Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Piaskowanie ścian ekranowych, parownika i przegrzewaczy pary w kotłach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340378577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ernsta Petersona 22
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-862
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 506 50 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pronatura.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pronatura.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Piaskowanie ścian ekranowych, parownika i przegrzewaczy pary w kotłach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f51c1f35-ae66-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4548353.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/454835
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy: a)Komunikacjamiędzyzamawiającym a wykonawcami odbywa się przyużyciuPlatformyhttps://platformazakupowa.pl/mkuo_pronatura/aukcje za pośrednictwem formularza„wyślijwiadomość”,b) Na stronie Platformy udostępnione są: „Regulamin” korzystania zPlatformy(zawierający wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania wszelkiegorodzajudokumentów) oraz „Instrukcja”dla Wykonawców ;c) Centrum Wsparcia Klienta Platformy(podnumerem telefonu 22 101-02-02)udziela wszelkich informacji związanych z procesem składaniaofert,rejestracją, aspektamitechnicznymi (godziny funkcjonowania Centrum Wsparcia Klienta:odponiedziałku do piątku odgodziny 7 do godziny 17). Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa wart.125 PZP sporządza się, podrygorem nieważności, w formie elektronicznej w rozumieniu art. 781 §1Kodeksu cywilnego (tj. wpostaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisemelektronicznym)lub postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ CZĘŚĆXIIIOBOWIĄZEKINFORMACYJNYW ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH OBOWIĄZKIWYKONAWCY W ZAKRESIEDANYCHOSOBOWYCH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ CZĘŚĆXIIIOBOWIĄZEKINFORMACYJNYW ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH OBOWIĄZKIWYKONAWCY W ZAKRESIEDANYCHOSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MKUO ProNatura ZP/TP/31/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy dla zadania polegającego na oczyszczeniu ścian ekranowych, parownika i przegrzewaczy pary w dwóch kotłach rusztowych spalających odpady komunalne zainstalowanych w ZTPOK w Bydgoszczy. Czyszczenie musi być przeprowadzone metodą piaskowania (śrutowania) do klasy czystości SA2. Dobierając ścierniwo należy uwzględnić fakt, że wszystkie ściany ekranowe 1. ciągu i strop pomiędzy 1. a 2. ciągiem oraz przegrzewacze pary SH3 pokryte są warstwą ochronną INCONEL 625. Elementy kotłów podlegających piaskowaniu będą wstępnie oczyszczone metodą mechaniczną. Zakres czynności i sposób realizacji będzie różny dla poszczególnych kotłów – etapów prac.a) W kotle nr 1 piaskowanie rur ekranowych 1. i 2. ciągu odbywać się będzie metodą alpinistyczną (bez rusztowań). Na rysunku „Kocioł nr 1”, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, kolorem niebieskim zaznaczone są fragmenty ścian pokryte warstwą INCONEL 625.b) W kotle nr 2 piaskowanie 1. ciągu odbywać się będzie metodą alpinistyczną. Piaskowanie 2. ciągu odbywać się będzie z rusztowania, które dostarczy Zamawiający. Dodatkowo fragment tylnej ściany 2. ciągu na odcinku 1200 mm licząc od stropu musi być wyczyszczony do klasy SA2.5. Na rysunku „Kocioł nr 2”, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, kolorem niebieskim zaznaczone są fragmenty ścian pokryte warstwą INCONEL 625 oraz miejsce dokładniejszego czyszczenia.Przegrzewacze pary i parowniki dostępne są poprzez włazy inspekcyjne w bocznych ścianach kotła. Ich wymiary oraz rozmieszczenie w 3. ciągu kotła pokazane są na rysunku „Przegrzewacze” stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.Realizacja wyżej wymienionych prac planowane jest we wrześniu bieżącego roku oddzielnie dla każdego z kotłów. O dokładnym terminie wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem. Czas realizacji nie może przekroczyć 96 godzin dla każdego etapu (każdego z kotłów) od momentu rozpoczęcia prac, rozumianego jako udostępnienie miejsca pracy przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na posiedzeniu niejawnym Zamawiający ocenispełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz dokona zbadania ofertpod względem przyjętych w SWZ wymagań. Następnie dokona kwalifikacji Wykonawców dowykluczenia z ubiegania się o udzielenie zamówienia i kwalifikacji ofert do odrzucenia. Spośród ofertnieodrzuconych Zamawiający dokona oceny ofert i wybierze ofertę najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4