IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w SIWZ.2. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę w piśmie dot. wyboru najkorzystniejszej oferty.3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.4. Postanowienia umowy zawarto w „Projekcie umowy”, który stanowi Załączniku nr 9 do SIWZ.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:1) zmiany stawki VAT,2) wystąpienia nadzwyczajnej zmiany okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy (siła wyższa, wypadek, itp.) – w takiej sytuacji strony mogą zmienić termin wykonania umowy,3) zmiany osób, o których mowa w § 12 ust. 2 umowy – z powodu ich choroby, śmierci, utraty wymaganych uprawnień, rozwiązania stosunku pracy lub decyzji osób przełożonych na inne, legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami określonymi w SIWZ.4) zostały spełnione łącznie następujące warunki:- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.2. Zmiana umowy może nastąpić na wniosek jednej ze stron w terminie 5 dni od powzięcia wiedzy o przyczynie zmiany. 3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego),2) zmiany danych teleadresowych. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-21, godzina:
11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Ofertę należy złożyć na druku „Formularz ofertowy” opracowanym przez Zamawiającego, poprzez jego czytelne wypełnienie w języku polskim na maszynie, komputerze lub ręcznie i dołączyć wymagane w SIWZ dokumenty.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UEL 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wojewoda Świętokrzyski, którego siedzibą jest Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, e-mail: wojewoda@kielce.uw.gov.pl, tel.: (41) 342-12-66.2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się w formie pisemnej na adres: Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, e-mail: iod@kielce.uw.gov.pl.3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:a) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym wyboru Wykonawcy, zawarcia i realizacji umowy, prowadzenia rozliczeń finansowych,b) oraz w celu realizacji przez ŚUW obowiązku przechowywania dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit e RODO oraz art. 10 RODO, wynika w szczególności z następujących przepisów prawa:a) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) zwanej dalej „ustawą Pzp”,b) aktów wykonawczych do ustawy Pzp, w tym w szczególności z rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia,c) ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych,d) Kodeksu cywilnego,e) ustawy z dnia 06.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej,f) ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.5) Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne, chyba że będą miały zastosowanie zasady ograniczające jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w tym dostępu do Pani/Pana danych osobowych) wynikające z:a) art. 8 ust. 3 ustawy Pzp (jeżeli Pani/Pana dane osobowe objęte będą tajemnicą przedsiębiorstwa),b) art. 8 ust. 4 pkt 1 i 2 ustawy Pzp (jeżeli będzie to uzasadnione ochroną prywatności lub interesem publicznym, Administrator/Zamawiający może nie ujawniać danych osobowych, w przypadku zamówienia udzielonego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Pzp i wysokości wynagrodzenia, w przypadku zamówienia udzielonego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 a ustawy Pzp),c) art. 96 ust. 3b ustawy Pzp (od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Pani/Pan wniesie żądanie, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, powodujące ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator/Zamawiający nie udostępnia tych danych (może je tylko przechowywać), chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (czyli: osoba, której dane dotyczą wyrazi zgodę lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub w celu ochrony prawnej innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),6) Ww. zasady ograniczające jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie mają zastosowania do podmiotów uprawnionych na podstawie przepisów prawa do wykonywania czynności kontrolnych u Administratora/Zamawiającego (np. Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, NIK, KAS),7) Podmioty uprawnione do obsługi doręczeń przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,8) Operator pocztowy lub firma kurierska (tylko w zakresie nazwy Wykonawcy i danych adresowych),9) Podmioty przetwarzające - czyli podmioty, którym Administrator/Zamawiający powierzył lub powierzy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na zasadach określonych w art. 28 RODO, w związku z umową na świadczenie usług w zakresie:a) obsługi systemów informatycznych ŚUW,b) ochrony mienia i osób (tylko w zakresie Pani/Pana wizerunku, jeżeli będzie Pani przebywała/będzie Pan przebywał na terenie siedziby ŚUW),c) brakowania dokumentacji niearchiwalnej stanowiącej akta sprawy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie uzyskanej zgody dyrektora właściwego Archiwum Państwowego, po upływie okresu jej przechowywania wynikającego z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. Zakres danych przekazany podmiotom przetwarzającym, ograniczony jest wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczonymi usługami. Odbiorców tych danych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.10) Pani/Pana dane osobowe:a) zawarte w dokumentacji papierowej - będą przechowywane przez okresy wskazane w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, który Administrator/Zamawiający zobowiązany jest stosować na mocy ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz zgodnie z odpowiednimi wytycznymi w zakresie zamówień współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego,b) będą zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych przez okres wskazany przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych oraz udostępniane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Administratora/Zamawiającego.11) Przysługuje Pani/Panu prawo wnioskowania do Administratora Zamawiającego o realizację następujących praw wynikających z RODO:a) prawa dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO) w przypadku, gdy wykonanie tego prawa przez Administratora/Zamawiającego wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, możemy od Pani/Pana zażądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,b) prawa do sprostowania (poprawiania) swoich danych (art. 16 RODO) z tym że skorzystanie przez Panią/Pana z tego prawa:a. nie będzie skutkowało zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,b. oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników,c) prawa do ograniczenia przetwarzania swoich danych (art, 18 RODO), przy czym przepisy prawa mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa (zgodnie z art. 8a ust. 4 ustawy Pzp wystąpienie przez Panią/Pana z żądaniem, o którym mowa w art. 18 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu),d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.12) W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie będzie dochodziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani do profilowania.13) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z ww. przepisów prawa. Konsekwencją ich nie podania jest brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i brak możliwości realizacji przez Administratora/Zamawiającego ciążących na nim obowiązków prawnych.2. Do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 ust. 1 i 2 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.W związku z powyższym Wykonawca w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2do SIWZ, składa (o ile dotyczy) stosowne oświadczenie.