Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Państwowa osoba prawna
Zamówienia publicznego
Świadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego oraz telefonii stacjonarnej dla RZGW Poznań, właściwych Zarządów Zlewni oraz Nadzorów Wodnych na okres 12 miesięcy
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań.
Tabela 1. Lista lokalizacji do uruchomienia usługi dostępu do Internetu
Specyfikacja techniczna łączy Internetowych
1. ŁĄCZE TYPU A
a) Gwarantowana przepustowość do Zamawiającego (download): nie mniejsza niż 150 Mbit/s,
b) Gwarantowana przepustowość od Zamawiającego (upload): nie mniejsza niż 150 Mbit/s,
c) co najmniej 8 stałych adresów IP do wykorzystania dla Zamawiającego*,
d) brak limitów ruchu – brak ograniczenia w ilości przesyłanych danych, zarówno „do” jak i „od” Zamawiającego, brak limitów liczby sesji, itp.,
e) brak filtrowania ruchu – brak blokowania jakichkolwiek usług czy protokołów,
f) dopuszczalna technologia: światłowód,
g) gwarantowana dostępność usługi – min. 99,7 %.
* Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę adresacji IP dla obecnie wykorzystywanej usługi dostępu do Internetu dla lokalizacji w RZGW w Poznaniu.
Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
1) Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
2) Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 4 godziny
czas naprawy: 8 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 8 godzin
czas naprawy: 12 godzin
Szczegółowy opis zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i cyfrowych ISDN w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań.
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
1) realizację połączeń lokalnych,
2) realizację połączeń międzystrefowych,
3) realizację połączeń do sieci komórkowych,
4) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
5) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
6) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
7) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
8) dostęp do linii 0-800, 0-801,
9) usługi faksowe
10) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń
2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1. Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
Dla ISDN BRA i POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS
i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę.
Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS i ISDN.
Wszystkie lokalizacje objęte zamówieniem są wskazane w tabeli nr 1.
2.2. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
a) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
b) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
c) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
lokalnych i strefowych
międzystrefowych
do krajowych sieci mobilnych
międzynarodowych stacjonarnych
międzynarodowych komórkowych
infolinii 080x
telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
d) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
e) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.
3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
3.1. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
3.2. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 4 godziny
czas naprawy: 8 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 8 godzin
czas naprawy: 12 godzin
Szczegółowy opis zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego w Zarządzie Zlewni w Poznaniu, ul. Szewska 1, 61-760 Poznań.
Specyfikacja techniczna łączy Internetowych
2. ŁĄCZE TYPU B
a) Gwarantowana przepustowość do Zamawiającego (download): nie mniejsza niż 50 Mbit/s,
b) Gwarantowana przepustowość od Zamawiającego (upload): nie mniejsza niż 5 Mbit/s,
c) udostępniona podsieć: co najmniej 4 stałych adresów IP (1 dla Zamawiającego)*,
d) brak limitów ruchu – brak ograniczenia w ilości przesyłanych danych, zarówno „do” jak i „od” Zamawiającego, brak limitów liczby sesji, itp.,
e) brak filtrowania ruchu – brak blokowania jakichkolwiek usług czy protokołów,
f) dopuszczalna technologia: światłowód, kabel miedziany,
g) gwarantowana dostępność usługi – min. 99,5 %.
h) łącze zakończone urządzeniem sieciowym min. 4 x Gigabit Ethernet skonfigurowanym w uzgodnieniu z Zamawiającym ( m. in. Adresacja LAN )
* Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę adresacji IP dla obecnie wykorzystywanej usługi dostępu do Internetu dla lokalizacji : ZZ Poznań
Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
4) Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
5) Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
6) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 4 godziny
czas naprawy: 8 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 8 godzin
czas naprawy: 12 godzin
Szczegółowy opis zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie traktu cyfrowego ISDN w Zarządzie Zlewni w Poznaniu, ul. Szewska 1, 61-760 Poznań.
2. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
11) realizację połączeń lokalnych,
12) realizację połączeń międzystrefowych,
13) realizację połączeń do sieci komórkowych,
14) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
15) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
16) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
17) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
18) dostęp do linii 0-800, 0-801,
19) usługi faksowe
20) dzierżawę i serwis centrali telefonicznej
3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
2.3. Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
Dla linii ISDN PRA 30B+D za pomocą wiązki łączy składającej się z 1 traktu ISDN PRA 30B+D doprowadzonych przez Wykonawcę i na jego koszt do centrali Zamawiającego.
Wszystkie lokalizacje objęte zamówieniem są wskazane w tabeli nr 1.
2.4. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
f) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
g) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
Wymóg dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie bilingu, dotyczy bilingu z całego dostępu ISDN PRA (30B+D).
Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
h) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
lokalnych i strefowych
międzystrefowych
do krajowych sieci mobilnych
międzynarodowych stacjonarnych
międzynarodowych komórkowych
infolinii 080x
telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
i) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
j) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.
4. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
3.4. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
3.5. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3.6. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 4 godziny
czas naprawy: 8 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 8 godzin
czas naprawy: 12 godzin
Szczegółowy opis zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i ISDN BRA oraz w technologii VoIP w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.
3. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
21) realizację połączeń lokalnych,
22) realizację połączeń międzystrefowych,
23) realizację połączeń do sieci komórkowych,
24) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
25) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
26) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
27) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
28) dostęp do linii 0-800, 0-801,
29) usługi faksowe
30) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń
4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
2.5. Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
Dla POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS przejętych przez Wykonawcę.
Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN oraz VOIP.
Wszystkie lokalizacje objęte zamówieniem są wskazane w tabeli nr 1.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
k) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
l) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
m) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
lokalnych i strefowych
międzystrefowych
do krajowych sieci mobilnych
międzynarodowych stacjonarnych
międzynarodowych komórkowych
infolinii 080x
telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
n) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
5. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
3.7. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
3.8. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3.9. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 4 godziny
czas naprawy: 8 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 8 godzin
czas naprawy: 12 godzin
Szczegółowy opis zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i ISDN BRA w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
31) realizację połączeń lokalnych,
32) realizację połączeń międzystrefowych,
33) realizację połączeń do sieci komórkowych,
34) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
35) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
36) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
37) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
38) dostęp do linii 0-800, 0-801,
39) usługi faksowe
40) dzierżawę centrali telefonicznej oraz 13 szt. telefonów
2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
Dla ISDN BRA i POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS
i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę.
Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN.
Poprzez doprowadzenie sygnału operatora do pomieszczenia technicznego będącego własnością obecnego dostawcy usług.
Wszystkie lokalizacje objęte zamówieniem są wskazane w tabeli nr 1.
Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
o) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
p) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
q) W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV. Zamawiający wyraża zgodę na dostarczanie szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
r) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
lokalnych i strefowych
międzystrefowych
do krajowych sieci mobilnych
międzynarodowych stacjonarnych
międzynarodowych komórkowych
infolinii 080x
telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
s) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
t) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.
3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
• Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
• Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
• Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
4. SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 4 godziny
czas naprawy: 8 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 8 godzin
czas naprawy: 12 godzin
Szczegółowy opis zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i ISDN BRA w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
41) realizację połączeń lokalnych,
42) realizację połączeń międzystrefowych,
43) realizację połączeń do sieci komórkowych,
44) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
45) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
46) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
47) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
48) dostęp do linii 0-800, 0-801,
49) usługi faksowe
50) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń
2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
Dla ISDN BRA i POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS
i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę.
Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN.
Wszystkie lokalizacje objęte zamówieniem są wskazane w tabeli nr 1.
Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
u) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
v) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
w) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
lokalnych i strefowych
międzystrefowych
do krajowych sieci mobilnych
międzynarodowych stacjonarnych
międzynarodowych komórkowych
infolinii 080x
telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
x) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
y) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.
3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
• Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
• Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
• Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
4. SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 4 godziny
czas naprawy: 8 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 8 godzin
czas naprawy: 12 godzin
Szczegółowy opis zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie technologii VoIP w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
51) realizację połączeń lokalnych,
52) realizację połączeń międzystrefowych,
53) realizację połączeń do sieci komórkowych,
54) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
55) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
56) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
57) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
58) dostęp do linii 0-800, 0-801,
59) usługi faksowe
2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
Za pomocą technologii VOIP dla usług telefonicznych ( min. 80 numerów w usłudze SIP TRUNK przy 20 kanałach rozmównych )
Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi VOIP.
Wszystkie lokalizacje objęte zamówieniem są wskazane w tabeli nr 1.
Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
• świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
• dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
• W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
• Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
• dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
lokalnych i strefowych
międzystrefowych
do krajowych sieci mobilnych
międzynarodowych stacjonarnych
międzynarodowych komórkowych
infolinii 080x
telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
specjalnych, z siecią inteligentną itp.
• Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
• sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
• Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
• Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
• Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
4. SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 4 godziny
czas naprawy: 8 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 8 godzin
czas naprawy: 12 godzin
Szczegółowy opis zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.
1. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
60) realizację połączeń lokalnych,
61) realizację połączeń międzystrefowych,
62) realizację połączeń do sieci komórkowych,
63) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
64) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
65) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
66) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
67) dostęp do linii 0-800, 0-801,
68) usługi faksowe
69) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń
2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
Dla POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS przejętych przez Wykonawcę.
Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS.
Wszystkie lokalizacje objęte zamówieniem są wskazane w tabeli nr 1.
Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
• świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
• dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
• W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
• Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
• dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
lokalnych i strefowych
międzystrefowych
do krajowych sieci mobilnych
międzynarodowych stacjonarnych
międzynarodowych komórkowych
infolinii 080x
telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
z) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
3. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
aa) Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
bb) Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
cc) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
4. SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 4 godziny
czas naprawy: 8 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 8 godzin
czas naprawy: 12 godzin
Szczegółowy opis zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie linii analogowych POTS i linii cyfrowej ISDN oraz w technologii VoIP w lokalizacjach wymienionych w tabeli 1.
4. Zakres świadczeń Wykonawcy będzie obejmował:
70) realizację połączeń lokalnych,
71) realizację połączeń międzystrefowych,
72) realizację połączeń do sieci komórkowych,
73) realizację połączeń międzynarodowych (w tym komórkowych),
74) realizację połączeń z numerami alarmowymi,
75) realizację połączeń z numerami skróconymi (19xxx),
76) realizację połączeń z numerami specjalnymi,
77) dostęp do linii 0-800, 0-801,
78) usługi faksowe
79) zapewnienie niezbędnego osprzętu dla realizacji połączeń
5. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
2.7. Świadczenie usług telefonicznych będzie odbywało się:
Dla ISDN BRA i POTS za pośrednictwem obecnie istniejących linii analogowych POTS
i cyfrowych ISDN BRA przejętych przez Wykonawcę.
Za pomocą technologii VOIP dla usług telefonicznych.
Z zachowaniem obecnej numeracji dla lokalizacji gdzie świadczone są usługi POTS, ISDN oraz VOIP.
Wszystkie lokalizacje objęte zamówieniem są wskazane w tabeli nr 1.
2.8. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu umowy, które będzie polegało na realizowaniu niżej wymienionych czynności:
dd) świadczenie usług telefonicznych w sposób ciągły tj. codziennie, przez całą dobę, z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi.
ee) dostarczaniu z każdą fakturą, nieodpłatnie, pełnych zestawień bilingowych tzn. wykazów wykonanych przez Zamawiającego połączeń telefonicznych z podaniem dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty. Zestawienia bilingowe powinny być zapisane w postaci pliku programu MS Excel.
W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie dopuszcza się możliwość dostarczenia powyższych danych za pomocą strony internetowej Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub na elektronicznym nośniku (CD lub DVD) w terminie do 14 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego. Faktura i płyta CD, zawierająca wykaz wykonanych połączeń, muszą dotyczyć tego samego okresu rozliczeniowego, ponadto płyta CD powinna być nagrana w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
Zamawiający wyraża zgodę na dostarczania szczegółowego wykazu realizowanych usług telekomunikacyjnych w formie e-bilingu na wskazany adres e-mail.
ff) dostarczeniu w formie elektronicznej szczegółowego, aktualnego cennika wszystkich połączeń:
lokalnych i strefowych
międzystrefowych
do krajowych sieci mobilnych
międzynarodowych stacjonarnych
międzynarodowych komórkowych
infolinii 080x
telefonia usług o podwyższonej opłacie 070x
specjalnych, z siecią inteligentną itp.
Cennik powinien być dostępny w formacie MS Excel, MS Word lub pliku typu CSV.
gg) sekundowym rozliczaniu czasu trwania połączeń krajowych, z wyłączeniem połączeń na numery specjalne, skrócone, infolinie, serwisy informacyjne, Premium Rate, od pierwszej sekundy połączenia i braku opłat za inicjację połączenia.
hh) świadczeniu usług dodatkowych CLIP, CLIR, COLP, COLR na łączach głównych zgodnie ze standardem sygnalizacji ISDN.
6. Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
3.10. Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
3.11. Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
3.12. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 4 godziny
czas naprawy: 8 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 8 godzin
czas naprawy: 12 godzin
Szczegółowy opis zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
Przedmiotem zamówienia w tej części jest uruchomienie i świadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego w lokalizacjach jednostek organizacyjnych RZGW w Poznaniu wymienionych w tabeli nr 1.
Specyfikacja techniczna łączy Internetowych
3. ŁĄCZE TYPU C
• przepustowość do Zamawiającego (download): nie mniejsza niż 10 Mbit/s,
• przepustowość od Zamawiającego (upload): nie mniejsza niż 1 Mbit/s,
• udostępniona podsieć: co najmniej 4 stałych adresów IP (1 dla Zamawiającego),
• brak limitów ruchu – brak ograniczenia w ilości przesyłanych danych, zarówno „do” jak i „od” Zamawiającego, brak limitów liczby sesji, itp.,
• brak filtrowania ruchu – brak blokowania jakichkolwiek usług czy protokołów,
• dopuszczalna technologia: światłowód, kabel miedziany, radiolinia w paśmie koncesjonowanym (radiolinia tylko w przypadku braku możliwości technicznych zastosowania pozostałych technologii),
• łącze po stronie Usługobiorcy zakończone routerem 4 x fast Ethernet, skonfigurowanym w uzgodnieniu z Zamawiającym ( m. in. Adresacja LAN )
Wymagania dotyczące porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
7) Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże imiennie dwie osoby (tzw. „opiekuna klienta”
i osobę upoważnioną do zastępowania „opiekuna”) do obsługi technicznej, handlowej
i operacyjnej Zamawiającego,
8) Zamawiający w umowie wskaże dwie osoby do kontaktów z Wykonawcą; osoby te będą upoważnione do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy,
9) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemną informację zawierającą numer bezpłatnej „infolinii” (czynnej 24 godziny/365 dni), poprzez którą Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie i uzyskiwać konsultacje telefoniczne.
SLA:
Czasy reakcji i naprawy w godzinach 7.00 – 17.00 w dni robocze:
czas reakcji: 4 godziny
czas naprawy: 8 godzin
Czasy reakcji i naprawy w pozostałym czasie:
czas reakcji: 8 godzin
czas naprawy: 12 godzin
Szczegółowy opis zawiera Załącznik do SWZ - Opis Przedmiotu zamówienia
72411000-4 - Dostawcy usług internetowych (ISP)
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7