Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bodzechów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bodzechów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrowiec Świętokrzyski
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-02-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Bodzechów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-01-19
  • Numer ogłoszenia507009-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 507009-N-2018 z dnia 2018-01-19 r.

Gmina Bodzechów: Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bodzechów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bodzechów, krajowy numer identyfikacyjny 29100999800000, ul. ul. Mikołaja Reja  10 , 27400   Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 653 838, e-mail ab@ugb.pl, faks 412 651 038.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Bodzechów, ul. Mikołaja Reja 10, 27-400 Ostrowiec Św.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bodzechów
Numer referencyjny: ZP.271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I Zadanie nr 1 – Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Szewna ul. Armii Krajowej. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetleniowej linii napowietrznej o długości 149m z posadowieniem 3 słupów wraz z montażem 3 opraw oświetleniowych LED. Zadanie nr 2 – Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Szewna ul. Grelecka . Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetleniowej linii napowietrznej o długości 189m z posadowieniem 4 słupów wraz z montażem 4 opraw oświetleniowych LED. Część II Zadanie nr 1 – Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Miłków ul. Brzozowa i Osiedlowa a) Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Miłków ul. Brzozowa. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetleniowej linii kablowej o długości 161m, posadowienie 4 słupów wraz z montażem 4 opraw oświetleniowych LED. b) Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Miłków ul. Osiedlowa. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetleniowej linii napowietrznej o długości 32m oraz budowę kablowej linii oświetleniowej o długości 184m, posadowienie 5 słupów wraz z montażem 5 opraw oświetleniowych LED. Zadanie nr 2 – Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Miłków ul. Poręba. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kablowej linii oświetleniowej o długości 114m, posadowienie 3 słupów wraz z montażem 3 opraw oświetleniowych LED. Część III Zadanie nr 1- Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Jędrzejów, Denkówek. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetleniowej linii napowietrznej o długości 158m, posadowienie 3 słupów wraz z montażem 3 opraw oświetleniowych LED. Zadanie nr 2 – Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Goździelin. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kablowej linii oświetleniowej o długości 75m, posadowienie 1 słupa wraz z montażem 1 oprawy oświetleniowej LED. Część IV Zadanie 1 Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Nowa Dębowa Wola a) Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Nowa Dębowa Wola (1) Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetleniowej linii napowietrznej o długości 247m, posadowienie 6 słupów oraz montaż 2 opraw oświetleniowych LED. b)Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Nowa Dębowa Wola (2) Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kablowej linii oświetleniowej o długości 683m, posadowienie 16 słupów wraz z montażem 16 opraw oświetleniowych LED. Zadanie nr 2 – Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Sudół . Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kablowej linii oświetleniowej o długości 262m, posadowienie 7 słupów wraz z montażem 7 opraw oświetleniowych LED.

II.5) Główny kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45315300-1
34928500-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-09-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie określa się
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie określa się
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownikiem budowy w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i energetycznych: 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2013r. poz. 1409) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. 2008r. Nr 63 poz. 394 z późn. zm.) Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do : a) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu podpisania umowy i złożenia dowodu wniesienia zabezpieczenia; b) złożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczy to również wspólników spółki cywilnej prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej (o ile dotyczy); c) złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy i jeżeli taka konieczność zaistnieje - złożenia ich pełnomocnictw w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I: 800,00 zł Część II: 1700,00 zł Część III: 500,00 zł Część IV: 2000,00 zł Wykonawca musi wskazać, której części zamówienia dotyczy wniesione wadium. UWAGA! W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część należy zsumować wadium. 2.Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego: B.S. w Ostrowcu Św. 57 8507 0004 2001 0047 6733 0003 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359). 4. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) lub w Kasie Urzędu Gminy Bodzechów, tj. w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Mikołaja Reja 10, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -14:00. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde jego żądanie w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 60,00
okres rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmianyj umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku: a) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych ( ulewne i długotrwałe deszcze) uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych z zachowaniem wymaganej technologii, , b) siły wyższej lub klęski żywiołowej, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, nie posiadające swojego źródła wewnątrz jednostki Wykonawcy, niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane oraz niemożliwe do zapobieżenia powstaniu jego i jego szkodliwym następstwom, c) zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, d) wydłużenia trwania procedur administracyjnych, 3. Zamawiający nie ma obowiązku przedłużania terminu wykonywania przedmiotu umowy 4. Zamawiający w ciągu 7 dni od daty złożenia wniosku przez Wykonawcę zadecyduje, czy i o ile przedłuży termin wykonania przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 – Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Szewna ul. Armii Krajowej Zadanie nr 2 – Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Szewna ul. Grelecka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 – Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Szewna ul. Armii Krajowej 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetleniowej linii napowietrznej o długości 149m z posadowieniem 3 słupów wraz z montażem 3 opraw oświetleniowych LED. 2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. 3. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi zezwolenie na prowadzenie robót w pasie drogowym. 4. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego. 5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SIWZ. Zadanie nr 2 – Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Szewna ul. Grelecka 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetleniowej linii napowietrznej o długości 189m z posadowieniem 4 słupów wraz z montażem 4 opraw oświetleniowych LED. 2. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi zezwolenie na prowadzenie robót w pasie drogowym 3. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 34928500-3, 45315300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 1 – Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Miłków ul. Brzozowa i Osiedlowa a) Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Miłków ul. Brzozowa b) Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Miłków ul. Osiedlowa Zadanie nr 2 – Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Miłków ul. Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 – Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Miłków ul. Brzozowa i Osiedlowa a) Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Miłków ul. Brzozowa 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetleniowej linii kablowej o długości 161m, posadowienie 4 słupów wraz z montażem 4 opraw oświetleniowych LED. 2. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi zezwolenie na prowadzenie robót w pasie drogowym 3. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SIWZ. b) Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Miłków ul. Osiedlowa 1) Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetleniowej linii napowietrznej o długości 32m oraz budowę kablowej linii oświetleniowej o długości 184m, posadowienie 5 słupów wraz z montażem 5 opraw oświetleniowych LED. 2) Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. 3) Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym 4) Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego. 5) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SIWZ. Zadanie nr 2 – Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Miłków ul. Poręba 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kablowej linii oświetleniowej o długości 114m, posadowienie 3 słupów wraz z montażem 3 opraw oświetleniowych LED. 2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 34928500-3, 45315300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 1- Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Jędrzejów, Denkówek Zadanie nr 2 – Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Goździelin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1- Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Jędrzejów, Denkówek 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetleniowej linii napowietrznej o długości 158m, posadowienie 3 słupów wraz z montażem 3 opraw oświetleniowych LED. 2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SIWZ. Zadanie nr 2 – Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Goździelin 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kablowej linii oświetleniowej o długości 75m, posadowienie 1 słupa wraz z montażem 1 oprawy oświetleniowej LED. 2. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi zezwolenie na prowadzenie robót w pasie drogowym 3. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 34928500-3, 45315300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 1 Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Nowa Dębowa Wola a) Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Nowa Dębowa Wola (1) b) Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Nowa Dębowa Wola (2) Zadanie nr 2 – Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Sudół
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Nowa Dębowa Wola a) Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Nowa Dębowa Wola (1) 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetleniowej linii napowietrznej o długości 247m, posadowienie 6 słupów oraz montaż 2 opraw oświetleniowych LED. 2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. 3. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym 4. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego. 5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SIWZ. b)Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Nowa Dębowa Wola (2) 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kablowej linii oświetleniowej o długości 683m, posadowienie 16 słupów wraz z montażem 16 opraw oświetleniowych LED. 2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. 3. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym 4. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego. 5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SIWZ. Zadanie nr 2 – Rozbudowa oświetlenia w miejscowości Sudół 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kablowej linii oświetleniowej o długości 262m, posadowienie 7 słupów wraz z montażem 7 opraw oświetleniowych LED. 2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. 3. Wykonawca uzyska od zarządcy drogi decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym 4. Wykonawca przywróci nawierzchnię drogi do stanu pierwotnego. 5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 34928500-3, 45315300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rekojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje cieśli, murarzy, zbrojarzy - Tarnobrzeg, Pyrzowice, Busko-Zdrój, Masłowice
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje podwykonawców cieśli, murarzy, zbrojarzy. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Inwestycje na terenie m. Tarnobrzeg, Pyrzowice, Busko-Zdrój, Masłowice - budynki użyteczności publicznej i przemysłowe. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI