Dostawa ręcznych miotaczy pieprzu o poj. 75 ml w ilości: 10 790 szt. w zamówieniu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa ręcznych miotaczy pieprzu o poj. 75 ml w ilości: 10 790 szt. w zamówieniu podstawowym oraz do 2000 szt. w zamówieniu opcjonalnym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-09-22
  • ZamawiającyKomenda Główna Policji
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-15
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ręcznych miotaczy pieprzu o poj. 75 ml w ilości: 10 790 szt. w zamówieniu podstawowym oraz do 2000 szt. w zamówieniu opcjonalnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Policji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012137497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puławska 148/150

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniakgp@policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ręcznych miotaczy pieprzu o poj. 75 ml w ilości: 10 790 szt. w zamówieniu podstawowym oraz do 2000 szt. w zamówieniu opcjonalnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e43e9af-0ef8-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017157/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Ręczne miotacze pieprzu 75 ml

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne, związane z wykorzystaniem Platformy, zostały
przedstawionew Rozdziale XII SWZ oraz na stronie Platformy E-Zamawiający w zakładce Regulacje i
proceduryprocesu zakupowego (Instrukcja dla Wykonawców)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 140/Cut/21/ŁK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ręcznych miotaczy pieprzu o poj. 75 ml w ilości: 10 790 szt. w zamówieniu podstawowym oraz do 2000 szt. w zamówieniu opcjonalnym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 2 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35200000-6 - Sprzęt policyjny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) zamówienie podstawowe (gwarantowane), tj. 10 790 szt. – zgodnie z ofertą Wykonawcy, termin wymagany do 50 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
2) zamówienie opcjonalne w przypadku skorzystania z prawa, tj. do 2000 szt. – do 50 dni (zgodnie z ofertą wykonawcy) kalendarzowych od daty wystawienia Oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.

Zamawiający jest uprawniony do złożenia pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż do 15 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Zamawiający może wystąpić do Wykonawcy z pisemnym oświadczeniem o skorzystaniu z prawa opcji po terminie, o którym mowa powyżej. W takim przypadku Zamawiający musi uzyskać pisemną zgodę Wykonawcy na zrealizowanie zamówienia w ramach prawa opcji.

Prawo opcji może być wykorzystane jednorazowo, bądź wielokrotnie w okresie obowiązywania umowy, o ile poszczególne oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji będą dokonywane w terminach i na warunkach określonych w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp i niniejszej SWZ oraz łącznie uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 75

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji umowy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.
2. O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu oraz spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj.
Koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wydanym zgodnie z ustawą z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią oraz amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17 września 2019 r. w sprawie klasyfikacji rodzajów materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagane uzyskanie koncesji

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (dotyczy wykonawców a także podwykonawców, podmiotów trzecich):
1.2.1 oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
1.2.2 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (dotyczy wykonawców):
1.1.2. Koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wydanym zgodnie z ustawą z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią oraz amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17 września 2019 r. w sprawie klasyfikacji rodzajów materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagane uzyskanie koncesji

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

5. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących środków dowodowych:
a. karty katalogowe do oferowanego wyrobu;
b. Karta charakterystyki do oferowanego wyrobu;
c. Karta charakterystyki substancji czynnej znajdującej się w ręcznym miotaczu pieprzu;
d. Aktualny atest higieniczny, wydany przez PZH lub inną instytucję posiadającą akredytowane laboratorium na terenie Polski lub Unii Europejskiej, na mieszankę stosowaną w ręcznych miotaczach pieprzu. Ważność atestu musi być, co najmniej tak długa jak obowiązująca na miotacze gwarancja;
e. Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawniającego do kontroli jakości potwierdzające, że miotacze pieprzu odpowiadają określonym normom lub specyfikacji technicznej.
f. Oświadczenie dostawcy czy oferowany produkt jest sklasyfikowany jako wyrób aerozolowy czy jako gaz pod ciśnieniem

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

6. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
7. Przepisu ust. 6 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca składa Ofertę poprzez: wypełnienie na Platformie Formularza oferty (część A)
orazdodanie w zakładce „OFERTY" Formularza ofertowy (część B), o treści zgodnej z
załącznikiem nr 1 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy
wspólnieubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawiezamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się
odpowiednio dowykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Jeżeli w
wynikuprzeprowadzonego postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie
ubiegającychsię o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w
sprawiezamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy:
1. w zakresie zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku przedłużającej się procedury udzielania zamówienia publicznego na skutek korzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej; w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o czas trwania procedury odwoławczej,
2. w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku możliwości zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, nie powodujących podwyższenia ceny.
3. w zakresie zmiany wartości umowy, w przypadku gdy nastąpiła zmiana wysokości podatku od towarów i usług VAT; w tym przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ceny o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 wymagają zgody obu stron i muszą być dokonywane w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-22 09:50

8.2.) Miejsce składania ofert: strona internetowa Platformy zakupowej: https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-22 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale IX ustawy Pzp.
2.Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego,
podjętąw postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym
systemiezakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na
projektowanepostanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, ozawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie
kwalifikowaniawykonawców lub konkursie, do której zamawiający był obowiązany na podstawie
ustawy; 3)zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub
zorganizowaniakonkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.3.
Odwołującyprzekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo
postaciOgłoszenie nr 2021/BZP 00023936/01 z dnia 2021-03-262021-03-26 Biuletyn Zamówień
Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli
zostało wniesione ono w formie pisemnej, przedupływem terminu do wniesienia odwołania, w
taki sposób, alby mógł on zapoznać się z jegotreścią przed upływem tego terminu. 4. Odwołanie
wnosi się w terminie 5 dni od dniaprzekazania informacji o czynności Zamawiającego
stanowiącej podstawę jego wniesienia –jeżeli informacja została przekazana przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, albo wterminie 10 dni – jeżeli informacja została przekazana w inny sposób. 5. Odwołanie wobec treściogłoszenia wszczynającego
postępowanie o udzielenie zamówienia wnosi się w terminie 5 dniod dnia zamieszczenia
ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 6. Odwołanie wnosi siędo Prezesa Izby.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI