Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie wraz ze zmianą systemu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie wraz ze zmianą systemu ogrzewania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLipno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyGmina Lipno
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00047731
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie wraz ze zmianą systemu ogrzewania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Lipno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-111

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5340127

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lipno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie wraz ze zmianą systemu ogrzewania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e0c8c40-ae4a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002855/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie wraz ze zmianą systemu ogrzewania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały ujęte w rozdziale IX i X SWZ nr RI.271.3.2021. Z uwagi na limit znaków w ogłoszeniu Zamawiający w niniejszym punkcie nie jest w stanie opisać wszystkich wymagań.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Lipno ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno.2) Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@lipno.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do wypełnienie obowiązku pranego ciążącego na Administratorze Danych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO 4) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym odbiorcom na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów i nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa. 6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia pn.: „Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie wraz ze zmianą systemu ogrzewania” składa się z dwóch części:Część nr 1 „Wymiana źródła ciepła wraz ze zmianą technologii kotłowni w budynku Gminnego Ośrodka Kultury” polega na wymianie istniejącego niskosprawnego kotła wraz ze związanymi z nim urządzeniamitechnologicznymi na dwa kotły na paliwo stałe (ekogroszek) . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 określa:1. projekt wykonawczy „Wymiany źródła ciepła wraz z technologią kotłowni” - branża sanitarna [załącznik nr 4 do SWZ]Autorem dokumentacji budowlanej jest:ET-EnergoAudytul. Bernardyńska 264-000 Kościan2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót [załącznik nr 5 do SWZ]Autorem STWIOR-u jest: ETEnergoAudytul. Bernardyńska 264-000 Kościan. Ponadto załączono przedmiar robót [załącznik nr 6 do SWZ], który stanowi wyłącznie element pomocniczy i nie jest zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 §1 Kodeksu cywilnego2.Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:a) zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tymzakresie, b) wykonanie niezbędnych badań koniecznych do przeprowadzenia procesu odbioru iuporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,c) zabezpieczenie terenuobjętego robotami przed dostępem osób postronnych,d) zorganizowanie i przeprowadzenieniezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów o ile dotyczy.3. Wymagania związane zrealizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę napodstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności wzakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy wsposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm. ) obejmują następujące rodzaje czynności: a) roboty związane zwykonaniem centralnego ogrzewania – dla Części nr 1Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć wkażdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców dozatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony wart. 22 § 1 Kodeksu pracy.4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowaniawymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowystanowiącym dla Części nr 1 Załącznik nr 10 do SWZ 5. Zakres zamówienia oraz szczegółowewłaściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ izałącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymiwykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisamiustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz zasadamiwiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu domateriałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie zustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów/urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnegoproducenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim musząodpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnionewymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowyprzedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrachjakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanegoproduktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszychparametrach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzieodpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną oparciu o kryteria oceny ofert określone w rozdziale XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rekojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzieodpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną oparciu o kryteria oceny ofert określone w rozdziale XVI SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia pn.: „Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury wLipnie wraz ze zmianą systemu ogrzewania” składa się z dwóch części:Część nr 2: „Montażstolarki okiennej i drzwiowej w budynku Gminnego Ośrodka Kultury” polega na Szczegółowyzakres przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 określa:1. dokument „Opis PrzedmiotuZamówienia dla Części nr 2” stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.2. Szczegółowa specyfikacjatechniczna wykonania i odbioru robót [załącznik nr 8 do SWZ].Ponadto załączono przedmiarrobót w wersji edytowalnej i pdf [załącznik nr 9 i 9a do SWZ], który stanowi wyłącznie elementpomocniczy i nie jest zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 §1Kodeksu cywilnego2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:a) zorganizowaniezaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie, b) wykonanie niezbędnychbadań koniecznych do przeprowadzenia procesu odbioru i uporządkowanie terenu po wykonaniuprzedmiotu zamówienia,c) zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osóbpostronnych,d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań iodbiorów o ile dotyczy.3. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnieniaprzez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonującychwskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanietych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm. ) obejmują następującerodzaje czynności: b) roboty związane z montażem stolarki okiennej i drzwiowej – dla części nr2Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisyzobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, którewykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.4. Szczegółowe wymaganiadotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracyzostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla Części nr 2 załącznik nr 10a do SWZ5.Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotuzamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacją projektową,specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym wszczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz.1333 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli opis przedmiotu zamówieniawskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patentylub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszczazaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzeniapochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechyużytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę,aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec,przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produktyo parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niżparametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt owskazanych lub lepszych parametrach.

4.2.5.) Wartość części: 0

4.2.6.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzieodpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną oparciu o kryteria oceny ofert określone w rozdziale XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rekojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzieodpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną oparciu o kryteria oceny ofert określone w rozdziale XVI SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu. Zamawiający wymaga jedynie złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1a – dla Części nr 1 izałącznikiem nr 1b – dla Części nr 2 do SWZ.2.Do oferty należy załączyć odpowiednieoświadczenia/dokumenty, o których mowa w Rozdziale VIII pkt od 1 do 3 SWZ.3.Oferta powinnabyć podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) Jeżeli upoważnienie nie wynika z ogólniedostępnych danych rejestrowych (wpis KRS, CEIDG) do oferty należy załączyć dokumentpotwierdzający umocowanie danej osoby/osób do podpisania oferty.4. W przypadku gdyWykonawcę/-ów reprezentuje pełnomocnik, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo doreprezentowania Wykonawcy/-ów określające jego zakres i podpisane przez osobyupoważnione do reprezentowania Wykonawcy/-ów. Pełnomocnictwo składa się w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa(sporządzonego uprzednio w postaci papierowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodnośćcyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodnościcyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lubnotariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatrujekwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie możebyć poświadczone przez upełnomocnionego.5. Do oferty wykonawcy wspólnie ubiegający się ozamówienie zobowiązani są dołączyć, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP, oświadczeniewykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które robotybudowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 3do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofertoświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego –zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. W w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienieprzez wykonawców, niniejsze oświadczenie składa każdy z wykonawców osobno;2. Do ofertywykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są dołączyć, zgodnie z art. 117ust. 4 ustawy PZP, oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonająposzczególni wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;3. W przypadku wspólnegoubiegania się wykonawców o zamówienie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tj.:w przypadkugdy Wykonawcę/-ów reprezentuje pełnomocnik, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo doreprezentowania Wykonawcy/-ów określające jego zakres i podpisane przez osobyupoważnione do reprezentowania Wykonawcy/-ów. Pełnomocnictwo składa się w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa(sporządzonego uprzednio w postaci papierowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodnośćcyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodnościcyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lubnotariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatrujekwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie możebyć poświadczone przez upełnomocnionego

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy zawarte są we "wzorze umowy" stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ dla Części nr 1 i załącznik nr 10a do SWZ dla Części nr 2

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: strona postępowania na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy tylko dla Części nr 1. Nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy dla Częścinr 2.2. Środki ochrony prawnej zostały przewidziane w Dziale IX ustawy PZP i przysługująwykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes wuzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wynikunaruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy PZP Środki ochrony prawnej wobecogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursieoraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o którejmowa w art. 469 pkt 15 PZP oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców
2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę 3-6 osobową do prac wodno-kanalizacyjnych, sieci zewnętrznych - Nowy Tomyśl
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę 3-6 osobową do prac wodno-kanalizacyjnych, sieci zewnętrznych. Wymagania: brygada 3-6 osoby, znajomość zasad bhp, przestrzeganie zasad panujących w miejscu pracy, wypełnianie obowiązków, punktualność, rzetelność, uczciwość, doświadczenie, dbałość o materiały, utrzymanie porządku na stanowisku pracy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lipno: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lipno
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lipno: ” Zakup autobusów na potrzeby Zakładu Budżetowego w Lipnie.”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa oświetlenia drogowego na terenie miasta Lubina - etap I
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Piaskowanie ścian ekranowych, parownika i przegrzewaczy pary w kotłach”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI