Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie przebudowy linii napowietrznej nN 0,4kV na linie kablowe niskiego napięcia (komunalnej i oświetlenia ulicznego) w ulicy Andriollego w Otwocku (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Otwocki Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017319004
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andriollego 64
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozec.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gaz i energia cieplna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
energia cieplna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przebudowy linii napowietrznej nN 0,4kV na linie kablowe niskiego napięcia (komunalnej i oświetlenia ulicznego) w ulicy Andriollego w Otwocku (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49a299f5-99d9-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://otwock.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja za pośrednictwem
Platformy Zamawiającego https://otwock.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu
Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji:1.1. Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://otwock.ezamawiajacy.pl w
zakładce„Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy, ;2.1.zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania
Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasto Otwock ;
https://otwock.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania”
zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e -mail, ustanawia hasło, następnie powtarza
hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie
do 2 dni roboczych. W związku z tym
Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci
elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości
przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas
należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 2.4.Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość
złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.3.Zamawiający zgodnie określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:3.1. dokumenty w formacie
„pdf"
zaleca się podpisywać formatem PAdES,3.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie
wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu
oddzielny plik z podpisem.4.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wtxt,
rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,
mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.5.
Zamawiający określa informacje natemat kodowania i czasu odbioru danych tj.:5.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie
Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia pliku
dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.6. Oznaczenie czasu odbioru
danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZEC.271.17.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Wykonanie robót (część oświetleniowe) w ul. Andriollego w Otwocku w następującym zakresie :
- wykonanie wykopów wraz z ułożeniem rur osłonowych AROT DVR75mm – długość ok. 40m,
(wraz z rozebraniem chodników, wykonanie wykopu, ułożenie rur osłonowych, zasypanie wykopu, zagęszczenie wykopu, odbudowa chodników po robotach ziemnych, uporządkowanie terenu)
- ułożenie bednarki ocynkowanej w wykopie – długość ok. 40m
- ułożenie kabli oświetlenia ulicznego w rurach + zapasy przy fundamentach słupów – długość ok. 75m
- montaż fundamentów betonowych pod słupy oświetleniowe – ilość 3szt
- montaż słupów stalowych – stylowych o wysokości 8m – 12szt
- montaż słupów stalowych – stylowych o wysokości 7m – 1szt
- montaż wysięgników stylowych (pojedynczych) na słupach stylowych o wysokości 8m – 12szt
- montaż wysięgników stylowych (podwójnych) na słupach stylowych o wysokości 7m – 1szt
- montaż oprawy LED stylowych na wysięgnikach na słupach – 14szt
- montaż tabliczek bezpiecznikowych TB-1 w słupach – 12szt
- montaż tabliczek bezpiecznikowych TB-2 w słupach – 1szt
- montaż przewodów YDY 3x1,5mm2 w słupach i wysięgnikach od tabliczki bezpiecznikowej TB-1 i TB-2 do opraw LED (piony) – 14kpl
- Wprowadzenie kabli YAKXS 5x25mm2 w słupy stylowe wraz z podłączeniem do tabliczek bezpiecznikowych TB-1 i TB-2 – 28kpl
- Wprowadzenie i ułożenie kabla YAKXS 5x25mm2 na słupie KR-10 w rurze osłonowej wraz z podłączeniem do linii oświetleniowej – 1kpl
- wprowadzenie i podłączenia kabla YAKXS 5x25mm2 w skrzynce SON – 1kpl
- wykonanie uziemienia ochronnego słupów stalowych – 13kpl
- sprawdzenie i pomiary ochronne kabli oświetleniowych – 15kpl
- sprawdzenie i pomiary ochronne przewodów (pion) w słupach – 14kpl
- sprawdzenie i pomiar uziemienia słupów stalowych – 13kpl
- odłączenie (rozmostkowanie) opraw oświetleniowych od przewodów napowietrznych oraz przewodów zasilających oświetleniowych– 26kpl
- demontaż opraw wraz z wysięgnikami ze słupów energetycznych – 10kpl
- demontaż przewodów izolowanych typu ASXSN oświetlenia ulicznego – długość ok. 65m
- demontaż przewodów typu AL25-35mm2 oświetlenia ulicznego – długość ok. 390m
- demontaż bezpieczników napowietrznych na słupach – 9kpl
- demontaż kabli typu YAKXS oświetlenia ulicznego ze słupów energetycznych (10m/kpl) – ilość 2kpl
- opracowanie dokumentacji powykonawczej – 2egz
• Wykonanie robót (część komunalna) w ul. Andriollego w Otwocku w następującym zakresie :
- ułożenie kabli energetycznych YAKXS 4x120mm2 w rurach + zapasy przy fundamentach złączy kablowych – długość ok. 370m
- montaż i postawienie złączy kablowych typu ZK-3 z fundamentem (kpl wyposażonych) – 3 szt
- montaż i postawienie złączy kablowych typu ZK-4 z fundamentem (kpl wyposażonych) – 3 szt
- montaż tabliczek z numer złącz, ostrzegawczych, systemu ochrony, schematów w Zk – 18szt
- wykonanie uziemienia złączy kablowych (bednarka FeZn 30x4mm2 – 3m/szt + pręty stalowe ocynkowane – 6m/szt) – 6szt
- wprowadzenie i podłączenie kabli YAKXS 4x120mm2 do złączy kablowych wraz z montażem 4-palczatek – 16kpl
- Wprowadzenie i ułożenie kabla YAKXS 4x120mm2 na słupie KR-10 w rurze osłonowej wraz z podłączeniem do linii komunalnej – 1kpl
- zamostkowanie kabla do przewodów izolowanych – 4szt
- montaż ogranicznika przepięć na kablu na słupie wraz z podłączeniem– 4szt
- układanie rur osłonowych PCV śr. 47mm – na elewacji budynków (dla kabli WLZ) – 60m
- układanie (wciąganie) kabli YAKXS 4x35mm2 w rury osłonowe (WLZ) od złączy ZK-3 i ZK-4 do budynków do miejsca istn. przyłącza napowietrznego lub zabezpieczenia WLZ – długość ok. 60m
- układanie (wciąganie) kabli YAKXS 4x50mm2 w rury osłonowe (WLZ) od złączy ZK-3 i ZK-4 do budynków (bloki mieszkalne) do miejsca istn. przyłącza napowietrznego – długość ok. 60m
- zarobienie końcy kabli YAKXS 4x35 i 4x50mm2 (4-palczatki) – 12kpl
- wprowadzenie i wpięcie kabli (WLZ) w złączach kablowych ZK-3 i ZK-4 – 6kpl
- podłączenie kabli (WLZ) do istniejących przewodów WLZ na budynkach - 6kpl
- sprawdzenie i pomiary ochronne kabli YAKXS 4x120mm2 – 8kpl
- sprawdzenie i pomiary ochronne kabli YAKXS 4x50mm2 – 3kpl
- sprawdzenie i pomiary ochronne kabli YAKXS 4x35mm2 – 3kpl
- sprawdzenie i pomiar uziemienia złączy kablowych – 6kpl
- opracowanie dokumentacji powykonawczej – 2egz
- odłączenie (rozmostkowanie) kabli zasilających, przewodów izolowanych, przewodów przyłączy napowietrznych od przewodów napowietrznych zasilających obwody komunalne– 52szt
- demontaż przewodów izolowanych typu ASXSN 4x50, 4x70mm2– długość ok. 158m
- demontaż przewodów typu AL-50mm2 linii komunalnej – długość ok. 852m
- demontaż przyłączy napowietrznych z przewodów izolowanych typu ASXSn – 4kpl
- demontaż przyłączy napowietrznych z przewodów gołych typu AL16mm2 – 4szt
- demontaż osprzętu (izolatory, haki) ze słupów linii napowietrznej – 36kpl
- demontaż kabli typu YAKXS 4x120 wraz z rurami osłonowych ze słupów energetycznych (10m/kpl) – ilość 2kpl
- demontaż słupów energetycznych rozkracznych typu KR-10/ŻN10 – 2szt
- demontaż słupów energetycznych pojedynczych typu P-10/Żn10 – 5szt
- demontaż słupów energetycznych pojedynczych (wirowanych) typu E10,5/12 – 2szt
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 2egz
z wykorzystaniem wszystkich niezbędnych materiałów dostarczonych przez Zamawiającego.
• Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionego geodetę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
wykluczeniu - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi
którakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 108 ust. 1 p.z.p. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
a) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 pracę w zakresie której zawierała się montaż słupów oświetleniowych oraz ułożenie kabli oświetlenia ulicznego o wartości prac co najmniej 50 00,00 tysięcy złotych, która została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowisku kierownika robót, posiadającą ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające ważne uprawnienie budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie dopuszczalne zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Niezależnie od podstaw wskazanych w Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w następujących przypadkach:
1) w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień umowy do nowych przepisów prawa, wraz z odpowiednią zmianą wynagrodzenia wykonawcy,
2) wykonania robót dodatkowych wraz z odpowiednią zmianą wynagrodzenia wykonawcy,
3) wystąpienia zmiany terminu zakończenia robót w związku z:
a) opóźnieniami wynikającymi z okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych,
c) działaniem siły wyższej,
d) wstrzymaniem prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
e) koniecznością wykonania zamówień zamiennych,
f) innych przyczyn niezależnych od wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://otwock.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-26