Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane obejmujące modernizację sieci lokalnej LAN w budynku Pierwszego US w Bydgoszczy, w budynku US w Tucholi, w budynku US w Wąbrzeźnie oraz w budynku US w Żninie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dr. Emila Warmińskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-950
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.bydgoszcz@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane obejmujące modernizację sieci lokalnej LAN w budynku Pierwszego US w Bydgoszczy, w budynku US w Tucholi, w budynku US w Wąbrzeźnie oraz w budynku US w Żninie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18dde4b2-148e-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294404
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010100/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja sieci komputerowej LAN w wybranych jednostkach KAS
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https:/ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https:/ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale III SWZ.
2. Informacje opisujące czynności Wykonawcy dotyczące przystąpienia i złożenia oferty, z wykorzystaniem Platformy znajdują się na stronie https:/ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w Rozdziale XIV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w Rozdziale XIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 0401-ILZ.260.2.18.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja sieci komputerowej LAN w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy, ul. Fordońska 77
4.2.6.) Główny kod CPV: 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43322000-6 - Urządzenia do demontażu
45314310-7 - Układanie kabli
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
32400000-7 - Sieci
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1.5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji na instalację elektryczną
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji na system okablowania strukturalnego
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji na elementy aktywne (z wyłączeniem przełączników sieciowych)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja sieci komputerowej LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Tucholi przy Placu Zamkowym 4.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43322000-6 - Urządzenia do demontażu
45314310-7 - Układanie kabli
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
32400000-7 - Sieci
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji na instalację elektryczną
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji na system okablowania strukturalnego
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji na elementy aktywne (z wyłączeniem przełączników sieciowych)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja sieci komputerowej LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Wąbrzeźnie przy ul. Rataja 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43322000-6 - Urządzenia do demontażu
45314310-7 - Układanie kabli
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
32400000-7 - Sieci
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji na instalację elektryczną
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji na system okablowania strukturalnego
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji na elementy aktywne (z wyłączeniem przełączników sieciowych)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja sieci komputerowej LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Żninie przy ul. K. Janickiego 18
4.2.6.) Główny kod CPV: 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43322000-6 - Urządzenia do demontażu
45314310-7 - Układanie kabli
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
32400000-7 - Sieci
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji na instalację elektryczną
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji na system okablowania strukturalnego
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji na elementy aktywne (z wyłączeniem przełączników sieciowych)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1) wykonali w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie
roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż:
1) 140.000,00 zł każda dla I części zamówienia,
2) 120.000,00 zł każda dla II części zamówienia,
3) 150.000,00 zł każda dla III części zamówienia,
4) 150.000,00 zł każda dla IV części zamówienia.
Pod pojęciem jednej roboty budowlanej należy rozumieć jeden kontrakt/jedną umowę. Nie dopuszcza się możliwości sumowania wartości wykonanych robót budowlanych realizowanych w ramach kilku (wielu) umów w celu uzyskania wartości wymaganej dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu wymaganego przez Zamawiającego.
2) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
a) kierownikiem robót telekomunikacyjnych, który posiada:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń. Wskazana osoba powinna posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania,
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, z zastrzeżeniem, że w okresie ostatnich 3 lat kierował robotami w zakresie budowy lub rozbudowy lub modernizacji lokalnej sieci LAN na dwóch ukończonych inwestycjach budowlanych o wartości robót w zakresie budowy lub rozbudowy lub modernizacji lokalnej sieci LAN nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda;
b) kierownikiem robót elektrycznych, który posiada:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Wskazana osoba powinna posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania.
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z zastrzeżeniem, że w okresie ostatnich 3 lat kierował robotami w zakresie budowy lub rozbudowy lub modernizacji lokalnej sieci LAN na dwóch ukończonych inwestycjach budowlanych o wartości robót w zakresie budowy lub rozbudowy lub modernizacji lokalnej sieci LAN nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda
Zamawiający do oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu (obliczenia i zweryfikowania łącznej sumy okresów doświadczenia zawodowego min. 5-letniego doświadczenia zawodowego dla kierownika robót telekomunikacyjnych i minimum 3 – letniego doświadczenia zawodowego dla kierownika robót elektrycznych) będzie brał
faktyczny czas pełnienia wymaganej funkcji w miesiącach, z wyłączeniem wielokrotnego sumowania czasu trwania zadań realizowanych równocześnie.
Zamawiający dopuszcza, aby funkcję kierownika robót telekomunikacyjnych i elektrycznych pełniła ta sama osoba, jeśli posiada odpowiednie uprawnienia i doświadczenie dla każdej z wymaganych funkcji.
Uwaga!
Zamawiający wymaga, aby ww. osoby posiadały uprawnienia na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów lub uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganiom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a przepisów ustawy Prawo budowlane, a także ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawca na wezwanie będzie obowiązany do złożenia następujących dokumentów:
1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp
b) art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 Pzp
c) art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 od SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca, na wezwanie, będzie obowiązany do złożenia następujących dokumentów:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ‒ w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ); przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że zaoferowane przez Wykonawcę, materiały do wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, spełniają określone przez Zamawiającego wymagania i odpowiadają wzorcowi jakościowemu przedmiotu zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć Załącznik nr 1A do SWZ Tabela równoważności oraz karty katalogowe rozwiązań równoważnych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
1) dla części I: 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100),
2) dla części II: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100),
3) dla części III: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100),
4) dla części IV: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
2. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, winien wnieść wadium dla poszczególnych części.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy: 41 10101078 0040 6613 9120 0000. Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium w postępowaniu nr 0401-ILZ.260.2.18.2022”.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
6. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 3, a także w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu musi wynikać, jakiego Wykonawcy ofertę zabezpiecza wadium (jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców, że obejmuje ich wszystkich).
7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy.
8. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. Dokument wniesienia wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek jego zapłaty.
9. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Pzp, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
10. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w Pzp.
11. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy działający wspólnie, spełniający wymagania określone w Rozdziale XVII ust. 1 SWZ.
2. Warunki określone w Rozdziale XVII ust. 4, 5 i 6 SWZ każdy z Wykonawców powinien spełniać samodzielnie.
3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu określony w Rozdziale XVII ust. 2 pkt 1 może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy – do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale, tj. w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez jego wystawcę lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (z zachowaniem elektronicznej formy dokumentu).
5. Oferta winna być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
7. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej Umowy w przypadku:
1) wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji Umowy ze względu na okoliczności, o których mowa w § 3 ust. 1;
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które będą miały wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług;
3) zmiany podwykonawcy, na którego wiedzę i doświadczenie Wykonawca powoływał się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, po potwierdzeniu spełniania warunków udziału oraz przedłożeniu dokumentów wymaganych w treści SWZ;
4) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 Pzp, jeżeli ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy;
5) wystąpienia konieczności wykonania robót budowlanych zamiennych w stosunku do przewidzianych zamówieniem, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami, wykonania przedmiotu Umowy.
Powyższe zmiany zostaną dokonane w formie aneksu do Umowy.
3. W przypadku zmiany podwykonawcy, z którego doświadczenia skorzystał Wykonawca, dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów wymaganych w SWZ dla tego postępowania dla
nowego podwykonawcy. Zmiana podwykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego.
Nie stanowi zmiany Umowy wymagającej zawarcia aneksu:
1) zmiana adresu do korespondencji;
2) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści Umowy. Strony stosują się do obowiązujących w danym czasie aktów prawnych;
3) zmiana osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę, o których mowa w § 7 ust. 1-3.
4) zmiana Harmonogramu prac, nie powodująca wydłużenia terminu realizacji Umowy.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 4 dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej Strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie, z zastrzeżeniem konieczności uzyskania zgody, o której mowa w § 7 ust. 5 oraz akceptacji, o której mowa w § 1 ust. 7 i 8.
6. Strony zobowiązują się do wzajemnego informowania o wszelkich zmianach adresów, z zastrzeżeniem, że jeżeli którakolwiek ze Stron nie powiadomi drugiej Strony o zmianie adresu i z tej przyczyny nie dokona odbioru korespondencji, wszelka korespondencja wysyłana na ostatnio podany adres, będzie uważana za skutecznie doręczona.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu Umowy nastąpiło w terminie:
a) 6 tygodni dla części I
b) 8 tygodni dla części II
c) 8 tygodni dla części III
d) 8 tygodni dla części IV
od dnia podpisania Umowy, jednak nie później niż do dnia 22 grudnia 2022 roku