Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w formule Zaprojektuj i wybuduj obejmujących
modernizację systemu klimatyzacji precyzyjnej oraz zabudowę zimnego korytarza w serwerowni głównej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Świętokrzyska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-314
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@tu.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w formule Zaprojektuj i wybuduj obejmujących
modernizację systemu klimatyzacji precyzyjnej oraz zabudowę zimnego korytarza w serwerowni głównej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61415163-778c-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00111961/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana (modernizacja) systemu klimatyzacji w serwerowni uczelnianej.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Krajowy Magazyn Danych. Uniwersalna infrastruktura dla składowania i udostępniania danych oraz efektywnego przetwarzania dużych wolumenów danych w modelach HPC, BigData i sztucznej inteligencji” numer umowy: POIR.04.02.00-00-D010/20
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://tu-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tu-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:- Dopuszczalne przeglądarki
Internetowe : a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, b)
Google Chrome 31 c) Mozilla Firefox 26 d) Opera 18 - Pozostałe wymagania techniczne: a) dostęp do
sieci Internet; b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax; c) włączona
obsługaJavaScript; d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; e) zainstalowany
Acrobat Reader; f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6
Update 24 lub nowszy.Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: Zamawiający wskazuje na format
przesyłanej przez Wykonawcę środkiem komunikacji elektronicznej oferty: „pdf”. Jednak Wykonawca
może przygotować ofertę w każdym innym formacie określonym treścią Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r., w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów
elektronicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1320). Dopuszczalny format kwalifikowalnego podpisu Platforma
wspiera rozwiązania dostarczane przez firmy:• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum
Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir
Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto
Technologies SA.• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.W
razie wystąpienia jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: 71 787
37 27,
e-mail: helpdesk@logintrade.netSzczegółowe instrukcje dla Wykonawców dotyczące zadawania pytań
do postępowania; składania ofert oraz wysyłania korespondencji w prowadzonym postępowaniu
dostępne są na Platformie przetargowej pod adresem
https://tukielce.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA ZAMAWIAJACEGO W
ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ZAWARTA JEST W SEKCJI XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZA-381-1/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „Zaprojektuj i wybuduj” obejmujących modernizację klimatyzacji precyzyjnej oraz zabudowę zimnego korytarza w serwerowni głównej Politechniki Świętokrzyskiej w ramach projektu: Krajowy Magazyn Danych. Uniwersalna infrastruktura dla składowania i udostępniania danych oraz efektywnego przetwarzania dużych wolumenów danych w modelach HPC, BigData i sztucznej inteligencji” numer umowy: POIR.04.02.00-00-D010/20
Zakres robót obejmuje:
1. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na modernizację klimatyzacji precyzyjnej wraz z zabudową zimnego korytarza w serwerowni głównej Politechniki Świętokrzyskiej wraz z uzyskaniem akceptacji rozwiązania przez Zamawiającego.
2. Wykonanie robót budowlanych m.in:
Montaż 3 szt. nowych szaf klimatyzacji precyzyjnej
Montaż zabudowy korytarza zimnego.
Montaż nawilżaczy pomieszczeniowych wraz z wymaganymi instalacjami
Dostosowanie systemu dystrybucji powietrza do wydajności nowych urządzeń do klimatyzacji precyzyjnej
Zabudowa korytarza zimnego
Montaż na dachu 3 szt. skraplaczy/drycoolerów
Montaż instalacji R410A oraz mieszaniny woda-glikol
Montaż instalacji elektrycznej zasilającej nowe urządzenia
Montaż systemu sterowania nowymi urządzeniami wraz z niezbędnymi czujnikami
Montaż urządzeń do uzupełniania glikolu w instalacji
Dokonanie przeglądu istniejącego systemu gaszenia gazem w celu określenia ewentualnego zakresu modernizacji
Malowanie pomieszczenia serwerowni
Demontaż i utylizacja istniejących szaf klimatyzacji precyzyjnej wraz z innymi robotami towarzyszącymi
Instruktaż pracowników z obsługi zainstalowanych urządzeń potwierdzone protokołem w terminie ustalonym z Zamawiającym
Szczegółowy opis robót budowlanych zawiera załącznik nr 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp oraz spełniają niżej wskazane warunki udziału w postępowaniu:
a) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej
- o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę gwarancyjną o wysokości minimum 1 000 000,00 zł.
b) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca posiada Certyfikat dla przedsiębiorcy F Gaz, wydany przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie Instalacji oraz konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych( Dz. U. z 2020 r. poz. 2065).
Wykonawca dysponuje co najmniej 2 osobami, posiadających aktualne świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu urządzeń, instalacji i sieci grupy 1
Wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - dwie roboty budowlane w ramach, których wykonano system klimatyzacji precyzyjnej, w tym jedną obejmującą system klimatyzacji w serwerowni o wartości minimum 500 000, 00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Certyfikat dla przedsiębiorcy F Gaz, wydanego przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie instalowania, konserwacji lub serwisowania i likwidacji stacjonarnych urządzeń klimatyzacyjnych zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych( Dz. U. z 2020 r. poz. 2065).
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1 000 000,00 zł.
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie, że oferowane roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia kart katalogowych oferowanych jednostek klimatyzacji oraz jednostki głównej systemu monitoringu środowiska w celu potwierdzenia spełnienia wymagań.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Karty katalogowe oferowanych jednostek klimatyzacji oraz jednostki głównej systemu monitoringu środowiska
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty zgodnie z zapisami w projekcie umowy oraz w zakresie uregulowanym w art. 454 oraz 455 Pzp. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-04 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://tu-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-04 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający dokonuje zmiany w SWZ w zakresie :
Sekcji III SWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA poprzez dopisanie pkt. 5 o brzmieniu:
„5. Zamawiający informuje , iż możliwe jest przeprowadzenie wizji lokalnej w celu oględzin miejsca wykonania przedmiotu zamówienia. Przeprowadzenie wizji lokalnej ustala się na dzień 24.01.2022r. poniedziałek o godz. 10.00.w budynku C, pok. 2.05.HC Politechniki Świętokrzyskiej, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7,
Każdy z wykonawców winien zgłosić Zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej drogą elektroniczną na adres: tomasz.stefanczyk@tu.kielce.pl lub telefonicznie nr 41 34 24 405.