Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Przebudowa oświetlenia ulic Wspólnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Przebudowa oświetlenia ulic Wspólnej i Złotej w Kielcach” w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Kielce”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-15
  • Numer ogłoszenia539421-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 539421-N-2020 z dnia 2020-05-15 r.

Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Przebudowa oświetlenia ulic Wspólnej i Złotej w Kielcach” w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Kielce”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 29100934300000, ul. ul. Prendowskiej  7 , 25-395  Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 34 02 802 wew. 822, 832, , e-mail wzp@mzd.kielce.pl, , faks 41 362 16 80; 34 02 830.
Adres strony internetowej (URL): www.mzd.kielce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mzd.kielce.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mzd.kielce.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, 25-395 Kielce, ul. Prendowskiej 7

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Przebudowa oświetlenia ulic Wspólnej i Złotej w Kielcach” w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Kielce”
Numer referencyjny: WZP.26.1.25.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn:„Przebudowa oświetlenia ulicy Wspólnej i Złotej w Kielcach”w ramach zadania inwestycyjnego pn:„Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Kielce” 2. Roboty budowlane dla ww. zadania obejmują demontaż oświetlenia ulicznego, ułożenie nowej linii kablowej zasilającej oświetlenie uliczne wraz z zabudową nowych słupów oświetleniowych i wysięgników z oprawami drogowymi wykonanymi w technologii LED.

II.5) Główny kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. polegających m.in. na: demontażu oświetlenia ulicznego, ułożeniu nowej linii kablowej zasilającej oświetlenie uliczne wraz z zabudową nowych słupów oświetleniowych i wysięgników z oprawami drogowymi wykonanymi w technologii LED, do kwoty netto 37 765,56 PLN.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawcy: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie (zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej:- jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie oświetlenia zewnętrznego lub linii elektroenergetycznych niskiego napięcia o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Uwaga:Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.b) Osób:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże dysponowanie osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami oraz doświadczeniem, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej:- jednej osoby do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i posiadającej doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Kierownika Budowy / Robót przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie oświetlenia zewnętrznego lub linii elektroenergetycznych niskiego napięcia.Uwaga:Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U z 2019 r. poz. 1186) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 ) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 1725).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, żeWykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobówtechnicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarczeWykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki dotyczącezdolności technicznej lub zawodowej opisane w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszeniazostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia wykażą, że łącznie spełniają ww. warunki. 3. Wykonawca może w celupotwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w sekcji III.1) niniejszego ogłoszeniaw stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celupotwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.Uwzględniając dyspozycję art. 26 ust 6 PZP Zamawiający dla potwierdzenia braku podstawdo wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 skorzysta z dokumentów znajdujących sięw ogólnodostępnych bazach danych. 2) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albobraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądźinformacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Potwierdzających spełnienie przez wykonawcę warunków dotyczących zdolnościtechnicznej lub zawodowej: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zzałączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2)Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a takżezakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowaniatymi osobami. 3) Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcędokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio dowłaściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o dodatkoweinformacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w sekcji III.4) pkt 1niniejszego ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którymWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nieotwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. (Dokumenty powinny być wystawionenie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Jeżeli w kraju, wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania maosoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.,zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby,której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tejosoby. Wymogi aktualności takich dokumentów stosuje się analogicznie jak powyżej. 3. Wprzypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiającymoże zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokumentdotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Zamawiającyżąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innychpomiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, przedstawienia w odniesieniu do tychpodmiotów dokumentów wymienionych odpowiednio w sekcji III.4) pkt 1 niniejszegoogłoszenia. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowejinformacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawićdowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnieniaodpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może nakażdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórychoświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniająwarunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, żezłożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnychoświadczeń lub dokumentów. 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Zobowiązanie podmiotówdo oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjizamówienia - w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów wcelu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych, 00/100) przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Kierownika Budowy 10,00
Okres gwarancji jakości na roboty budowlane i zastosowane materiały oraz urządzenia 20,00
Posiadanie certyfikatu ENEC PLUS 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający może dokonać zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1)Zmianaterminu wykonania zamówienia w zakresie adekwatnym do przyczyny powodującejkonieczność zmiany w następujących przypadkach: a)opóźnienia w zawarciu umowy,uniemożliwiające rozpoczęcie prac spowodowane w szczególności korzystaniem przezwykonawców ze środków ochrony prawnej określonych w PZP, obejmujące okres od momentuwniesienia odwołania do czasu ogłoszenia przez Krajową Izbę Odwoławczą orzeczenia lubspowodowane podjętymi ewentualnie przez Zamawiającego czynnościami zmierzającymi dozwiększenia kwoty jaką może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, b)wystąpienia wadDokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania zmian w Dokumentacjiprojektowej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robótmających wpływ na termin wykonania robót, c)zmian spowodowanych wyjątkowoniesprzyjającymi warunkami klimatycznymi, uniemożliwiającymi prowadzenie prac lub robótbędących przedmiotem umowy, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,jeżeli konieczność wykonania prac lub robót w tym okresie, przeprowadzania prób i sprawdzeńoraz dokonywanie odbiorów nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosiodpowiedzialność. Wyjątkowo niesprzyjające warunki klimatyczne to takie warunki, którełącznie: - biorąc pod uwagę wymogi reżimów technologicznych determinujących wykonanieposzczególnych robót skutkują wstrzymaniem prowadzenia tychże robót oraz - ilość dniwystępowania czynników klimatycznych lub intensywność opadów skutkująca przeszkodami,o których mowa powyżej jest większa od średniej z ostatniego pięciolecia licząc od datyskładania ofert wstecz, okresem porównawczym będzie miesiąc, d) wystąpienie siły wyższejnp. pożaru, powodzi, itp., o czas w jakim dane zjawisko uniemożliwiło prowadzenie robót lubo czas jaki jest niezbędny na naprawę uszkodzeń powstałych w wyniku działania siły wyższej,e) wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego (Zamawiającego), które nie jestnastępstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) wystąpieniakonieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, lub w przypadkach określonychw ppkt. 2, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, g) wystąpienienieprzewidzianych w dokumentacji projektowej warunków archeologicznych, geologicznych,hydrologicznych lub wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionychprzez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypału itp., h)zmiany będące następstwem osób trzecich, i) zmiany będące następstwem działania organówadministracji w szczególności wynikających z terminów wydania przez organy administracjidecyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, itp., j) zmiany przepisów prawa związanych z realizacjąprzedmiotowej roboty, k) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności domiejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 2)Zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, wynagrodzenia lub zmianyterminu zakończenia robót w zakresie adekwatnym do przyczyny powodującej koniecznośćzmiany, w następujących przypadkach: a) zaistnienie okoliczności powodujących, żewykonanie umowy zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową nie jest możliwe, czegonie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmian wynikających z poleceń, októrych mowa w §4 i §5 umowy szczegółowej, b) rezygnacja z części robót lub zmiana ilościwymienionych np.: w pozycjach kosztorysów ofertowych i zbiorczego zestawienia wartościrobót), c) zmian technologicznych, o ile są korzystne dla Zamawiającego i spowodowanych m.in. następującymi okolicznościami: - pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszejgeneracji niż wskazane w dokumentacji projektowej, pozwalających na zaoszczędzeniekosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotuumowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości przedmiotu umowy; - pojawienie sięnowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót budowlanych stanowiących przedmiotumowy, powodującej zmianę sposobu wykonania umowy, pozwalającej na skrócenie czasurealizacji przedmiotu umowy lub zmniejszenie kosztów wykonywanych prac lub robót, jakrównież kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, pod warunkiem osiągnięcianiemniejszych parametrów końcowych wykonanych robót, na umotywowany wniosekWykonawcy po akceptacji Zamawiającego; - konieczność zrealizowania przedmiotu umowyprzy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych posiadającychświadectwa dopuszczenia do eksploatacji typów budowli i urządzeń, ze względu na zmianyobowiązującego prawa; - w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okolicznościwymienionych powyżej możliwa jest zmiana materiału i technologii wykonania przedmiotuumowy i konstrukcji obiektów budowlanych jak również zmiany lokalizacji obiektówbudowlanych i urządzeń w zakresie adekwatnym do przyczyny powodującej koniecznośćzmiany; - zastosowanie technologii pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacjiprzedmiotu umowy lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót albo zaoszczędzenieczasu czy kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, d) odmienne od przyjętych wdokumentacji projektowej warunki geologiczne i hydrologiczne skutkujące niemożliwościązrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, e)konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem Umowy, przyzastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane wDokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonychwad tej Dokumentacji lub zmianystanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianychrozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu Umowy, f)odbiegających od przyjętych w Dokumentacji projektowej warunków terenu budowy, wszczególności napotkania nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci,instalacji lub innych obiektów budowlanych, warunków gruntowo-wodnych, g) koniecznośćzrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lubmateriałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, h) wystąpienia kolizji zplanowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, i) zaistnieniainnych okoliczności prawnych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lubnależytego wykonania Umowy, zgodnie z jej postanowieniami, 3. Zmiany osobowe w zakresiepełnienia funkcji kierowników budowy lub robót, legitymujących się, co najmniejrównoważnymi uprawnieniami opisanymi w warunkach przetargowych lub wynikających zobowiązujących przepisów prawa, 4. Zmiana umowy w przypadku, gdy Wykonawcę, któremuZamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawiepostanowień umownych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 PZP b) w wyniku połączenia,podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowegoWykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału wpostępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobąinnych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązańwykonawcy względem jego podwykonawców. 5. Jeżeli umowa zostanie zawarta na okresdłuższy niż 12 miesięcy Zamawiający wprowadzi zmianę wysokości wynagrodzenia należnegoWykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracęustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnymwynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniuzdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżelizmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu odpowiedni wniosek o zmianęumowy z uzasadnieniem. Każdorazowo taki wniosek będzie weryfikowany przezZamawiającego. 6. Inne zmiany: a) ustawowa zmiana podatku od towarów i usług – VAT, b)zmiana nazwy zadania, c) zmiana nazwy Wykonawcy, d) zmiana lub wprowadzenie częścizamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, wraz z podaniem nazwyPodwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, e) przewidziane w art. 144 ust. 1 PZP. 7. Niestanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy PZP następujące zmiany: a)danych teleadresowych b) zmiany w Harmonogramie rzeczowo-finansowym nie skutkującezmianą końcowego terminu wykonania przedmiotu Umowy. 8. Jeżeli Wykonawca uważa się zauprawnionego do zmiany Umowy na podstawie okoliczności wskazanych w niniejszymartykule oraz w zakresie w nim określonym, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemuwniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności, stanowiącychpodstawę takiej zmiany. 9. Wniosek, o którym mowa w pkt 8 powinien zostać przekazanyniezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Wykonawcadowiedział się o zdarzeniu lub okoliczności, uzasadniającym zmianę Umowy. 10. Wniosek, októrym mowa w pkt 8 powinien zawierać w szczególności: propozycję zmiany, uzasadnieniefaktyczne i prawne dla proponowanej zmiany, kalkulację zmiany ceny, jeśli zmiana Umowydotyczy również zmiany ceny, propozycję zmienionego harmonogramu rzeczowo-finansowegooraz inne dokumenty potrzebne do rozpatrzenia wniosku. 11. W przypadku zmianwynikających z powyższych zapisów wymagana będzie zgoda Zamawiającego i zawarciestosownego aneksu do umowy. Zawarcie aneksu do umowy nie będzie wymagane w przypadkuokreślonym w pkt.2)lit b) w zakresie zmiany ilości robót oraz zmian wynikających z poleceńZamawiającego, o których mowa w §4 i §5 umowy szczegółowej. 12. Umowa może uleczmianie w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, któremogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, na warunkach i w zakresie zgodnym z art. 15rustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem,przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanychnimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 374, ze zm.)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-02, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> 1. Oferta musi być napisana w języku polskim. 2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwosci uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – 25-395 Kielce, ul. Prendowskiej 7 (salakonferencyjna), w dniu 02.06.2020r., o godzinie 10:00. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegaćsię o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku, o którym mowa w pkt 2, Wykonawcyustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniaalbo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4. Zgodnie z art. 141 PZP Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1 PZP, ponoszą solidarnąodpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonaniaumowy. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1)żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego w okolicznościach, o których mowa w sekcji III.2) niniejszego ogłoszenia,natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie zwymogami zawartymi w sekcji III.1) niniejszego ogłoszenia; 2) oświadczenia o których mowaw sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia; 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, o którym mowa w sekcji III.7) pkt 5 niniejszego ogłoszenia składakażdy z Wykonawców; 4) na wezwanie Zamawiającego zobowiązani są złożyć dokumenty ioświadczenia, o których mowa w sekcji III.5) niniejszego ogłoszenia przy czym: a) dokumentyi oświadczenia o których mowa w sekcji III.5.1) składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w sekcjiIII.1) niniejszego ogłoszenia. b) dokumenty i oświadczenia o których mowa w sekcji III.4)składa każdy z nich.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma zleci prace brukarskie na terenie woj.świętokrzyskiego
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy do współpracy brygady/firmy brukarskiej. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI