„Remont maszyn elektrycznych, dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont maszyn elektrycznych, dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział w Rudzie Śląskiej KWK "Pokój I - Śląsk" Ruch "Śląsk".
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-06-07
  • ZamawiającySpółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00065516
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Remont maszyn elektrycznych, dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
w Bytomiu Oddział w Rudzie Śląskiej KWK "Pokój I - Śląsk" Ruch "Śląsk".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hbalcarek@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont maszyn elektrycznych, dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
w Bytomiu Oddział w Rudzie Śląskiej KWK "Pokój I - Śląsk" Ruch "Śląsk".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dff34f7a-be14-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065516

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.srk.com.p

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: JavaScript:Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50
(bezwsparciadlawersjibeta),zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie
z zaleceniamizestronydostawcy Java, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana
dopoprawnegowyświetlania1366x786.Pozostałe wymagania techniczne:1) dostęp do sieci
Internet,komputer klasy PC komputerklasy PCzjednym znastępujących systemów systemów
operacyjnych:Windows 7,Windows 8,Windows 10(bez wsparciadla Windows XP, Vista)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-S-0007/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont maszyn elektrycznych, dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
w Bytomiu Oddział w Rudzie Śląskiej KWK "Pokój I - Śląsk" Ruch "Śląsk" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik stanowi nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający następujące warunki:
8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się:
1. wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania
8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli wykonawca wykaże się:
1. wykaże się należytym wykonaniem usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej usługi lub usługami polegającymi na remoncie maszyn elektrycznych przedmiotowego typu
o wartości minimum 150 000,00 zł wraz z dowodami określającymi czy
te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2. dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane
do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia:
• osoba na stanowisku dozoru ruchu w specjalności elektrycznej
w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny – minimum 1 osoba,
• osoba pełniąca dozór nad pracownikami wykonującymi pracę przy urządzeniach elektroenergetycznych, zgodnie z RMGPiPS z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczególnych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji
i sieci – minimum 1 osoba,
• brygadzista brygady remontowej powinien posiadać kwalifikacje wymagane dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń i sieci elektroenergetycznych na napięcie wynikające z zakresu prowadzonych prac – minimum 2 osoby

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1. Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu – wzór zgodnie z załącznikiem nr 1 do „Formularza Ofertowego”,
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do tych podmiotów – wzór zgodnie
z załącznikiem nr 2 do „Formularza Ofertowego”;
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów stanowiące załącznik nr 3 do „Formularza Ofertowego”. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu o których mowa w pkt 8.1.2 polega na zdolnościach innych podmiotów, z którego będzie wynikać:
1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych w przypadkach, o których mowa w art. 126 ust. 2 ustawy Pzp:
9.2.1. dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
9.2.2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; zgodnie
z załącznikiem nr 3 do SWZ.
9.2.3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
9.2.4. oświadczenie Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.2 W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda, wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw podwykonawców, o ile są znane na etapie składania ofert – zgodnie
z załącznikiem nr 5 do „Formularza ofertowego” (jeżeli wykonawca nie zamierza powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcom prosimy napisać „nie dotyczy”)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://laip-srk.coig.biz/

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 17 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający
informuje,żew niniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.23.1.1 po
dokonaniubadaniazłożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona
zostanieaukcjaelektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie
ofertydodatkoweniepodlegające odrzuceniu, lub co najmniej dwie oferty niepodlegające
odrzuceniugdyzamawiający zrezygnował z negocjacji 23.1.2 w toku aukcji elektronicznej
stosowanebędziekryterium ofert – zgodnie z zapisami w SWZ – w toku aukcji licytowana będzie
tylkocena,23.1.3sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował
przeliczaniepostąpień napunktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed
otwarciemaukcji,23.1.4 wtrakcie aukcji każdemu wykonawcy udostępniany jest: numer
porządkowyprzydzielony jegoofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny
najkorzystniejszej,wysokośćpostąpienia, które wykonawca powinien dokonać w celu złożenia
najkorzystniejszejoferty przyuwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów
oceny ofert, czaspozostały dozakończenia aukcji,23.1.5 aukcja trwa 20 minut. Złożenie co
najmniej jednegopostąpienia wtrakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki Złożenie conajmniej jednegopostąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o
kolejnądziesięciominutową dogrywkę.Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do
liczbydogrywek,23.1.6 gdzie postąpieniezostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1%
cenycałkowitej ceny brutto, określonejw ofercie ocenionej jako najkorzystniejsza.23.2 Adres
PortaluAukcji Publicznych, na którymbędzie prowadzona aukcja elektroniczna:
https://laipsrk.coig.biz/23.2.1 Wymagania dotyczącerejestracji i identyfikacji Wykonawców: a)
Zaproszeniedo udziału w aukcji elektronicznejzawierające między innymi komplet: login i
hasło(umożliwiające zalogowanie do systemuaukcyjnego), zostanie przesłane Wykonawcom
zapośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, naadres e-mail Wykonawcy, wskazany w
formularzuofertowym.23.2.2 Zalecane wymaganiatechniczne urządzeń informatycznych użytych
do udziałuw aukcji elektronicznej, zapewniającestabilne współdziałanie z Portalem Aukcji
Publicznych:a)Szerokopasmowe łącze internetowe,b)Komputer klasy PC z jednym z
następujących systemówoperacyjnych: Windows XP, WindowsVista, Windows 7, Windows 8,
Windows 10 (bez wsparciadla Windows XP);c) Stabilne wersje(bez wsparcia dla wersji beta)
przeglądarki internetowejInternet Explorer w wersji od 9 do 11.Przeglądarka internetowa musi
mieć włączoną obsługę JavaScript oraz zainstalowane darmoweoprogramowanie Java (JRE) –
zgodnie z zaleceniami zestrony dostawcy Java,d) Ważny podpiselektroniczny zweryfikowany
kwalifikowanymcertyfikatem wydanym przez jedno znastępujących centr certyfikacji:• Cencert,•
Krajowa IzbaRozliczeniowa S.A.,• PWPW,• Certum•EuroCert.e) Urządzenie techniczne służące
do obsługipodpisu elektronicznego weryfikowanegoważnym kwalifikowanym certyfikatem,f)
Minimalnarozdzielczość ekranu wymagana dopoprawnego wyświetlania portalu to 1366x768,g)
Wszelkieszczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie
https://laipsrk.coig.biz w dziale „Informacjepodstawowe” oraz instrukcji obsługi w dziale
„Instrukcja obsługi”(dostępnej pozalogowaniu).23.3 Administrator nie ponosi odpowiedzialności
za nieprawidłowościwynikające zkorzystania przez Uczestników z oprogramowania innego niż
zalecane.23.4Akceptacjaregulaminu Portalu Aukcji Publicznych jest elementem wymaganym w
trakciepierwszegologowania oraz po każdorazowej zmianie regulaminu Portalu.23.5
Wykonawca mamożliwośćzalogowania do Portalu Aukcji Publicznych, przeprowadzenia testu
podpisukwalifikowanegooraz udziału w stałej aukcji testowej od momentu otrzymania wraz
zzaproszeniem poufnegoidentyfikatora (komplet login-hasło).23.6 W przypadku, gdy
Wykonawcaposiada podpiselektroniczny wystawiony przez zagraniczne centrum certyfikacji, jest
onzobligowany dodostarczenia Administratorowi wzoru takiego podpisu w terminie nie krótszym
niż10 dni przedrozpoczęciem aukcji

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

16.1 Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie: 9 000,00 złotych (słownie dziewięć tysięcy złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wynikających wprost z przepisów Ustawy prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w § 22 załącznika nr 2 do SWZ (PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWNE)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem: https://efo.coig.biz poprzez ElektronicznyFormularz Ofertowy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: ,,Cena” 100%
2021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI