uw.gov.pl 3. Państwa dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO, a mianowicie przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych
ciążących na administratorze, wynikających w szczególności z: a. Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Pzp
(Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm), b. Rozp. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), c. Ustawy o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach (t.j.Dz. U. z 2018 r. poz. 217 ze zm.).4. Państwa dane osobowe będą
przechowywane przez okres wynikający z ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach tj. przez okres 5 lat, liczony od dnia zakończenia postepowania o udzielenie
zamówienia.5. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa
danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach: - na podstawie art.
18 ust. 3 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Pzp–jeżeli Państwa dane zostaną objęte tajemnicą
przedsiębiorstwa,- na podstawie art.18 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Pzp-jeśli jest to
uzasadnione ochroną prywatności, - na podstawie art. 74 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Pzp.
Zasady ograniczające jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie mają
zastosowania dla podmiotów uprawnionych do dokonania czynności kontrolnych na podstawie
przepisów prawa (np. Prezes UZP,KAS, NIK). Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach
związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Administrator
zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych
w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Odbiorcą danych mogą być również podmioty
uprawnione do obsługi doręczeń przy użyciu środków komunikacji elektronicznej oraz operator
pocztowy. 6. Państwa dane nie będą przekazywane do Państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowych. 7. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia: -
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii–na zasadach określonych w art. 15 RODO: -prawo do sprostowania swoich danych–na zasadach określonych w art. 16 RODO: -prawo do
usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania
się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej– na
zasadach określonych w art. 17 RODO: -prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym
przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa – na zasadach określonych w
art. 18 RODO. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym IOD .

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BOU.V.272.15.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie sieci teleinformatycznej w serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu. Szczegółowy zakres zamówienia stanowią prace w zakresie budowy dróg kablowych, wyposażenia szaf dystrybucyjnych, montażu kabli światłowodowych sieci szkieletowej, budowy i montażu punktów logicznych, okablowania poziomego sieci strukturalnej, instalacji zasilającej punkty logiczne i dystrybucyjne oraz instalacji uziemiającej i wyrównawczej w serwerowni GPD2 budynku głównego Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - załącznik nr 2 do SWZ, wykonana przez RK Projekt Rafał Królikowski z siedzibą: ul. Lekcyjna 95, 51-169 Wrocław, obejmująca projekt budowlany i wykonawczy, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót.
UWAGA:
- Dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie prac na I piętrze i w serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego natomiast zakres przedmiotowego postępowania dotyczy tylko wykonania sieci w serwerowni GPD2 znajdującej się na parterze budynku głównego OUW.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji producenta na zainstalowany system okablowania strukturalnego systemowego.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna i zawodowa:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną z zakresu instalacji światłowodowych na kwotę co najmniej
130 000 zł brutto, polegającą na wykonaniu lub wymianie okablowania strukturalnego oraz
- dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję:
kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
oraz
kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacje elektryczne.
W/w osoby winny posiadać prawo do wykonywania tych funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 7 do SWZ);
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 8 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania
znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy zawartych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://opole-uw.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam mixokreta do wypożyczenia w czerwcu na 2 doby-Tułowice
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam mixokreta do wypożyczenia w czerwcu na 2 doby. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI