„Piaskowanie ścian ekranowych, parownika i przegrzewaczy pary w kotłach”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Piaskowanie ścian ekranowych, parownika i przegrzewaczy pary w kotłach”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyMiędzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00047809
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Piaskowanie ścian ekranowych, parownika i przegrzewaczy pary w kotłach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340378577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ernsta Petersona 22

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-862

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 506 50 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pronatura.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pronatura.bydgoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Piaskowanie ścian ekranowych, parownika i przegrzewaczy pary w kotłach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f51c1f35-ae66-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/454835

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/454835

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy: a)Komunikacjamiędzyzamawiającym a wykonawcami odbywa się przyużyciuPlatformyhttps://platformazakupowa.pl/mkuo_pronatura/aukcje za pośrednictwem formularza„wyślijwiadomość”,b) Na stronie Platformy udostępnione są: „Regulamin” korzystania zPlatformy(zawierający wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania wszelkiegorodzajudokumentów) oraz „Instrukcja”dla Wykonawców ;c) Centrum Wsparcia Klienta Platformy(podnumerem telefonu 22 101-02-02)udziela wszelkich informacji związanych z procesem składaniaofert,rejestracją, aspektamitechnicznymi (godziny funkcjonowania Centrum Wsparcia Klienta:odponiedziałku do piątku odgodziny 7 do godziny 17). Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa wart.125 PZP sporządza się, podrygorem nieważności, w formie elektronicznej w rozumieniu art. 781 §1Kodeksu cywilnego (tj. wpostaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisemelektronicznym)lub postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ CZĘŚĆXIIIOBOWIĄZEKINFORMACYJNYW ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH OBOWIĄZKIWYKONAWCY W ZAKRESIEDANYCHOSOBOWYCH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ CZĘŚĆXIIIOBOWIĄZEKINFORMACYJNYW ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH OBOWIĄZKIWYKONAWCY W ZAKRESIEDANYCHOSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MKUO ProNatura ZP/TP/31/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 0 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy dla zadania polegającego na oczyszczeniu ścian ekranowych, parownika i przegrzewaczy pary w dwóch kotłach rusztowych spalających odpady komunalne zainstalowanych w ZTPOK w Bydgoszczy. Czyszczenie musi być przeprowadzone metodą piaskowania (śrutowania) do klasy czystości SA2. Dobierając ścierniwo należy uwzględnić fakt, że wszystkie ściany ekranowe 1. ciągu i strop pomiędzy 1. a 2. ciągiem oraz przegrzewacze pary SH3 pokryte są warstwą ochronną INCONEL 625. Elementy kotłów podlegających piaskowaniu będą wstępnie oczyszczone metodą mechaniczną. Zakres czynności i sposób realizacji będzie różny dla poszczególnych kotłów – etapów prac.a) W kotle nr 1 piaskowanie rur ekranowych 1. i 2. ciągu odbywać się będzie metodą alpinistyczną (bez rusztowań). Na rysunku „Kocioł nr 1”, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, kolorem niebieskim zaznaczone są fragmenty ścian pokryte warstwą INCONEL 625.b) W kotle nr 2 piaskowanie 1. ciągu odbywać się będzie metodą alpinistyczną. Piaskowanie 2. ciągu odbywać się będzie z rusztowania, które dostarczy Zamawiający. Dodatkowo fragment tylnej ściany 2. ciągu na odcinku 1200 mm licząc od stropu musi być wyczyszczony do klasy SA2.5. Na rysunku „Kocioł nr 2”, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, kolorem niebieskim zaznaczone są fragmenty ścian pokryte warstwą INCONEL 625 oraz miejsce dokładniejszego czyszczenia.Przegrzewacze pary i parowniki dostępne są poprzez włazy inspekcyjne w bocznych ścianach kotła. Ich wymiary oraz rozmieszczenie w 3. ciągu kotła pokazane są na rysunku „Przegrzewacze” stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.Realizacja wyżej wymienionych prac planowane jest we wrześniu bieżącego roku oddzielnie dla każdego z kotłów. O dokładnym terminie wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem. Czas realizacji nie może przekroczyć 96 godzin dla każdego etapu (każdego z kotłów) od momentu rozpoczęcia prac, rozumianego jako udostępnienie miejsca pracy przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na posiedzeniu niejawnym Zamawiający ocenispełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz dokona zbadania ofertpod względem przyjętych w SWZ wymagań. Następnie dokona kwalifikacji Wykonawców dowykluczenia z ubiegania się o udzielenie zamówienia i kwalifikacji ofert do odrzucenia. Spośród ofertnieodrzuconych Zamawiający dokona oceny ofert i wybierze ofertę najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1)Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia szczególnychwymagań w tym zakresie. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczejlub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia szczególnychwymagań w tym zakresie3) Sytuacji ekonomicznej i finansowejZamawiający nie stawiaszczególnych wymagań w tym zakresie4) Zdolności technicznej lub zawodowejNa potwierdzeniespełniania ww. warunku Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wykazać się:-wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie, minimum trzech usług polegających na piaskowaniu części ciśnieniowej kotła oparametrach nie mniejszych niż zainstalowane w ZTPOK (32 t/h, 420 °C, 42 bary) o wartościminimum 80 000,00 zł każda. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczeniai dokumentów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. oświadczenia w zakresie: • art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 1) i2)niniejszej SWZ• art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 4) niniejszej SWZ,dotyczącejorzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, b.oświadczeniawykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 5)niniejszej SWZ, obraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innymwykonawcą, któryzłożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentamilub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczeniedo udziału wpostępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupykapitałowej;c.oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którymmowa w art.125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przezZamawiającego, októrych mowa w:• art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 3)niniejszej SWZ, • art. 108ust. 1 pkt 4 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 4) niniejszej SWZ,dotyczących orzeczenia zakazuubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środkazapobiegawczego, • art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP wzw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 5) niniejszej SWZ ustawy,dotyczących zawarcia z innymi wykonawcamiporozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, •art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP w zw. z częścią IIIpkt. 2.1 pkkt. 6) niniejszej SWZ, d. odpisu lub informacji zKrajowego Rejestru Sądowego lub zCentralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP wzw. z częścią III pkt. 2.2. pkkt. 2) niniejszej SWZ, sporządzonychnie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu:a.Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia szczególnych wymagańw tym zakresie. b. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, oile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. c.Sytuacji ekonomicznej i finansowejZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. d.Zdolności technicznej lub zawodowejNa potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wtym zakresie Zamawiający wezwie do przedłożenia:wykazu usług wykonanych, a w przypadkuświadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane,oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzającychsię lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzającychsię lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należytewykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

pełnomocnictwo

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnieoudzieleniezamówienia1) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielnepodmioty, współubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.2) Wszelka korespondencja prowadzonabędzie wyłącznie zpełnomocnikiem.3) Warunki z art. 117 ust. 1 PZP określone przezZamawiającego w Cz. III ust.1 pkt. 1.2. SWZ mogą spełniać łącznie (z tym zastrzeżeniem, że wodniesieniu do warunku zdolności technicznej i zawodowej w części obejmującej doświadczenieWykonawcy –jeżeli został postawiony- co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia powinien samodzielnie legitymować się wymaganymdoświadczeniem).W przypadku, w którym wymaganym doświadczeniem legitymuje się tylkojeden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiającyzastrzega do osobistego Wykonania przez tego Wykonawcę następujących kluczowych zadań:•Zamawiający nie stawia takiego zastrzeżenia4) Żaden z Wykonawców ubiegających się wspólnieo udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 PZP w zw.z częścią IIIpkt. 2.1 niniejszej SWZ ani art. 109 ust. 1 PZP w zakresie, w jakim wynika to z cz.IIIpkt. 2.2.niniejszej SWZ.5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie,których oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy, zawierające w swojejtreści uregulowanie współpracy tych Wykonawców na potrzeby niniejszego postępowania

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy w przypadkachdopuszczonych przepisami powszechnie obowiązującego prawa

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: elektronicznie Petersona 22 Bydgoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję podwykonawców do prac murarskich - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje firm murarskich. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Rozpoczęcie prac praktycznie od zaraz. Lokalizacja: Toruń. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI