Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Marcina Wasilewskiego w Głuchowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchów
1.3.) Oddział zamawiającego: Głuchów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148236
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Klonowa
1.5.2.) Miejscowość: Głuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-130
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48468157530
1.5.8.) Numer faksu: +48468157058
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminagluchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagluchow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Marcina Wasilewskiego w Głuchowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8463473b-984b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.gminagluchow.bip.net.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej Zamawiającego e-mail:sekretariat@gminagluchow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielnie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń między Zamawiający a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w Ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019r. poz. 123 i 730 z późn. zm.) 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Ofertę, a także oświadczenie o jakich mowa w składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu :ttps://epuap.gov.pl/wspps/portal oraz poczty elektronicznej email: sekretariat@gminagluchow.pl (przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą).4. Zamawiający zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. 5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz regulaminu ePUAP.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany bądź wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. 7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii, lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Gmina Głuchów reprezentowana przez Wójta Gminy Głuchów z siedzibą w: 96-130 Głuchów, Głuchów, Aleja Klonowa 5. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować pod adresem: iodo@gminagluchow.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego . „Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Marcina Wasilewskiego w Głuchowie" prowadzonym w trybie podstawowym (Art. 275 ust.1 Pzp). Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września2019 r. – Prawo zamówień publicznych // Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm./, zwanej dalej „ustawą Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po ww. okresie, dane będą przechowywane przez czas wskazany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane; posiada Pani/Pan prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, prawo do sprostowania, prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych i prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.272.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 2056053,83 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i termomodernizacji budynku Szkoły podstawowej im. Marcina Wasilewskiego w Głuchowie Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z załącznikiem nr 1 tj.: a. projektem technicznym, b. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), c. przedmiarem robót, d. audytem energetycznym,e. obowiązującymi przepisami f. normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 4.4.1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) przebudowę i termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej im. Marcina Wasilewskiego w Głuchowie. Termomodernizacja polegać będzie na bezspoinowym ociepleniu ścian nadziemia styropianem EPS 70 (o współczynniku przenikania ciepła-wynoszącym 0,038 W/mK) metodą ,,lekką - mokrą'' z tynkiem silikonowym malowanym wg kolorystyki RAL pokazanej na rysunkach elewacji oraz ociepleniu ścian fundamentowych styropianem HYDRO (o współczynniku przenikania ciepła wynoszącym 0,035 W/mK) do 1.10m poniżej poziomu terenu. Docieplenie połaci dachowych od wewnątrz wełną mineralną współczynniku przenikania ciepła wynoszącym 0,038 W/mK). Projektuje się rozebranie wierzchnich warstw stropodachu nad salą gimnastyczną z powodu niewystarczającej warstwy ocieplenia. Docieplenie stropodachu nastąpi poprzez ułożenie styropianu (o współczynniku przenikania ciepła wynoszącym 0,038 W/mK) wraz z wykonaniem nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia. Na istniejącym pokryciu dachowym z blachodachówki zostanie wykonana nowa instalacja odgromowa wykonana z materiałów fabrycznie nowych, posiadających atesty i świadectwa dopuszczenia do stosowania na terenie kraju. Natomiast na stropodachu pokrytym papą termozgrzewalną, nad salą gimnastyczną, instalacja odgromowa zostanie odtworzona. 2) wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PCV (w liczbie łącznej 119 sztuk) o współczynniku przenikania ciepła U(max) wynoszącym 0,9 W/(m2K). Zewnętrzna stolarka drzwiowa zostanie wymieniona na ciepłe aluminium o współczynniku przenikania ciepła U(max) wy-noszącym 1,30 W/m2K w liczbie 4 sztuk. 3) rozbiórkę i wykonanie nowych schodów zewnętrznych z kostki betonowej, rozbiórkę istniejącej i wykonanie nowej opaski z kostki betonowej po obrysie zewnętrznym budynku oraz murowane doświetla okien kondygnacji podziemnej zostaną rozebrane w celu montażu systemowych doświetli okien piwnicznych z poliesteru wzmocnionego włóknem szklanym, z rusztem kratowym zrównanym z poziomem projektowanej opaski. Chodnik z betonu wzdłuż elewacji południowej i zachodniej zostanie skuty i wykonany nowy z kostki betonowej po obrysie istniejącego. Wewnątrz budynku zostaną wy-mienione oprawy świetlne wg projektu branżowego dołączonego do niniejszego opracowania. 4) przebudowę kotłowni na opał stały (węgiel), na kotłownię gazową w celu zmiany sposobu ogrzewania budynku. Projektowana jest instalacja wewnętrzna oraz instalacja doziemna gazu ziemnego wg projektu branżowego do-łączonego do niniejszego opracowania. W celu dostosowania pomieszczenia kotłowni, do technologii kotłowni gazowej, zostanie powiększony istniejący otwór okienny oraz wykute nowe okna w liczbie 2 sztuk i zamontowana stolarka okienna PVC o współczynniku przenikania ciepła U(max) wynoszącym 0,9 W/(m2K). We wszystkie przejściach prowadzących z pomieszczenia kotłowni do innych pomieszczeń zostaną wstawione drzwi stalowe o klasie odporności ogniowej EI 30. Po zmianie sposobu ogrzewania budynku ulegnie zmianie przeznaczenie pomieszczeń sąsiadujących z kotłownią, z pomieszczenia składu opału na pomieszczenie gospodarcze. Dodatkowo zostanie rozebrany mur oporowy wzdłuż schodków prowadzących do kondygnacji podziemnej co umożliwi zdemontowanie i wyniesienie piecy na opał stały. Projektuje się nowy mur oporowy z bloczków betonowych ocieplony styropianem HYDRO gr. 5cm (o współczynniku przenikania ciepła wynoszącym 0,035 W/Mk).4.1.2. Obmiary robót zawarte w przedmiarze mają wyłącznie charakter informacyjny (pomocniczy). Dla potrzeb wyceny i późniejszej realizacji udostępniana dokumentacja techniczna j.w. opisująca przedmiot zamówienia musi być przez Wykonawcę rozpatrywana łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji technicznej, SWZ, jak również koszty w nich ujęte, bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania. 4.1.3. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładanie z w/w dokumentacją oraz całą SWZ wraz z jej załącznikami, 4.1.4. Zaleca się, aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się z miejscem przyszłych robót budowlanych. 4.2. Roboty budowlane prowadzone będą w placówce edukacyjnej.. Organizacja robót musi uwzględnić specyfikę obiektu i wynikające stąd ograniczenia. Roboty należy zorganizować i oznakować tak, aby uciążliwość wykonywanych prac dla użytkowników i osób trzecich była jak najmniejsza i jednocześnie zapewniała bezpieczeństwo użytkownika.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej